vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#25


See User information
Så Nya vaken går ut på att he en hög nivå på diskussion så att många nya användare lätt kan få en fot med i spelet.

För att göra det så måste vi höja den etiska ribban och iom att etik är subjektiv så blir det administrationsgruppens etik som blir mallen för hur vaken skall drivas.

Så det är inte något ämne som jag vill ta bort från vaken utan snarare de människor som inte delar de etiska värderingar som vi.

Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt.

Tack till alla vakna människor som hjälper till at höja ribban för vaken!

Posted on: 2007/6/4 11:44
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#26


See User information
When the color of the men`s skin is of no more singnificanse then
the color of his eyes men shall know true peace.


BOB MARLEY

Posted on: 2007/6/4 12:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#27
Quote:

micro wrote:
Så Nya vaken går ut på att he en hög nivå på diskussion så att många nya användare lätt kan få en fot med i spelet.

För att göra det så måste vi höja den etiska ribban och iom att etik är subjektiv så blir det administrationsgruppens etik som blir mallen för hur vaken skall drivas.

Så det är inte något ämne som jag vill ta bort från vaken utan snarare de människor som inte delar de etiska värderingar som vi.

Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt.

Tack till alla vakna människor som hjälper till at höja ribban för vaken!


Har du legat i tältet hela året eller?
Det är ju för fan de trådar som bla jag har startat som har lätt till mest diskution och visst har det varit en del sk "pajer kasstade"
(fy fan vad ja hatar det uttrycket"

Du vill kväva diskutionerna för att sprida "information som ingen kan bli ledsen av"

såhär resonerar micro

" Vi ska höja ribban på diskutioner genom att man inte får diskutera ämnen som en del kan bli ledsna av"

Du är ju fan ett skämt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#28
Resized Image


















Resized Image
























Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#29


See User information
För att göra det så måste vi höja den etiska ribban och iom att etik är subjektiv så blir det administrationsgruppens etik som blir mallen för hur vaken skall drivas.


Vad fint...det är er "smak" som skall avgöra och inte vad som är realitet

Så det är inte något ämne som jag vill ta bort från vaken utan snarare de människor som inte delar de etiska värderingar som vi.


Men det är just det du i praktiken gör, iom du inte kan skilja på sak och person. Då någon kommer med ett kritiskt inlägg om t.ex invandring, blir du "ledsen" och tycker att folk dömer och hetsar mot invandrare. Och då delar man inte era "etiska värderingar". Vilket jävla skämt. Allvarligt talat, kan du inte läsa?

Varför tolkar du allting felaktigt istället för att läsa vad som står???
En en gång visar du med detta att du inte har några argument och måste ta fram cencursaxen.

Posted on: 2007/6/4 13:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#30


See User information
Redan känner jag att det känns bättre att vara på vakenSå det har verkligen gjort en positiv effekt.


Skämtar du eller?

Du lever i en fantasivärld. Vakna och träd in i verkligheten i stället

Där blir man ledsen ibland, men vet du vad...DET TILLHÖR VERKLIGHETEN !!!

Posted on: 2007/6/4 13:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#31
"Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt"

Hahahaha


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#32
Quote:


Så det är inte något ämne som jag vill ta bort från vaken utan snarare de människor som inte delar de etiska värderingar som vi.



Skulle ni kunna skriva en lite kortfattad lista om vad ni har för värderingar då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#33


See User information
Quote:

micro wrote:
Så Nya vaken går ut på att he en hög nivå på diskussion så att många nya användare lätt kan få en fot med i spelet.

För att göra det så måste vi höja den etiska ribban och iom att etik är subjektiv så blir det administrationsgruppens etik som blir mallen för hur vaken skall drivas.

Så det är inte något ämne som jag vill ta bort från vaken utan snarare de människor som inte delar de etiska värderingar som vi.

Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt.

Tack till alla vakna människor som hjälper till at höja ribban för vaken!


Så du vill "höja den etiska ribban" genom att få bort de åsikter och de personer som mest skriver om etik och moral samt på olika sätt vill motarbeta dekadensens och omoralens utbredning i samhället.

HUR i hela friden får du detta förvirrade och motsägelsfulla resonemang att gå i hop?????

Jag kommer osökt att tänka på vad den s.k. Jesus sa till Fariséerna i Johannes evang. 8:38:

"37. Jag vet att I ären Abrahams säd; men I stån efter att döda mig, eftersom mitt ord icke får någon ingång i eder.

38. Jag talar vad jag har sett hos min Fader; så gören ock I vad I haven hört av eder fader.»

39. De svarade och sade till honom: »Vår fader är ju Abraham.» Jesus svarade till dem: »Ären I Abrahams barn, så gören ock Abrahams gärningar.

40. Men nu stån I efter att döda mig, en man som har sagt eder sanningen, såsom jag har hört den av Gud. Så handlade icke Abraham.

41. Nej, I gören eder faders gärningar.» De sade till honom: »Vi äro icke födda i äktenskapsbrott. Vi hava Gud till fader och ingen annan.»

42. Jesus svarade dem: »Vore Gud eder fader, så älskaden I ju mig, ty från Gud har jag utgått, och från honom är jag kommen. Ja, jag har icke kommit av mig själv, utan det är han som har sänt mig.

43. Varför fatten I då icke vad jag talar? Jo, därför att I icke 'stån ut med' att höra på mitt ord.

44. I haven djävulen till eder fader, och vad eder fader har begär till, det viljen i göra. Han har varit en mandråpare från begynnelsen, och i sanningen står han icke, ty sanning finnes icke i honom. När han talar lögn, då talar han av sitt eget, ty han är en lögnare, ja, lögnens fader.

45. Men mig tron I icke, just därför att jag talar sanning."

Med detta citat vill jag inte mena att jag är GUD. Det jag vill säga med detta är att du Micro, verkar inte FÖRSTÅ, bl.a vad novax och jag försöker få dig att se, just därför att du inte verkar KUNNA se verklighetens beskaffenhet pga av ditt djupa förfall in i onaturliga tankegångar, byggda på nihilistiska och värdeneutrala idétraditioner, sådana som dagens ungdomar indoktineras med så kraftigt i dagens s.k. undervisningssystem.

Beviset på detta är bl.a dina egna inlägg som ovan där du förknippar Etik och Moral med resonemang som är som direkt hämtade ifrån de satanistiskt influerade Frankfurtskolans förgrundsfigurer som aktivt arbetade för att vända upp och ned på de västerländska traditionella värderingarna och tankesättet.

Etik och moral är begrepp som är direkt kopplade till att människan bör utgå i från HÖGRE universiella principer och lagarna för att kunna organisera sin verklighet och samhälle.

Den moral och etik du förespråkar och upp och nedvänd och sammansatt av orwelliska nytänkande, där rätt gjorts till orätt och där det naturliga gjorts till "härskarstrukturer".

"We have a NEW normal in society now..." som Alan Watt brukar uttrycka det.

Posted on: 2007/6/4 14:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#34


See User information
Det är enkelt.

Administratonsgruppen bestämmer vad de tror är bässt för vaken och genomför detta.

De som inte tycker att administrationsgruppen gör rätt kan beskriva sitt klagomål och sedan lämna vaken.se om dom inte kan hålla sig till de regler som finns här.

Alltså: Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)

Posted on: 2007/6/5 11:32
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#35
Quote:

micro wrote:
Det är enkelt.

Administratonsgruppen bestämmer vad de tror är bässt för vaken och genomför detta.

De som inte tycker att administrationsgruppen gör rätt kan beskriva sitt klagomål och sedan lämna vaken.se om dom inte kan hålla sig till de regler som finns här.

Alltså: Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)


Stödjer Tebe och Void detta är administarionsgruppen detsamma som du?

Void har sin tele avstängd och jag har försökt nå han i en vecka har du kontakt med han?

Reglerna är ju så jävla svåra att tyda så det är helt omöjligt

lixom vad fan betyder " Man ska inte få prata mot mångkultur och ta ställning för nationalism men jag vill inte förbjuda några ämnen"

Får man posta trådar om invandring eller inte?
Du tog nämligen bort en tråd ja skapade för 2timmar sen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#36


See User information
Om jag förstått saken rätt så är detta helt styrt av Micro!

Micro definiera vad administrationsgruppen är för något?

Posted on: 2007/6/6 14:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#37
HEIL MICRO!
Varför länkar du till Alex Jones filmer etc om du inte missat det så är han nationalsitiskt,patriotiskt lagd. Men det är ju skillnad han bor ju inte I Sverige där alla patrioter eller nationalister blir kopplade med Nazister eller rasister. Jag förstår inte vad som är problemet är det inte bättre att du samarbetar med vad du kallar "Nationalistiska Blocket" istället för att svartlistada oss.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#38
Nationalism får inte nämnas men false debunking går alldeles utmärkt.

"WTC 7 ser inte ens ut som en demolering"
"Flygfotogen smälter stål"
"Pull it betyder givetvis inte att riva"
"Pull it betyder att riva"
"Därför marken var för mjuk"
"Därför marken var för hård"
"Det där är sk. 'styrda frågor'"

Eller varför inte Micro's ultra-hjälte: Noam Chomskiy

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#39
Alex Jones är dessutom vit, kristen och nationalist. En helt normal Amerikan med andra ord. Så sluta länka hans filmer och länka lite www.cpusa.org i stället.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#40


See User information
Quote:

micro wrote:
Det är enkelt.

Administratonsgruppen bestämmer vad de tror är bässt för vaken och genomför detta.

De som inte tycker att administrationsgruppen gör rätt kan beskriva sitt klagomål och sedan lämna vaken.se om dom inte kan hålla sig till de regler som finns här.

Alltså: Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)


Micro!

Du påminner starkt om den där gamla reklamfilmen där en tjej skriker Bingo stup i ett, och när de som sitter brdvid henne påpekar att "Du har ju inte fått Bingo, så VARFÖR skriker du Bingo hela tiden efter varje nummer utropas?", så sätter hon händerna över öronen och skriker för hon VILL INTE höra att hon fuskar och inte följer reglerna.

Så fortsätt blunda micro OCH låtsas som om den obehagliga verkligheten INTE existerar om du tror att det kommer lösa nånting!!!

Posted on: 2007/6/7 15:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#41


See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

micro wrote:
Det är enkelt.

Administratonsgruppen bestämmer vad de tror är bässt för vaken och genomför detta.

De som inte tycker att administrationsgruppen gör rätt kan beskriva sitt klagomål och sedan lämna vaken.se om dom inte kan hålla sig till de regler som finns här.

Alltså: Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)


Micro!

Du påminner starkt om den där gamla reklamfilmen där en tjej skriker Bingo stup i ett, och när de som sitter brdvid henne påpekar att "Du har ju inte fått Bingo, så VARFÖR skriker du Bingo hela tiden efter varje nummer utropas?", så sätter hon händerna över öronen och skriker för hon VILL INTE höra att hon fuskar och inte följer reglerna.

Så fortsätt blunda micro OCH låtsas som om den obehagliga verkligheten INTE existerar om du tror att det kommer lösa nånting!!!



biiiiiiiiiiiingo!

Posted on: 2007/6/7 15:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#42
Jag är inte för fem öre någon nationalist. Absolut inte heller någon internationalist. I synnerhet inte som nu det är vad som påbjuds av makteliten!

Det kan säkert äga sin riktighet, mycket av det som hävdas om Gaylobbyn, invandringen och om den judiska inblandningen i den världsomspännande konspirationen. Jag hatar dock varken judar, invandrare eller bögar. Jag känner ett antal och dom är som folk är mest. De allra flesta av dem är blott redskap vad jag förstått, då ett litet fåtal högst upp drar i trådarna som alltid.

Vad som däremot upprör mig är när det helt öppet och utan gensvar får skrivas i helt positiva ordalag (avser Frihetsguiden)
om kärnkraft, en smutsig hantering som är den mest miljövidriga som världen känner. Och detta har jag spaltkilometrar av material att backa upp med! Ett gram av den restprodukt som blir, som atomvapen tillverkas av, Plutonium (efter dödsguden Pluto) är fan så mycket farligare än allt som det divideras om här!

Vad somliga påstår, och jag tar dessa definitivt på allvar, öppnar kärnsprängningarna i krig som i fred upp interdimensionella portar för mörka krafter att ta sig in till den värld de nu lagt i överväxeln för att besätta till fullo!

Om inget annat är NWO-propaganda så är det definitivt att kärnkraft är lösningen på världens energiproblem och att den är ett miljövänligt alternativ!

Den nya världsordningen byggs medan det tjafsas och denna typ av propaganda tillåts grassera fritt. Visst behövs ett nytt Vaken.se.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#43


See User information
Quote:
Wikhall:
Jag är inte för fem öre någon nationalist. Absolut inte heller någon internationalist. I synnerhet inte som nu det är vad som påbjuds av makteliten!

Det kan säkert äga sin riktighet, mycket av det som hävdas om Gaylobbyn, invandringen och om den judiska inblandningen i den världsomspännande konspirationen. Jag hatar dock varken judar, invandrare eller bögar. Jag känner ett antal och dom är som folk är mest. De allra flesta av dem är blott redskap vad jag förstått, då ett litet fåtal högst upp drar i trådarna som alltid.

Vad som däremot upprör mig är när det helt öppet och utan gensvar får skrivas i helt positiva ordalag (avser Frihetsguiden)
om kärnkraft, en smutsig hantering som är den mest miljövidriga som världen känner. Och detta har jag spaltkilometrar av material att backa upp med! Ett gram av den restprodukt som blir, som atomvapen tillverkas av, Plutonium (efter dödsguden Pluto) är fan så mycket farligare än allt som det divideras om här!

Vad somliga påstår, och jag tar dessa definitivt på allvar, öppnar kärnsprängningarna i krig som i fred upp interdimensionella portar för mörka krafter att ta sig in till den värld de nu lagt i överväxeln för att besätta till fullo!

Om inget annat är NWO-propaganda så är det definitivt att kärnkraft är lösningen på världens energiproblem och att den är ett miljövänligt alternativ!

Den nya världsordningen byggs medan det tjafsas och denna typ av propaganda tillåts grassera fritt. Visst behövs ett nytt Vaken.se.


1. Då har du liksom jag och många av de som nu pekas ut som oetiska av Micro ett brett spektra av umgänge, över ras, politiska och religiösa gränser. Jag umgås med judar, araber, kommunister och nationalister utan problem.

Problemen börjar när man lägger fram belägg för att det hela inte står rätt till och Micro vill dra ner slöjan över ögonen på folk, påstår att det är oetiskt att tala sanning!

Det är fan sjukt och den enda lögn som avslöjas är att Vaken.se med denna inställning faktiskt riskerar att hamna i koma för vad är nästa steg, vilket ämne vill man tysta då för att inte folk från skyddade miljöer skall bli ledsna.

2. Man kan fråga sig angående männen som ligger bakom decennier av kärnkraftssprängningar i Söderhavet och underjordiska övergrepp med atomkärnor som briserat i Moders Jords organiska inre, vad de hade för barndom.

Man kan också fråga sig vad som rör sig i skallen med de teknokrater som hävdar att det är säker hantering och trygghet för planeten som gäller. Kolla vad som hände med Barsebäck i våras, alkisar som skötte övervakning, brottsdömda som hade hand om driften och en helvetes massa andra 9-5 löneslavar som inte tänker längre än till nästa lönekuvert.

Du har en indikation på att det öppnar portar till fel energier och det skulle väl inte hålla inför atomenergikommisionen men jag har registrerat detta och det känns som du har rätt med tanke på att vi alla även har ett inre samspel med magnetfält och jordning. Den känns helt klart ur balans för allt fler människor.

3. Jag tror inte att argument håller där den ena sanningen måste utesluta den andra och absolut inte av skäl som att någon skulle bli ledsen av att få veta. En sån tanke är ju för fan så överbeskyddande att den blir absurd.

Posted on: 2007/6/7 17:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#44


See User information
Quote:

wikhall wrote:
Jag är inte för fem öre någon nationalist. Absolut inte heller någon internationalist. I synnerhet inte som nu det är vad som påbjuds av makteliten!

Det kan säkert äga sin riktighet, mycket av det som hävdas om Gaylobbyn, invandringen och om den judiska inblandningen i den världsomspännande konspirationen. Jag hatar dock varken judar, invandrare eller bögar. Jag känner ett antal och dom är som folk är mest. De allra flesta av dem är blott redskap vad jag förstått, då ett litet fåtal högst upp drar i trådarna som alltid.

Vad som däremot upprör mig är när det helt öppet och utan gensvar får skrivas i helt positiva ordalag (avser Frihetsguiden)
om kärnkraft, en smutsig hantering som är den mest miljövidriga som världen känner. Och detta har jag spaltkilometrar av material att backa upp med! Ett gram av den restprodukt som blir, som atomvapen tillverkas av, Plutonium (efter dödsguden Pluto) är fan så mycket farligare än allt som det divideras om här!

Vad somliga påstår, och jag tar dessa definitivt på allvar, öppnar kärnsprängningarna i krig som i fred upp interdimensionella portar för mörka krafter att ta sig in till den värld de nu lagt i överväxeln för att besätta till fullo!

Om inget annat är NWO-propaganda så är det definitivt att kärnkraft är lösningen på världens energiproblem och att den är ett miljövänligt alternativ!

Den nya världsordningen byggs medan det tjafsas och denna typ av propaganda tillåts grassera fritt. Visst behövs ett nytt Vaken.se.


wikhall, det där om kärnvapen och bögeri osv - jag tycker inte du är rätt ute om du gör åtskillnad på det som naturvidrigt. Utan att avse dig nu... så har jag länge förundrats över att folk inte ser att et är samma fenomen som visas på olika sätt, vägar.

Vad menar du med att det behöves ett nytt vaken... det är att Vakna som behövs.

Du säger att "dom är som folk är mest" - det är ju så långt det har gått det är det ALLVARLIGA, så djupt är förfallet, så mycket har det som tidigare förstods vara pervo, fel/ont och kriminellt osv nu baxats in till Sahlins normallåda - det har normaliserats i folks tänkande och uppfattning. Vi måste särskilja det som hör till vad som är verkligt mänskligt, och det som är tvärtom, MOT skapelsens principer, mot det mest elementära andliga synsätt, mot gudar etc. Det sspelar ingen roll hur vanligt och fint saker ser ut på ytan - har inte djävulen en guds strålglans... new agare är bländade av skitens strålglans.

Jag upprepar:

"Detta har med människors integritet att göra. Utvecklingen hos barnen störs och bryts. Det är Integriteten vi ser är under attack och som skadas;
- Jorden: atmosfärens skydd (ozon mm)
- Länder: /"naturliga" grupper bryts upp (gränser) och det blandas mellan kulturer och raser
- Människan: mellan man/kvinna ("man kan vara lagd si eller så", giftermål inom samma kön... lesbianer får snart möjlighet till insemination, som korna, på sjukhus) och bögeri promotasmm
- Cellerna: våra cellmembran har svårt att hålla sin integritet (volt) och saker strömmar fritt in och ut, med brister och inre förgiftning mm som följd. (Med allt dithörande som kronisk trötthet mm)

Det är "samma sak" som visar sig på olika sätt, enligt principerna: som ovan så nedan - som i det lilla så i det stora.
[...]
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=44450#forumpost44450
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=37267#forumpost37267
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=35426#forumpost35426

Posted on: 2007/6/7 19:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#45
The Law Of Attraction, var det... vi talade om i en annan tråd.

Lika dras till lika, och det har alltid i vår historia funnits, och kommer säkert att finnas, folk som sexuellt attraheras till samma kön. Oavsett vad vi tycker om det. Helt ok för mig, i praktiken är det deras sak och jag bryr mig inte, så länge alla är med på det, ingen skadas av det och framför allt, det inte påbjuds av systemet. I och med att det påbjuds av systemet som det gör idag så skadas alla av det!

Sen att det skulle vara onaturligt. Jovisst. Jag säger inte emot dig, Novax men tycker det äre mycket lustigt att just du säger detta eftersom jag vet var din intressesfär finns... och då talar jag om Slave Speices of God som också diskuterats här.

Hela den mänskliga arten är en naturvidrig styggelse. Vi är genetiskt framavlad som ett slavfolk, och vissa av oss är dessutom direkt importerade från Mars, om man får tro andra källor.

Dessutom har vi i sin tur avlat fram ännu mer naturvidriga skapelser, både djur och växter. Om man ska vara sån.

Micro har aldrig ansett mig vara oetisk, vad jag vet. Jag kan föra dialog med i princip alla här, fast skeptikerna och Frihetsguiden har jag svårt för.

Jag anser att det inte ska finnas nationalistisk propaganda här. Ingen annan propaganda heller. Helt ok att bannlysa nationalsocialister, om även socialister och kommunister bannlyses, liberaler också eftersom det också är en illuminatiideologi.
Konservativa också, inga moderat (svordom) här, tack.
Feminister bör definitivt bannlysas. Humanister ska vi inte tala om, skeptikerna är självskrivna till uteslutning. Ja, också homofober förstås och givetvis de som är bögar, judar och invandrare också. Ja, rasister och antisemiter bör ju bort förstås, jag rankar inte dessa till samma fack som nationalister.

Folk från Miljöpartiet får gärna vara här, så länge de inte är gay, feminister eller hyllar den falske profeten Al Gore... Hoppsan, inga kvar!!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#46


See User information
Med andra ord bör alla vara välkomna så länge de förstår att det är öppna kort som gäller och att censurregler underordnas förnuftet!

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=50298#forumpost50298

Posted on: 2007/6/8 10:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#47
Ponera att "barn ska ha rätt till att ha sex med sina föreldrar" lobbyn kom till tankefrihet.
Tankefrihet handlade ju just om att vara fri i tanken så det är klart att den lobbyn skulle få hänga där!
Månaderna gick och lobbyn var flitig, och Maggot han lät dom hålla sig, ty försökte han argumentera så skrev lobbyn så mycket, att om Maggot ville svara dem, tog det så mycket tid av honom att han inte hade någon tid kvar till det han ville att tankefrihet skulle handla om.

Maggot tyckte det började bli trist då helhetsintrycket av tankefrihet började att bli just barns rätt till sex med sina föreldrar.
Skrev maggot något kritiskt fick han bara höra att han var hjärntvättad indoktrinerad och politiskt korrekt.
Snäll som Maggot var så försökte han aldrig hindra lobbyn, (det skulle ju vara censur och hemskt) försökte aldrig styra riktningen, utan grät en skvätt på kvällarna istället innan han skulle gå och lägga sig

Eller ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett steg mot Nya Vaken.se. Slut med nationalismpropaganda.
#48
Jag går heller inte runt och kallar mig nationalist

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
18 user(s) are online (18 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 18

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS