vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Vaken Censurens verklige fiende...
http://proxy.org/

igår var det 4900 proxy'ar upp idag är det över 5000..

det ser ut som micron undersåtar kommer stå upp till öronen i skit i fuhrern vardagsrumm..

tro mig denna gång kommer ert lilla favorit troll inte ta mer skit från er överisttare...

MVH

efekto
fd ockult vaken admin..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vaken Censurens verklige fiende...

See User information
någon som är lite ledsen

kram kram

Posted on: 2007/3/23 14:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vad roligt att höra från efekto.

Jag har saknat honom. ;)

Posted on: 2007/3/23 20:26
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
roligt att höra..

så du är inte så rädd om ditt vardagsrum längre..??

piss lukten från trollen stör inte längre elleR?

See User information
Det finnes fler som är "pissed off" fast ifrån höger och är inte imponerade av en massa bs.

Posted on: 2007/3/23 22:00

See User information
Sleeplijn.
Tala klartext.
Vem är pissed off och varför?
Vilka representerar du egentligen förutom dig själv?
Vilka från högern snackar du om? Carl Bildt?
Du vet helt klart inte vad detta handlar om.

Posted on: 2007/3/23 22:06

See User information
Carl Bildt = Council on Foreign of Foreign Relation vilket är en arm för en privat ägd central bank, något som "vänster" idioter inte kan greppa konceptet av.

Det är inte fråga om riktiga pengar utan gratis producerade papper ifrån Wallenberg. "Stanken i från Wallenbanken" och ni inte ens fattar shit.

Posted on: 2007/3/23 22:11

See User information
Du vet inte vad den här tråden handlar om.
STFU tack.

Posted on: 2007/3/23 22:12

See User information
Jävla AFA terrorist, jag kan klaga till CENTCOM om att du är en "Terrorist" så STFU själv. Du vet väl att CENTCOM är här för att spränga bussar? [Jag hoppas de skyller på dig] Men visst, spring omkring med ditt marxistiska bullshit och tro att du kommer på topp. *asg* Rank: General i US Army kan defintivt ge commie shit skulden, lol.

Posted on: 2007/3/23 22:17

See User information
Vi är helt enkelt inte på samma medvetandenivå du och jag.
Tror jag sparar dig tills du lärt dig föra en ordentlig dialog.
Jag kanske förlåter dig om du förklarar varför du skrev i den här tråden till att börja med.

Posted on: 2007/3/23 22:25

See User information
Varför inte läsa PNACs dokument istället för en massa gatekeeper vänster trams?

Posted on: 2007/3/23 22:33

See User information
Det är faktiskt skönt om man håller sig till rätt forum när man skriver. Det är lättare att läsa då.

Posted on: 2007/3/24 8:41

Anonym
http://proxy.org/

Idag har sidan över sju tusen olika proxy servrar att spegla vidare igenom, med det här vill jag ha sagt att det är slut på dessa små översittar fasoner som en viss wannabe buddha har ägnat sig åt på denna sida..

detta är förklaringen till micron 360' graders omvänding mot mig..

Konstigt att du skriver att du saknar mig när orden innan var troll, ipbanning, piss i vardagrummet osv.

tycker det är dags att städa upp i ditt egna samvete, om nu något sådant existerar..

See User information
-Hat -hot-smal insikt (som ju fängslar ihop varandra).

BOT: -Kärlek-djup insikt(som ju befriar alla).

Att vara långsint är mest skadligt mot dig själv, ta hand om dig själv

för ingen annan gör det åt dig.Det är dålig energy.

Lättja. =-Självdiciplin("sraffet för lättja är vannans makt,osv

Du är som en spion zpz2 läser allt , men du detta gäller även dig.
Träffar säkert en å annan öm pungt.
-------------------------------------------

Posted on: 2007/4/6 19:26

Edited by sale on 2007/4/6 19:41:37
Edited by sale on 2007/4/6 19:42:33
Edited by sale on 2007/4/6 19:45:55
Edited by sale on 2007/4/6 19:46:58
Edited by sale on 2007/4/6 19:50:50

See User information
Quote:
Proxy-Efekto:
tycker det är dags att städa upp i ditt egna samvete, om nu något sådant existerar.

Vad handlar detta om egentligen? Du verkar mentalt och känslomässigt störd på något sätt!

Posted on: 2007/4/6 19:47

Anonym
men vet du inte vad det handlar om så försök hålla din glappande käft..

See User information
Quote:

Proxy-efekto wrote:
men vet du inte vad det handlar om så försök hålla din glappande käft..

Nu får du ge dig när du drar upp det offentligt får du för fan se till att allah hajar, ok en bra förutsättnig ............

Posted on: 2007/4/6 19:55

See User information
Jag kan faktiskt stänga av proxy-anslutningar...

Men jag tycker att det känns bra nu i forumet.

Posted on: 2007/4/6 23:53

Anonym
det verkar vara mycket du \"kan\" micke, skämmas är något du dock verkar sakna i ditt kunnande..

klart du tycker det känns bra, du syns knappt.

See User information
Quote:
Proxy-Efekto:
... men vet du inte vad det handlar om så försök hålla din glappande käft..

Du har aldrig funderat på nåt blodtryckssänkande eller lobotomering?

Det var en fråga jag ställde, ingen anklagelse! Men eftersom du tigger om det med en IQ som inte ens en fiskmås avundas så vill jag gärna svara och ursäkta om jag tar i men du verkar inte lyssna på människor överhuvudtaget om de inte kör upp en bazooka i arslet på dig.

En ettrig liten djävul måste dränkt sin ångest genom att fylla ditt hjärta med svart urin! Vilket inte har ett skit att göra med din (snyfthistoria) om etnicitet eller kulturell bakgrund! Det finns alldeles för många människor från hela planeten som inte bygger sina liv på hat oavsett etnicitet eller kulturell bakgrund. De är medmänniskor. Du är en motmänniska!

Att jämställa dig med dem vore att generalisera vilket jag absolut inte vill göra av en enda anledning som också är ett bevis för att dit hat endast gäller dig själv egentligen. Hade större delen av universums befolkning varit lika disharmoniska som du så hade du inte haft nåt forum att förpesta ditt sjuka obalanserade sinne med. Planeterna hade styrts in i ett svart hål fyllt av hat för länge sedan.

Som du kanske har märkt är så inte fallet. Det beror som jag ser det på att övervägande delen av organismerna i universum fortfarande lever med en önskan om empati och framtidstro.

Den som strider mot denna medfödda godhet strider mot livet självt. Jag gör ingen skillnad på om man är maktelitens frimurare eller en alien från en betongförort som vill stödja ondska och förgöra allt och alla runtomkring en själv. Det är skit samma tycker jag!

Proxy-Efekto=Ondskans riddare

P.S. Du kan fortfarande rädda dig själv. Men du är förmodligen för hatisk för att låta någon annan göra det. Risken är att du kommer att skada dig själv eller någon annan på sikt så mitt råd till dig är. Krama dig själv ofta!

Posted on: 2007/4/7 9:35

See User information
Ärligt talat efekto: det här börjar bli tjatigt! Gör upp med micro utanför forumet om du fortfarande hyser agg mot honom.

Det känns dock som du mer är fast i nån slags "aggrolek".

Den här kommentaren är nog riktad till dig själv:
Quote:

Proxy-efekto wrote:
det verkar vara mycket du "kan" micke, skämmas är något du dock verkar sakna i ditt kunnande..

Eller för att göra det tydligt:
Quote:

Proxy-efekto wrote:
Jag tror att jag kan mycket, skämmas är något jag dock verkar sakna i mitt kunnande..

Från min synvinkel verkar det uppenbart!

Ta hand om dig.

Posted on: 2007/4/7 10:36

Anonym
jag förstår er ilska mot mig grabbar..

Dock så fungerar dom bara som rent rövslickeri i översittare micro's ära.

denna micro som jag tog mig tid att lära känna, som till slut visade sig vara en person som ger ut admin till folk han inte känner så han kan få kalla dem sina vänner..

ord saknas för att beskriva sånna här lågt stående individer/varelser..

Buddha skalet föll snabbt av minst sagt.

och nej jag kommer inte göra upp någon annanstans än här, i det han själv anser vara hans vardagsrum..

See User information
Va pratar du om effekto?

Finns det någon observation som du kan delge för att styrka dina tolkningar. Jag kan själv inte ens förstå vad det är du tänker/refererar till när du skriver. Inte ens mina vildaste gissningar om vad det är du stör dig på får jag att motsvara den irritation som du visar upp.

Skicka mig mail, micro@vaken.se, eller ring 0707542396, så kan vi ta en fika och prata igenom detta. Men forumet är inget bra ställe att skriva av din irritation, folk blir bara sura på dig.

Just nu är det jag, tebe och void som är admins. Det är inga jag behöver smöra för.

Jag vill bara skicka ut denna information till så många som möjligt, skulle det ske av sig själv skulle jag inte ens hålla på med det här. Vaken.se är ingen kul grej för att få folk att tycka om mig utan ett arbete för att hjälpa till.

Om någon verkligen vill hjälpa till så bara skriker vaken efter medhjälpare. Så sluta sura och hjälp till istället. Det gäller alla på forumet.

Posted on: 2007/4/7 15:50
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Anonym
Jag pratar om det här..

Du saknar verklighetsuppfattning, annars skulle du aldrig gömma dig bakom din/dina påhittade personligheter.

antingen är det Micro, Buddha, eller Admin..

Du vet precis vad jag är sur/lack över så sluta spela dum.

[qoute]micro skrev:
Finns det någon observation som du kan delge för att styrka dina tolkningar.[/quote]

kanske att du lät ditt gäng, (maggot-void-Cee) ta det förtroende du en gång i tiden valde att ge mig..

hur kan man ge förtroende till folk och sedan låta någon annan ta det förtroendet utan att ens ifråga sätta det..??

Du saknar grund grabben..

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper