vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 6 »


Re: Fakta och bevis om NWO.
#25


See User information
Quote:

think4yourself wrote:
Quote:

maggot wrote:
Men just nu tror ja det pågår en hustrumisshandel i nån av granlägenheterna så jag är lite skev just nu..
funderar på att ringa Angereds trygghetsgrupp...


Frölunda förlorade typ säsongens hittils viktigaste match ikväll , stor besvikelse , hos mig och i Göteborg.

Sport är väl nåt NWO-shit som ska fördumma och passivisera befolkningen?

Posted on: 2007/3/1 0:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#26
Quote:

Sport är väl nåt NWO-shit som ska fördumma och passivisera befolkningen?


Även en blind höna kan hitta ett korn.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#27


See User information
Quote:

zpz2 wrote:
Quote:

think4yourself wrote:
Quote:

maggot wrote:
Men just nu tror ja det pågår en hustrumisshandel i nån av granlägenheterna så jag är lite skev just nu..
funderar på att ringa Angereds trygghetsgrupp...


Frölunda förlorade typ säsongens hittils viktigaste match ikväll , stor besvikelse , hos mig och i Göteborg.

Sport är väl nåt NWO-shit som ska fördumma och passivisera befolkningen?


Du vet ju zpz hur programmet är hopsatt, bra...

Posted on: 2007/3/1 0:21
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#28
Quote:

TeBe wrote:
Här har ni en uttömmande beskrivning av NWO..

Del 1
http://hylozoik.ath.cx/hylozoik/nya_v ... rdningens_n%E4tverk_1.htm

Del 2
http://hylozoik.ath.cx/hylozoik/nya_v ... rdningens_n%E4tverk_2.htm


"Enstaka dåd av tyranni kan skyllas den för tillfället rådande opinionen, men ett ständigt ökande förtryck, som inletts vid en urskiljbar tidpunkt och inte går att stoppa, hur ministrar är byts ut, visar alltför tydligt en medveten, systematisk plan att förslava oss." Thomas Jefferson


I första länken:

Planen att upplösa alla Europas nationer och ersätta dem med en enda kontinentstat går minst 700 år tillbaka i tiden.

Och första och andra världskriget då? Hur förenande var det?

Varför jag inte tror ett dugg på NWO och Frimurarordens världsherravälde är efter att ha läst om och sett videor om det framstår en så diffus bild om vad Frimurarorden är inblandad i. De påverkar krig och fred, med och motgång, globalisering och anti-globalisering, kort sagt allt som händer i detta samhälle utom naturkatastrofer eller så gör de även det när jag tänker efter.

Detta är ett bevis på att NWO och Frimurarorden världsherravälde inte existerar för det gjorde det skulle en tydlig bild av hur NWO och Frimurarordens världsherravälde ser ut komma fram men hitintills har allt visat på motsatsen.

De som inte håller med mig ta och visa på hur NWO och Frimurarorden världsherravälde påvekar svenska medborgare idag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#29


See User information
Men vad tror du eliten talar om när de pratar om New world order zink?. Det är ju tydligt att NWO nämns ofta i deras biografier och citat, där de flertal gånger tydligt förespråkar samt visar sina ambitioner att skapa en ny världs ordning. Vad tror du de menar med detta?.

Titta på detta korta klipp av George bush senior. Det klassiska New world order uttalandet som synts flera gånger i Alex jones filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo

Vad anser du att han menar? Och i det sista klippet när en man från Council of foreign relations Gary hart säger att , bush kan använda (9/11) katastrofen till att genomföra vad hans far bara nämnde en gång, new world order..
Vad tror du att de menar?

Posted on: 2007/3/1 9:26
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#30


See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

TeBe wrote:
Här har ni en uttömmande beskrivning av NWO..

Del 1
http://hylozoik.ath.cx/hylozoik/nya_v ... rdningens_n%E4tverk_1.htm

Del 2
http://hylozoik.ath.cx/hylozoik/nya_v ... rdningens_n%E4tverk_2.htm


"Enstaka dåd av tyranni kan skyllas den för tillfället rådande opinionen, men ett ständigt ökande förtryck, som inletts vid en urskiljbar tidpunkt och inte går att stoppa, hur ministrar är byts ut, visar alltför tydligt en medveten, systematisk plan att förslava oss." Thomas Jefferson


I första länken:

Planen att upplösa alla Europas nationer och ersätta dem med en enda kontinentstat går minst 700 år tillbaka i tiden.

Och första och andra världskriget då? Hur förenande var det?

Varför jag inte tror ett dugg på NWO och Frimurarordens världsherravälde är efter att ha läst om och sett videor om det framstår en så diffus bild om vad Frimurarorden är inblandad i. De påverkar krig och fred, med och motgång, globalisering och anti-globalisering, kort sagt allt som händer i detta samhälle utom naturkatastrofer eller så gör de även det när jag tänker efter.

Detta är ett bevis på att NWO och Frimurarorden världsherravälde inte existerar för det gjorde det skulle en tydlig bild av hur NWO och Frimurarordens världsherravälde ser ut komma fram men hitintills har allt visat på motsatsen.

De som inte håller med mig ta och visa på hur NWO och Frimurarorden världsherravälde påvekar svenska medborgare idag.


Du have to do your homework mycket bättre zink.

"Och första och andra världskriget då? Hur förenande var det?"

Vad menar du...? Fattar du inte ens grundpusselbitar så varför diskuterar du? Krigen är ju orkestrerade, skapa situationer på ytan, få polariteter, få upprustning, få motiv till enorm militarisering - skapa låtsasfiender>>kalla kriget osv.

Vad var det som det stod i ett dokument som en ledamot läste upp i brittiska överhuset strax efter första världskriget, det var ett papper från denna styrande inre krets i Europa "Kan vi så så snart efter dessa fasor/detta krig... inleda ett nytt stort krig..." inte alls ordagrant.

David Icke har det säkert dokumenterat.

Det är väl uppenbart vad de vill - de som drog in Sverige in i EU var alla judar. Kvarts- till helDinkelspieglar.

Posted on: 2007/3/1 9:43

Edited by novax on 2007/3/1 10:29:54
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#31


See User information
Från David Icke:

Without the coordinates - knowledge of the Illuminati agenda and the techniques used to advance it - people have no chance of understanding world events

So let us go through some key coordinates here:

1.) The Illuminati use the technique I have dubbed problem-reaction-solution to 'justify' actions that would otherwise be widely opposed. For instance, without the lie about 'weapons of mass destruction' (an invented problem), they would never have been able to sell the 'solution' - the invasion of Iraq.

2.) The Illuminati want to seize control of the planet and crucial to that is to control the Middle and Near Eastern oil fields - Iraq, Iran, Saudi Arabia and so on, plus the massive oil and gas reserves around the Caspian Sea.

3.) To do the above they need excuses to invade those countries if they will not, like Libya, come quietly with their hands up.

4.) Israel is an Illuminati-created and controlled state through its manufactured political movement called 'Zionism', which is not the same as Judaism nor being Jewish. Large numbers of Jewish people oppose Zionism (see below), which is a political claim for a Jewish homeland in Israel.

5.) The state of Israel was bombed and terrorised into existence by invaders coordinated and manipulated by the Illuminati House of Rothschild. The incumbent population, the Palestinians, were removed from power in their own country and forced into little more than slavery by their invading masters.

6.) The Illuminati want to bring the United States and allies into a war with China to create a massive global problem in need of a global solution - the creation of a world government and world army to stop it ever happening again (hence the focus on China's associate state, North Korea).

7.) Chaos = control; Harmony = freedom.

8.) The goal is for a planet controlled by a world government and army that would impose its will on a micro-chipped, constantly watched and controlled population, described brilliantly by George Orwell in his book, 1984.



Now we can look again at current events and see foreign policy 'problems' in a different light to the brain-dead at CNN.

I have highlighted in detail in my books the so-called neo-con organization, the Project for the New American Century (PNAC), and the plan for global conquest that it produced in September 2000 called Rebuilding America's Defenses: Strategies, Forces, And Resources For A New Century. This document called for:
U.S. military control of the Gulf region whether or not Saddam Hussein is in power: 'While the unresolved conflict with Iraq provides the immediate justification, the need for a substantial American force presence in the Gulf transcends the issue of the regime of Saddam Hussein.'
The U.S. to 'fight and decisively win multiple, simultaneous major theatre wars' as a 'core mission'.
U.S. forces to be 'the cavalry on the new American frontier'.
Action to discourage advanced industrial nations from challenging U.S. leadership or aspiring to a larger regional or global role.
Permanent U.S. bases in Saudi Arabia and Kuwait.
Increased military pressure on China: 'It is time to increase the presence of American forces in South East Asia' which will lead to 'American and allied power providing the spur to the process of democratisation in China'.
The 'creation of "U.S. Space Forces", to dominate space, and the total control of cyberspace to prevent "enemies" using the Internet against the U.S.'.
'New methods of attack - electronic, "non-lethal", biological. These, it says, will be more widely available and combat is likely to take place in new dimensions, in space, cyberspace, and perhaps the world of microbes ... advanced forms of biological warfare that can "target" specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool.'
The development of a 'world-wide command-and-control system' to contain the 'dangerous' regimes of North Korea, Libya, Syria, and Iran.
The document highlighted the need for a 'New Pearl Harbor' without which the 'process of transformation' was likely to be 'a long one'. 9/11 came one year to the month after this document was published and nine months after those behind it came to power with Bush. Since then it has been used to justify the imposition of their agenda. Coincidence? Oh, please.


September 11th, the 'new Pearl Harbor' the neo-cons needed to implement their plans. Coincidence? No way.

Bush's State of the Union speech in January 2002, in which he dubbed Iraq, Iran and North Korea 'the Axis of Evil', was written by David Frum, one of the neo-cons closely connected with the Project for the New American Century and its interlocking organisations like the American Enterprise Institute. All of these groups are arms of the Illuminati.


David Frum ... coined the phrase 'Axis of Evil' - Iraq, Iran and North Korea - for his neo-con masters and the George Bush speech

The neo-con godfather is Leo Strauss, a German-born Jewish 'philosopher', who believed that people must be governed by a 'pious elite'. He must have missed the fact that they already were. This Internet article summaries the world according to Strauss and, therefore, the neo-cons:

'Strauss thought that the best way for ordinary human beings to raise themselves above the beasts is to be utterly devoted to their nation and willing to sacrifice their lives for it. He recommended a rabid nationalism and a militant society modelled on Sparta. He thought that this was the best hope for a nation to be secure against her external enemies as well as the internal threat of decadence, sloth, and pleasure. A policy of perpetual war against a threatening enemy is the best way to ward off political decay. And if the enemy cannot be found, then it must be invented.'

Exactly - for the full article see: http://www.secularhumanism.org/index. ... n=library&page=drury_24_4



Leo Strauss

The Project for the New American Century personnel are highly significant to past and current events. It was established in 1997 by William Kristol and Robert Kagan. Kristol is editor of the Murdoch-owned Weekly Standard that campaigns for the neo-con agenda. He is a regular contributor to the Murdoch-owned Fox News, the most blatantly biased television channel anywhere in the 'Western' world. Robert Kagan is an American neoconservative 'scholar' and 'political commentator'. He graduated from Yale University in 1980, where he joined the infamous Illuminati Skull and Bones Society and he is a member of the Illuminati Council on Foreign Relations.



Kristol

Kagan


Both of these founders are Jewish with close ties to Israel and they are pushing an agenda for 'American' control of the Middle and Near East (and further) which is precisely what Israel wants to happen. Yet to highlight this crucial fact is to be called 'anti-Semitic' - the constant slur used by Illuminati fronts like the Anti Defamation League (ADL) to discredit those who point out the obvious unfairness and bias of this situation.

Well, bollocks to the ADL and anyone else in the same category. It is a fact and it needs saying to get some perspective on what is happening here.

And it goes further. These are some of the other members of the Project for the New American Century:

Posted on: 2007/3/1 10:31

Edited by novax on 2007/3/1 11:07:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#32


See User information
What Were the Important Dates in the New World Order Timeline?
J. Edgar Hoover, ex-FBI director on the New World Order conspiracy: "The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."

George H.W. Bush's comment: "if the American people knew what we have done, they would string us up from the lamp posts."

Significant Dates in the Creation of the New World Order
Perhaps the best way to relate a brief history of the New World Order, would be to use the words of those who have been striving to make it real throughout the ages. You will be amazed at how far back this grand plan has extended, and how many similarities there are in early Century 21 compared to the 1990's, with two Presidents from the Bush family in power

http://www.threeworldwars.com/nwo-timeline1.htm

--------------------------

!!!!! The real cause of världskrigen:
We have also tabled the commonly believed Cause of World War 1 and World War 2, as well as our carefully researched Planned Cause of each war, assuming that each war has been planned. (See our discussion of the difference between Accidental and Conspiratorial History).

http://www.threeworldwars.com/overview.htm


----------------------------
The term New World Order (NWO) has been used by numerous politicians through the ages, and is a generic term used to refer to a worldwide conspiracy being orchestrated by an extremely powerful and influential group of genetically-related individuals (at least at the highest echelons) which include many of the world's wealthiest people, top political leaders, and corporate elite, as well as members of the so-called Black Nobility of Europe (dominated by the British Crown) whose goal is to create a One World (fascist) Government, stripped of nationalistic and regional boundaries, that is obedient to their agenda.

Listen to the Zionist* banker, Paul Warburg:

"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent." (February 17, 1950, as he testified before the US Senate).

Their intention is to effect complete and total control over every human being on the planet and to dramatically reduce the world's population by two thirds. While the name New World Order is the term most frequently used today to loosely refer to anyone involved in this conspiracy, the study of exactly who makes up this group is a complex and intricate one. For further research sources, please see the side bar on the left.

Hela http://www.threeworldwars.com/new-world-order.htm

Posted on: 2007/3/1 10:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#33


See User information
Rek:

Bankers Extended WWI By Three Years
By Henry Makow Ph.D.
June 17, 2006

http://www.savethemales.ca/001583.html

Posted on: 2007/3/1 10:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#34


See User information
när den kommer upp:
Red Ice Creations - Quotes of Interest
You must understand that this war [WWII] is not against Hitler ... to turn something postive into something negative.” — David Icke ... events of world significance are masterfully planned and orchestrated ...

www.redicecreations.com/quotes.html

Posted on: 2007/3/1 11:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#35


See User information
'Zionists Spiritually And Physically Responsible For The Holocaust', Says Rabbi

'They made a point of displaying abysmal contempt for their Jewish brothers and sisters by actively participating in their extermination. Just the idea alone of Zionism, which the rabbis had informed them would cause havoc, was not enough for them. They made an effort to pour fuel on an already burning flame.

They had to incite the Angel of Death, Adolf Hitler. They took the liberty of telling the world that they represented World Jewry. Who appointed these individuals as leaders of the Jewish People?? It is no secret that these so-called "leaders" were ignoramuses when it came to Judaism. Atheists and racists too. These are the "statesmen" who organized the irresponsible boycott against Germany in 1933. This boycott hurt Germany like a fly attacking an elephant - but it brought calamity upon the Jews of Europe.'

http://www.rense.com/general74/holl.htm

Posted on: 2007/3/1 11:04
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#36
Quote:

BiReal wrote:
Men vad tror du eliten talar om när de pratar om New world order zink?. Det är ju tydligt att NWO nämns ofta i deras biografier och citat, där de flertal gånger tydligt förespråkar samt visar sina ambitioner att skapa en ny världs ordning. Vad tror du de menar med detta?.

Titta på detta korta klipp av George bush senior. Det klassiska New world order uttalandet som synts flera gånger i Alex jones filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo

Vad anser du att han menar? Och i det sista klippet när en man från Council of foreign relations Gary hart säger att , bush kan använda (9/11) katastrofen till att genomföra vad hans far bara nämnde en gång, new world order..
Vad tror du att de menar?


Bush Sr säger precis som flertalet politiker saker som de vill ska inträffa inte som har inträffat.

Detta innebär att de som tror på NWO anser att Bush Sr är en mycket trovärdig person och därför så finns NWO och är inte bara som jag och andra ser det en önskedröm från vissa konservativa politiker i USA.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#37


See User information
ok,
men samtidigt går ju deras önskan i uppfyllese, de fick sin katastrof, de fick möjlighet att invadera afghanistan samt dra oljeledningar. De fick sitt krig i irak etc. Samtidigt genomför de ju storebror samhället i hela västvärlden. Där vi kan bli stämplade som terrorister för att du går emot rött (iaf i usa) alla är potential enemy combatants och därmed potentiala terrorister. Så visst går det enligt deras planer. Allt är ju nästan färdigt , sen behöver de bara utlysa martial law så går kugghjulet igång. Men ska vi behöva vänta tills dom gör det för att förstå vad som är pågång, eller kan vi tänka själva.

Posted on: 2007/3/1 14:00
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#38
Quote:

BiReal wrote:
ok,
men samtidigt går ju deras önskan i uppfyllese, de fick sin katastrof, de fick möjlighet att invadera afghanistan samt dra oljeledningar. De fick sitt krig i irak etc. Samtidigt genomför de ju storebror samhället i hela västvärlden. Där vi kan bli stämplade som terrorister för att du går emot rött (iaf i usa) alla är potential enemy combatants och därmed potentiala terrorister. Så visst går det enligt deras planer. Allt är ju nästan färdigt , sen behöver de bara utlysa martial law så går kugghjulet igång. Men ska vi behöva vänta tills dom gör det för att förstå vad som är pågång, eller kan vi tänka själva.



NWO = en ny världsordning med fred och ökat välstånd enligt Bush men vad du beskriver är andra konsekvenser och inte önskemål

Visa på att kriget mot Afghanistan var ett önskemål och inte en konsekvens att USA ville hämnas för 11 september 2001 attentaten då de ansåg att Usama bin Laden tränat kaparna i Afghanistan.

Bush överreaktion på attentaten kan inte försvaras och att kalla krigsfångar för kombattanter för att strunta i mänskliga rättigheter är under alla kritik men återigen de har inget med NWO att göra. Det är en efterkonstruktion.

NWO är en idé enbart från konservativa politiker i USA. Hur ofta har du hört detta nämnas i Europa?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#39


See User information
Quote:

zink wrote:

NWO är en idé enbart från konservativa politiker i USA. Hur ofta har du hört detta nämnas i Europa?


Svarar en av landets mest naive, "goda medborgare"

Sov gott, zink.

Posted on: 2007/3/1 14:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#40
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

zink wrote:

NWO är en idé enbart från konservativa politiker i USA. Hur ofta har du hört detta nämnas i Europa?


Svarar en av landets mest naive, "goda medborgare"

Sov gott, zink.


Har du ingen bättre kommentar?

Saknar du helt förmågan att visa att jag har fel så tackar jag och tar emot.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#41


See User information
Ja men "jag" tror inte att det bara är några oönskade konsekvenser. jag är dålig på matematik men här talar vi om addition. Det som har skett de senaste 6 åren är inte en slump. Det är designat.

Posted on: 2007/3/1 15:42
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#42
Quote:

BiReal wrote:
Ja men "jag" tror inte att det bara är några oönskade konsekvenser. jag är dålig på matematik men här talar vi om addition. Det som har skett de senaste 6 åren är inte en slump. Det är designat.


Designad av vem och hur?

Människa är expert på att se mönster även där de inte finns sådana och min erfarenhet av NWO är att de är ett påhitt orsakat att Bush prat och önsketänkande om NWO.

Ingen har kunnat visa på att detta NWO finns idag

Ta Bush Sr på orden och leta efter hans vision om NWO och den är svårt att finna

Däremot om man utökar hans tal om NWO bortom allt vad han sa så kan man få in NWO i dagens händelser men då är de inte Bush version av NWO utan någon annans och denna annan har gjort en egen utökad tolkning av NWO.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#43


See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

BiReal wrote:
Ja men "jag" tror inte att det bara är några oönskade konsekvenser. jag är dålig på matematik men här talar vi om addition. Det som har skett de senaste 6 åren är inte en slump. Det är designat.


Designad av vem och hur?

Människa är expert på att se mönster även där de inte finns sådana och min erfarenhet av NWO är att de är ett påhitt orsakat att Bush prat och önsketänkande om NWO.

Ingen har kunnat visa på att detta NWO finns idag

Ta Bush Sr på orden och leta efter hans vision om NWO och den är svårt att finna

Däremot om man utökar hans tal om NWO bortom allt vad han sa så kan man få in NWO i dagens händelser men då är de inte Bush version av NWO utan någon annans och denna annan har gjort en egen utökad tolkning av NWO.
Ta dig en rejäl titt på US dollar sedeln tror du det är graffiti (Novo ordo seclerium)

Posted on: 2007/3/1 16:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#44
Quote:


Designad av vem och hur?

Människa är expert på att se mönster även där de inte finns sådana och min erfarenhet av NWO är att de är ett påhitt orsakat att Bush prat och önsketänkande om NWO.

Ingen har kunnat visa på att detta NWO finns idag

Ta Bush Sr på orden och leta efter hans vision om NWO och den är svårt att finna

Däremot om man utökar hans tal om NWO bortom allt vad han sa så kan man få in NWO i dagens händelser men då är de inte Bush version av NWO utan någon annans och denna annan har gjort en egen utökad tolkning av NWO.



Medast Zink sysslar med sitt vanliga önsketänkande kan vi andra ta och titta på en liten film:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1928785499875945098

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#45


See User information
Jag vet inte zink, vi får hoppas du har rätt helt enkelt. om du har det ska jag äta upp min hatt, om inte får du joina oss.;)

Posted on: 2007/3/1 22:16
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#46


See User information
Ja eller hur, jag önskar att allt detta var nån typ av psykos vi lever i som man kan tillfriskna ifrån och börja leva "normalt". Men då jag är helt övertygad om att det ter sig precis tvärtom blir det svårt.

Du får nog tyvärr käka bly istället BiReal. Vi här på vaken lär finnas i en databas över folk som inte är "anpassningsbara" till det nya systemet. Zink däremot lär ju ha en stjärna i kanten så han klarar sig nog. Grattis zink!

Posted on: 2007/3/1 22:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#47
Det ironiska är att systemet går allra hårdast fram på folk som lägger sig platt på backen. Systemet har trots allt ingen som helst använding för dem.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#48
Quote:

sale wrote:
Ta dig en rejäl titt på US dollar sedeln tror du det är graffiti (Novo ordo seclerium)


Så Bush NWO finns på dollarsedeln?

Eller ska vi koppla ihop triangeln med ögat till något Frimuraraktigt då den även är en symbol för Gud?

Quote:

FuckOff wrote:

Medast Zink sysslar med sitt vanliga önsketänkande kan vi andra ta och titta på en liten film:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1928785499875945098


Är en liten film om USA ”hemliga” historia på 2 timmar och 38 minuter?

Quote:

BiReal wrote:
Jag vet inte zink, vi får hoppas du har rätt helt enkelt. om du har det ska jag äta upp min hatt, om inte får du joina oss.;)


Om du kan visa på hur denna NWO påverkar en person i Dorotea så vore de trevligt för jag har snart skrivit hur många förfrågningar som helst att de borde gå att visa hur Frumurarodens världsherravälde, Illimunati och NWO ser ut IDAG och hur den påverkar personer.

Jag vill inte ha ett enda svar om att studera något historiskt för det har jag redan gjort. Det är IDAG som gäller för detta har ingen svarat något vettigt på hitintills, vilket naturligtviss fått mig att bli övertygad om att det hela är ett rent påhitt och inte något verkligt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
25 user(s) are online (25 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 25

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS