Vakencorner
|
Anonym
|
Svensk sajt vill göra pedofili rumsrent
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den svenska pedofilsajten vill göra sex med barn rumsrent och jämför barnporr med jazz.
Polisen står maktlös mot hemsidorna som propagerar för pedofili. - Vi har ju åsiktsfrihet och personerna som ligger bakom de här sajterna vet ofta precis var gränsen går, säger Lars Johansson, utredare på länskriminalen i Göteborg, till Expressen.se. http://expressen.se/nyheter/1.701764 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Svensk sajt vill göra pedofili rumsrent
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Personligen är jag mot våld och tycker definitivt ingen människa ska död på grund av en rubbning eller som de själva kallar det "sexuell läggning"
Dock måste vanligt folk som lever efter "frihetslagen" skyddas i första hand även om det inkränker på deras " felaktiga rättigheter" |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/5/31 11:11
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Inte för mig men jag kan inte hindra dig |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/5/31 11:17
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men om pedofili blir rumsrent, hur ska upplysta krafter kunna utpressa sina skräp politiker?
Ska dom då hota att kalla dem för "vita hetrosexuella nationalistiska män", i Schvärger 2020 (Nya Sverige) skulle det säkert funka. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Gaston! Jag hänger på... kan samla ihop djurplågare, pedofiler och sadister på samma plats. (Gärna ett gäng politiker som håller på att montera ned den sista välfärden i detta land nuförtiden också). Jag kör helst barfota-race om jag skall använda fötterna men i detta fallet kan jag göra ett undantag och dra på mig de mexikanska skallerormsbootsen för att dina graningekängor inte skall känna sig ensamma!
Jag vet att man blir smått frustrerad av att veta att det finns människor som finner njutning i att plåga små oskyldiga varelser och även om det dagligen finns ungar och djur som plågas, utnyttjas och mördas så är det ändå så att när man läser om t.ex. den lilla Madeleine som rövades bort på familjens semester i Portugal blir man extra känslomässigt engagerad. Jag blev först skitförbannad på föräldrarna som hade lämnat lillflickan ensam på hotellrummet när de gick ut för att roa sig. (Har mött en hel del svenska småbarnsföräldrar som gjort likadant på deras semestrar och alltid ifrågasatt deras brist på intelligens och föräldraansvar. Men i slutändan är det väl så att utan sjuka fega stackare som plågar och gör andra illa så hade fler kunnat sova lugnt om natten över hela världen. Så det är ett korståg mot ondskan som behövs startas inom snar framtid. Kanske utan de där röda korsen mot vit botten då förstås.
Posted on: 2007/5/31 13:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
men man blir kung på kåken för där sitter killar som inte kan träffa sina barn........å deras inställning den är jag bekant med.. ![]()
Posted on: 2007/5/31 13:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker hela den historien stinker, ungefär som Ramsey historien i Denver där föräldrarna är polisens huvudmisstänkta.
"JonBenét: Inside the Ramsey Murder Investigation There have been many books written on the murder of six-year-old JonBenét Ramsey, some exploitative, some wildly speculative, some self-serving, some serious in intention and some plain stupid. But the clearest, most compassionate and most level-headed is JonBenét: Inside the Ramsey Murder Investigation, by Steve Thomas, the leading detective on the case. Thomas's own inclinations are clear: He believes that Patsy Ramsey killed her daughter in a fit of rage after a bed-wetting incident." http://bestof.westword.com/bestof/award.php?award=39996&year=2000 Problem: Ungar kidnappas. Reaktion: Folk blir arga och rädda. Lösning: Microchippa dom. Några frågor? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu väntar vi bara på det definitiva svarsfacit och förklaringen i från Dr. Zinkbrist.
Posted on: 2007/5/31 15:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det är en konspirationsteori att microchip är dåligt utan att det är ju superultrabra, precis som de säger.
Nackskott rekomenderas. (Naturligvis inom ramarna för, det till en början frivillga, dödshjälp-programmet som massmedia hela tiden pressar för) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Själv kommer dr. zink att skaffa ett ekonomipack om 500 så det räcker åt hela hans familj och bekantskapskrets.
Posted on: 2007/5/31 15:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Zink och hans bekatskapskrets på v0f kanske kan bli trendsetters igenom att starta en website med GPS så man kan se exakt vart de är och dra fram en log på hurvida de har köpt HBT-sensitiva dildos eller inte.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login