vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Medskyldiga !!! zink.zpz,verkligen,elsueco......
Jag Misstänker härmed dessa Herrar för Medhjälp till MORD och

Skyddande av Brottsling.

Det går säkert att lägga till fler Brottsmisstankar.

Må Dom brinna i Helvetet ( Om det nu finns något sådant ).

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Medskyldiga !!! zink.zpz,verkligen,elsueco......

See User information
Låt mig få se på dina bevis.

Du gör dig skyldig till förtal.

Posted on: 2007/3/14 18:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tom byxbak då...........upp till bevis.........

Posted on: 2007/3/14 18:18
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

A73 wrote:

Skyddande av Brottsling.

Guilty as charged!

Posted on: 2007/3/14 18:21
Att se är inte att förstå

Anonym
Quote:

Man kanske skulle lägga ut ditt Namn och Bild så alla kan se vad du är för en Filur.

Något Samvete verkar Du inte ha heller. Ungefär som Mördare i Allmänhet.

See User information
Quote:

A73 wrote:
Quote:

Man kanske skulle lägga ut ditt Namn och Bild så alla kan se vad du är för en Filur.

Något Samvete verkar Du inte ha heller. Ungefär som Mördare i Allmänhet.

Micro måste vara stolt att ha dig som moderator.

Vid ett sådant tilltag kan jag meddela att Micro kommer att åka på en polisanmälan.

Posted on: 2007/3/14 18:33

Anonym
- 10 kr bjudet för dessa arbetare. 1:a, 2:a….
- 20kr! bjudet, har vi andra bud? 25-30kr? passa på ! Billig arbetskraft! de gör vad som helst under piskan...
- 1:a, 2:a och 3:e.. PANG!
- Arbetarna gick för 20 kronor till herren längst bak med texten på kepsen, S.ä.p.o.
- De kan hämtas bakom disken, kedjor och handklovar står köparen själv för.

Anonym
Quote:
Micro måste vara stolt att ha dig som moderator.

Quote:
Vid ett sådant tilltag kan jag meddela att Micro kommer att åka på en polisanmälan.

Varför överhuvudtaget ta åt sig en av denna MISSTANKE ?

Är inte Moderator längre !!!

Du behöver inte vara orolig. Kommer inte lägga ut ditt Namn och Bild

Om du vill ha mitt namn och Adress så kan du skicka ett PM så får du det lättare med Polisanmälan.

Vilken Perfekt Nyhet det skulle bli

See User information
Quote:

A73 wrote:

Varför överhuvudtaget ta åt sig en av denna MISSTANKE ?

Tar åt mig? Trodde du det?

Jag påpekade bara att du ägnar dig åt förtal.

Quote:
I Brottsbalken 5 kap 1-2 §§ står:
1 §. Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.

Ok, rent juridiskt kommer du kanske undan. Jag vet inte om man kan dömas för förtal av anonyma signaturer.

Posted on: 2007/3/14 19:14

Anonym
Gäller det även MISSTANKE ??

Hur stora är Böterna ?

See User information
Misstanke kvarstår.....tills annat är bevisat....

Posted on: 2007/3/14 19:26

See User information
Quote:
Vid ett sådant tilltag kan jag meddela att Micro kommer att åka på en polisanmälan

Nämen lillen blev du upprörd haha!

Posted on: 2007/3/14 21:29

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Skeptiker samtalar om riksdaghusbrand komplikationer.

Resized Image

See User information
Då tar vi det igen........First we take manhattan then we take berlin...........klämmig låt det där......

Posted on: 2007/3/14 21:40

See User information
Kul.. och som vanligt haglar ryggdunkningarna här över ditt "coola" upptåg ! Skönt att du fick cred från dina vänner.

Hade jag inte varit tveksam över din psykiska status kunde jag skickat dig mitt riktiga namn + adress så du kunde gjort en anmälan.

Moderator, dags att ingripa ?

Posted on: 2007/3/15 12:28
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan

Anonym
Quote:

A73 wrote:

Skyddande av Brottsling.

Detta var ett mycket religiöst uttalande och alla sådana inlägg anser jag vara ett bevis på att de som står för detta forums värderingar är religiösa.

Jag har fått ett liknande från en mormon när jag gick emot deras lära. Han hotade också med helvetet och anklagade mig för att gå de ondas ärenden precis som du gör!!!

See User information
Zink jag är inte religiös men min gud är Gud medans din är staten, vi får väl se vems som är mäktigast.
Har jag fel så får polisen ta hand om mig, har du fel så får gud ta hand om dig.

Posted on: 2007/3/15 16:05

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Zink jag är inte religiös men min gud är Gud medans din är staten, vi får väl se vems som är mäktigast.
Har jag fel så får polisen ta hand om mig, har du fel så får gud ta hand om dig.

Att jag klassar alla hotfulla inlägg som religiösa beror på att om de alternativa teorierna var vilka som skulle det inte hända.

Istället är de alternativa teorierna klassade som sanna (religiöst agerande) så att de som själva skull vilja avgöra sanningshalten i dem inte ska ha något val.

Dessa blir då sanning för de som tror på dem och så livsviktiga att alla som går emot dem upplevs som stora hot (hot mot religionen) och då får man vid kritik hotfulla inlägg som svar och detta forum är har många sådana inlägg.

Att klassa oss kritik som troende är också ett religiöst drag från dem som tror på de alternativa teorierna.

Anonym
Kommer ifrån en man som inte vill svara på några enkla frågor om sin egen religion utan påstår att de är "sk. styrda frågor", är det något som man får lära sig på Tavistock institute: Anklaga andra för sina egna tillkortakommanden?

See User information
Det finns många sätt att se på vår nutidshistoria, ett sätt är att överlåta tänket till auktoriteter ett annat är att tänka själv.

Om man ser till befolkningen i det här landet som inte varit med om något yttre hot sedan 1709 så kan man inte förvänta sig att dom skulle kunna förmå sig att tro det att något hot, vare sig inre eller yttre skulle ligga för dagordningen, därför är det lite skrämmande att se att dessutom tänket gått förlorat.

Ponera att vi tomtenissar som dividerar här på sidan har fel, tänk vad kul vi skulle kunna ha om några år när detta lagt till historien, va? alla skulle kunna skratta åt det eller hur?

Men om det är på rakt motsatt håll, att vi tomtenissar har rätt, då är det inte många som skrattar längre, för det har ju trots allt varit så att i tider av oro, att människor som "sett" längre än andra, på samma sätt som att djuren känner av jordbävningar eller andra naturfenomen, såsom elefanterna som flydde uppåt land vid tsunamin, på olika sätt sökt medela sina medmänniskor att fara hotar.

Om det nu är så att farhågorna infinner sig i realitet då är det inte mycket att vinka på, då har vi en nazi/facidagordning att rätta oss efter, där den som vill ta ett chips överlever och den som inte vill får stå sitt kast.................så därför denna enkla fråga till zink elsnusko zpz veklingen...vem är ni? över min döda kropp säger jag...

Posted on: 2007/3/15 18:59

See User information
Quote:
Att jag klassar alla hotfulla inlägg som religiösa beror på att om de alternativa teorierna var vilka som skulle det inte hända.

Skulle du kunna utveckla det lite mer?

Posted on: 2007/3/15 19:13

See User information
Quote:
Att klassa oss kritik som troende är också ett religiöst drag från dem som tror på de alternativa teorierna

Den officiella historien bygger på tro och inte på fakta, det vet du också.

Posted on: 2007/3/15 19:29

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Quote:

Skulle du kunna utveckla det lite mer?

Om du gör en liten teori säg att alla som har gula kläder ofta äter glass.

Om någon kommer med en statistik som visar att det är de med röda kläder som äter mest glass skulle du bli upprörd då och påstå att denna person är en köpt idiot?

Ju viktigare en teori är desto mer kämpar för den och har man dessutom har höjt upp delar av den till sanning så betyder den väldigt mycket för dem som tror på den och då blir reaktionerna på kritiken också väldig likt den som finns på religionsdebattsidor.

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Att klassa oss kritik som troende är också ett religiöst drag från dem som tror på de alternativa teorierna

Den officiella historien bygger på tro och inte på fakta, det vet du också.

Det officiella rapporterna och teorierna bygger på fakta men slutsatserna har inte upphöjts till sanning som i de alternativa teorierna.

NIST har titta på exakt samma videor som de med de alternativa teorierna. Dock har de haft tillgång till videor med bättre upplösning och ljud än de som finns på webben. De hade ett kort tag en högupplöst video på WTC 7 raset men den togs bort efter ett tag troligen för att den tog för mycket bandbredd. De har också intervjuat fler personer än de som gjort de alternativa teorierna har tillgång till.

Order ”truth” står en enda gång i NIST rapporten på över 11000 sidor och då som kommentar till en matematisk formel och en matematisk ”sanning” (I NIST NCSTAR 1-5C sidan 54)

Så både NIST rapporten och de alternativa teorierna har till stora delar samma material men man har dragit olika slutsatser. Så att anklaga NIST och andra officiella rapporter för att inte ha fakta innebär att även de alternativa teorierna inte heller är baserade på fakta.

Det finns gott om exempel där olika personer och institutioner dragit olika slutsatser från samma faktamaterial.

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper