Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Jag är den nya tidens andlige ledare
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är ute efter "själar" - det är det som är i aliens agenda - göra folket nun human, själlöst - förstör deras själar och ta över kropparna. Hmmm... Är det inte det " Verktyget Frimureriet " har sysslat med hela tiden och syftet med Ritualerna är ju lätt att gissa sig till vad dom är till för. " Osaliga Andar"........ ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden
Känner du till Henrik bogda och hans finyar ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden
Jag har lite funderar kring detta med sex och samlevnad du anser att kvinnor alltid är nöjda och det är hög kvalite har du fått dom insikterna av något högre ting eller har du fört en dialog med dinna kvinnor ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
[quote]
Frihetsguiden wrote: Så här kommer jag att göra med din själ: Jag kommer att dra dess uppmärksamhet mot en som du har svikit. Du kommer att tänka på henne en del framöver. Det kommer att verka som antibiotika: Det kommer att ta ned din kraft men i slutändan kommer det att göra dig gott. Det är så jag tänker göra. Men ojdå, jag har ju redan gjort det :) quote] Så du kom i kontakt med detta genom att gräva i dit undermedvetana? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har du kontakt med andr planeter utanför vintergatan föresten och vilka planeter kommer vi vandra mot i vår andliga resa (reinkarnation) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Osho fick en massa lärjungar genom att sitta under ett träd jesus var ute och predika och så har vi frihetsguiden som sitter på ett forum som i första han diskuterar maktelitens hemligheter ? Är det så en andlig ledare fungerar genom att ragga lärjungar på internet varför inte gå ut och göra dessa undervärk och håla tal |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, jag känner inte till Henrik Bogda. Skall kolla det. Henrik Bogdan.....med N. http://www.finyar.se/bogdan.htm http://hum.gu.se/institutioner/religi ... ap/personal/henrik-bogdan |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Skriker du med? Quote:
Tar du 100kr för att svara ????? Vad tar du för en livstidskurs åt dig? Jag kan skicka med en brödlimpa Quote:
Brukar vara vitsen på forum utbyta tankar osv har du något att lära här föresten eller är detta alldelses för låg och simpel nivå för dig du är ju upplyst menar jag har du något att lära av "oss" ? Quote:
Han verkar vara lite fjollig såg han på TV och han föreläser på universetet hans vän fick nyligen jobb på säpo han var oxå frimurare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om vanligt folk börjar solidarisera sig med varandra och startar mer energisnåla, mer trygga och andligt uppbyggliga kollektiv under ledare med en ideologisk agenda som bryter med den korporativa statens, så utgör detta ett föredöme för andra. Om fenomenet tillåts sprida sig som ringar på vattnet, så kommer den korporativa statsmaffians makt över människors tankar och kapital att minska. Det är därför sådana här initiativ smustkastas och även krossas med våld. Det är inte svårt att hitta några medlemmar som är beredda att ljuga om sin rörelse för pengar. Rörelserna kan ju även infiltreras. Media, som ägs av de stora företagen, som är i allians med staten, för naturligtvis vidare lögnerna och hånar rörelserna. Allt för att vanligt folk skall hålla sig i boxen, i ekorrhjulet. Som om inte den korporativa statens konsumtionssamhälle, med frihet utan lycka och mat i överflöd men allt sämre hälsa - är en jättelik, ondsint sekt! Har du inte gått med i fel Gruppering om du står för detta ? Eller finns det " Goda Krafter " inom Frimureriet som vill dela med sig av " Den Esoteriska Kunskapen " ? Eller är " Fårskocken " än så länge för Dum ( Fördummad av vilka ? ) ? Hur många inom statsmaffian är inte Frimurare ? Vilka sitter i Toppen på Frimureriet ? " Nyttiga Idioter " finns överallt !! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Han verkar vara lite fjollig såg han på TV och han föreläser på universetet hans vän fick nyligen jobb på säpo han var oxå frimurare... Är det Jonathan Peste, för övrigt med i finyar:s styrelse...... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det stämmer är han lika fjollig han ?? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
A73. Jag är ingen frimurare. Jag har bara beskrivit dem som traditionellt verkande i samma tradition som jag: Den gnostiska. Och jag har inte "gått med" i någon gruppering. Jag har skapat en gruppering: http://www.frihetsguiden.com Ok.... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Frihetsguiden: Nej inte förtrollat... det förutsätter ju att man tror på troll! Men när en människa börjar förlora kontrollen över vem som styr skutan så brukar ögonen vara det första stället man upptäcker det i. Att lockas av kraften i att vara en ledare betyder inte att man tar kontrollen, snarare brukar det bli tvärtom. Det finns en anledning till att halvmesyrer till människor brukar transformeras till dominanta agitatorer när de tror att de blivit självutnämnda ledargestalter utan synbar anledning. Det är Jeepers Creepers för mig!
Posted on: 2007/5/22 21:10
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja man vill ju veta.... Det känns som att man kanske får ut mer om man skriker och man borde väl följa sina infall och sin intution därav skrika när man får orgasm?? Quote:
Vilka då Quote:
Vad menar du? Reptiler? har du kontakt med andra livsformer från andra planeter ? alltså fysiska väsen |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du får ursäkta vår/min misstänksamhet, men det beror nog på trådens överskrift och vetskapen om hur saker och ting verkar förhålla sig.
Min Andliga ledare tror jag att jag hittar i " Mitt högre Jag " , vad det nu är .... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad säger din intution om mig då? ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vaknade jämte en riktig Drake en gång.
Drak - Ulla hette hon.... Förlåt Ulla ! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har kontakt med mästare, som hälsar er från grottan. Det var det J-aste. Känner du Bin Laden ? ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag håller med. Den högsta ledaren bör vara jaget - med förnuftet som fackla. Absolut! Dock är det så att många har dålig jagstyrka. De lämnar gärna över initiativet till någon annan tills de kan gå själva. Bättre då att det blir till en som uppmuntrar jaget som ledare i människan, än att det blir till någon som söver det ytterligare. Eller? Ok för ikväll. Trött . Natti natti. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Menas det 100 kr? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hm intressant att se ska tänka på det men vill först veta hur mycket info du brukar få fram kan du klisstra in från någon annan så jag vet ungefär vad det rör sig om ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så intressant att när jag sökte på Google Bildsök på "Swedish Robot" så fick jag upp det här:
![]() 472 x 337 pixlar - 49k - jpg tobiasstruck.blogspot.com |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login