vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 6 7 8 (9) 10 11 »

Re: zink och WTC-byggnaderns kollapsordning

See User information
Quote:

Ett litet tips är att du tittar i adressen du klistrat in.

Victims betyder offer.
Hittar du någon annan översättning kan du väl hojta till!

Posted on: 2007/4/4 15:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77

American Airlines Flight 77, from Washington to Los Angeles, crashed into the Pentagon with 64 people aboard.

Quote:

MAIN | AMERICAN AIRLINES FLIGHT 11 | AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77 | UNITED AIRLINES FLIGHT 175 | UNITED AIRLINES FLIGHT 93| PENTAGON | WORLD TRADE CENTER

UNITED AIRLINES FLIGHT 175

United Airlines Flight 175, from Boston, Massachusetts, to Los Angeles, California, was the second hijacked plane to strike the World Trade Center, plowing into the south tower. Two pilots, seven flight attendants and 56 passengers were on board.

Det står inget om "victims" på CNNs egen hemsida listor trots allt påskinande ni PsyOps pack än försöker.

Posted on: 2007/4/4 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Quote:

AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77

American Airlines Flight 77, from Washington to Los Angeles, crashed into the Pentagon with 64 people aboard.

Quote:

MAIN | AMERICAN AIRLINES FLIGHT 11 | AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77 | UNITED AIRLINES FLIGHT 175 | UNITED AIRLINES FLIGHT 93| PENTAGON | WORLD TRADE CENTER

UNITED AIRLINES FLIGHT 175

United Airlines Flight 175, from Boston, Massachusetts, to Los Angeles, California, was the second hijacked plane to strike the World Trade Center, plowing into the south tower. Two pilots, seven flight attendants and 56 passengers were on board.

Det står inget om "victims" på CNNs egen hemsida listor trots allt påskinande ni PsyOps pack än försöker.

Det står uppe i menyn via länken du gått in.

http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/trade.center/victims/main.html

Posted on: 2007/4/4 19:40
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain

See User information
Jag kan se det, Zink, men inte på själva listan och det finns inte någon av de 19 blattarna på dom, eller hur.

Posted on: 2007/4/4 19:43

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Jag kan se det, Zink, men inte på själva listan och det finns inte någon av de 19 blattarna på dom, eller hur.

Ja jösses, om du inte förstår att länken du lagt ut ligger under huvudlänken "victims", ja då kan jag inte hjälpa dig längre.

Posted on: 2007/4/4 19:45
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain

See User information
Din fåniga PsyOps bullshiter, om de publicerar en lista som de har fått i från FBI så är det listan som gäller, inte Semester Sex med Marlena eller något annat de har som länkar på sidan av.

Posted on: 2007/4/4 19:51

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Din fåniga PsyOps bullshiter, om de publicerar en lista som de har fått i från FBI så är det listan som gäller, inte Semester Sex med Marlena eller något annat de har som länkar på sidan av.

Så här ser sidan ut jag länkade tidigare. http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/trade.center/victims/main.html

Du ser fortfarande inte att din länk (AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77) har med dess offer att göra ?

Lists of victims

In the aftermath of the terrorist attacks on the World Trade Center in New York, the Pentagon near Washington, D.C., and the crash of United Airlines flight 93, officials across the country are working to piece together lists of victims.

While the official number of those missing and dead will inevitably rise over the next few weeks, authorities from American Airlines, United Airlines, the Department of Defense, the New York City Medical Examiners Office and the New York City Fire Department, have released partial lists. They are linked below.

AMERICAN AIRLINES FLIGHT 11 | AMERICAN AIRLINES FLIGHT 77 | UNITED AIRLINES FLIGHT 175 | UNITED AIRLINES FLIGHT 93| PENTAGON | WORLD TRADE CENTER

Posted on: 2007/4/4 19:55

See User information
Quote:

Eller ska du påstå att Armed Forces laboratory in Rockville, Maryland utförde DNA tester på fler än 64 kvarlevor?

Men stick tummen i käften och låtsas vidare, det här är ungefär som att få en Waffen SS idiot och ens erkänna att Adolf gjorde något fel.

Zink, jag tar helt enkelt och ignorerar vad du än har att säga. Ett totalt slöseri med tid och jag spenderar hellre tiden med att dista videofilmer som helt enkelt avprogrammerar de flesta.

Posted on: 2007/4/4 20:27

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Därför år 2004 så satte man in en mobiltelefon relä station i flygplan för att möjliggöra mobiltelefon samtal, Zink.

http://www.qualcomm.com/press/release ... 040715_aa_testflight.html

En artikel från dagens ny teknik:

http://www.nyteknik.se/art/49939

USAs kommunikationsmyndighet FCC har tills vidare bestämt att inte tillåta teknik för mobiltelefoni ombord på flyg. Främs-ta orsaken är risken för att störa mobilnät på marken. Samtidigt är många oroade för störande mobilsamtal ombord.

Posted on: 2007/4/4 20:55

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Quote:

Eller ska du påstå att Armed Forces laboratory in Rockville, Maryland utförde DNA tester på fler än 64 kvarlevor?

Men stick tummen i käften och låtsas vidare, det här är ungefär som att få en Waffen SS idiot och ens erkänna att Adolf gjorde något fel.

Zink, jag tar helt enkelt och ignorerar vad du än har att säga. Ett totalt slöseri med tid och jag spenderar hellre tiden med att dista videofilmer som helt enkelt avprogrammerar de flesta.

Jag önskar bara att du var läskunnig:

"While the official number of those missing and dead will inevitably rise over the next few weeks, authorities from American Airlines, United Airlines, the Department of Defense, the New York City Medical Examiners Office and the New York City Fire Department, have released partial lists."

"partial lists"
"PARTIAL LISTS"

Jag kan inte säga det varken högre eller tydligare.

Case Closed

Posted on: 2007/4/4 21:24

Anonym
Zebe.

Du är ny här på vaken och väldigt engagerad. Hur hittade du hit? och varför engagerar du dig så hårt i denna tråd? Har du diskuterat 911 någonannstans på nätet tidigare. Det låter i mina öron nästan så.

Är du kritiker av allt material som kommer upp på vaken.se eller är det bara 911 som du engagerar dig i?

See User information
Quote:

zink wrote:
Så nu får du svara på. Om WTC 1,2 och 7 sprängdes samtidigt i vilken ordning sprängdes de då i.

Ehh, har den här frågan någon relevans?

Frågan har en parallell i form av en barngåta som går så här:

"Vad väger mest ett kilo bly eller ett kilo bomull?"

Svarar den tillfrågade fel, så skrattar man åt dennes dumhet. Svarar han rätt, att det väger lika mycket, så kommer man med det putslustiga:

"Jasså, släpp det på tårna så får du se" Tihihi

Om tre händelser sker samtidigt så sker ju inget före eller efter något annat och kan därför inte ordnas i kronologisk ordning.

Vill du förklara relevansen i din fråga eller bli idiotförklarad direkt?

Posted on: 2007/4/4 22:18

See User information
Quote:

void wrote:
Zebe.

Du är ny här på vaken och väldigt engagerad. Hur hittade du hit? och varför engagerar du dig så hårt i denna tråd? Har du diskuterat 911 någonannstans på nätet tidigare. Det låter i mina öron nästan så.

Är du kritiker av allt material som kommer upp på vaken.se eller är det bara 911 som du engagerar dig i?

1) Google-search 911+forum
1a) Många påståenden i denna länk utan varken verifierbar länk eller logiskt resonemang bakom.
2) Nej
3) Ja, i princip bara 9/11

Posted on: 2007/4/4 22:34

Anonym
Quote:

zebe wrote:
Quote:

void wrote:
Zebe.

1) Google-search 911+forum
1a) Många påståenden i denna länk utan varken verifierbar länk eller logiskt resonemang bakom.
2) Nej
3) Ja, i princip bara 9/11

Varför engagera sig i något man inte tycker är logiskt? Låter ju ologiskt...

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:Det står inget om "victims" på CNNs egen hemsida listor trots allt påskinande ni PsyOps pack än försöker.

Det står klart och tydligt på CNN´s hemsida att det är en lista över "victims".

Jag tror Bush ligger bakom 9/11 på något sätt, men det är förbannat korkat att lägga fram missvisande dokument om man skall bli trodd i frågan.

Posted on: 2007/4/5 6:53

Anonym
Zink!
Jag vet att du vill diskutera rasordningen i denna tråd, men jag vill ändå fråga dig om detta som jag nyss såg i en dokumentär.
Kan du förklara vad som händer 31-33 minuter in på dokumentören? vad är det för rökmoln?
http://video.google.com/videoplay?doc ... 45559433&q=plane+in+sight

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Zink!
Jag vet att du vill diskutera rasordningen i denna tråd, men jag vill ändå fråga dig om detta som jag nyss såg i en dokumentär.
Kan du förklara vad som händer 31-33 minuter in på dokumentören? vad är det för rökmoln?

Bra fråga.
Vad är din teori ?

Posted on: 2007/4/6 16:04

See User information
Quote:

zebe wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Zink!

Bra fråga.
Vad är din teori ?
Den vita röken är bekant hehe, man har ju varit i branschen,det är resultat av en kemisk reaktion för det är knappast brandrök i vanlig mening, kan det vara temitereaktion i källarvåningarna kanske?, så här ser väl röken ut iaf. http://www.svenskakemi.nu/raket.html

Posted on: 2007/4/6 16:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Jag litar inte på den där, lite för mycket zink i

Posted on: 2007/4/6 16:18
Att se är inte att förstå

See User information
Quote:

gaston wrote:
Quote:

zebe wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Zink!

Bra fråga.
Vad är din teori ?
Den vita röken är bekant hehe, man har ju varit i branschen,det är resultat av en kemisk reaktion för det är knappast brandrök i vanlig mening, kan det vara temitereaktion i källarvåningarna kanske?, så här ser väl röken ut iaf. http://www.svenskakemi.nu/raket.html

I vilken byggnad då ?

Posted on: 2007/4/6 16:20

See User information
Quote:

HWO wrote:
Jag litar inte på den där, lite för mycket zink i
jo men du kan räkna med att det osar svavel.. när man bränner av dom...det där är kul det...tyvärr så måste man ha luftfartsvekets tillstånd om man ska skicka dom högre än 800 m...men det har aldrig varit nå problem.. skulle vara kul å sätta en sån där i buken på ett chemtailplan

Posted on: 2007/4/6 16:22
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:
jo men du kan räkna med att det osar svavel.. när man bränner av dom...det där är kul det...tyvärr så måste man ha luftfartsvekets tillstånd om man ska skicka dom högre än 800 m...men det har aldrig varit nå problem.. skulle vara kul å sätta en sån där i buken på ett chemtailplan

I love it
Vilken glädje att skjuta ner ett, f*n vad dom stör mig.
Fast ofta är det väl passagerarplan?
Zinkens möte med svavlet känns så gott som oundvikligt

Posted on: 2007/4/6 16:31
Att se är inte att förstå

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Zink!

Rökmolnet kommer från kollapsen av det södra tornet. Herr von Kleist ljuger dig rakt upp i ansiktet när han säger att båda tornen fortfarande står upp.

Titta här så kan du se molnet vid 0:40 och 1:00.
http://www.youtube.com/watch?v=j2HBFHuNmWc

1:40 in på denna.
http://www.youtube.com/watch?v=8Mz0_x7313I

Posted on: 2007/4/6 16:33

Anonym
Quote:

zebe wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Zink!

Bra fråga.
Vad är din teori ?

Ja du… vad kan orsaka ett sådant rökmoln förutom en explosion av något slag?

« 1 ... 6 7 8 (9) 10 11 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper