Vakencorner
|
Re: Sluta gulla med muslimer!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"När har jag gjort skillnad på folk som stavar bättre eller sämre"
När du antog att människor bosatta i innerstaden var fisföräma och stavade bättre..? Är du vid ditt fulla medvetande när du skriver här eller har du redan börjat fira midsommar? "Nåt för dig http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,529910,00.html Jag har ju träffat dig jag såg direkt att du var en pajas" Hur är ovanstående svar kopplat till det citatet du använda av mig? Att en människa med alla hästar i stallet kan ta dig på allvar vid det här laget är för mig fullt obegripligt. DU LÄNKAR TILL ARTIKEL OM EN FAMILJ I MALMÖ?????????? hur tänker du?!?!?!??! vad har det med något av det vi disskuterar att göra?? Citat: Du är helt insnöad på att det är synd om dig att du hela tiden letar efter en syndabock. Jag säger som jag gjort tidigare, den dagen du förstår detta så kommer du se tillbaka på den här tiden och skämmas (det ser dock inte ljust ut för dig, men hoppet är ju det sista..) "Du har undersökt detta i ca ett år jag i över 4" - det märks inte.. "Varför tror du ex bennybear är så nationellt sinnad han har undersökt detta i över 10år" - skiter väll jag i "varför tror du Juri Lina och Alex jones är nationellt sinnade" skiter väll jag i "Varför tror du en nationaldemokrat var med och gjorde Juri Linas film ?" - skiter väll jag i, jag bildar mina egna uppfattningar medans du tar till dig åsikter från folk du ser upp till.. "Bennybear sa en intressant sak till mig ang dömande han sa jesus,buddha,mohamed mm de dömde hela tiden de sade vilka som var allierade med jävulen osv" - jaha? på vilket sätt rör det mig? "att säga sanningen i en tid av förljugenhet är en revolutinär handling!" Det är skillnad på sanning och stöpta lögner som du intalar dig själv är sanna innan du somnar.. kom ner på jorden maggot, allt är inte svart eller vitt. Du pratar ännu en gång om en religion! en religion är inte en nationalitet eller personlighet! Även svenskar kan vara muslimer bo i villa och köra volvo.
Posted on: 2007/6/1 20:59
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men är det inte helt normalt att "profeter" gifter sig med 9 åringar när de är 53?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du drömmer om ett sverige (med litet S) som inte finns och aldrig har funnits.
Posted on: 2007/6/1 21:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
som han sade "mohamed är en förvirad pedofil" |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Precis det du nu sade sa Mona Salin till åkesson i TV debbaten. Nu har även micheal Jackson blivit muslim så alla kan nog. http://www.gt.se/1.292583 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Käääääääääära söta (kan disskuteras) maggot, hur mår du, egentligen? det är högsta möjliga underhållning att se dig fäktas med väderkvarnar, men när ska du förstå att det inte är någon vettig människa som lyssnar på någon som inte förtjänar mer respekt än en påse skit.
Posted on: 2007/6/1 21:11
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jackson gillar barn, precis som Mohammed gjorde.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Precis det du nu sade sa Mona Salin till åkesson i TV debbaten."
jaha? då kanske du borde förstå det som har så hög respekt för det politiska systemet..
Posted on: 2007/6/1 21:13
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det här är ju givetvis inte politiskt korrekt men eftersom muslimer tycker att de har rätt och invadera andra länder och sprida sitt sinnessjuka skit med våld så tycker jag att USA kan jämna hela skit-irak med marken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
när sa alla ca: 1 miljarder muslimer det i kör?
Posted on: 2007/6/1 21:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo jag mår bra sitter och skrattar här åt att jackson ska sjunga på arabiska och får en bild framför mig när han lanseras på MTV med låten " JIHAD" Jag vet att många här inne lyssnar på vad jag har att säga och jag har även fått en del folk i min bekantskapskrets att bli anti-mångkultur, tvivelaktiga till förintelsen och få upp ögonen för NWO här är ex en http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... de=flat&order=ASC&start=0 sedan så han den nya andvändaren på vaken som startade en tråd som hette ungefär "QQ33" är någon som jag träffade på nätet för en vecka sedan... men nu ska vi inte skryta om det? Hur mår du själv och hur var det att göra lumpen ? var du mobbad där elle? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Säger Mona en sak är det tvärtemot |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Zaaki: Hej herr Zaaki! Det är det här jag undrar över. Ena sekunden vill du inte generalisera och dra alla över en kam. Där tycker vi lika! Men om en svensk medborgare kritiserar en skurk som påstår sig vara muslim men beter sig som ett svin, då är du där direkt och anklagar den som kommer med kritiken för att vara nationalist, fascist, nazist eller illiterat. Jag hoppas att du förstår vad jag menar men om du fortfarande vill hacka om samma saker och försvara allt som har med invandring att göra så vill jag ha svar på denna fråga! Anser du att en invandrad människa som begår grova brott i Sverige skall vara fri från skuld bara för att denna skurk säger sig vara muslim? En önskan och ett påstående: Om du svarat nej på ovanstående fråga så ber jag dig sluta upp med att placera alla invandrare och muslimer som en homogen grupp. Skit är skit oavsett vad för färg den har och jag vill helst att de invandrare eller nysvenskar som kommit hit med goda avsikter slipper att bli förknippade med skitlukten från skurkar och hjärntvättade lögnare.
Posted on: 2007/6/2 6:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ett litet citat från Jan O Karlsson:
Jag uttrycker mig som du vet ofta väldigt välformulerat och välordnat. Så hade vi Jens Orback: Jag hade också en härlig syster till min mormor som bodde i Kanada... ![]()
Posted on: 2007/6/2 9:52
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login