vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Sluta gulla med muslimer!
#1
Jag märker att alla "radikala", mediefolk och även konspirationsmedvetna har börjar gulla med islam och muslimer lite överdrivet mycket nu det senaste

I konspirationskretsar beror antagligen detta mycket på muslimen Leo Zagami som så vackert målar upp islam och Greg har börjat säga
"det var inte MUSLIMSKA terrorister osv"

i bakgrunden nu hörs ett TV-program där oxå nån jävel snackat om "alla muslimer är inte terrorister" osv

och media snackar ju om detta hela tiden oxå och det annordnas föreläsningar mm

Ge muslimer större uttryme http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js ... 3480&previousRenderType=1

Även säpo är islamofober

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=641693

Ni minns väl vad Jens Orback sade i P1

"Vi måste vara öppna och generösa mot muslimer och islam för när vi blir i minoritet kommer dom att göra likadant tillbaka mot oss."



http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,670095,00.html
http://sydsvenskan.se/opinion/aktuellafragor/article142931.ece
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=130&a=223765
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=380&a=215323

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#2


See User information
Väl Mött - Maggoth! - F-n, vad du går på - med det här med - "Muslimerna" - Men jag önskar det vore som så att du bara provocerar - för att lura fram F-n, i de som läser detta...
F-N - hela grejen är ju en stor rackarns konspiration - plus detta att man blandar ihop korten -
Läs den där grejen om sydstatsgeneralen Alberth Pike.. så får du lära dig att allt är planerat in i minsta detalj...
För att få igång detta slutgiltiga krig så behövs det ju förståss två kombatanter! Muslimerna är skapade för att vara just denna fiende till det ena gänget och du menar dig känna dig tillhöra det ena gänget visst - men du är lurad likt man lurades vi de två andra krigen - dessa äckliga bocher (tyskarna)som spetsade de småbarnen på sina bajonetter etc.etc...
Eller dessa galna Irakier som slog sönder kuvöserna på sjukhusena såå att massor med bebisar dog i Kuwait - eller jur man visade upp döda torterade människor inrullade i taggtråd då man befriade Rumänien från sovjetväldet - fast det visade sig att allt detta bara var en lögn -
Allright - detta med hulliganerna i sverige då - detta har att göra med känslomässigt och ekonomiskt arma människor - man blir lite galen av sådan uppfostran - taskiga hemförhållanden - etc-etc... DEt är inte mer fel på dessa människor än det är på oss - om vi nu var i samma situation - Vi måste förstå detta och därav sålunda göra något vettigt utav allt detta som händer - att enbart "Slå ifrån sig" - är värdelöst!

Det är ju det som man ( NWO!) önskar!!! Gå inte på det där - allt är en stor konspiration och jag förstår att detta känns konstigt alla fåniga uttalanden och händelser som sker i vår tid - men det finns en förklaring på detta -

Till sist - Så, har jag byggt om den där lilla grejen du har på slutet:
"Tanklösheten drabbar tydligast och hårdast dem som blir (är)utan "Eget" tänkande"...
Religionären, Shygets... Hö, hö...

Posted on: 2007/5/29 23:47
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#3


See User information
F-N, jag gömde "Länken" till den där ruggiga sionisten (Soldyrkaren) A. Pike! Här är den:
http://www.sspx-schism.com/Pike.htm#Three%20World%20Wars

Posted on: 2007/5/29 23:50
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#4


See User information
Apropå Maggotts footer... jag har en bok med GP:s citat mm.

Kul läsning.

Det finns citat från andra.

Här är ett från den dåvarande ministern Jan O Karlsson:

Jag har stått på golvet.
Universitetsgolvet.


Posted on: 2007/5/30 0:33
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#5
Vill eliten sluta gulla med muslimer så låter de sin Al-CIAda göra lite terror attentat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#6


See User information
Quote:

SHYGETS wrote:
Väl Mött - Maggoth! - F-n, vad du går på - med det här med - "Muslimerna" - Men jag önskar det vore som så att du bara provocerar - för att lura fram F-n, i de som läser detta...
F-N - hela grejen är ju en stor rackarns konspiration - plus detta att man blandar ihop korten -
Läs den där grejen om sydstatsgeneralen Alberth Pike.. så får du lära dig att allt är planerat in i minsta detalj...
För att få igång detta slutgiltiga krig så behövs det ju förståss två kombatanter! Muslimerna är skapade för att vara just denna fiende till det ena gänget och du menar dig känna dig tillhöra det ena gänget visst - men du är lurad likt man lurades vi de två andra krigen - dessa äckliga bocher (tyskarna)som spetsade de småbarnen på sina bajonetter etc.etc...
Eller dessa galna Irakier som slog sönder kuvöserna på sjukhusena såå att massor med bebisar dog i Kuwait - eller jur man visade upp döda torterade människor inrullade i taggtråd då man befriade Rumänien från sovjetväldet - fast det visade sig att allt detta bara var en lögn -
Allright - detta med hulliganerna i sverige då - detta har att göra med känslomässigt och ekonomiskt arma människor - man blir lite galen av sådan uppfostran - taskiga hemförhållanden - etc-etc... DEt är inte mer fel på dessa människor än det är på oss - om vi nu var i samma situation - Vi måste förstå detta och därav sålunda göra något vettigt utav allt detta som händer - att enbart "Slå ifrån sig" - är värdelöst!

Det är ju det som man ( NWO!) önskar!!! Gå inte på det där - allt är en stor konspiration och jag förstår att detta känns konstigt alla fåniga uttalanden och händelser som sker i vår tid - men det finns en förklaring på detta -

Till sist - Så, har jag byggt om den där lilla grejen du har på slutet:
"Tanklösheten drabbar tydligast och hårdast dem som blir (är)utan "Eget" tänkande"...
Religionären, Shygets... Hö, hö...



Jepp! Du har förstått det där SHYGETS.

Ett maniskt hetsande mot muslimer löser knappast de problem som finns.

Att jaga muslimer i Sverige med blåslampa är ungefär lika effektivt som att stänga av brandvarnaren för att huset brinner.

Posted on: 2007/5/30 9:41
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#7
Quote:

SHYGETS wrote:
Väl Mött - Maggoth! - F-n, vad du går på - med det här med - "Muslimerna" - Men jag önskar det vore som så att du bara provocerar - för att lura fram F-n, i de som läser detta...
F-N - hela grejen är ju en stor rackarns konspiration - plus detta att man blandar ihop korten -
Läs den där grejen om sydstatsgeneralen Alberth Pike.. så får du lära dig att allt är planerat in i minsta detalj...
För att få igång detta slutgiltiga krig så behövs det ju förståss två kombatanter! Muslimerna är skapade för att vara just denna fiende till det ena gänget och du menar dig känna dig tillhöra det ena gänget visst - men du är lurad likt man lurades vi de två andra krigen - dessa äckliga bocher (tyskarna)som spetsade de småbarnen på sina bajonetter etc.etc...


Jag vet väl att muslimerna har fått den otacksammaste uppgiften att bli symbol för all världens terrorism och kvinnoförtryck.
Och jag har läst Albert Pike och hans önskan om ett tredje religionsvärlskrig som även Kina ska vara inkulderat i, men det kommer inte handla om att ta ställning för någons sida varken de som hetsar fram krig eller de som trampar i gropen.

Det handlar om att säga sanningen och ha kraften och modet att våga för den vidare!

De flesta här på vaken är bara fega "tangentbordsteorister" och 9/11 aktivister som har accepterats av etablismingaet...
Jag tänker sprida mångkulturens naturvidrighet och tyrani här på forumet och ute i världen.
Om du tar ställning för muslimer så har du gott på det stora hela jag tar inte någons ställning, dock det jag anser rätt och riktigt

Menar du att det inte pågor både en global hetskampanjs och SAMTIDIGT en "renodlingskampanj" mot anhängarna av denna religon ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#8
Quote:

Lightsaber wrote:

Jepp! Du har förstått det där SHYGETS.

Ett maniskt hetsande mot muslimer löser knappast de problem som finns.

Att jaga muslimer i Sverige med blåslampa är ungefär lika effektivt som att stänga av brandvarnaren för att huset brinner.


Även du kan kommentera det jag skrev till min gamle vän shygets och specielt det sista.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#9
Sveriges sju undervärl rösta på mosken i rosengård
en av de finaste bynngander som ironisk nog ska symbolisera den trevliga mångkulturen i Rosengård oxå hahaha

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/a ... ramID=407&Artikel=1379041

Folk är fan idioter!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#10


See User information
gäller det även ditt "folk" eller bara alla andra "folkslag"..?

Posted on: 2007/5/30 15:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#11
Quote:

Zaaki wrote:
gäller det alla "folk" eller andra "folkslag"..?


Hela det "nya sverige" gäller det

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#12


See User information
Quote:

maggot wrote:
Sveriges sju undervärl rösta på mosken i rosengård
en av de finaste bynngander som ironisk nog ska symbolisera den trevliga mångkulturen i Rosengård oxå hahaha

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/a ... ramID=407&Artikel=1379041

Folk är fan idioter!


Vad tänkte de på - de pratar om Sverige sju underverk, så lägger de med ett moskebygge från -83. Jag tror knappt det som pågår längre - det måste vara en slags dröm...

Som du säger, "idioter". Kriminella personer.

De skulle anmälas någonstans och tas bort.

Posted on: 2007/5/30 15:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#13


See User information
Shygets och Lightsaber!

Ta ev era flumhattar på en gång och kom upp ur rävgrytet. Lägg ner det där patetiska jävla sosseresonemanget och ställ för fan upp som ärliga män på att skilja ren tvätt från smutsig byk!

Jag måste innerligt erkänna att jag innerligt trött på flumnissar som generaliserar och klassar alla invandrare och muslimer som en homogen och oantastlig grupp bara för att inte själva riskera att hamna under rasiststämpeln. Det är fegt och korkat.

Fatta en gång för alla! Det finns bra och det finns dåliga saker! Det är inte vad man kallar människor som gör dem till bra eller dåliga individer det är alltid endast deras handlingar och värderingar som avgör om de är assholes eller ej!

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=755016

Ni påminner för fan mer om Fredrik Båthe
"verksamhetschef för akuten på Mölndals
sjukhus" och hans chef tandläkare Helena
Söderbäck. Bägge två är svin och lögnare
som hellre väljer er politiskt korrekta linje
med snyfthistorier och falsk logik än att
stå rakt upp och se hur jävla sjuk hela
planen är med det misslyckade exprimentet
mångkultur.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,529910,00.html
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=581803

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=581803
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=459022
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=832207

[/quote]

Posted on: 2007/5/30 15:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#14


See User information
Exakt Humlan!

Feghet är ett tydligt kännetecken för "fencesitters" som in i det längsta försvarar allehanda politiskt korrekta lögner och absurditeter som bl.a mångkulturen med alla medel, hellre än att de riskerar bli utfrysta ifrån "stugvärmen" och den falska gemenskapen i den skenheliga och ordbajsande Klubben för Inbördes beundran, och som ofta likt New Agare älskar att bre på med honugnsglaserada berättelser om "Fred och kärlek" i tron att detta strykande medhårs av alla läsare ska göra honom populär i alla läger, utan att inse att han genom sitt undvikande av den hårda verklighetens orsak och konsekvenser på så sätt blir delaktig och medskyldig till den sluga onskans vidare triumfer.

Posted on: 2007/5/30 16:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#15


See User information
A maggot, a bear and a bumblebee sat in the jungle over a cup of tee.

- What the hell are we going to do about all these strange animals that have come to our jungle, asked the bumblebee?

- Well, we need to make everybody aware about the fuckers and what a pain in the ass they are, said the maggot.

- Yeah! And when that´s done we need to kick the fuckers out, that´s for sure! said the bear.

- Well, what are you waiting for? Let´s get to it! said the bumblebee.

- Yeah, we need to beat the drum and tell all the blind, stupid fucks in the jungle about the stupid fucks trying to take over our jungle, said the maggot.

- Amen, said the bear.

- Day and night, week after week they all kept beating on a drum and yelled trough out the jungle:

- HEY ALL YOU STUPID FUCKERS WAKE UP! SOME STUPID FUCKERS ARE TRYING TO TAKE OVER OUR JUNGLE AND YOU DON´T EVEN SEE IT!

After a while a couple of horses came up to them and said:

- Hey, we know there´s some new animals in the jungle and that some of them are causing hell, but don´t you think there is any other way we can approach this problem?

- You stupid fuckers, don´t come telling us what to do? We know they are bad news and a threat to the whole jungle, anyone who says anything else is either a left-wing communist, a new ager or a stupid fucker, presumably all! the maggot yelled.

- Yes, and 90% of them are just parasites who wanna use us and our fine jungle! the bear yelled.

- And if you can´t understand that, you´re definitely brainwashed fuckers, the bumblebee yelled.

- Hmm, I guess were wasting our time here, said one of the horses to the others. Let´s go and try to find some people who want to look at this thing from another perspective.

- Yeah, you do that, you stupid fuckers, betray your jungle! I bet your all sleeping in the same fucking bed to perverts! yelled the bear.

A couple of months later they were still beating the drum and shouting when all of a sudden they heard a horrible roar, and some gigantic machines came and turned the whole jungle down to make a profit of it.

Screaming with panic the maggot, the bumblebee and the bear started running towards the nearest jungle. Suddenly they saw an old elephant who sat in a rockingchair while he was talking on the phone..

- Hey, what the hell are you doing, they yelled. Can´t you see they´re coming for us? Are you deaf?

The old elephant looked up, smiled, and said, no Ì´m not deaf, on the contrary, I have No vax in my ears since I´m talking to him on the phone. He, on the other hand is having trouble to cope with the fact that I´ve come to peace with myself after a life spent mostly enjoying it in spite of some hard times and finaly realising that you don´t really know that much and in the end it all equals out, it´s just a matter on how much time you spend on hating or loving at each given moment.

- You crazy old fool! You must be out of your fucking mind! the bear yelled.

- Your facing extermination, you got to run, you stupid jerk! the maggot yelled.

- Well, running has never really been my thing, said the elephant. But I see your point. Good luck fellows!

The three of them kept running and after many hours they reached a big mountain. They knew there was another jungle on the other side and they managed to climb over the mountain only to realize it was garded by a tiger who was smoking a cigarr.

- Hey you! The maggot yelled. They´re tearing down our jungle. Could you please let us in?

- Sure, the tiger said. I´d just have to talk with the people in charge!

A couple of minutes later the tiger came back puffing on his cigarr and said:

- Im sorry, but the bosses, meaning the horses, talked it over with all the strange animals and they said that they don´t want any stupid fuckers in our jungle.

Posted on: 2007/5/30 16:22
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#16
Quote:

Lightsaber wrote:
A maggot, a bear and a bumblebee sat in the jungle over a cup of tee.


Har du gått på kurs hos frihetsguidens humorprogram eller med tanke på denna och hans "kalle grej" ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#17
Det var en gång en Lighsaber som aldrig hade något att säga men ändå ville vara med och tycka, han satt med några grabbar och pratade om att ambulansen i rosengård fått stenar över sig när de skulle hjälpa skottskadade människor

Maggot sade " att det är föjävligt det som händer med det nya sverige"

medan lighsaber tyckte " Att bara vi ger dom lite mer kärlek så kommer det säkert gå bra"

Dagen efter raporterades att 10 somalier våldtagit en svensk kvinna i Angered men det enda han hade att säga var att citera makten och lite "kärleksböcker"

"vi får inte dömma de nu för de var somalier och hetsa fram någon rasism den våldtagna flickan hade han i vanlig ordning glömt bort"


en annan gång sade lighsaber
" Jag bor 2mil från en flyktingförlägning och aldrig haft problem med det"

Är det två mil mellan rinkeby och lidingö?
1mil mellan hammarkullen och skår

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#18


See User information
Inte visste jag att du fått anställning på Gringo, Lightsaber?

Forstätt i den stilen så har du nog också chans på Journalistpriset som eran chefredaktör, Zanyar Adami fick.

Den historien kommer säker göra succé även som dockteater på vilket dagis som helst i dagens toleranta samhälle.

Posted on: 2007/5/30 16:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#19
Lightsaber kanske kan meditera bort alla problem med lite reikihealing.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#20
Fasen nu har jag redan delat ut priset till årets skitsnack men du kan få bronsmedaljen (lightsnubbel)

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#21


See User information
vad hände med det trevliga beskedet att maggot skulle lämna vaken, var det bara en dröm?

Posted on: 2007/5/30 17:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta gulla med muslimer!
#22
Quote:

Zaaki wrote:
vad hände med det trevliga beskedet att maggot skulle lämna vaken, var det bara en dröm?


Du har verkligen ingenting att säga nån gång och inte har du förmåga att lyssna heller....
Inte konstigt du hamnade i armen (lumpen)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#23


See User information
Lightsaber!

Det är en hel del faktafel i din engelska översättning! Skulle föreslå att du tar kontakt med en professionell korrekturläsare och översättare innan du vill leka clown igen!

Som sanningssägare kan jag inte smälta lögner men jag har heller ingen förståelse för den som sprider dem! Du är precis lika röten som de du menlöst kritiserar med ändlösa ordramsor.

Jag skulle i denna i och för sig mycket färgrikt beskrivna djungelberättelse sorgligt nog stoppa in dig i facket för tjattrande papegojor som lärt sig att härma mänskliga läten och med gäll röst i oändlighet upprepar samma ramsor utan att förstå vad orden och ljuden egentligen betyder.

Det mest beklämmande är att dessa lågintelligenta varelsers meningslösa fraser möter stor uppskattning bland folksamlingar med människor som fått i sig skadliga mängder fluor och kvicksilver!

Skärp dig för fan! Lightparrot!

Posted on: 2007/5/30 21:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta gulla med muslimer!
#24


See User information
"In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form, and void; and darkness was upon the face of the deep. And the Spirit of God moved upon the face of the waters. And God said, Let there be Light.....saber."

Posted on: 2007/5/30 21:33
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS