vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Chemtrails eller aerosolsprayning det är frågan????

See User information
Det verkar som om strid uppstått om ordet chemtrails som politiker kallar hoax, och inte vill kännas vid då det inte finns.
Aerosolsprayning borde passa bättre, och det finns tonvis med matrial om det.

Länk: http://www.rense.com/general76/aerol.htm

Politiker drabbas lika mycket av det hela, även om de förnekar det.

Det finns ett antal länkar referenser i artikeln OBS!

Posted on: 2007/4/17 7:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Chemtrails eller aerosolsprayning det är frågan????

See User information
Knäppte ett hundratal kort i helgen över sundbyberg........litet bildspel.. på http://members.soundclick.com/magicfinger

Posted on: 2007/4/17 8:26
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Snyggt jobbat, schysst musik och upplägg på bildspelet, men kunde du inte slängt in en brud eller 2 från Sundbyberg, på slutet...

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Snyggt jobbat, schysst musik och upplägg på bildspelet, men kunde du inte slängt in en brud eller 2 från Sundbyberg, på slutet...
ska tänka på saken......bandet som lirar ska helt plötsligt byta namn till...chemtrail....hehe

Posted on: 2007/4/17 8:46

Anonym
Har någon av er sett eller hör talas om någon som försett planen med chemtrails eller aerosolsprayning eller är dessa okända.

See User information
Quote:

zink wrote:
Har någon av er sett eller hör talas om någon som försett planen med chemtrails eller aerosolsprayning eller är dessa okända.

Det hela är för tillfället under utredning, zink.

Posted on: 2007/4/18 18:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Mycket dåligt försök zunk, men som vanligt går du efter handboken.
Jag vet faktiskt inte ens vad det är för plan som sprayar, men det förändrar ingenting för att jag förstår en del om motorer och luft.
Tror du på richer fuel konspirations teorin?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=5890&forum=22

Posted on: 2007/4/18 18:55
Att se är inte att förstå

See User information

Posted on: 2007/4/18 19:20

See User information
Snälla kan ni hitta en enda utbildad meterolog som håller med?
En pilot som flyger kommersiell linjetrafik går också bra.

Posted on: 2007/4/18 19:30

See User information
Quote:

zpz2 wrote:

Utbildad... - utbildning är fördumning.

Däremot finns det väääldigt många som säger att det pågår skumma saker kring flygplan, spridning av allehanda saker och massa NWO-grejer. Så vi har utsläpparna under uppsikt. Snart kommer nog rejäl info från läckor etc.

Posted on: 2007/4/18 19:56

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

zpz2 wrote:

Utbildad... - utbildning är fördumning.

Jaja... kunskap är lögn blabla..., jo jag vet att du hatar vetenskapen.
Du flyger förmodligen hellre med en newage-präst utan flygutbildning som pilot, och hämtar dina väderprognoser från en shaman med trumma.
Quote:
Däremot finns det väääldigt många som säger att det pågår skumma saker kring flygplan, spridning av allehanda saker och massa NWO-grejer. Så vi har utsläpparna under uppsikt. Snart kommer nog rejäl info från läckor etc.

Suck gäsp.
Precis som med månlandningarna. Snart kommer det att läcka ut att det var en bluff. Alldeles snart vänta bara. Det kommer säkerligen inträffa när som helst.

Posted on: 2007/4/18 20:12

Anonym
Quote:

zpz2 wrote:

… Nä,,, Du får nog inte plats i våra sk fantasier, när du har byggt din egen foliehatt så är du kanske välkommen i våra tankebanor… Jag kan skicka ritningar,,, det är ju alltid en start/början på ditt kommande medlemskap…

Jag har försökt få tag på Christer Fågelsång men han har dessvärre fullt upp just nu... Men han är på god väg... jag har för mig att han bygger på en hatt för fullt... Det hade med kosmisk strålnig att göra, som orsakade blixtar i ögonen... Förmodligen är det en mer avanserad foliehatt än den som jag har ritningar på,,, men men,,, hatt som hatt...

Kolla upp Lunds Universitet, jag har för mig att de har tagit prover och forskat i området som berör luften och atmosfären.. Om jag inte missminner mig så fann de spår av märkliga ämnen som inte borde finnas där… Du är säkert mycket bättre än mig på det där med sökmotorer på nätet mm… Shoot… Om du verkligen vill veta...

See User information
Jag ser att "de" har ett bildgalleri på moln nere till höger:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2173&lid=vader&from=menu

De har upphöjt trails till moln

Tack Mona Sahlin, väderverket och vägverket.

Posted on: 2007/4/19 8:12

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Sista bilden i bildspelet var en höjdare.............

Posted on: 2007/4/19 8:19

See User information
Jepp, k-strimmulus-molnen, de är fina. Synd att varje dag som förr hade klarblå himmel nu blir en grådaskig dag. Så är det nuförtiden.

Posted on: 2007/4/19 8:24

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax wrote:
Jepp, k-strimmulus-molnen, de är fina. Synd att varje dag som förr hade klarblå himmel nu blir en grådaskig dag. Så är det nuförtiden.
K....strimmulus... tänk vilket underbart språk vi har....att kunna skapa ett begrepp med så få ord.....Påminner mig om den tid då jag kallades "Öppnus spjällus"....det var en fin tid...

Posted on: 2007/4/19 8:26

Anonym
Ni blir alltså inte glada när man frågar efter personer som utför saker.

Man kan inte fråga efter de som placerat chemtrails eller aerosolspray i flygplanen lika lite som man får fråga efter personerna som placerat sprängämnen i WTC 1, 2 och 7.

På mig verkar det då som man först får en idé om ett fenomen eller en händelse men funderar inte vid teoribygget på vilka personer som kan utföra det hela. Sedan kommer personer in i ett senare skede och ser idén med samma inställning och därför struntar i att fundera på vem som kan utföra det hela och köper idén.

Nu kommer en som inte kan bortse från att hela tiden tänkt på hur saker praktiskt ska gå till och frågar efter personer som måste utföra det hela men detta är antingen under utredning eller dumt att fråga efter.

På mig verkar det som man gör teorier baklänges. Man börjar med effekten och sedan får man problem med att få någon att utföra saker för att få den effekten som chemtrails.

Om chemtrails finnit i årtionden och inte en enda person dykt upp som bevisligen sysslat med att tanka planen med dessa chemtrails så skulle jag då funder på varför detta inte har inträffat

See User information
Vilka som tankat Chemtrailplanen?

De huvudmissstänkta måste ju vara antingen, Mihailo Mihailovic, Lee Harvey Oswald, Sirhain Sirhain, Usama bin Laden eller Timothy McWeigh.

De har ju både motiven och resurserna att utföra dessa fruktansvärda handlingar.

Posted on: 2007/4/20 10:42

See User information
Nu e väl inte de den intressanta frågan men man undrar ju vem som gör det.

Förmodligen gubbar/gummor med tystnadsplikt alternativt att det tankas i luften, i och med att de plan som sprayar är C-135/137
och är flygande statoils/Q8 i sig själva.

Samtidigt är det svårt att få någon uppfattning av var planen landar om de nu gör det frekvent eller bara när det behövs, underhåll och så vidare.
Det finns remote-control även för den klassens plan.

Nu tankas aerosol/chemikalier inte i bränslet utan i separata tankar under vingarna, men det finns vissa flygtekniker som trotsat munkavel och säger att det förekommer att man blandar chemstrail-komponenter direkt i bränslet då även i kommersiella plan.

Till er skeptiker vill jag säga följande:
Det hände sig att Columbus kom till Syd-Amerika landsteg, indianerna undrade hur de hade kommit dit.
- Med skeppen, sa Columbus.
-Vilka skepp, sa indianerna.
De såg inte skeppen för att dom hade ingen sinnebild av ett sådant därför kunde man inte se dom.

Ni har samma problem som Indianerna här, ni kan inte se det uppenbara eller på svenska, kan inte se skogen, för träden va i vägen.

Ni griper efter halmstrån, bygger upp barriär efter barriär, kan inte se det som redan finns framför era ögon..
Har ni googlat på chemtrails nyligen, jag fick typ 800.000 träffar sist jag kollade.

Så att ställa sig frågande hur planen tankas är väl helt ok men inte om man har missat den stora bilden av vad chemtrails/aerosol sprayningar i sig själv handlar om.
Då blir det väl ett försök att för sig själv bibehålla sitt eget oförstånd eller att skita på andra.

Fan de blev längre än ......
Jag slutar här med en länk till ett seminarie av Sr Rosalie Bertell
om just dettta om Chemtrails/aerosol sprayningar och lite till.
Häng in där!

Länk: http://video.google.com/videoplay?doc ... 737295949774810&q=bertell

Posted on: 2007/4/20 15:07

See User information
Quote:

monitor wrote:
Nu e väl inte de den intressanta frågan men man undrar ju vem som gör det.

Förmodligen gubbar/gummor med tystnadsplikt alternativt att det tankas i luften, i och med att de plan som sprayar är C-135/137
och är flygande statoils/Q8 i sig själva.

Samtidigt är det svårt att få någon uppfattning av var planen landar om de nu gör det frekvent eller bara när det behövs, underhåll och så vidare.
Det finns remote-control även för den klassens plan.

Nu tankas aerosol/chemikalier inte i bränslet utan i separata tankar under vingarna, men det finns vissa flygtekniker som trotsat munkavel och säger att det förekommer att man blandar chemstrail-komponenter direkt i bränslet då även i kommersiella plan.

Till er skeptiker vill jag säga följande:
Det hände sig att Columbus kom till Syd-Amerika landsteg, indianerna undrade hur de hade kommit dit.
- Med skeppen, sa Columbus.
-Vilka skepp, sa indianerna.
De såg inte skeppen för att dom hade ingen sinnebild av ett sådant därför kunde man inte se dom.

Ni har samma problem som Indianerna här, ni kan inte se det uppenbara eller på svenska, kan inte se skogen, för träden va i vägen.

Ni griper efter halmstrån, bygger upp barriär efter barriär, kan inte se det som redan finns framför era ögon..
Har ni googlat på chemtrails nyligen, jag fick typ 800.000 träffar sist jag kollade.

Så att ställa sig frågande hur planen tankas är väl helt ok men inte om man har missat den stora bilden av vad chemtrails/aerosol sprayningar i sig själv handlar om.
Då blir det väl ett försök att för sig själv bibehålla sitt eget oförstånd eller att skita på andra.

Fan de blev längre än ......
Jag slutar här med en länk till ett seminarie av Sr Rosalie Bertell
om just dettta om Chemtrails/aerosol sprayningar och lite till.
Häng in där!

Länk: http://video.google.com/videoplay?doc ... 737295949774810&q=bertell

Jag är på din sida i detta monitor!

Det jag ville visa på i ironiska termer var zink´s OTROLIGT naivia tro på överhetens genom medierna eviga malande om att det ALLTID är "ensamma galningar" eller "olyckliga omständigheter" som är huvudorsaken eller de huvudmisstänkta för dåd och händelser liknande t.ex: 911, Palme-och JFK mordet och Estonia-ölyckan, fast dessa "ensamma galningar" ju är de som MINST har att tjäna på dessa händelser och som dessutom har MINST makt och resurser att genomföre dem och SAMTIDIGT vilseleda allmänheten.

Posted on: 2007/4/22 14:59

Anonym
Zink är en desinformations agent.

See User information
Quote:

novax wrote:Utbildad... - utbildning är fördumning.

Quote:

zpz2 wrote:
Du flyger förmodligen hellre med en newage-präst utan flygutbildning som pilot, och hämtar dina väderprognoser från en shaman med trumma.

zpz - du har antagligen inte läst så speciellt mycket på vaken... det är undertecknad som kanske mest försökt att få bukt med new age-flum på detta forum, kontinuerligt... ihop med några andra.

Bland annat har jag i flera inlägg igår/idag i denna tråd "Cannabis compound slows lung cancer in mice" -
skrivit om det - tex inlägget där med bilder och orden
"...these fools..."
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=flat&order=ASC&start=30 -

eller annat inlägg i den tråden
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43663#forumpost43663
- där skrev jag: "New Age - tror ni på sånt än..."

I tråden om rytmiskt ljus - där skrev jag:
"Det kan inte vara svårt att se igenom allt från Shamangrejer till voodo..."
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=42520#forumpost42520

Det var helfel att skriva om New Age och shamantrummor vad gäller mig - märkligt ovaket måste jag säga.

Posted on: 2007/4/22 15:32

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

novax wrote:Utbildad... - utbildning är fördumning.

Quote:

zpz2 wrote:

zpz - du har antagligen inte läst så speciellt mycket på vaken... det är undertecknad som kanske mest försökt att få bukt med new age-flum på detta forum, kontinuerligt... ihop med några andra.

Bland annat har jag i flera inlägg igår/idag i denna tråd "Cannabis compound slows lung cancer in mice" -
skrivit om det - tex inlägget där med bilder och orden
"...these fools..."
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=flat&order=ASC&start=30 -

eller annat inlägg i den tråden
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43663#forumpost43663
- där skrev jag: "New Age - tror ni på sånt än..."

I tråden om rytmiskt ljus - där skrev jag:
"Det kan inte vara svårt att se igenom allt från Shamangrejer till voodo..."
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=42520#forumpost42520

Det var helfel att skriva om New Age och shamantrummor vad gäller mig - märkligt ovaket måste jag säga.

Ok

Posted on: 2007/4/22 19:15

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
Vilka som tankat Chemtrailplanen?

De huvudmissstänkta måste ju vara antingen, Mihailo Mihailovic, Lee Harvey Oswald, Sirhain Sirhain, Usama bin Laden eller Timothy McWeigh.

De har ju både motiven och resurserna att utföra dessa fruktansvärda handlingar.

Anser du detta vara något bevis överhuvudtaget?

Vilka personer hjälper dessa då de finns 1000-tals flygplan så bara dessa kan det inte vara.

Jag anser att så länge de inte går att visa på en enda person som verkligen har gjort en sak så är de obevisade fenomen de handlar om.

Jag har inte heller sett en enda vettig analys av chemtrails.

Den som jag kollat på har inte angett var proverna är tagna. Flight och datum fattas då proven måste kunna kopplas ihop med något flygplan som bevisligen varit uppe i luften.

Jag har också inte fått något bra svar på varifrån idén om chemtrails kommer ifrån.

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper