vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#49
Ja, ögat är en symbol för din gud.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#50


See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:
Ta dig en rejäl titt på US dollar sedeln tror du det är graffiti (Novo ordo seclerium)


Så Bush NWO finns på dollarsedeln?

Eller ska vi koppla ihop triangeln med ögat till något Frimuraraktigt då den även är en symbol för Gud?

Quote:

FuckOff wrote:

Medast Zink sysslar med sitt vanliga önsketänkande kan vi andra ta och titta på en liten film:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1928785499875945098


Är en liten film om USA ”hemliga” historia på 2 timmar och 38 minuter?

Quote:

BiReal wrote:
Jag vet inte zink, vi får hoppas du har rätt helt enkelt. om du har det ska jag äta upp min hatt, om inte får du joina oss.;)


Om du kan visa på hur denna NWO påverkar en person i Dorotea så vore de trevligt för jag har snart skrivit hur många förfrågningar som helst att de borde gå att visa hur Frumurarodens världsherravälde, Illimunati och NWO ser ut IDAG och hur den påverkar personer.

Jag vill inte ha ett enda svar om att studera något historiskt för det har jag redan gjort. Det är IDAG som gäller för detta har ingen svarat något vettigt på hitintills, vilket naturligtviss fått mig att bli övertygad om att det hela är ett rent påhitt och inte något verkligt.

Tänker du inte på hur det påverkar patienterna i pålsträsk då?
Men du kanske inte har varit i älvsbyn....så du vet kanske inte att det bor folk överallt i det här landet..........dorotea...jovisst..

Posted on: 2007/3/2 0:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#51


See User information
Quote:

BiReal wrote:
Jag vet inte zink, vi får hoppas du har rätt helt enkelt. om du har det ska jag äta upp min hatt, om inte får du joina oss.;)


Har han rätt så lovar jag att äta upp hans foliehatt spetsad med fluorsköljning.

Posted on: 2007/3/2 1:26
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#52
Zink av de 56 som skrev under usas självständighetspapper var alla utom tre frimurare.
Usas första president var frimurare och dollarsedeln trycktes 1933 (kanske 35 minns ej) av 32gradens frimurare roosvelt.
så om man tänker till lite är det väl inte så svårt att tänka sig att denna symbol är en symbol för frimureriet??

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#53
Quote:

FuckOff wrote:
Ja, ögat är en symbol för din gud.


Quote:

gaston wrote:
[Tänker du inte på hur det påverkar patienterna i pålsträsk då?
Men du kanske inte har varit i älvsbyn....så du vet kanske inte att det bor folk överallt i det här landet..........dorotea...jovisst..


Quote:

novax wrote:
[Har han rätt så lovar jag att äta upp hans foliehatt spetsad med fluorsköljning.


Quote:

maggot wrote:
Zink av de 56 som skrev under usas självständighetspapper var alla utom tre frimurare.
Usas första president var frimurare och dollarsedeln trycktes 1933 (kanske 35 minns ej) av 32gradens frimurare roosvelt.
så om man tänker till lite är det väl inte så svårt att tänka sig att denna symbol är en symbol för frimureriet??


I INGA av de ovanstående svaren finns ett enda argument för hur Frimurarnas världsherravälde, Illimunati eller NWO fungerar och påverkar människor IDAG.

Jag har nu frågat om detta så ofta utan att få ett enda vettigt svar att vi nu kan med eftertryck konstatera att allt detta kan förpassas till historien.

Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO har upphört att existerar enligt alla era svar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#54


See User information
Quote:


I INGA av de ovanstående svaren finns ett enda argument för hur Frimurarnas världsherravälde, Illimunati eller NWO fungerar och påverkar människor IDAG.

Jag har nu frågat om detta så ofta utan att få ett enda vettigt svar att vi nu kan med eftertryck konstatera att allt detta kan förpassas till historien.

Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO har upphört att existerar enligt alla era svar.


Jag förstår inte hur du resonerar zink. Kanske du ska fundera på om din fråga är relevant i sig. Du resonerar lite som om du ber någon bevisa att en julgran är en julgran "bevisa det, är det verkligen en julgran, eller är det bara som det verkar.

Med tex allt som har skrivits om hur Illuminati såg till att kommunismen kom till, att Marx var deras man att föra ut det osv, hur det sedan ispåren, slag på slag, följer det som är i den agendan av ateism, humanism, feminism- hur det visas på vaken citat av Rockefeller där han säger att de skapade women lib - detborde vara enkelt för dig att klart och tydligt på forumet säga att "visst, det är uppenbart för alla hur det ligger till, annars är man förnekare och foliehatt" - säg det nu.

Posted on: 2007/3/2 9:26
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#55
Quote:

novax wrote:
Quote:


I INGA av de ovanstående svaren finns ett enda argument för hur Frimurarnas världsherravälde, Illimunati eller NWO fungerar och påverkar människor IDAG.

Jag har nu frågat om detta så ofta utan att få ett enda vettigt svar att vi nu kan med eftertryck konstatera att allt detta kan förpassas till historien.

Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO har upphört att existerar enligt alla era svar.


Jag förstår inte hur du resonerar zink. Kanske du ska fundera på om din fråga är relevant i sig. Du resonerar lite som om du ber någon bevisa att en julgran är en julgran "bevisa det, är det verkligen en julgran, eller är det bara som det verkar.

Med tex allt som har skrivits om hur Illuminati såg till att kommunismen kom till, att Marx var deras man att föra ut det osv, hur det sedan ispåren, slag på slag, följer det som är i den agendan av ateism, humanism, feminism- hur det visas på vaken citat av Rockefeller där han säger att de skapade women lib - detborde vara enkelt för dig att klart och tydligt på forumet säga att "visst, det är uppenbart för alla hur det ligger till, annars är man förnekare och foliehatt" - säg det nu.


Du och andra kommer hela tiden med historiska argument och nu har jag kollat dem till leda utan att ett enda av dem kan visa på hur Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO fungerar idag.

Eftersom detta inte verkar gå att visa så anser jag att de inte finns.

Visst kan man använda andra världskriget för att påpeka på hur det fungerar idag men man kan inte visa på hur de fungera idag genom att påpeka att Sovjet intog Berlin. Man måste kunna visa hur denna historiska händelse påverkar hur det ser ut idag.

Det görs inte med Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO. Ingen har lyckats med att visa hur de historiska händelserna påverkar hur det ser ut idag. Om man anser att Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO är oföränderliga saker genom historien så får man ta och visa på att så är fallet med några bra exempel.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#56


See User information
Kan du bevisa att frimurarna inte ligger bakom civilsationens utveckling då? Det är precis lika relevant. Bara för att du har majoritetens uppfattning betyder inte det att den är automatisk mer giltig och inte behöver prövas.

Kan du bevisa guds existens? Kan du bevisa att gud inte finns? Hoppas du ser problemet och kan utgå från det från och med nu.

Du påverkas i allra högsta grad av NWO och den verkar hela tiden överallt omkring dig. Hela befolkningen ska snart övervakas konstant på internet av försvarsmakten i kriget mot terrorismens namn, detta samtidigt som en helt ny kultur kring datorer och internet har växt fram. Visst, en isolerad företeelse av snälla politiker som vill skydda oss kan man tycka. En ny global ekonomi är på intåg och vi börjar se konsekvenserna av att en stor del av produktionen till väst görs i Kina. Visst allt detta är väl en helt naturlig utveckling till det bästa.

Vi ser centralisering överallt, nya myndigheter poppar upp överallt, EU, globalt sammarbete mot gemensamma mål osv. Helt naturligt för att effektivisera världen kan man väl tycka.

Man kan hålla på hur länge som heslt eftersom allt som händer omkring oss är NWO som är i utveckling. Det vi ser är inte en helt naturlig eller slumpmässig utveckling av våran civilisation. Men kan jag bevisa det? Nej självklart inte, men jag skulle heller inte kunna bevisa det motsatta.

Posted on: 2007/3/2 11:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#57


See User information
Quote:

zink wrote:
Visst kan man använda andra världskriget för att påpeka på hur det fungerar idag men man kan inte visa på hur de fungera idag genom att påpeka att Sovjet intog Berlin. Man måste kunna visa hur denna historiska händelse påverkar hur det ser ut idag.

Det görs inte med Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO. Ingen har lyckats med att visa hur de historiska händelserna påverkar hur det ser ut idag. Om man anser att Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO är oföränderliga saker genom historien så får man ta och visa på att så är fallet med några bra exempel.


Det är bara att konstatera att du inte kan lägga ihop ett plus ett.
Med ditt resonemang så finns det inget sådant att en situation nu, förhållanden, tillstånd som skapats i samhället osv - har en anknytning bakåt, att det BARA är en fortsättning på det.

Om du inte vågar tillstå... att verkan följer på orsak, så är det meningslöst att diskutera detta med dig. Enda hoppet kanske är att du verkligen studerar historien utifrån att först lägga skygglapparna åt sidan, förslagsvis i foliehatten, så du vet var du har dom - ifall det börjar kännas hotande (som det kan vara att ge upp sin trygga världsbild inom religionen Science), och att ge upp styvnacken, den kan du lägga på tv-kudden .

Posted on: 2007/3/2 11:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#58
Quote:

fruitcake wrote:
Kan du bevisa att frimurarna inte ligger bakom civilsationens utveckling då? Det är precis lika relevant. Bara för att du har majoritetens uppfattning betyder inte det att den är automatisk mer giltig och inte behöver prövas.

Kan du bevisa guds existens? Kan du bevisa att gud inte finns? Hoppas du ser problemet och kan utgå från det från och med nu.

Du påverkas i allra högsta grad av NWO och den verkar hela tiden överallt omkring dig. Hela befolkningen ska snart övervakas konstant på internet av försvarsmakten i kriget mot terrorismens namn, detta samtidigt som en helt ny kultur kring datorer och internet har växt fram. Visst, en isolerad företeelse av snälla politiker som vill skydda oss kan man tycka. En ny global ekonomi är på intåg och vi börjar se konsekvenserna av att en stor del av produktionen till väst görs i Kina. Visst allt detta är väl en helt naturlig utveckling till det bästa.

Vi ser centralisering överallt, nya myndigheter poppar upp överallt, EU, globalt sammarbete mot gemensamma mål osv. Helt naturligt för att effektivisera världen kan man väl tycka.

Man kan hålla på hur länge som heslt eftersom allt som händer omkring oss är NWO som är i utveckling. Det vi ser är inte en helt naturlig eller slumpmässig utveckling av våran civilisation. Men kan jag bevisa det? Nej självklart inte, men jag skulle heller inte kunna bevisa det motsatta.



NWO är rätt och slätt en idé från konservativa politiker i USA så du får förklara hur idé blivit något helt annat än vad de har förespråkat.

Vilka inom EU och FN talar om NWO?

Frimurarorden, Illimunati och NWO har absolut ingenting med globlaliseringen att göra utan den har tillkommit beroende på billiga transporter och att nya marknader som Kina och Indien har öppnats och det är ekonomin som styrt detta och inte politikerna.

Att så överdriva Frimurarorden, Illimunati och NWO inverkat i samhället visar på att man tror på spöken mer än att se vad som egentligen händer i samhället.

Utveckling håller redan på att ta nya vägar. Den kraftiga miljöförstöringen i Kina kommer att bromsa utvecklingen i det landet. Indien kommer om 50 år att ha mer befolkning än Kina och Europa kommer enligt vissa bedömare att går om USA ekonomiskt då USA idag har enorma budgetunderskott och inta har reformert sitt pensionssystem som vi gjort i Sverige.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#59
Quote:

novax wrote:
Quote:

zink wrote:
Visst kan man använda andra världskriget för att påpeka på hur det fungerar idag men man kan inte visa på hur de fungera idag genom att påpeka att Sovjet intog Berlin. Man måste kunna visa hur denna historiska händelse påverkar hur det ser ut idag.

Det görs inte med Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO. Ingen har lyckats med att visa hur de historiska händelserna påverkar hur det ser ut idag. Om man anser att Frimurarnas världsherravälde, Illimunati och NWO är oföränderliga saker genom historien så får man ta och visa på att så är fallet med några bra exempel.


Det är bara att konstatera att du inte kan lägga ihop ett plus ett.
Med ditt resonemang så finns det inget sådant att en situation nu, förhållanden, tillstånd som skapats i samhället osv - har en anknytning bakåt, att det BARA är en fortsättning på det.

Om du inte vågar tillstå... att verkan följer på orsak, så är det meningslöst att diskutera detta med dig. Enda hoppet kanske är att du verkligen studerar historien utifrån att först lägga skygglapparna åt sidan, förslagsvis i foliehatten, så du vet var du har dom - ifall det börjar kännas hotande (som det kan vara att ge upp sin trygga världsbild inom religionen Science), och att ge upp styvnacken, den kan du lägga på tv-kudden .


Jag har ju sagt att jag redan har studera det historiska materialet och då inte sett dels att Frimurarorden skulle ha någon särskilt stor makt, dels att Illimunati inte finns och dels att NWO är bara en idé bland konservativa politiker i USA.

Om nu Frimurarorden och NWO är en fortsättning på förgående skulle de inte ha någon märkbar makt i samhället men så beskriver inte du och de andra med samma värderingar det.

Vad någonstans har NWO gått från en idé bland konservativa politiker i USA till att gälla för hela världen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#60


See User information
Quote:

zink wrote:
Jag har ju sagt att jag redan har studera det historiska materialet och då inte sett dels att Frimurarorden skulle ha någon särskilt stor makt, dels att Illimunati inte finns och dels att NWO är bara en idé bland konservativa politiker i USA.

Om nu Frimurarorden och NWO är en fortsättning på förgående skulle de inte ha någon märkbar makt i samhället men så beskriver inte du och de andra med samma värderingar det.

Vad någonstans har NWO gått från en idé bland konservativa politiker i USA till att gälla för hela världen?


Du ställer konstiga frågor, det är uppenbart att du behöver studera bättre. Man måste tänka djupt och brett. Det går tillbaka ett antal tusen år, har med aliens att göra, dna-manipulation, grupper och blodslinjer. Det är inte så litet/enkelt som tex hur tiden i vår fysiska verklighet upplevs som att gå sakta - man föds och dör, föds och dör. Bortom det så är det andra tidsrymder, där det mer är som ett bräde där det flyttas runt pjäser snabbt - hos oss är det trögare, det ska manifesteras.

Det räcker inte att bara titta på Frimurarorden - man måste se på hur människor inom vissa strukturer/blodslinjer i tex Asien är inom andra "grenar", dessa triader mm. Du har väl tex läst att de som förde fram Marxismen och Nazismen även säger att de satte in Mao. För de högre upp i maktpyramiden så är det inte så svårt, de har en hel tradition med vetande, sannare historia, och kopplingar till alienteknik mm. Mänsklighetens stora bibliotek har förstörts för oss i "botten", men de har själva det som behövs.

Kolla upp mer, man kan ta upp hur mycket som helst, om man har struktur på info och material - vilket jag inte lagt mig vinn om att ha... men små pusselbitar från olika håll - tex filmerna med Credo Mutwa, boken Slave Species of god av Tellinger. Kolla upp att det finns gamla civilisationer, deras kopplingar till aliens, civilisationer på Mars etc etc - då kan man börja se att det finns en plan från andra som mynnar ut i vår tid - det är agendan - aliens har mixtrat och haft sig med dna - och vi är också alien- man får se efter varför de "skapat till" oss. Se vad som är deras plan - men de är evil, och de vet inte heller de större skeendena, som tex Maya tolkar på sitt sätt. Men om man tänker på Maya och återtar andlig förståelse, då kan man inse att det är meningslöst att vara aktivist, apropå en annan tråd.

Posted on: 2007/3/2 17:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#61


See User information
Quote:

zink wrote:

NWO är rätt och slätt en idé från konservativa politiker i USA så du får förklara hur idé blivit något helt annat än vad de har förespråkat.

Vilka inom EU och FN talar om NWO?

Frimurarorden, Illimunati och NWO har absolut ingenting med globlaliseringen att göra utan den har tillkommit beroende på billiga transporter och att nya marknader som Kina och Indien har öppnats och det är ekonomin som styrt detta och inte politikerna.

Att så överdriva Frimurarorden, Illimunati och NWO inverkat i samhället visar på att man tror på spöken mer än att se vad som egentligen händer i samhället.


Du sover fortfarande sött lille zink.

Än en gång för jag vet inte vilken gäng i ordningen visar du att du fortfarande tror på den politiskt korrekta "Guden", slumpen eller som du så gärna vill kalla den "veteskapen".

Det är inte "billiga transporter" och "nya merknader som har öppnats" i Asien som har skapat globaliseringen.

Detta sker inte som av en naturlag.

Hur tänker du egentligen, zink. Du som så stolt viftar med ditt påstådda kunnande?

Det är politiker och framförallt finasiella makthavare som genom politiska beslut har berett vägen till globaliseringen som har skapat detta.

Är det inte märkligt att dessa personer som har varit med och dragit upp riktlinjerna och tagit besluten i bl.a WTO och föregångaren GATT för dessa "Fria rörligheter för varor och tjänster" också nästan uteslutande har varit medlemmar i CFR. Trilaterala kommissionen och Bilderberg Gruppen som t.ex Wolfensson, Wolfowitz, Bildt, Kissinger, Clinton osv osv?

Hur förklara din Gud vetenskapen detta?

Posted on: 2007/3/2 17:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#62
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#63


See User information
Samt om du studerar dagordningen hos dessa Elitorganisationer jag nämnde ovan så är det just, "Global communty", "Global policymaking" och allt större handelsblock, och Globala nationella sammanslagningar likt: EU, NAFTA och APEC som står högst på deras agenda, nästan precis de tankegångar som Illuminaterna genom Weishapt beskreb på sin tid och Frimurarna genom bl.a Pike skriver om i sin bok "Morals & Dogma".

Bara ännu EN till slump, ingenting att bry sig om!

Eller hur, zink?

Posted on: 2007/3/2 17:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#64


See User information
Så Bush NWO finns på dollarsedeln? Ja har du inte sett busken va??

Eller ska vi koppla ihop triangeln med ögat till något Frimuraraktigt då den även är en symbol för Gud?FRågar du eller är det ett påstående?Det är du som säger(då den även är en symbol för Gud) lägg inte ord i min mun. Din gud är Djävulen använd ögonen å inte BRUNÖGAT. Torka dig runt munnen sen fullt med (använd choklad). .
Jag /VI trodde du var tränad. Symboler är viktiga kolla bara trafik ljusen "rött =stop" röda veckan=mens" o.s.v

Posted on: 2007/3/2 18:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#65
Quote:

bennybear wrote:
[
Du sover fortfarande sött lille zink.

Än en gång för jag vet inte vilken gäng i ordningen visar du att du fortfarande tror på den politiskt korrekta "Guden", slumpen eller som du så gärna vill kalla den "veteskapen".

Det är inte "billiga transporter" och "nya merknader som har öppnats" i Asien som har skapat globaliseringen.

Detta sker inte som av en naturlag.

Hur tänker du egentligen, zink. Du som så stolt viftar med ditt påstådda kunnande?

Det är politiker och framförallt finasiella makthavare som genom politiska beslut har berett vägen till globaliseringen som har skapat detta.

Är det inte märkligt att dessa personer som har varit med och dragit upp riktlinjerna och tagit besluten i bl.a WTO och föregångaren GATT för dessa "Fria rörligheter för varor och tjänster" också nästan uteslutande har varit medlemmar i CFR. Trilaterala kommissionen och Bilderberg Gruppen som t.ex Wolfensson, Wolfowitz, Bildt, Kissinger, Clinton osv osv?

Hur förklara din Gud vetenskapen detta?


Om de flesta konsumenter alltid vill ha det lägsta priset på varorna så är det dem som driver på globaliseringen för hur ska ett företag i konkurrensen med ett annat vara de billigaste? Antingen stannar de kvar och rationaliserar eller så flyttar de produktionen till ett låglöneland.

Det GATT och andra gör är att skapa regler för handeln men även utan dem hade globaliseringen inträffat för de är konsumenterna och ingen annan som främst driver på detta. Det är ditt eget val av varor som säger hur utvecklingen ska gå i framtiden. Det är omvittnat att webben har gjort att konsumenternas makt har ökat.

Det råder inte fri rörlighet av varor och tjänster och de som lider av det är inte USA eller EU utan Afrika. Fattigdomen i den världsdelen beror bland annat på alla hinder USA och EU har satt upp för deras varor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#66


See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

bennybear wrote:
[
Du sover fortfarande sött lille zink.

Än en gång för jag vet inte vilken gäng i ordningen visar du att du fortfarande tror på den politiskt korrekta "Guden", slumpen eller som du så gärna vill kalla den "veteskapen".

Det är inte "billiga transporter" och "nya merknader som har öppnats" i Asien som har skapat globaliseringen.

Detta sker inte som av en naturlag.

Hur tänker du egentligen, zink. Du som så stolt viftar med ditt påstådda kunnande?

Det är politiker och framförallt finasiella makthavare som genom politiska beslut har berett vägen till globaliseringen som har skapat detta.

Är det inte märkligt att dessa personer som har varit med och dragit upp riktlinjerna och tagit besluten i bl.a WTO och föregångaren GATT för dessa "Fria rörligheter för varor och tjänster" också nästan uteslutande hDU a FANar varit medlemmar i CFR. Trilaterala kommissionen och Bilderberg Gruppen som t.ex Wolfensson, Wolfowitz, Bildt, Kissinger, Clinton osv osv?

Hur förklara din Gud vetenskapen detta?


Om de flesta konsumenter alltid vill ha det lägsta priset på varorna så är det dem som driver på globaliseringen för hur ska ett företag i konkurrensen med ett annat vara de billigaste? Antingen stannar de kvar och rationaliserar eller så flyttar de produktionen till ett låglöneland.

Det GATT och andra gör är att skapa regler för handeln men även utan dem hade globaliseringen inträffat för de är konsumenterna och ingen annan som främst driver på detta. Det är ditt eget val av varor som säger hur utvecklingen ska gå i framtiden. Det är omvittnat att webben har gjort att konsumenternas makt har ökat.

Det råder inte fri rörlighet av varor och tjänster och de som lider av det är inte USA eller EU utan Afrika. Fattigdomen i den världsdelen beror bland annat på alla hinder USA och EU har satt upp för deras varor.
A Fan det vet vi redan.Det var long time a go . Kom du med något nytt..tränad...Jag dricker å du blir full

Posted on: 2007/3/2 19:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#67
"NWO är rätt och slätt en idé från konservativa politiker i USA så du får förklara hur idé blivit något helt annat än vad de har förespråkat"

Konservativa??
Homosexualla ritualer, ligga i likkistor tillbe jahbulon mm?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#68


See User information
Quote:

zink wrote:

Om de flesta konsumenter alltid vill ha det lägsta priset på varorna så är det dem som driver på globaliseringen för hur ska ett företag i konkurrensen med ett annat vara de billigaste? Antingen stannar de kvar och rationaliserar eller så flyttar de produktionen till ett låglöneland.

Det GATT och andra gör är att skapa regler för handeln men även utan dem hade globaliseringen inträffat för de är konsumenterna och ingen annan som främst driver på detta. Det är ditt eget val av varor som säger hur utvecklingen ska gå i framtiden. Det är omvittnat att webben har gjort att konsumenternas makt har ökat.

Det råder inte fri rörlighet av varor och tjänster och de som lider av det är inte USA eller EU utan Afrika. Fattigdomen i den världsdelen beror bland annat på alla hinder USA och EU har satt upp för deras varor.


Är du ledarskribent på DN, eller?

Sicket j-vla dravel!

Besluten att avreglera finansmarnaden och valutamarknaden samt den internationella finansmarknaden samt besluten att kraftigt minska import och exporttullarna har tagits av Politiker och andra till Eliten knutna personeri inom bl.a IMF, WTO och GATT.

Utan dessa beslut så har knappast den Kinesiska industriella revolutionen kunnat ske.

Dessa politiker har dessutom beslutat att använda VÅRA skattepengar till att utlokalisera våra gamla industriföretag med mångmiljardsummor till bl.a Baltikum, Indien och Kina.

Man ger dessutom bl.a Kinesiska studenter fri utbildning på våra universitet.

Utan denna dränering av våra västeuropeiska länder på både kunskap, maskinparker och skattemedel så hade aldrig den nuvarande globaliseringen varit möjlig.

De enda som tjänar mångbiljonsummor på detta är de multinationella företag som är starkt knutna till de personer som är drivande i ovan nämnda Elitorganisationer som CFR, Trilaterala kommisionen och Bilderberggruppen, ALLTSÅ samma gäng som har drivit på denna s.k. utveckling som bl-a öppet yppas i deras egna policy.

Posted on: 2007/3/2 19:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#69
Nej, "debunkers" tror inte på att de ligger och runkar i kistor fulla med dödskallar och eldar dockor som de kallar för "omtanke" även om de själva vitsordrar (erkänner) att de faktiskt gör det. Orsaken är att de inte vill tro att det är sant, och sen skiter de i tom. mainsteam media uttalanden utan försöker hitta tex. TZ ursäkter för byggnader som påstås ha sprängts medanst de står upp. Psykiskt sjuka daghemsindoktrinierad boskap.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#70
Quote:

sale wrote:
Quote:

zink wrote:

Om de flesta konsumenter alltid vill ha det lägsta priset på varorna så är det dem som driver på globaliseringen för hur ska ett företag i konkurrensen med ett annat vara de billigaste? Antingen stannar de kvar och rationaliserar eller så flyttar de produktionen till ett låglöneland.

Det GATT och andra gör är att skapa regler för handeln men även utan dem hade globaliseringen inträffat för de är konsumenterna och ingen annan som främst driver på detta. Det är ditt eget val av varor som säger hur utvecklingen ska gå i framtiden. Det är omvittnat att webben har gjort att konsumenternas makt har ökat.

Det råder inte fri rörlighet av varor och tjänster och de som lider av det är inte USA eller EU utan Afrika. Fattigdomen i den världsdelen beror bland annat på alla hinder USA och EU har satt upp för deras varor.
A Fan det vet vi redan.Det var long time a go . Kom du med något nytt..tränad...Jag dricker å du blir full


Om du redan visste det så då håller du med mig eller hur?

Eller menar du något annat i din korta kommentar?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fakta och bevis om NWO.
#71
Quote:

maggot wrote:
"NWO är rätt och slätt en idé från konservativa politiker i USA så du får förklara hur idé blivit något helt annat än vad de har förespråkat"

Konservativa??
Homosexualla ritualer, ligga i likkistor tillbe jahbulon mm?


Hur kopplar du ihop detta med NWO?

Jag anser att idén om Frimurarordens makt, Illimunati och NWO är en enda stor röra där i stort sett allt skylls på dem på ett ej trovärdigt sätt.

I en video var frimurarna skyldiga för både krig och fred.

Hur kan det ens vara logiskt eller trovärdigt?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fakta och bevis om NWO.
#72


See User information
Kan du motbevisa att dom inte håller på med sånt?

Värden är inte lokisk hella tiden vet du... förklara hur just du blev till med bara lokik utan att blanda in slumpen så blir jag imopnerad...

Även om det är kul/intressnat att forka i vad eliten håller på med tror jag inte på att man ska äns försöka förklara det för någon "nyvaken"..

om jag går fram till någon på gatan och säger att värdsledarna deltar i olika ritualer och tillber div gudar m,m kommer han ju bara kolla konstigt på mig å tycka ja är helt dum i huvet..

Ingen kommer vilja lysna om man ger dom hella saningen på samma gång. Man kan ge dom en liten vink i rätt riktning och lite lätt förkla grunden i allt men för att någon ska tro på att dom ligger i en kista å runkar eller gör nått annat konstigt, då måste man va intreserad av att lära sig mer.

Posted on: 2007/3/3 14:07
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS