vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Är orsaken till homosexualitet mörklagd?
Många i ockulta sekter och ordnar är sexuella avvikare. Henry Kissinger har haft bögrykten omkring sig hela sitt liv t ex. SA i Tyskland under Nazitiden hade många bögar och Hitler misstänktes också för att vara bög.

Detta kan förklara dessa ordnars hat gentemot kristendomen och Jesus och varför man sympatiserar med Satan. Den heterosexuella normen har under senare år också varit under ständig attack.

Nu till frågan: Eftersom många judar är homosexuella, tror ni att sionister har mörklagt orsaken och sett till att forskare som varit orsaken på spåren har tystats?

Orsaken? Homosexualitet orsakas av inavel! Det är naturens sätt att garantera mångfald i genpoolen! Inavlade skall inte reproducera sig! Därför vill de älska med samma kön!

Judar gifter sig och skaffar barn med andra judar och eftersom de blev väldigt få efter andra världskriget, så är de drabbade av inavelsstörningar.

Ytterligare en fråga: Många högt begåvade människor i historien har varit homosexuella(daVinci, Isac Newton, Oscar Wilde tex).

Judar har väldigt många nobelpristagare i förhållande till sin population dessutom.

Så, HAR VÄRLDENS ELIT FÖRSTÅTT ATT HÖG BEGÅVNING ÄR EN FÖLJD AV INAVEL OCH ATT DAGENS "NATURLIGA URVAL"(MARKNADSEKONOMIN) PREMIERAR DE SOM ÄR SÄMST LÄMPADE ATT REPRODUCERA MÄNNISKOSLÄKTET!

Det skulle innebära ett degenererat människosläkte så småningom och massor av inavelsstörningar(aneroxia, pedofili you name it)

Är detta också en anledning till NWO?

Man tror inte att civilisationen klarar dessa problem utan kommer att gå under.

Precis som tidigare högstående kulturer.

Jag tror att NWO anhängarna, isåfall, underskattar dagens människor.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Är orsaken till homosexualitet mörklagd?
Hur vet du vad orskaen ar, att det ar inavel? Sa du menar att om en fran afrika och en fran kina far ett barn, sa ar det 100% sakert att detta barn inte kommer bli homosexuellt?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Den mest troliga orsaken till homosexualitet är hormonstörningar. I Japan så finns det behandling emot sådant.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Den mest troliga orsaken till homosexualitet är hormonstörningar. I Japan så finns det behandling emot sådant.

Med alla onaturliga familjekonstellationer som existerar idag där barnen växer upp med oftast ensamstående mammor så får barnen så klart en snevriden bild av hur framförallt mansrollen är. Plus det med all mat som de får i sig innehåller allehanda onaturliga tillsatser som t.ex östrogen som också i förlängningen skapar allmer feminiserade pojkar.

Inte att förglömma den feministiska och manhatande propagandan som öses över barnen alltifrån sklolan och medierna så ökas ju denna snedvridna bild och föreställning av hur en man skall vara.

Posted on: 2007/5/4 14:13

Anonym
Hur vet du vad orskaen ar, att det ar inavel? Sa du menar att om en fran afrika och en fran kina far ett barn, sa ar det 100% sakert att detta barn inte kommer bli homosexuellt?

Anonym
Mannen ska vara en fjant och inte frustrera elitens planer....

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Ett par "riskorn " i kondomen

Posted on: 2007/5/4 14:18

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:

Det verkar inte otroligt! Överallt där det finns förutsättningar för inavel(små öar/lesbos i grekiska övärlden, små byar, adeln, judarna), så dyker väldigt många homosexuella upp.

Jag kommer att tänka på en annan sak som kanske inte upptäckts av oss i västvärlden(bara av en del, kanske?)

Psykologer säger att vid förälskelse, så har vi funnit likheter hos någon av det motsatta könet. Soulmate fenomenet ni vet!

Men, jag säger men, om detta bara är ett fult trick som naturen spelar de som är lite inavlade, så innebär det att det är lika illa att skaffa barn med denne soulmate, som med sin egen syster/bror eller kusin?!

Anledningen till att jag tänker så, är att det kanske finns en biologisk orsak till att man i Indien och Arab världen(gamla kulturer med djupt kunnande) bestämmer åt barnen vem de skall gifta sig med! För länge sedan insåg man kanske att förälskelsen var en fälla som ledde till störningar(homosexualitet t ex) hos avkomman!

TÄNK PÅ ATT ADELN OFTA HAR HÅLLIT ÄLSKARE/ÄLSKARINNOR VID SIDAN OM ÄKTENSKAPET!

KAN FINNAS EN BIOLOGISK ORSAK!

Och angående Afrika+Kina= ej homosexuellt barn........kanske, om ingen av föräldrarna är homosexuell så. Skulle vara kul om någon gjorde en undersökning.

Anonym
Heh, jag tror knappast att dom som ordnade aktenskap at sina barn var av homo-undvikade orskare. Det ar val dom aktenskapen som det blir inavel, eftersom dom vill behalla rikedomarna inom familjen, sa dom gifte sig med sina kusiner och slaktingar.

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Heh, jag tror knappast att dom som ordnade aktenskap at sina barn var av homo-undvikade orskare. Det ar val dom aktenskapen som det blir inavel, eftersom dom vill behalla rikedomarna inom familjen, sa dom gifte sig med sina kusiner och slaktingar.

Ja, under årens lopp så kanske ursprungsorsaken gått förlorad i den kollektiva glömskan!

Ville bara diskutera lite teorier, och se om något skarpt motargument dök upp.

Har stött på tre indiska bögskräddare i Hong Kong, Indonesien respektive Thailand!

Var väl då jag började fundera på orsaken och kom att tänka på deras kast-system=förutsättningar för inavel.

Se´n slog det mig att judar som Brian Epstein, Bindefeldt plus många andra offentliga judar var bögar!

De grekiska matematikerna och filosoferna? Ahhhhhh......alla små öar i grekiska arkipelagen.

Case closed..........njaaaaa kanske

Motargument, tack

See User information
Klart är att inavel skapar procentuellt mycket större andel av allehanda psykiska sjukdomar, och i så fall är det är ju inte omöjligt att den naturliga sexualiteten även den kan blir rubbad.

Men några bevis på detta har jag inte.

Den som har tid och lust får väl googla på detta.

Personligen tror jag att den ökade andelen homosexuella i samhället beror framför allt på den snevridna familjeförhållandena som barn oftast växer iupp i idag, samt den aktiva homo och feministpropagandans effekter och vad de allehanda tillsatserna gör med oss när de kommer i oss dagligen genom födan, bl. a östrogen.

Studier har ju visat att männens spermieproduktion sjunker år efter år i västvärlden.

Allt detta är ju som den klarvakne redan vet ett resultat av Eliens agenda för att krossa Familjen och Feminisera mannen, för att på så sätt avväpna det aktiva motståndet emot deras så hett eftertraktade "Nya världsordning".

En velouman avtagen sin traditionella "manliga" roll blir ju en isolerad "mes" som inte vågar omsätta sina Familje, Folk och nationsprotektionistiska instinkter och naturliga tankesätt i handling.

Han blir en tvättäkta Politiskt korrekt hare. Sådana man idag ser 11 på dussinet av i dagens Sverige.

Posted on: 2007/5/4 16:15

Anonym
Jag tror det är alla jävla plastförpackningar fulla med dioxiner och mjukgörare som reagerar till östrogen.

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
En velouman avtagen sin traditionella "manliga" roll blir ju en isolerad "mes" som inte vågar omsätta sina Familje, Folk och nationsprotektionistiska instinkter och naturliga tankesätt i handling.

Han blir en tvättäkta Politiskt korrekt hare. Sådana man idag ser 11 på dussinet av i dagens Sverige.

SÅÅÅÅ RÄTT

See User information
Quote:

TheArbiter wrote:
Quote:

bennybear wrote:

SÅÅÅÅ RÄTT

Jepp.

Annars... frågan: "Är orsaken till homosexualitet mörklagd?"

Det är ingen "orsak"... så - bara ungefär som att om hoppar man ned i ett vattenfylllt och smutisgt dike så blir man våt och smutsig om fötterna. Man gör ju det man gör.

Idag vill man alltid skylla på att "man är drabbad", är sjuk, det är generna... - men det är ju inte så att någon ÄR något av det där - det är upp vad man gör sig till i devolution/degenerering.

Orsaken (ej primärt) till att någon är heroinist är ju att den stoppar in nålen i sig och sprutar in det.
Schyman sa att hon har nu blivit medveten om att hon haeen sjukdom... alkoholism - så sjuk är den förståelse som "människor" har det är inte att hon dricker lösningsmedlet själv, utan hon har en sjukdom - visst hon är sjuk, hela hon - det sitter väldigt djupt.

Här är lite vad det handlar om:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=15908#forumpost15908

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=28513#forumpost28513

Posted on: 2007/5/4 19:43
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Novax, du är knäpp i huvudet, som vanligt.

See User information
Eru knäpp
jave går tomte här-..................

Novax:
Vad menar du????

Posted on: 2007/5/4 21:56

See User information
Vad undrar ni över tomte och monitor?

Posted on: 2007/5/4 22:20

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Jag undrar varför jag inte byter till ett mer occult passande namn. Nemesis kanske.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Jag undrar varför jag inte byter till ett mer occult passande namn. Nemesis kanske.

Vad sysslar du med?

Posted on: 2007/5/4 22:22

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Black magick et gemomitrea. Det spelar dock ingen som helst roll vad jag än säger eftersom ni vill vara idioter.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Black magick et gemomitrea. Det spelar dock ingen som helst roll vad jag än säger eftersom ni vill vara idioter.

Sådana där saker du skriver faller tillbaka på dig själv.
Jag kan ge dig lite respit med att tas in på Avdelningen - även om detta är väldigt lätt att förstå, och tillhör grundskolan, ruta ett för att vara med på spelplanen. Men ifall du har drogproblem eller vad det nu kommer sig att du skriver som en alien... - du kan ta det i din takt, lite pö om pö.

Posted on: 2007/5/4 22:33

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:
The Arbiter:
Nu till frågan: Eftersom många judar är homosexuella, tror ni att sionister har mörklagt orsaken och sett till att forskare som varit orsaken på spåren har tystats?

Finns det någon forskning på detta område som styrker ditt uttalande eller är det en personlig åsikt du har att "många" judar skulle vara homosexuella?

Svara gärna på nedanstående frågor en efter en i nummerföljd med rätt siffra framför svaret så jag inte missförstår vad du menar.

1. Om det finns forskning eller fakta som underlag för ditt uttalande skulle kräver jag att du presenterar dessa!

2. Är du själv homosexuell och har i din roll som amatörforskare utfört praktisk tillämpad forskning för att komma fram till dina resultat?

3. Om det är din personliga åsikt utan faktaunderlag du lägger fram tror du inte precis som jag att alla uttalande som inte är belagda med fakta snarare når motsatt verkan och underminerar all eventuell trovärdighet.

(Dina teorier om degenerering är givetvis inte ointressanta att läsa. Jag uppfattar det dock som att du bara vill dela med dig av dina personliga tankar och åsikter och det är jättebra men skall väl inte läsas som annat än fria funderingar än så länge)!

Posted on: 2007/5/5 6:45

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
The Arbiter:

Finns det någon forskning på detta område som styrker ditt uttalande eller är det en personlig åsikt du har att "många" judar skulle vara homosexuella?

Svara gärna på nedanstående frågor en efter en i nummerföljd med rätt siffra framför svaret så jag inte missförstår vad du menar.

1. Om det finns forskning eller fakta som underlag för ditt uttalande skulle kräver jag att du presenterar dessa!

2. Är du själv homosexuell och har i din roll som amatörforskare utfört praktisk tillämpad forskning för att komma fram till dina resultat?

3. Om det är din personliga åsikt utan faktaunderlag du lägger fram tror du inte precis som jag att alla uttalande som inte är belagda med fakta snarare når motsatt verkan och underminerar all eventuell trovärdighet.

(Dina teorier om degenerering är givetvis inte ointressanta att läsa. Jag uppfattar det dock som att du bara vill dela med dig av dina personliga tankar och åsikter och det är jättebra men skall väl inte läsas som annat än fria funderingar än så länge)!

Bumble, tänk själv - jag säger som det är... ;.)

Läs om tvillingstudien osv här:

Homosexualitet är inte medfött!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=15921#forumpost15921

Posted on: 2007/5/5 7:25

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Novax!

Angående "Homosexualitet är inte medfött"! Jag har läst detta tidigare och passade på att läsa igen.

Det finns ingen absolut forskning i ämnet eftersom vi alla är olika och studien har uteslutit en hel del fakta i sin studie och jag skall strax tala om varför.

Om du levt ett tag precis som jag så kan du inte ha undgått att märka att det då och då föds människor som inte agerar efter de traditionella motpolerna i könsmönstret mellan man och kvinna.

Det finns ett otal människor som ljuger sig igenom ett helt liv utan att vara ärliga. Smygbögar brukar en del kallas och de gömmer sig ofta på platser där bara likasinnade med samma läggning träffas. Visst finns det bland dem en hel del män med traumatisk barndom med sexuella övergrepp eller där positiv manlig auktoritet saknats genom skilsmässor eller dödsfall. Men det förklarar inte alla som antingen smyger eller kommer ut ur garderoberna. Inte ens bland dessa grupper finns det förklaringar som inbegriper dålig kost, strålning, vaccinationer eller andra yttre faktorer som täcker alla individer i hela grupperna.

Det har fötts ett antal hermafroditer genom historien. Ofta veka varelser som genom sin dubbelkönade tillvaro är varken eller och som ofta dör i förtid p.g.a. en taskig genuppsättning. En hel del av dessa florerar i homogrupper som extravaganza.

I normala familjer med normala icke dysfunktionella handikapp eller trasiga sociala mönster föds varje år killar och tjejer som redan från början agerar mot gängse könsmönster.

Jag vill inte verka fördomsfull men man behöver inte vara en vetenskapsman för att se när det liksom blivit fel från början. I min värld så har det första intrycket i princip alltid visat sig stämma när åren gått. D.v.s. de antar i vuxen eller pre-pubertal fas det kön de haft på insidan sedan födseln. Inte den roll de förutsatt spela på grund av om det på utsidan sitter ett manligt eller kvinnligt känsorgan.

Länkar till studier är bra och lärorika men du måste hålla med mig om att just denna studie inte ens täckte förhuden på en omskuren man.

Posted on: 2007/5/5 7:40

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper