vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det är bara köra apan i dom
Jag kände jag var tvungen starta en tråd om ett annat Politisk korrekt ämne nämligen "manens kvinnosyn på krogen"

Där många män går på krogen ibland BARA för att få ha sex.
Jag läste en artikel om hur kvinnor ville att mänen skulle vara i sängen hade det varit tvärom hade säkert nån radikalfeminist gått i taket med åsikten "kvinnor är inte till för att tillfredställa män"
Det finns ju många exempel på detta ex Magnus Uggla som skriver om hur han vill ha en "biff" eller låten "baby boom" som en del kvinnor gick i taket på.

Jag minns när jag var 14år och var i trollhättans folkpark och Eddie meduza spelade där, och en massa feminister var och gapade att han var kvinnohatare osv för manen har gjort låtar som "jag vill ha en brud med stora pattar"
Visst det kanske är barnsligt sjunga om sånt men nog fan ligger det en del sanning i det, och ja kan tycka det är kul att lyssna på dessa sånger på fyllan och ser mig inte som kvinnohatare för det.
(nu när jag paserat punkstadiet och tonåren)
http://www.youtube.com/watch?v=T3tG0GG1jVM

jag resonerade såhär då som punkare "jag kan inte förstå hur tjejer kan vara där och sjunga med i hans sexistiska texter"
men hur svårt är det att förstå igentligen?
han hatar inte kvinnor han älskar ju kvinnor driver med den politiksa korrektheten och kvinnor älskar ju sex de med och är väl inte alltid ute efter "romantikts sex" heller även de vill bara en fet kuk i slidan ibland

här är föresten en skitkul grej där han berättar hur man knullar fruntimmer

http://www.youtube.com/watch?v=-uZckq-AATI

Edited by micro on 2007/4/22 8:13:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det är bara köra kuken i dom

See User information
Quote:
Apa:
Jag kände jag var tvungen starta en tråd om ett annat Politisk korrekt ämne nämligen "manens kvinnosyn på krogen"

Där många män går på krogen ibland BARA för att få ha sex.
Jag läste en artikel om hur kvinnor ville att mänen skulle vara i sängen hade det varit tvärom hade säkert nån radikalfeminist gått i taket med åsikten "kvinnor är inte till för att tillfredställa män"
Det finns ju många exempel på detta ex Magnus Uggla som skriver om hur han vill ha en "biff" eller låten "baby boom" som en del kvinnor gick i taket på.

Jag minns när jag var 14år och var i trollhättans folkpark och Eddie meduza spelade där, och en massa feminister var och gapade att han var kvinnohatare osv för manen har gjort låtar som "jag vill ha en brud med stora pattar" Visst det kanske är barnsligt sjunga om sånt men nog fan ligger det en del sanning i det, och ja kan tycka det är kul att lyssna på dessa sånger på fyllan och ser mig inte som kvinnohatare för det. (nu när jag paserat punkstadiet och tonåren) http://www.youtube.com/watch?v=T3tG0GG1jVM

jag resonerade såhär då som punkare "jag kan inte förstå hur tjejer kan vara där och sjunga med i hans sexistiska texter"
men hur svårt är det att förstå igentligen? han hatar inte kvinnor han älskar ju kvinnor driver med den politiksa korrektheten och kvinnor älskar ju sex de med och är väl inte alltid ute efter "romantikts sex" heller även de vill bara en fet kuk i slidan ibland

här är föresten en skitkul grej där han berättar hur man knullar fruntimmer

http://www.youtube.com/watch?v=-uZckq-AATI

Nu får du fan skaffa dig en kvinna!

Posted on: 2007/4/21 15:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dra inte ned sex i dyngan.

Sex är inte det lilla egobegärsgrej som många lever i.
Inget av den skit som det blivit till här.

Har inget att göra med provocamera skrev i en tråd "...tycker om olika..." - precis som det skulle finnas "läggningar" - pyromanen och lustmördaren skulle vara lagda så...

Det finns yin och yang - resten är utanpåverk - sådant som inte hör till människan utan som är ens avvikelse, som ersatt - den lever igenom en och man tror man är det... tror att det är naturligt, kanske behov... det är besättande låga saker. Helt svart. Det finns inget sådant som att vi tycker om olika... för det är inte "vi".

En vän skrev:

[...]
"I människovärlden finns man och kvinna, symbol för de kosmiska motpolerna på denna nivå, så den sexuella akten inom äktenskapet är i sig en del av skapelsen och något positivt. Men det som har blivit är att människan skapat fasthållande till sex och vill ha sex för sin "egen" njutnings skull, man vill använda sex i ett egoistiskt syfte. På så sätt har människan fjärmat sig från den ursprungliga betydelsen och förhållningssättet till sex. Hela bilden är mycket skev idag och även våra känslor som berör sex. Men vår ursprungliga natur vet vad sex är för något och därför kan man säga att om vi fortsätter att kultivera så kommer den sexuella aktens naturliga värdighet och storhet att uppenbara sig för oss..."

Posted on: 2007/4/21 17:32
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Apa har du provat "Bowlinggreppet"om inte så kan rekomendera att du provar

Posted on: 2007/4/21 21:27

Anonym
Vi kan antingen ha en trevlig trekant eller så kan vi rädda landet som apa vill och jag står på apa's sida och tycker ni är zombie-shit.

Anonym
Quote:

sale wrote:
Apa har du provat "Bowlinggreppet"om inte så kan rekomendera att du provar

Är det en sådan där "ställning" så kan jag nog säga nej
jag skulle med min föra partner testa en massa saker i den där boken "calkutta" elle vad den nu heter men vissa saker var ju så enormt svåra och konstiga att inte ens en gymnast hade lyckats

See User information
Quote:

Apa wrote:

jag skulle med min föra partner testa en massa saker i den där boken "calkutta" elle vad den nu heter men vissa saker var ju så enormt svåra och konstiga att inte ens en gymnast hade lyckats

Jaha! Det är därför du har en sån kutrygg!

Det förklarar saken!

Tydligen en Förslitningsskada.

Om du slutade att käka de där östrogenstinna sojabönsrätterna så kanske din muskelmassa skulle kunna byggas upp och motverka liknade förslitningsskador i framtiden.

Ordineras av Dr. Bennuybear.

Posted on: 2007/4/22 14:15

See User information
Quote:

novax wrote:

En vän skrev:

[...]
"I människovärlden finns man och kvinna, symbol för de kosmiska motpolerna på denna nivå, så den sexuella akten inom äktenskapet är i sig en del av skapelsen och något positivt. Men det som har blivit är att människan skapat fasthållande till sex och vill ha sex för sin "egen" njutnings skull, man vill använda sex i ett egoistiskt syfte. På så sätt har människan fjärmat sig från den ursprungliga betydelsen och förhållningssättet till sex. Hela bilden är mycket skev idag och även våra känslor som berör sex. Men vår ursprungliga natur vet vad sex är för något och därför kan man säga att om vi fortsätter att kultivera så kommer den sexuella aktens naturliga värdighet och storhet att uppenbara sig för oss..."

Fina visdomsord!

Mera av denna vara om skapelsens lagar och varför, hittas på:

http://www.phoenixarchives.com/Journals/Published/027.pdf

Posted on: 2007/4/22 14:18

Anonym
Quote:

bennybear wrote:

Om du slutade att käka de där östrogenstinna sojabönsrätterna så kanske din muskelmassa skulle kunna byggas upp och motverka liknade förslitningsskador i framtiden.

Ordineras av Dr. Bennuybear.

du är en böna hela du

See User information
Quote:
Maggot:
Bowlinggreppet!

Nej Maggot det är ingen ställning, snarare en fråga om enkel matematik.

1. Hur många fingrar använder du när du spelar bowling?

2. Hur är en kvinna konstruerad nertill?

1+2=6

Posted on: 2007/4/22 18:24

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Hur är en kvinna konstruerad nertill?

1+2=6

Jag har karta med mig när ja ska ner i grottan, precis som när jag gick i skolan och hade gångertabbellen på linjalen

See User information
Quote:
Apa:
Jag har karta med mig när ja ska ner i grottan, precis som när jag gick i skolan och hade gångertabbellen på linjalen

Det räcker inte med karta! Du behöver även en kompass i det läget!

Posted on: 2007/4/23 9:11

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:

Det räcker inte med karta! Du behöver även en kompass i det läget!

Vet inte hur man handskass med kompass heller

See User information
Apa!

Då föreslår jag att du bara är helt passiv och nån tjej att köra bowlinggreppet på dig istället!

Posted on: 2007/4/23 20:31

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Apa!

Då föreslår jag att du bara är helt passiv och nån tjej att köra bowlinggreppet på dig istället!

Ja det är är väl vad ja klarar av
Lämnar denna tråden nu för jag anser mina kunskaper inte räcker till

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper