vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Svensk sajt vill göra pedofili rumsrent
Den svenska pedofilsajten vill göra sex med barn rumsrent och jämför barnporr med jazz.
Polisen står maktlös mot hemsidorna som propagerar för pedofili.
- Vi har ju åsiktsfrihet och personerna som ligger bakom de här sajterna vet ofta precis var gränsen går, säger Lars Johansson, utredare på länskriminalen i Göteborg, till Expressen.se.

http://expressen.se/nyheter/1.701764

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Svensk sajt vill göra pedofili rumsrent

See User information
Nu jävlar har dom skitit i det blå skåpet........vore tacksam om någon kan hjälpa till att luska fram den sajten.............nu åker graningekängorna fram.......jag skulle inte ta 5-öre betalt för att sparka ihjäl ett pedo...å dom ska få veta att så är fallet, var så säker, jag har hur mycket vänner som helst som delar min uppfattning...först det där med katten i går å nu detta.............ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Posted on: 2007/5/31 11:06
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Personligen är jag mot våld och tycker definitivt ingen människa ska död på grund av en rubbning eller som de själva kallar det "sexuell läggning"

Dock måste vanligt folk som lever efter "frihetslagen" skyddas i första hand även om det inkränker på deras " felaktiga rättigheter"

See User information
Quote:

maggot wrote:
Personligen är jag mot våld och tycker definitivt ingen människa ska död på grund av en rubbning eller som de själva kallar det "sexuell läggning"

Dock måste vanligt folk som lever efter "frihetslagen" skyddas i första hand även om det inkränker på deras " felaktiga rättigheter"
Kan jag inte få leka en liten stund med en "sån" i alla fall...2 minuter kan man väl få?......

Posted on: 2007/5/31 11:11

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Kan jag inte få leka en liten stund med en "sån" i alla fall...2 minuter kan man väl få?......

Inte för mig men jag kan inte hindra dig

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

gaston wrote:

Inte för mig men jag kan inte hindra dig
Vi får väl hoppas att jag aldrig konfronteras med en "sån"............men om...då ska jag tänka på dina ord...

Posted on: 2007/5/31 11:17

Anonym
Men om pedofili blir rumsrent, hur ska upplysta krafter kunna utpressa sina skräp politiker?

Ska dom då hota att kalla dem för "vita hetrosexuella nationalistiska män", i Schvärger 2020 (Nya Sverige) skulle det säkert funka.

See User information
Gaston! Jag hänger på... kan samla ihop djurplågare, pedofiler och sadister på samma plats. (Gärna ett gäng politiker som håller på att montera ned den sista välfärden i detta land nuförtiden också). Jag kör helst barfota-race om jag skall använda fötterna men i detta fallet kan jag göra ett undantag och dra på mig de mexikanska skallerormsbootsen för att dina graningekängor inte skall känna sig ensamma!

Jag vet att man blir smått frustrerad av att veta att det finns människor som finner njutning i att plåga små oskyldiga varelser och även om det dagligen finns ungar och djur som plågas, utnyttjas och mördas så är det ändå så att när man läser om t.ex. den lilla Madeleine som rövades bort på familjens semester i Portugal blir man extra känslomässigt engagerad.

Jag blev först skitförbannad på föräldrarna som hade lämnat lillflickan ensam på hotellrummet när de gick ut för att roa sig. (Har mött en hel del svenska småbarnsföräldrar som gjort likadant på deras semestrar och alltid ifrågasatt deras brist på intelligens och föräldraansvar.

Men i slutändan är det väl så att utan sjuka fega stackare som plågar och gör andra illa så hade fler kunnat sova lugnt om natten över hela världen. Så det är ett korståg mot ondskan som behövs startas inom snar framtid. Kanske utan de där röda korsen mot vit botten då förstås.

Posted on: 2007/5/31 13:11

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Gaston! Jag hänger på... kan samla ihop djurplågare, pedofiler och sadister på samma plats. (Gärna ett gäng politiker som håller på att montera ned den sista välfärden i detta land nuförtiden också). Jag kör helst barfota-race om jag skall använda fötterna men i detta fallet kan jag göra ett undantag och dra på mig de mexikanska skallerormsbootsen för att dina graningekängor inte skall känna sig ensamma!

Jag vet att man blir smått frustrerad av att veta att det finns människor som finner njutning i att plåga små oskyldiga varelser och även om det dagligen finns ungar och djur som plågas, utnyttjas och mördas så är det ändå så att när man läser om t.ex. den lilla Madeleine som rövades bort på familjens semester i Portugal blir man extra känslomässigt engagerad.

Jag blev först skitförbannad på föräldrarna som hade lämnat lillflickan ensam på hotellrummet när de gick ut för att roa sig. (Har mött en hel del svenska småbarnsföräldrar som gjort likadant på deras semestrar och alltid ifrågasatt deras brist på intelligens och föräldraansvar.

Men i slutändan är det väl så att utan sjuka fega stackare som plågar och gör andra illa så hade fler kunnat sova lugnt om natten över hela världen. Så det är ett korståg mot ondskan som behövs startas inom snar framtid. Kanske utan de där röda korsen mot vit botten då förstås.
Jepp, är det så att man har yngre syrror en dotter på 25 å älsta barnbarnet 13 årig jänta så finns inga grubblerier om rätt å fel längre då år det en plikt.....risken är väl att det blir livstid för att dommarn är pedo.. men man blir kung på kåken för där sitter killar som inte kan träffa sina barn........å deras inställning den är jag bekant med..

Posted on: 2007/5/31 13:19

Anonym
Jag tycker hela den historien stinker, ungefär som Ramsey historien i Denver där föräldrarna är polisens huvudmisstänkta.

"JonBenét: Inside the Ramsey Murder Investigation
There have been many books written on the murder of six-year-old JonBenét Ramsey, some exploitative, some wildly speculative, some self-serving, some serious in intention and some plain stupid. But the clearest, most compassionate and most level-headed is JonBenét: Inside the Ramsey Murder Investigation, by Steve Thomas, the leading detective on the case. Thomas's own inclinations are clear: He believes that Patsy Ramsey killed her daughter in a fit of rage after a bed-wetting incident."

http://bestof.westword.com/bestof/award.php?award=39996&year=2000

Problem: Ungar kidnappas.
Reaktion: Folk blir arga och rädda.
Lösning: Microchippa dom.

Några frågor?

See User information
Nu väntar vi bara på det definitiva svarsfacit och förklaringen i från Dr. Zinkbrist.

Posted on: 2007/5/31 15:20

Anonym
Det är en konspirationsteori att microchip är dåligt utan att det är ju superultrabra, precis som de säger.

Nackskott rekomenderas. (Naturligvis inom ramarna för, det till en början frivillga, dödshjälp-programmet som massmedia hela tiden pressar för)

See User information
Själv kommer dr. zink att skaffa ett ekonomipack om 500 så det räcker åt hela hans familj och bekantskapskrets.

Posted on: 2007/5/31 15:27

Anonym
Zink och hans bekatskapskrets på v0f kanske kan bli trendsetters igenom att starta en website med GPS så man kan se exakt vart de är och dra fram en log på hurvida de har köpt HBT-sensitiva dildos eller inte.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper