vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)

Re: Den Nya Världsordningen är lysande!

See User information
Quote:

Butter wrote:
Quote:

novax wrote:

okey, jag är med.

Men då talar du tex om männiksor praktiska värde.tex vid ett skeppbrott med infödingar i Afrika... där slänger man kvinnorna och barnen överbord om inte alla får plats, männen får företräde -...

Ja. någon jävla årdning får det väl vara.
Vad är det som är fel i ditt påstående tycker du?

Jepp, ordnung und rednung, alle man överbord, jag menar kvinnor. Jag vet inte vad du tänker på.

Posted on: 2007/4/11 6:41

Edited by novax on 2007/4/11 7:37:10
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Butter wrote:
Quote:

Lightsaber wrote:

....Den Nya Världsordningen; en värld med en regering, en armé, en kraftigt reducerad befolkning som dessutom är mikrochippad och utan egen vilja arbetar som slavar åt eliten är ingen produkt ur några galna konspirationsteoretikers hjärnor utan en väl utarbetad plan av den elit som styr denna planet, och har gjort sedan mycket lång tid tillbaka.innebär slutet på vår individualitet introducerades. ...

Du hävdar att planerna för den kommande värdsordningen har pågått under sen "en lång tid tillbaka".

Jag undrar över hur lång tid? Har du någon uppfttning om det.
Vilka är då denna påstodda elit?

Vissa av dem som forskat på det i flera decennier menar att det har pågått i flera tusen år och jag är benägen att hålla med.

Är du seriöst intresserad av att fördjupa dig i frågan kan jag rekommendera de här briljanta intervjuerna till att börja med:

http://www.cuttingthroughthematrix.ne ... att_C2C_041006_One_16.mp3

http://www.cuttingthroughthematrix.ne ... att_C2C_041006_Two_16.mp3

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... tt_KS_041906_16_Hour1.mp3

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... tt_KS_041906_16_Hour2.mp3

Här finns lite läsning:

http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/index.htm

Posted on: 2007/4/11 12:15
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Tänk att vi gick på det. Sicken skämtare han är den där Frihetsguiden, nästan i klass med Robert Gustavsson.

Men nu är det bra. Håller man på för länge tycker inte folk att det är roligt längre.

See User information
TS/Frihetsguiden Skriver:

"Den Nya Världordningen måste göra människor fredliga och vänliga mot varandra, annars blir den ett enda stort kaos, där bara de rikaste och mest omoraliska arvrika klarar sig. De är knappt människor. De är odjur."
------------------------------------------------------------------------------

Du säger "måste" som att Du tycker att dom borde göra så ja?

"annars blir den ett enda stort kaos, där bara de rikaste och mest omoraliska arvrika klarar sig."

Och vilka är det då om inte det som kallas >Eliten<?

Vill bara få dej att titta på det ur en annan dager.

---kärlek---

Posted on: 2007/4/27 8:41

See User information
jag börjar tro mer å mer på Frihetsguidens spår...

Fanns det bara en kraft som försökte styra allt skulle dom ju redan ha full kontrol och ingen anledning att kontrolera alla dubbelt...

Så om det skulle bli en värdsregering och allt vad nationalism heter skulle försvinna kommer inte folk att ha lika mycket att bråka om hela tiden vilket då borde leda till värdsfred, vilket resulterar i att inte lika många kommer dö och då måste man ju på något sätt hålla befolkningen på en vettig och hållbar nivå.

Under en värdsregering skulle ju alla arbeta för samma sak så det borde ju då inte finnas någon anledning och bara inebära en massa extra jobb om man ska hålla på och cippa folk.

Om man redan styr allt och allt samverkar globalt och håller en naturlig balans är det ju bara onödigt att hålla på och kontrolera allt och alla dubbelt hella tiden.

Posted on: 2007/4/27 10:42
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

Anonym
Eh, för att man ska kunna upprätthålla en världsregering så funkar det inte med saft och kakor utan den skulle med logisk nödvändighet vara totalitär.

See User information
varför? en värdsregering skulle ju i princip kräva att nationsgrenser inte existerar på det sätt dom gör idag.

om alla levde under samma nation och regering kan ju inte två länder kriga med varan eftersom det bara finns ett land.

Om ALLA såg sig som jordbo ist för svensk, amerikan, iran, afrika osv utan alla såg som lika oberoende hudferg eller religon och kunde accepera andra skulle det inte finnas några motsättningar eller gruperingar som idag och ett fasistisk styre blir onödigt och bara extra jobb.

Posted on: 2007/4/27 13:06
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

Anonym
Folk kan ju för fan inte ens hålla sams i Rosengård.

See User information
Bara en liten påminnelse... inbördeskrig är vanligt... människan krigar med lands gränser eller inte. Och bara för att eliten vill införa en världsregering så kommer det nog inte funka med tanke på de olika kulturerna vi lever i, för olika. Och bara för att vi blev ett land skulle inte folk sluta se varandra som annorlunda... kallar du fransmän för europerer eller fransmän? (med tanke på eu?)

Det funkar inte så, inte med den elitiska styrning som faktiskt tjänar på vårat bråkande. En världsregering skulle bara ge dom en anledning att äntligen utrota oss totalt förutom den nödvändiga slav massa för att föda och skydda dom...

dom har inte total kontroll ännu, det är därför det finns länder fortfarande. Men dom försöker verkligen

Posted on: 2007/4/27 13:15
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

Mini wrote:
varför? en värdsregering skulle ju i princip kräva att nationsgrenser inte existerar på det sätt dom gör idag.

om alla levde under samma nation och regering kan ju inte två länder kriga med varan eftersom det bara finns ett land.

Om ALLA såg sig som jordbo ist för svensk, amerikan, iran, afrika osv utan alla såg som lika oberoende hudferg eller religon och kunde accepera andra skulle det inte finnas några motsättningar eller gruperingar som idag och ett fasistisk styre blir onödigt och bara extra jobb.

du är en drömmare, mini. just för att vi ser oss som jordbor så blir det fel. männikosr är inte lika, raser är raser - vilket betyder att de har olka bakgrunder långt tillbaka. och inte har sitt ursprung på jorden, självfallet.

Posted on: 2007/4/27 17:02

See User information
jo det vet jag men med en värdsregering borde ju dom kulturela skjilnaderna försvinna med tiden.

hehe jag vet att jag är en drömmare, ser mig tillochmed som en :P

men lär man mänsiskor att respektera varandra kommer dom inte att slåss lika mycket som idag.

jag anser att folk i grund och botten är goda och respekterande, det är när någon lyckas få dom att tro på nått annat det rasar.

Vad ja vet är väl alla inbördeskrig (eller ras/religonskrig) bara pga att nån som är duktig på att prata lyckas få en större massa att följa honom/henne.

Posted on: 2007/4/27 19:27

See User information
låt mini drömma lite hopp är alltid nice.

Posted on: 2007/4/28 1:34
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:
Mini:
jo det vet jag men med en värdsregering borde ju dom kulturela skjilnaderna försvinna med tiden.

I sin naiva drömtillvaro skapade Mini här ett av de värsta rasistiska övergreppen på Vaken.

I klara ordalag betyder Minis ord i förlängningen att olika kulturer och etniska särarter skall utrotas till fördel för elitens nya slavgröt.

Det är synd om människan.
A. Strindberg

Posted on: 2007/4/28 3:43

See User information
Quote:

Mini wrote:

hehe jag vet att jag är en drömmare, ser mig tillochmed som en :P

men lär man mänsiskor att respektera varandra kommer dom inte att slåss lika mycket som idag.

jag anser att folk i grund och botten är goda och respekterande, det är när någon lyckas få dom att tro på nått annat det rasar.

Vad ja vet är väl alla inbördeskrig (eller ras/religonskrig) bara pga att nån som är duktig på att prata lyckas få en större massa att följa honom/henne.

Det behövs ingen världsregering för att folk ska respektera varandra. Snarare tvärtom. Att INTE uppmuntra till att "sträva mot toppen", är att Inte uppmuntra till tävling, och att Inte uppmuntra till tävling är i sin tur att uppmuntra till det motsatta, vilket är att hjälpa varandra.

Nån som förstår min poäng?

love

Posted on: 2007/4/28 8:09

See User information
Quote:
Jag tror på en pyramid, människor är så olika. Men jag tror på ett slags folklig idealism, som gör att folken väljer upplysta ledare, som ser bortom ras, kön och pengar och ser till var och ens unika potential.

Folket väljer redan nu illuminiserade politiker.
Om du kunde förstå hur mycket av dina tankar är rent sataniska skulle mycket vara funnet.

http://www.churchofsatan.com/

Posted on: 2007/4/28 23:48
Att se är inte att förstå

See User information
Gå ut på valdagen så ska du se människor som väljer politiker, dom lägger lappar i lådan och allt.
Vad beträffar din satanism så stuntar jag fullständigt i den, du är inget hot för mig eller min ordning.
Abrahams guds ordning.
Men du är ett hot mot dig själv.
Jag har varnat dig.

Posted on: 2007/4/30 18:08
Att se är inte att förstå

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Mini:

I sin naiva drömtillvaro skapade Mini här ett av de värsta rasistiska övergreppen på Vaken.

I klara ordalag betyder Minis ord i förlängningen att olika kulturer och etniska särarter skall utrotas till fördel för elitens nya slavgröt.

Det är synd om människan.
A. Strindberg

det är inte så jag menade men du tror ju som du vill...
Jag menade att med tiden vänjer sig folk vid att någon kan tänka anorlunda och accepterar skillnaden, men det gör ju inte alla här..

Quote:

Gå ut på valdagen så ska du se människor som väljer politiker, dom lägger lappar i lådan och allt.
Vad beträffar din satanism så stuntar jag fullständigt i den, du är inget hot för mig eller min ordning.
Abrahams guds ordning.
Men du är ett hot mot dig själv.
Jag har varnat dig.

Varför väljer dom som dom gör då tror du? För det kan ju inte vara så att dom läst något i tidningen eller sett något på tv som en politiker sägt som dom tycker låter vettigt? så det är därför dom röstar som dom gör...

sen att alla vet att politiker ljuger hela tiden tycks dom ju glömma under valet..

Posted on: 2007/5/2 21:13

See User information
Quote:

belife wrote:

Det behövs ingen världsregering för att folk ska respektera varandra. Snarare tvärtom. Att INTE uppmuntra till att "sträva mot toppen", är att Inte uppmuntra till tävling, och att Inte uppmuntra till tävling är i sin tur att uppmuntra till det motsatta, vilket är att hjälpa varandra.

Nån som förstår min poäng?

love

Jo ja förstår dig.. men nu återstår då bara det lilla problemet att få värden att bli så här också.

Alla vill ju ha en värld där alla har samma värde och full frihet både fysiskt och andligt och utan konspirationer och skit som nu.. eller hur? Ett sätt att göra på vore ju om pengar försvann helt, ingen kärnar eller förlorar på något och så trollar man bort girigheten också, så vipps är vi i himlen ;) kan ju inte va så svårt ;)

enda skilnaden är att vissa tror vi kommer dit i längden med NWO och andra tror att vi åker i raktmotsatt håll.. i vilket fall som hellst krävs det förändrnigar och folk är ju ofta rädda för sånna och vill då göra motstånd eftersom dom inte vet vad som väntar..

Posted on: 2007/5/2 21:21

« 1 2 3 (4)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper