vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Zinken och alla andra rabiata skeptiker

See User information
Detta inlägg började som ett svar på Zinkens frågor i tråden om "911 eye witness". Jag kom dock ifrån ämnet och tycker att den förtjänar sin egen tråd. Den är numera tillägnad alla skeptiker som tycks ha missat poängen med hela ämnet. Ursäkta på förhand att det blir långt.

Zinken med sina små "nitpicks" som vanligt. Du vägrar se helheten och fortsätter att plocka ut små detaljer som du kan
angripa. Liksom alla rabiata skeptiker kräver svar vi inte kan ge och bevis vi inte sitter på. Dessa filmer, klipp och dokument ska inte besvara vad som verkligen har hänt eller vem som är skyldig. De visar istället att ni har blint accepterat den officiella konspirationsteorin och borde ha krävt svar och bevis från myndigheterna innan de fått fullfölja sin plan att angripa andra nationer. En del dokument är tidigare hemligstämplat material som nu sett dagens ljus och bekräftar att en del spekulationer vi står för faktiskt har en verklighetsförankring i historien. Inga bevis för att den-och-den gjorde det-och-det, men en grund till eftertanke och frågeställningar.

Vi kan inte komma ifrån att en del ger sina egna teorier, spekulationer eller rent av slutsatser. Vissa av oss väljer att bära det värsta tänkbara scenariot inom oss men frågorna måste få ställas. Richard Siegels film ställde ju t.ex frågan om mark/källarbaserade explosioner på sin spets genom att registrera ljudet från en explosion följt av röken som steg upp från botten av WTC. Man får helt enkelt bilda sin egen uppfattning om vad röken och explosionen var men jag har inte sett några rapporter från myndigheterna att brandkåren lekte med dynamit utanför byggnaden strax innan den kollapsade.

Du börjar från fel håll. Själv upplyser jag folk om det som skett, dokumenterats, hemligstämplar som lyfts och vittnesmål som givits av de berörda. Detta gör jag utan att försöka hamra in min egen teori om vad som skedde bakom kulisserna. Ni skeptiker kräver omedelbara svar och dokument undertecknade av Bush, Cheney & Rice som binder de till dåden. Ni har lagt en bakvänd bevisbörda på oss att ge obestridliga bevis att Osama och 19 övriga muslimer inte låg bakom alltihop när inte ETT hållbart bevis har lämnats av myndigheterna för att stärka deras hållning. Olika åsikter och teorier från folk är bara ett tecken på att vi inte längre är offer för ett centralt kollektivt medvetande. Du skulle prova på..är lika skönt som..nåja.

Vi måste sluta stå på ett ställe och stampa. Se dessa filmer som underlag för nya frågeställningar och inte som om man låtsas ha alla svaren. Vi vet vem som verkligen har svaren och för att komma åt de verkligt skyldiga måste såväl Osama som Bush svara inför en domstol under ed. Bara DET blir tufft då man betänker Vita Husets tidigare samarbetsvilja med 11-september kommisionen. Likaså har man utryckt sitt absoluta ointresse för Osama både från Vita Huset som CIA. När upphörde han att vara världens fiende nummer 1 ?. Fler frågor som du ser. Kräv svar från de som borde svara på det.

11-septemberrörelsens huvudsakliga mål borde vara att genom information göra fler människor villiga att ställa frågor och ifrågasätta detta olagliga "krig mot terror". Du kan angripa detaljer i materialet så mycket du vill men bara en bråkdel av det som läggs fram borde rättfärdiga en ny, denna gång oberoende utredning av 11 septemberdåden. Genom att rensa upp bevismaterialet från den största brottsplatsen i USAs historia markerade man tydligt att Osama redan var skyldig, dömd och snart hängd. Fast vi har nöjt oss med det första i brist på bevis och obestridligt bevisad ovilja att ta fast honom. Läs om Tora Bora och sjukhuset i Dubai. FBI har klargjort att inga hållbara bevis finns för att döma Osama för dåden så vad gör vi i Afganistan nu igen ? Påminn mig. Irak ? diktatorn är död, länge leve diktatorn.

Du väljer att låta jordens framtid dikteras av dessa oförbätterliga lögnhalsar med sina målade U2-plan, ljudvapen, värmevapen, utredningar med intressekonflikter, patriot act 1, patriot act 2 och allt annat som kan påskynda deras polisstat. De har förhalat utredningar, mörkat, hotat, förått (läs: 'Scooter' Libby) och har uppenbarligen inga gränser för sitt agerande. Vad än deras syfte må vara så är det inte förankrat i något intresse för ditt och mitt välbefinnande. En halv miljon döda irakier ger mig en klar bild av vilka som är hotet mot vår värld idag. Utarmat uran, legaliserad tortyr och hotet om kärnvapenkrig mot iran har gjort Osama och Saddam till fotnoter i historien. Pricken över i-et måste väl ändå ha varit Brzezinzkis varning om ett potentiellt falskflaggat terrorangrepp inför kriget mot iran. Frågor, frågor..ställ för tusan frågor. Detta kan inte bara viftas bort.

Vakna upp, väx upp och låt oss alla ta vårt ansvar för idag miljontals människors lidande och död.

Posted on: 2007/3/8 14:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Zinken och alla andra rabiata skeptiker

See User information
Myckt bra skrivet Icehorn och välkommen till forat..

Tyvärr så går denna sammanfattning inte hem hos våra skeptiker, dom tittar på dom små detaljerna och "nit-pickar" & "ordtvistar" så mkt att dom inte ser pusslet för alla pusselbitar.

Posted on: 2007/3/8 15:08
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Fega snorungar som vill tro vad de har lärt sig på dagis. Psykiskt störda.

See User information
Jag skulle vilja påstå att Zink m.fl är skylldig alla offer för 9/11 inklusive anhöriga till dom 300.000+ civila dödsoffer som ett resultat av USA aggressionspolitik en ursäkt.

D.v.s. över en million ursäkter.

Varför?

Jo han antyder att det är befängt att ställa frågor. Oansvarigt att påstå att det finns bevis för alternativa händelseförlopp och eller skylldiga.

Därmed gör han m.fl sig till en ursäktare av terrorhandlingar och en förespråkare för munkavle.

Om det legat ett vapen bredvis Palmes kropp skulle vi då ignorera det? Om det hittats flera olika sorters ammunition i JFKs kropp skulle vi då fortfarande utgå från att det bara var en skytt?

Varför i helvete skall vi då ignorera det faktum att man kan höra explosioner innan WTC tornen faller. Att helikoptrar flyger runt byggnaderna flygförbud till trots sekunderna innan hysen faller. O.s.v, O.s.v.

Sedan kan jag anse att han har rätt i vissa kommentarer som att man inte behöver använda uttrycket vetenskapligt även om det är tydligt och oifrågasatt. Men kanske borde han spendera mer energi på att förklara vad dom explosioner som brandmän, privatpersoner, vaktmästare, m.fl beskriver kan vara. Om inte explosioner!

Posted on: 2007/3/8 17:40

See User information
Jo men visste ni inte att Sunk ,,och El Sucker är som mammuten va på slutet ,,ett utdött släkte . Det är inte många där ute som tror på den ( officiella förklarningen) . Det är en grej och komma med fakta ,,det är en annan att springa som sagt andras ärenden . Och typ också ta upp saker och ting som tillhör The Warhouse Theory ........

Leve Internet ,,och leve Vaken.se ,,opps nu kanske våran paranoide Försvarsminister buggar mig denna stund

-------------------------------------------------------------------------------------

Those who would trade freedom for security will lose both and deserve neither

Posted on: 2007/3/8 17:49

Anonym
Det finns bara två skäl till hans beteende som ni alla säkert har listat ut. Ingen kan neka att de officiella historierna kring 911 är helt åt helvete efter att ha forskat så mycket som Zink gjort.

1. Han lider av kognitiv dissonans eller liknande.

2. Han är någon form av co-intel-pro eller likande skit.

Om case 2 bevisas stänger vi av omedelbart. Ska man stänga av sjuka personer är dock en klurigare fråga.

Ska vi ha en demokratisk omröstning om hans närvaro här på vaken.se eftersom alla uppfattat hans till och från straw-man arguments och hårklyveri i precis var enda område.

Jag ser ingen jävla anledning till att behålla honom. Karln har fan varit på vaken.se hur länge som helst och studerat 911. Jag har ingen vän, bekant, arbetskamrat, internet-vän eller liknande som kollat så mycket på 911 som honom och fortfarande nekar att det skulle vara något annat än den officiella historien säger.

Något luktar rutten fisk här...

PS - glöm inte att ett av de första objectives för cointelpro är att "stjäla tid". Dvs få oss att fastna i endless debates istället för att bli aktivister i verkligheten.

See User information
Quote:

Icehorn wrote:

Zinken med sina små "nitpicks" som vanligt. Du vägrar se helheten och fortsätter att plocka ut små detaljer som du kan
angripa.

Det där är bara en fånig undanflykt för att slippa diskutera sakfrågorna.
Man tar massor av felaktiga/feltolkade detaljer som bygger upp en helhetsbild. Om det nu ens är så väl, ofta strider detaljargumenten mot varandra, men det viktiga är att detaljerna misstänkliggör "den officiella storyn"...
När sedan "spektikern" inte håller med och börjar falsifiera/förklara detaljerna som byggt upp helhetsbilden, då tycker konspirationsteoretikern att man inte ska titta på detaljer längre, helhetsbilden är viktigare.

Men detta är bara ett fult knep för att undvika sakfrågorna och göra sin teori immun mot falsifiering.

Quote:
Liksom alla rabiata skeptiker kräver svar vi inte kan ge och bevis vi inte sitter på. Dessa filmer, klipp och dokument ska inte besvara vad som verkligen har hänt eller vem som är skyldig. De visar istället att ni har blint accepterat den officiella konspirationsteorin och borde ha krävt svar och bevis från myndigheterna innan de fått fullfölja sin plan att angripa andra nationer. En del dokument är tidigare hemligstämplat material som nu sett dagens ljus och bekräftar att en del spekulationer vi står för faktiskt har en verklighetsförankring i historien. Inga bevis för att den-och-den gjorde det-och-det, men en grund till eftertanke och frågeställningar.

Ja, "vi ställer bara frågor...", det är ju också ett klassiskt konspirationsteoriknep. I klartext betyder det ungefär: "Jag påstår en massa saker men jag tänker inte svara på kritik. Det går inte att ifrågasätta det jag säger för jag ställer bara frågor, och jag tänker inte acceptera några svar som strider mot min tro."
Så t.ex. istället för att påstå "det var en missil som träffade pentagon" kan man ställa frågan "var det en missil som träffade pentagon?". I själva verket argumenterar man aktivt för att en missil träffade pentagon, men man är inte beredd att ta konsekvenserna av att påstå att man verkligen tror det, så man låter det stanna vid en "fråga". Man kan ställa massa olika frågor vars underförstådda svar strider mot varandra utan att man rent tekniskt säger emot sig själv.
T.ex.
1. "Var det en missil som träffade pentagon?"
2. "Var det ett radiostyrt plan som träffade pentagon?"
3. "Varför flög AA77 en 360 graders sväng innan det träffade pentagon?"

Quote:
Vi kan inte komma ifrån att en del ger sina egna teorier, spekulationer eller rent av slutsatser. Vissa av oss väljer att bära det värsta tänkbara scenariot inom oss men frågorna måste få ställas. Richard Siegels film ställde ju t.ex frågan om mark/källarbaserade explosioner på sin spets genom att registrera ljudet från en explosion följt av röken som steg upp från botten av WTC. Man får helt enkelt bilda sin egen uppfattning om vad röken och explosionen var men jag har inte sett några rapporter från myndigheterna att brandkåren lekte med dynamit utanför byggnaden strax innan den kollapsade.

Jag vet inte exakt vilka uppgifter du pratar om, men det speler ingen roll om en "skeptiker" ger en bra förklaring, för då "tittar man bara på detaljer och missar helhetsbilden".....

Quote:
Du börjar från fel håll. Själv upplyser jag folk om det som skett, dokumenterats, hemligstämplar som lyfts och vittnesmål som givits av de berörda. Detta gör jag utan att försöka hamra in min egen teori om vad som skedde bakom kulisserna. Ni skeptiker kräver omedelbara svar och dokument undertecknade av Bush, Cheney & Rice som binder de till dåden. Ni har lagt en bakvänd bevisbörda på oss att ge obestridliga bevis att Osama och 19 övriga muslimer inte låg bakom alltihop när inte ETT hållbart bevis har lämnats av myndigheterna för att stärka deras hållning. Olika åsikter och teorier från folk är bara ett tecken på att vi inte längre är offer för ett centralt kollektivt medvetande. Du skulle prova på..är lika skönt som..nåja.

Har du inte tittat på bevisen som offentliggjordes efter moussaui-rättegången???
http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/

Posted on: 2007/3/8 18:06

Anonym
Quote:
PS - glöm inte att ett av de första objectives för cointelpro är att "stjäla tid". Dvs få oss att fastna i endless debates istället för att bli aktivister i verkligheten.

Om man läser mellan raderna så gjorde Zinke- Dinken själv en antydan om detta för någon Månad sedan.

See User information
Quote:

void wrote:
Det finns bara två skäl till hans beteende som ni alla säkert har listat ut. Ingen kan neka att de officiella historierna kring 911 är helt åt helvete efter att ha forskat så mycket som Zink gjort.

1. Han lider av kognitiv dissonans eller liknande.

2. Han är någon form av co-intel-pro eller likande skit.

Sluta komma med sådana fåniga icke-argument.
Man kan kontra med att säga att alla som studerat och granskat konspirationsteorierna måste ha sett att de är fulla av fel och lögner.
Men det för inte diskussionen framåt direkt att tjafsa på det viset. Att diskutera sakfrågor är betydligt mer givande. Men när en "skeptiker" gör det så kontrar konspirationsteoretikern "titta på helheten istället alla detaljer", så slipper man diskutera sakfrågor.

Quote:
Om case 2 bevisas stänger vi av omedelbart. Ska man stänga av sjuka personer är dock en klurigare fråga.

Ska vi ha en demokratisk omröstning om hans närvaro här på vaken.se eftersom alla uppfattat hans till och från straw-man arguments och hårklyveri i precis var enda område.

Jag ser ingen jävla anledning till att behålla honom. Karln har fan varit på vaken.se hur länge som helst och studerat 911. Jag har ingen vän, bekant, arbetskamrat, internet-vän eller liknande som kollat så mycket på 911 som honom och fortfarande nekar att det skulle vara något annat än den officiella historien säger.

Har du sett den här regeln void?
"Man skriver inte nedlåtande om någon annan i forumet."

Det kanske säger mer om dig och dina vänner än någonting annat.
Titta in på t.ex. detta forum så hittar du massor av folk som studerat frågorna mycket ingående och inte håller med dig.
http://forums.randi.org/forumdisplay.php?f=64

Svara gärna på frågan om alla (de flesta) på detta forum är mental sjuka alternativt underrättelseagenter.

Mark "Gravy" Roberts? Jag vill gärna höra din åsikt om honom.
Quote:
Något luktar rutten fisk här...

Frågan är vem det är som luktar....

Quote:

Du har verkligen höga tankar om dig själv och "9/11 truth movement"... ja smått narcissistiska kan man nog säga.
Rörelsen är så betydelselös så några "cointelpros" vore verkligen bortkastade pengar. Särskilt som det finns massor av "skeptiker" som helt frivilligt gör jobbet med att falsifiera teorierna.

Posted on: 2007/3/8 18:28

Anonym
Ska vi också bortse ifrån att varje gång de ledde in Moussaui så hade han en orange dräkt med ett litet bälte som ger kraftiga elstötar när man trycker på en fjärrkontroll.

Så om han skulle ha sagt 'Al-CIAda' istället för 'Jag är skyldig' så kan man lätt gissa vad som skulle ha hänt.

See User information
Quote:

FuckOff wrote:
Fega snorungar som vill tro vad de har lärt sig på dagis. Psykiskt störda.

Ett ganska vanligt inlägg av en foliehatt, jag låter det tala.

Posted on: 2007/3/8 18:32

See User information
elsueco77 vad är det för skillnad på en foliehatt och en konspirationsteoretiker?, och har du fått svar ifrån Svenska Akademin om din fråga ifall du själv är en sådan?.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=flat&order=ASC&start=10

Om foliehatt är samma sak som konspirationsteoretiker är du med dina egna ord en foliehatt själv tills du bevisat motsatsen, vilket är OMÖJLIGT!!!

EDIT: du/ni vad nära att få in mig i vi mot er skitkastarkaos igen!.

en fråga jag KRÄVER! svar på är:

Om vi nu alla har så många frågor omkring 911 varför hjälper ni inte till att få igång en ny 911 utredning, och ställer på "dom" som diktat ihop sagan som blev den officiella konspirationsteorin för??

Det MÅSTE finnas en eller flera orsaker!!

Jag menar, det ligger ju tydligt i erat intresse att få skratta röven av er när det blir bevisats att vi har totalt fel på alla plan!!,, vore det inte skönt för er!??

Posted on: 2007/3/8 18:45

Edited by Blackie on 2007/3/8 19:01:40
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

Anonym
Quote:

Varför inte permabanna COINTELPRO?

Anonym
Se gärna mitt inlägg igen.

Anonym
Ja men då kan vi väl också ha lite "false debunking" där svaret på vad som helst, oavsett dokumentation och källa alltid kommer att vara: "Det är inte sant, det finns inga bevis".

Anonym
Quote:

Dom skickar bara in en Ny Gube i Låddan....

Anonym
Fuckoff: Ska vi skapa en mall som visar när någon är Cointelpro?

Hur ska vi kunna stänga av någon annars?

1. Kognitiv dissonans
2. Cointelpro

För vissa personer här gäller inget annat. Vårt tålamod och acceptans för sådan skit har gått för långt. Det är alldeles för många vettiga människor som fattat bluffen för att de här jävla tomtarna ska få raljera.

Anonym
Ja, varför inte?

See User information
Quote:

void wrote:
Fuckoff: Ska vi skapa en mall som visar när någon är Cointelpro?

Hur ska vi kunna stänga av någon annars?

1. Kognitiv dissonans
2. Cointelpro

För vissa personer här gäller inget annat. Vårt tålamod och acceptans för sådan skit har gått för långt. Det är alldeles för många vettiga människor som fattat bluffen för att de här jävla tomtarna ska få raljera.

Tidigare har jag tyckt att du varit en av tämligen få som varit någorlunda sansad och resonabel på detta forum men nu verkar det som att du också börjar spåra ur.

Vet du ens vad kognitiv dissonans betyder, och vad ser du isåfall hos mig eller zink som indikerar ett sådant tillstånd?? Vad har du för kunskaper i psykologi som gör dig kompetent att göra en sådan bedömning?

Vad är det du inte accepterar? Kritik i största allmänhet?

Posted on: 2007/3/8 20:17

Anonym
Vad sägs om att ena studen så betyder termen "pull it" en sak och i nästa så betyder det dess diameterala motsats, detta ledde tom. till att användarkonto zpz pannkakade ihop.

See User information
Quote:

Du är en foliehatt du med, din tokiga lilla konspirationsteoretiker.

Posted on: 2007/3/8 20:36

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

Icehorn wrote:
Detta inlägg började som ett svar på Zinkens frågor i tråden om "911 eye witness". Jag kom dock ifrån ämnet och tycker att den förtjänar sin egen tråd. Den är numera tillägnad alla skeptiker som tycks ha missat poängen med hela ämnet. Ursäkta på förhand att det blir långt.

Zinken med sina små "nitpicks" som vanligt. Du vägrar se helheten och fortsätter att plocka ut små detaljer som du kan angripa. Liksom alla rabiata skeptiker kräver svar vi inte kan ge och bevis vi inte sitter på. Dessa filmer, klipp och dokument ska inte besvara vad som verkligen har hänt eller vem som är skyldig. De visar istället att ni har blint accepterat den officiella konspirationsteorin och borde ha krävt svar och bevis från myndigheterna innan de fått fullfölja sin plan att angripa andra nationer. En del dokument är tidigare hemligstämplat material som nu sett dagens ljus och bekräftar att en del spekulationer vi står för faktiskt har en verklighetsförankring i historien. Inga bevis för att den-och-den gjorde det-och-det, men en grund till eftertanke och frågeställningar.

Detta stämmer inte. Jag har kollat på flera timmar av alternativa videor om 911 och Frumurarorden=Iluminati=NWO videor.

Jag har dessutom hela NIST rapporten på min dator och kan tyvärr konstater att ALL kritik mot den inte gäller den officiella rapporten utan förlagorna till den.

Detta kan var och en av er kontrollera. Gå in på en alternativ webb och titta på kritiken av NIST rapporten. Ladda sedan ner det slutgiltiga och officiell NIST rapporten och försök hitta citaten i den och ni kommer att leta dem förgäves.

Detta gör att man undrar vad de som håller på med de alternativa teorierna om 911 egentligen har för koll på NIST rapporten.

Quote:

Det håller jag med om men alla sprängteorier har inte lyckats på ett trovärdig sätt säga dels vilka sprängämnen som var med och hur de kunde sprängas på det sätt som byggnaderna rasade.

T.ex. varför rasade WTC I ordningen 2, 1 och 7 vilket stämmer med hur flygplanen skadade byggnaderna men är svårare att motivera med sprängteorierna.

Quote:

Detta håller jag inte med om. Det finns visst bevis för att det var 19 kapar det är bara att de finner du och andra inte trovärdiga.

Att inte tro att de var möjligt för 19 kapare från främst Saudiarabien att utföra dåden visar att man inte tror att araber kunde ro iland med detta men de har utfört spekulativa flygplanskapningar historiskt bl.a. när palestinska PFLP kapade tre flygplan från tre olika platser 6 september 1970.

Bin Laden har dessutom erkänt att han var ansvarig för 911 attentaten och de 19 ”bröderna”.

Quote:

Vi måste sluta stå på ett ställe och stampa. Se dessa filmer som underlag för nya frågeställningar och inte som om man låtsas ha alla svaren. Vi vet vem som verkligen har svaren och för att komma åt de verkligt skyldiga måste såväl Osama som Bush svara inför en domstol under ed. Bara DET blir tufft då man betänker Vita Husets tidigare samarbetsvilja med 11-september kommisionen. Likaså har man utryckt sitt absoluta ointresse för Osama både från Vita Huset som CIA. När upphörde han att vara världens fiende nummer 1 ?. Fler frågor som du ser. Kräv svar från de som borde svara på det.

Jag har sett timtal av de videor som de alternativa teorierna propagerar för och det har inte lyckats att övertyga mig för de presenterad olika alternativa teorier som rimmar så illa med att olika teorier ska var sanningen enligt de webbsidor de presenteras på.

Om en teori anser sig var sanningen då ska de gå att kritisera på alla möjliga sätt utan att denna sanning börjar gunga.

Quote:

11-septemberrörelsens huvudsakliga mål borde vara att genom information göra fler människor villiga att ställa frågor och ifrågasätta detta olagliga "krig mot terror". Du kan angripa detaljer i materialet så mycket du vill men bara en bråkdel av det som läggs fram borde rättfärdiga en ny, denna gång oberoende utredning av 11 septemberdåden. Genom att rensa upp bevismaterialet från den största brottsplatsen i USAs historia markerade man tydligt att Osama redan var skyldig, dömd och snart hängd. Fast vi har nöjt oss med det första i brist på bevis och obestridligt bevisad ovilja att ta fast honom. Läs om Tora Bora och sjukhuset i Dubai. FBI har klargjort att inga hållbara bevis finns för att döma Osama för dåden så vad gör vi i Afganistan nu igen ? Påminn mig. Irak ? diktatorn är död, länge leve diktatorn.

Jag försvara inte att USA hämnades 911 dåden genom att ge sig på Afghanistan. Det var dock i Afghanistan som ledarna för kaparna fick sin träning. Att USA sedan gav sig på Irak var helt fel. Jag var emot detta krig från början och trodde på Hans Blix när han sa att Irak inte hade några massförstörelsevapen.

Quote:

Du väljer att låta jordens framtid dikteras av dessa oförbätterliga lögnhalsar med sina målade U2-plan, ljudvapen, värmevapen, utredningar med intressekonflikter, patriot act 1, patriot act 2 och allt annat som kan påskynda deras polisstat. De har förhalat utredningar, mörkat, hotat, förått (läs: 'Scooter' Libby) och har uppenbarligen inga gränser för sitt agerande. Vad än deras syfte må vara så är det inte förankrat i något intresse för ditt och mitt välbefinnande. En halv miljon döda irakier ger mig en klar bild av vilka som är hotet mot vår värld idag. Utarmat uran, legaliserad tortyr och hotet om kärnvapenkrig mot iran har gjort Osama och Saddam till fotnoter i historien. Pricken över i-et måste väl ändå ha varit Brzezinzkis varning om ett potentiellt falskflaggat terrorangrepp inför kriget mot iran. Frågor, frågor..ställ för tusan frågor. Detta kan inte bara viftas bort.

Vakna upp, väx upp och låt oss alla ta vårt ansvar för idag miljontals människors lidande och död.

Jag låter inte ” oförbätterliga lögnhalsar” få sitta och bestämma över mig utan jag deltar i alla val som finns för att säga min mening om de som ska styra mig.

Anonym
Quote:

Jag låter inte ” oförbätterliga lögnhalsar” få sitta och bestämma över mig utan jag deltar i alla val som finns för att säga min mening om de som ska styra mig.

En variant av: "Det är inte sant, det finns inga bevis"?

See User information
men..
..när talibanerna rensade alla odlingar.. gick ju U.S.A-holes in för att återupprätta odlingarna, och nu är de tillbaka i samma produktion igen..
en viss amerikansk ekonomibubbla är ju beroende av dessa pengar.

mat och dryck - ett investeringstips för framtiden...

Posted on: 2007/3/8 21:52

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper