vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Zlatan

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Zlatan

See User information
Han slickar inte i a f . dU VET zLATAN ÄR INGEN TRUCK.Vilken dom tror i din video länk(ar)Zlatan behöver snart en truck till sina ärligt tjänade stålar . Sverige vinner inte utan slavisktblod i sina anfall

Posted on: 2007/3/2 18:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Zlatan är en otroligt dålig förebild och jag är glad över att han inte är med i landslaget...

han kan fika med mona sahlin hon är ju med i rosengårds fotbollsförening så hon måste ju älska detta område...

See User information
Yao, mannen!

Posted on: 2007/3/2 18:40

See User information
Quote:

maggot wrote:
Zlatan är en otroligt dålig förebild och jag är glad över att han inte är med i landslaget...

han kan fika med mona sahlin hon är ju med i rosengårds fotbollsförening så hon måste ju älska detta område...
Du har fel han skall vara med utan guldet från RS vinner vi inte du skall se. oddds???1 släggn =100 spänn var ?han gör målet (n)var så säker Du låter som om du jobbade på media konsörn http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html

Posted on: 2007/3/2 18:44

Anonym
Visst han är en bra spelare men sverige har faktiskt sämre odds på sin sida när denna diva är med

"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan.
Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent"

See User information
Quote:

maggot wrote:
Visst han är en bra spelare men sverige har faktiskt sämre odds på sin sida när denna diva är med

"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan.
Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent"
Visst han är en bra spelare ,,,Ja på detta plan håller jag mig ,sen att politikerna "GIllllLAR LÄGET"själv klart eller rent ut sagt utnyttjar det ligger i agendan..Hitler=sport,,,,Al Gore =miljö,,,= sant hjärtar& Falskt

Posted on: 2007/3/2 19:07

Edited by sale on 2007/3/2 19:26:32

See User information
Jag vill förklara mig väl .På plan kan man inte fuska så värst dolt,inte om man heter Zlantan .Men Karl Bull går på vattnet fortfarande utan någon störe gransknig fast det ligger en hund begraven(eller två)inga media foto .Där av Zlatan är ett fall??För vad sporten eller politiken?Tel me plz? Vem kommer först maggot (den enskilda mänsk....n) eller den politiska AGENDAN.Jag vet du tar POWER to the Peopleå zlatan är power. Där för var mona där ,vam net Fredrik kommer kanske nu...dom som lever får se..

Posted on: 2007/3/2 19:25

Anonym
Jag menar bara att Zlatan skulle behöva läxas upp emellan åt, en tackling upp på läktaren kanske skulle göra honom mer ödmjuk och världsvan. Jag gillar Zlatan som fotbollspelare, när han spelar boll, men inte den trotsiga sidan som han ofta visar upp. Men även på planen kan han bete sig som om hela världen har behandlat honom orättvist, och som ofta resulterar i gnäll och spottloskor.
Men förövrigt kan han dribbla och pengarna är han värd eftersom att hans namn säljer, och då är det väl bara rättvist att han får en stor del av kakan, och inte hans manager som bär ett annat namn. Det är så idrottare värdesätts idag, hur mycket intäkter som de kan dra in till klubben om deras namn figurer på tröjan mm.

Hockey är mer en kraftsport där man visar tuffa tag utan trotsigt gnäll, man ger och tar, det är mer min melodi.

Anonym
SKönt att se så mkt avundsjuka på värdens mest omtalade "svensk"

hahaha.. den måste sticka rejält i nationalisternas ögon att se att den bästa svensken inte ens är svensk..

LOL..

fortsätt hata Zlatan.. det gör honom bara bättre..

See User information
Zlatan var ju grymt dryg förut, men i o med flytten till INTER o sin familjesituation plus att han är tillbaka i lansdlaget tyder ju på att han äntligen har vuxit upp. Han har ju även hävt bojkotten mot media nu. Tycker att man ska vara stolt över Zlatan som svensk!

Posted on: 2007/3/23 11:21

See User information
Quote:

Proxy-efekto wrote:
SKönt att se så mkt avundsjuka på värdens mest omtalade "svensk"

hahaha.. den måste sticka rejält i nationalisternas ögon att se att den bästa svensken inte ens är svensk..

LOL..

fortsätt hata Zlatan.. det gör honom bara bättre..

Jojo. Helt plötsligt finns det nåt som heter "svensk" när det passar för politiskt korrekta förvirrade personer som har svårt att dölja sitt hat för allt "svenskt" som i andra fall när t.ex jag tar upp frågan om raser och invandringen inte finns överhuvud taget.....

"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen"

Posted on: 2007/3/23 13:41

See User information
Och det bästa beviset på att ni är så indokrinerade i marxistiskt jämlikhetsdravel likt flosklerna, "Vi är alla lika" är att ni inte ens kan se det själva.

Som David Icke brukar säga:

-Mänskligheten är satt i masshypnos.

Posted on: 2007/3/23 13:43

Anonym
grattis till uppvaknandet benny..

nu kanske du kan se över din nationalistiska bugg i huvudet.

kan benny så ser det ljust ut framöver.

See User information
Jag hoppas också på benny. Han kan bli en av de första som vänder. Lyckas han så kan vem som helst. Men jag har djup respekt för att det kan vara svårt att släppa taget om nationalismen. Det känns helt klart tryggt för dessa smågrabbar att få kalla sig själva svenskar. Vad ska annars definera dem? Tydligen inte deras samvete iaf.

Posted on: 2007/3/23 23:12

See User information
Vad tror du att du kommer att leva i, ett ställe där du kan sjunga kumbajaja eller tror du att du får jobba ditt skit för ingenting?

Posted on: 2007/3/24 2:36

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
Jag hoppas också på benny. Han kan bli en av de första som vänder. Lyckas han så kan vem som helst. Men jag har djup respekt för att det kan vara svårt att släppa taget om nationalismen. Det känns helt klart tryggt för dessa smågrabbar att få kalla sig själva svenskar. Vad ska annars definera dem? Tydligen inte deras samvete iaf.

Det är ganska intressant med marxistindokrinerade snorungar likt Provoceramera, som kommer med uttalanden likt de ovan och försöker skriva en 43 åring på näsan som har studerat dessa ämnen angående våran dolda historia i 15 års tid.

Är det någon på detta "vaken-forum" som också ser paradoxen?

Posted on: 2007/3/24 17:32

See User information
Jo, jag ser skämtet.

Posted on: 2007/3/24 21:40

Anonym
våran..??

marxsist, nationalist..verkar som du ramlat ner i ditt svarta hål av indoktrinerade lögner igen din gamla björn..

vilken dold historia har du nu pluggat på.. den svenska eller mänsklighetens..??

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper