vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vilket parti skulle du rösta på om 4%-spärren inte fanns?
"
rymd_ninja wrote:
som sagt, jag kan tanka mig sd nd som sma partier, men dom ar inte losningen pa illuminati problemet, Dom har ett helt annat satt att se varlden.Vafan nationer var illuminatis och kungarnas. Vafan alla kungligheter ar ju slakt. Det du vill ga tillbaka till var minst lika illuminati styrd som globalismen. Vad fan tror du nazi tyskland var? VAD FAN VAR DET FOR JAVLA ILLUMINATI SHIT. Du tror nationaldemokraterna kommer vara fralsarna, dom kommer vara minst lika infilterbara. TANK NYTT, SE FRAMAT"

Vem fan har sagt att ND eller SD är lösningen på problemet
många bäckar små!
ND och SD är DEMOKRATER de vill inte att kungen ska styra du är ju så dum så det är helt otroligt!
LÄS DERAS PARTIPROGRAM!

vad har nazityskland med det att göra

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Ni har fatt en helt konstig bild av mig. Ni tror jag sitter fortfarande med sosse propaganda i huvudet. Det ar fan ni som ar hjarntvattade. Jag ar helt overtygad om att sanningsrorelsen ar illuminati styrd. Var det inte sahar nazister slog igenom. Det finns inbyggda backupp system ifall nwo inte skulle fungera, och era tankar och asikter ar backuppen. Det ar ni som ar fucked och hjarntvattade. Ni ar fan minst lika illuminati styrd som globalisterna

konstig bild av dig?
är det konstigt du pratar ju om nazister eller "vakens oberonde" när vi pratar om partipolitik det är ju helt otroligt "konstigt"

Nej nazisterna brände ner ett riksdagshus och skyllde på kommunister och blev sedan "folkvalda" via finanser av judiska bankirer.

ND har inte ens råd att dela ut flygblad utan kräver att deras medlemmar ger 50kr i månaden.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Men vafan forsok och ga ur ladan. Det ar klart som fan sd och nd later vettigast. Men jag litar inte ett smack pa dom dar facisterna. Det ar samma javla skit. Allt ar bara skadespel.Divide and rule. Vilken idiot som helst kan komma pa en san enkel losning att halla kontroll over folkmassan. Gor vafan ni vill, men jag tycker ni ar dom som ar hjarntvattade.

Anonym

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Men vafan forsok och ga ur ladan. Det ar klart som fan sd och nd later vettigast. Men jag litar inte ett smack pa dom dar facisterna. Det ar samma javla skit. Allt ar bara skadespel.Divide and rule. Vilken idiot som helst kan komma pa en san enkel losning att halla kontroll over folkmassan. Gor vafan ni vill, men jag tycker ni ar dom som ar hjarntvattade.

hur vet du att de är facister och att det bara är skådespeleri?

du är så typiskt "har inget att säga men ändå vill tycka"

"de är fasister"
"ni är hjärntvättade"

Bevisa det och argumentera då!

See User information
Quote:

rymd_ninja wrote:
som sagt, jag kan tanka mig sd nd som sma partier, men dom ar inte losningen pa illuminati problemet, Dom har ett helt annat satt att se varlden.Vafan nationer var illuminatis och kungarnas. Vafan alla kungligheter ar ju slakt. Det du vill ga tillbaka till var minst lika illuminati styrd som globalismen. Vad fan tror du nazi tyskland var? VAD FAN VAR DET FOR JAVLA ILLUMINATI SHIT. Du tror nationaldemokraterna kommer vara fralsarna, dom kommer vara minst lika infilterbara. TANK NYTT, SE FRAMAT.

Hur då menar du?

Ska vi rösta på Rockefellersponsrade FI`?

Nationsgränsernas skapande här i Europa grundar sig i att olika stammar och folkgrupper genom tiderna skapat olika språk, traditioner och kulturmönster.

Lika dras till likasinnade med liknande traditioner och kulturer.

Så har det alltid varit.

Det ser du även i dagens som liberaler felaktigt brukar kalla för den amerikanska "smäldegeln".

Italienare bosätter sig i Little Italy, Kineser i Chinatown osv.

Mångkultur- och den omöjliga integrationsprojekten kommer bara skapa än mer splittring, förbistring och konflikter.

Precis som är meningen och som det står i Illuminaternas program.

Nationgränser är till för att skydda den genuina kultur som växt i landet sedan urminnes tider.

Precis på samma sätt som du antagligen låser om dig i ditt hem för att kunna värna din och din familjs privata integritet.

Posted on: 2007/5/6 17:18

Anonym
Verkligheten ar mycket komplicerad an sa. Jag tror inte ni vet hur man tanker rent stratetigst over folks tankar. Tror ni att fenomen som sd och nd var helt otankbara saker, som illuminati aldrig tankte pa? Det ar klart som fan att dom kommer att utnyttjas, kanske skapa ett nytt nazi samhalle ifall det gar, starta nya krig och anvanda sig av det som ett skrackexempel av vad nationalism kan gora och forstatta sitt bygga av nwo. Allt ar under deras kontroll for dom vet hur folk tanker, dom ar ju for fan experterna pa det, underskatta aldrig dom och underskatta aldrig den grad av kontroll dom har over dina tankar aven om du anser dig sjalv vara vaken.

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Verkligheten ar mycket komplicerad an sa. Jag tror inte ni vet hur man tanker rent stratetigst over folks tankar. Tror ni att fenomen som sd och nd var helt otankbara saker, som illuminati aldrig tankte pa? Det ar klart som fan att dom kommer att utnyttjas, kanske skapa ett nytt nazi samhalle ifall det gar, starta nya krig och anvanda sig av det som ett skrackexempel av vad nationalism kan gora och forstatta sitt bygga av nwo. Allt ar under deras kontroll for dom vet hur folk tanker, dom ar ju for fan experterna pa det, underskatta aldrig dom och underskatta aldrig den grad av kontroll dom har over dina tankar aven om du anser dig sjalv vara vaken.

Det är ju paranot att tro att de har kontroll över alla partier,organistationer,journalister och tidningar i sverige.
såväl Nexus som folketsnyheter.

Självklart är väl eliten medvetna om att ju mer röttna de blir ju större blir motståndet oxå men chansingar måste de ta.
Även internet finns en stor risk med men det behövs för att skapa big-brothersamhället och påskynda chippningen men det kommer även leda till en värld med massa information och mötesplatserm

Anonym
Jag sager inte att dom har kontroll over dom nu, men sana partier infilteras mycket latt. Speciellt partier som gor storre revolutoner. Den massan som foljer dom kan latt manipuleras. Men ifall dom vaxer, vilket prognoserna visar sa kan dom borja redan nu.

See User information
De ( SD och ND ) blir vad vi gör de till, som novax mycket riktigt skrev.

Så är de ju med allt.

Men om man har den inställning som du har "att alla är styrda", så blir man ju mer eller mindre paranoid och i sin förvirring oförmögen att kunna lära sig skilja på äpplen och päron i denna verkligheten.

"Du lär känna trädet genom dess frukter" som Mästerläraren uttryckte det.

Genom människors och olika gruppers handlande så kan du se var de står.

Jag har lyssnat och tagit till mig en hel del vad ND talat och skrivit om och jag har då inte märkt av något hat eller som du skriver nazistiska ståndpunter.

Självklart kan mörkermännen infiltrera grupper och organisationer, MEN det betyder INTE att det inte finns personer med sanningspatos i ledande positioner i dessa partier.

Om du har studerat lite idéhistoria så kommer du att märka att mörkermännen och deras olika grupperingar genom historien ALLTID har använt samma idéer för att bryta ned samhället i smådelar för att sedan erbjuda folket lösningen; än mer centralisering.

Posted on: 2007/5/6 17:32

Anonym
Rymd Ninja.

En sak har du tydligen inte fattat.

vaken.se är ingen förening , organisation eller dylikt , men i och med att du registrerar in dig på Forumet så är du själv medlem på vaken.se.

Under Huvudmenyn fins bl a Medlemmar.

Kanske borde stå något annat ?

Vad skulle jag själv rösta på ?

Helst skulle jag vilja se en ny Värdslig Rörelse växa fram och att det ur denna kommer fram ett nytt folkligt styrelseskick .

Denna rörelse skall avslöja det " Globala Nätverk " som idag styr över skeendena i Världen och kanske så har gjort under mycket lång tid.

För att få en Lokal förändring måste detta Nätverk avslöjas och få en förankring hos alla Människor i hela Världen. Om inte så kommer Fascismen att segra och styra både lokalt och globalt.

Tills dess så har jag bestämt mig för att aldrig rösta mer i nuvarande system.

Så ser jag på det.

Fridens

See User information
Quote:
rymd_ninja:
... och dom sager att vaken.se ar politiskt oberoende, vilket javla bullshit

... ehmmm... vem är Vaken? Du eller de andra?

Du har väl också reggat dig på forumet och är isåfall enligt ditt sätt att resonera en 100% rasist, nazist och illuminati!

Posted on: 2007/5/7 7:26

Anonym
Jag har aldrig röstat, på över 20 år, kommer aldrig att rösta. Finns heller inget parti som med politik kan åstadkomma något speciellt, som skulle vara gynsamt för oss människor.

Människor behöver inte nya ledare eller ny politik, dom behöver utbildning först och främst. Så att ingen behöver ta hand om dom. Just nu så är det bara en liten del som har koll på vad verklighet är, ligger lite efter kanske.

Så fort man får nys om vad som är verkligt och relevant så blir politik och politiker ack så orelevanta.

Jag äter hellre en burk mask än lyssnar på politiker och rika snobbar!

Anonym
Sant, det är i princip bara bluff alltihop!

Rösta på dig själv. Skriv ditt namn och adress på röstsedeln.
Eller rösta på nåt småparti. Eller inte alls. Jävlas!
Ju fler vi är som jävlas desto sämre fungerar systemet. Till slut blir det en minoritet som röstar på de etablerade partierna och vars resultat då ska diktera.. och då säger vi a-a-a, hallå där!
Vart tog "demokratin" vägen...?

Anonym
Jag hoppas att SD kommer in och efter SD misslyckats eftersom de inte har så mycket till lösningar utan vill integrera dessa invandrare hoppas jag att det ur SD bildas en ny rörelse som liknar ND som verkligen talar om segrigation och värdslslig mångfalld.
och att detta bildar en sådan kedjereaktion mot missnöjet mot bla mona salin och via det kommer mona granskas hårt och estonia kommer då att avslöjas (när missnöjet mot henne växer)

FAN VA JAG NJUTER NÄR JAG TÄNKER PÅ DET

See User information
Quote:

maggot wrote:
Jag hoppas att SD kommer in och efter SD misslyckats eftersom de inte har så mycket till lösningar utan vill integrera dessa invandrare hoppas jag att det ur SD bildas en ny rörelse som liknar ND som verkligen talar om segrigation och värdslslig mångfalld.
och att detta bildar en sådan kedjereaktion mot missnöjet mot bla mona salin och via det kommer mona granskas hårt och estonia kommer då att avslöjas (när missnöjet mot henne växer)

FAN VA JAG NJUTER NÄR JAG TÄNKER PÅ DET

hehe... det är tur du inte är lasermannen, "vårt ljus i mörkret" som han kallades för av vissa alltför extrema personer som tror på våld som metod.

Posted on: 2007/5/7 14:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Lasermanen har blivit symbol för svenskars rasism mot invandrare
det roliga är att han själv är invandrare som operat sina ögon för att se mer svensk ut

(det är oxå värt en massa smilys)

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper