vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
administarionsgruppen
Enligt micro är admingruppen eniga om beslutet om att ta bort invandringsfrågor och nationalism från vaken

själv får jag inte tag på void och tebe har inte utalat sig så jag KRÄVER att få veta om ni är eniga

Ni är ju som vilka riksdagspolitiker som helst!

Kom fram och besvara folkets frågor!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: administarionsgruppen

See User information
Som micro så väl uttryckte sig i en annan aktuell tråd:

"Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)"

Varför tar du inte åt dig av det istället för att fortsätta gnälla, barnrumpa.

Fick inte du till och med hjälp av micro att skapa en egen sida så vi skulle slippa dig?

Du är en uppviglare av allt som är negativt, grymt tröttsam.

Posted on: 2007/6/5 14:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
provoceramera:

"Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss. :)"

Fick inte du till och med hjälp av micro att skapa en egen sida så vi skulle slippa dig?

Look who is talking!

Jag har hittills inte en enda gång sett dig uttala dig positivt om en enda sak själv. Just därför hör du till skaran av kraxande olyckskorpar som faller på eget grepp hela jäkla tiden.

Kolla här vilken otroligt taskig felkoppling du gör och utser en enda person att bli ansvarig för en hel grupp. Men det är väl talande för hur "du" skevt du tänker. Du som hela tiden sagt att människor som generaliserar är onda.

Quote:
provoceramera:

Du talar till Maggot men plötsligt börjar du yra om er och oss. Detta gör mig förstås väldigt ledsen och sårad... men framförallt frågande.

Du som utan konkurrens är en av de största förespråkarna på Vaken för det mångkulturella fiaskot och ett stort fan av det illuminatiinspirerade FI... är du med i den grupp i Vakens ledning som i denna stund vill tysta oliktänkande. D.v.s. administrationen?

Posted on: 2007/6/5 15:04

See User information
Det är en enkel ordning på vaken.se

micro bestämmer hur det skall vara efter att ha talat med sina vänner och bekanta.

Det går inte att ställa krav på administrerinen, vaken eller mig. Men du kan komma med önskemål.

Posted on: 2007/6/5 16:01
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Förlåt bumblebee.

Inte meningen att göra dig ledsen i ögat.

Faktum kvarstår dock:

"Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss."

Jag tror inte jag är helt ute och cyklar när jag säger att micro i första hand är för spridande av informationen som finns till hands. Snarare än att behöva hantera massa kontraproduktivt gnäll på forumet.

Förmodligen är även merparten av vakens besökare intresserade just information. Med undantag för en liten klick användare som tydligen älskar att dramatisera kring vaken istället för att diskutera och förmedla den information som vaken försöker nå ut med.

Posted on: 2007/6/5 16:03

See User information
Jag tycker bara att allt detta namnkallande, påhopp och löjligt "in-fighting" är TOTALT onödigt och skiftar fokus på det som egentligen borde ske: faktisk bekämpning av NWO. Visst, kan man sitta och diskutera och bakom ryggen på varandra kalla för idioter m.m men det kommer man ingen vart med. Nivån blir som i vilken jävla kvällsblaska som helst och sånt är i mitt tycke distraktioner.
Så, maggot och alla som vill snacka om nationalism och sådant kan väl hänga på www.tankefrihet.se och de som vill snacka om 9/11 NWO osv på vaken.se? Jag vet inte, men någon måtta får det väl banne mig vara! :|

:)

anti - tycker om alla, men vill att vi ska fokusera oss på att bekämpa NWO

Posted on: 2007/6/5 16:17

See User information
Quote:

anti wrote:
Jag tycker bara att allt detta namnkallande, påhopp och löjligt "in-fighting" är TOTALT onödigt och skiftar fokus på det som egentligen borde ske: faktisk bekämpning av NWO. Visst, kan man sitta och diskutera och bakom ryggen på varandra kalla för idioter m.m men det kommer man ingen vart med. Nivån blir som i vilken jävla kvällsblaska som helst och sånt är i mitt tycke distraktioner.
Så, maggot och alla som vill snacka om nationalism och sådant kan väl hänga på www.tankefrihet.se och de som vill snacka om 9/11 NWO osv på vaken.se? Jag vet inte, men någon måtta får det väl banne mig vara! :|

Det går inte att "bekämpa" så där. Därför är det mycket mer vaket att ha utgångspunkter i bagaget som maggott ventilerar. Bara avslöjande utan att att ha in det i sitt eget rum... där man lever och bor är knappast något att hänga i granen.

Posted on: 2007/6/5 16:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
novax.

Du menar alltså på fullaste allvar att den typen av inlägg som du och jag i detta ögonblick läser är produktivt i kampen mot NWO?

Nu får du fan ta och lägga dig en stund. Du har fått solsting.

Ventilera sånt här skit kan maggot&co göra till respektive mamma.

Jävla sandlåda. Starta ett nytt inlägg eller GÖR NÅGOT själv istället för att bara gnälla o racka ner på dem som iaf försöker.

Posted on: 2007/6/5 17:00

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
novax.

Du menar alltså på fullaste allvar att den typen av inlägg som du och jag i detta ögonblick läser är produktivt i kampen mot NWO?

Inlägget är ju gjort i tråden och vad den tar upp, och ingår inte in någon aktivitet i någon kamp.

Vakna måste tänka efter och förstå lite saker... inget vinns genom kamp.

Gandhi visade något annat.

Genom förståelse kan man förändra sig själv - det är det som förändrar det därute, oavsett vad det kallas, NWO eller olika "dumma" personer och agendor osv.

Det man kan "kämpa" mot - och som är meningen med livet - är att brotta ned sin egen smuts, sitt ego, Minotaueren. Som jag skrivit väääldigt mycket och ofta kring.

Posted on: 2007/6/5 17:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:
Novax:
Gandhi visade något annat.

Genom förståelse kan man förändra sig själv - det är det som förändrar det därute, oavsett vad det kallas, NWO eller olika "dumma" personer och agendor osv.

Det man kan "kämpa" mot - och som är meningen med livet - är att brotta ned sin egen smuts, sitt ego, Minotaueren. Som jag skrivit väääldigt mycket och ofta kring.

Det är sådant du just skrev som av en del uppfattas som dömande och gör människor ledsna i ögat!

Nu får du allt passa dig Novax...

Posted on: 2007/6/5 17:11

Anonym
Ska dom ta bort frågor om invandring helt eller handlar det bara om att man ska behandla sånna frågor på en omsorgsfullt sätt så ingen tar illa vid sig?

Anonym
Micro är en del av den så kallade oppositionen, jämsides med giganter som Chomskij så har syftet ifrån början varit att föra en pseudo-opposition med en massa pseudo teorier om både det ena och det andra men samtidigt låta andra ifrån psyops-avdelningen som sysslar med "debunking" härja fritt.

Nu när "härskar psykopatologi" inte funkar, där av "omorganisation", naturligtvis så ska den kontrollerade "oppositionen" avskräcka sådana saker som skulle få folk att organisera sig, nämligen deras egen nation, oavsett varifrån de kommer och råkar stå i direkt opposition emot de som den "kontrollerade oppositionen" alltid halv-hjärtat syftar till att "tala" emot.

Hela vaken.se är en fet psy-ops ifrån första början, vilken normal begåvad kretin som helst hade kickat ut deras andra "debunker" kretiner på dag 2.

See User information
Du kanske borde ta och FuckOff istället din tomte?

Posted on: 2007/6/5 21:03

Anonym
Vem kommer till Micros försvar omedelbart, hans kollega?

See User information
maggot, jag vet inget om denna nya "vaken-image"..

Har inte blivit tillfrågad om nåt gällande detta, tycker samtidigt att det är lite kontra-produktivt att ta upp invandringen hela tiden, för hela vaken och dess användare kan utmålas som "rasister" och det är inte bra.. Det finns mindre känsliga ämnen som man kan dra upp till ytan som är viktigare att diskutera om samt sprida infon vidare för att stoppa NWO!

Hur skall du få det svenska folket att förstå sig på agendan bakom massinvandring när dom har blivit så hårt programmerade av staten att så fort man säger nåt om massinvandringen så är man rasist!

Det NWO vill är ju att vi skall anklaga alla invandrare för allt, för då tar vi ju kraft och tid från att diskutera och sprida info om dom riktiga agendorna/ämnena.. och när man väl kritiserar massinvandring så blir man anklagad för rasism och genast så har förtroendet försvunnit om ALLT man har att säga.

Posted on: 2007/6/5 23:35
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe wrote:
maggot, jag vet inget om denna nya "vaken-image"..

Har inte blivit tillfrågad om nåt gällande detta, tycker samtidigt att det är lite kontra-produktivt att ta upp invandringen hela tiden, för hela vaken och dess användare kan utmålas som "rasister" och det är inte bra.. Det finns mindre känsliga ämnen som man kan dra upp till ytan som är viktigare att diskutera om samt sprida infon vidare för att stoppa NWO!

Hur skall du få det svenska folket att förstå sig på agendan bakom massinvandring när dom har blivit så hårt programmerade av staten att så fort man säger nåt om massinvandringen så är man rasist!

Det NWO vill är ju att vi skall anklaga alla invandrare för allt, för då tar vi ju kraft och tid från att diskutera och sprida info om dom riktiga agendorna/ämnena.. och när man väl kritiserar massinvandring så blir man anklagad för rasism och genast så har förtroendet försvunnit om ALLT man har att säga.

Med andra ord så ljuger micro med att vakenadmin tagit beslutet.

Och sverigedemokraterna fick över 150000 röster och är nästan ett enfrågeparti = invandringen....

Sverige börjar få upp ögonen för invandringen 25% kan tänka sig rösta på ett invandringskritisk parti läste jag i DN

frågan är hur många tror regeringen sprutar gifter på folket

snacka om kontraproduktivt att posta trådar om chemtrails dock tycker jag man kan göra det då och då

LÄS DETTE
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=34448#forumpost34448

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:

Jaså feministen som säger det inte finns gränser men tycker vita män ockuperat USA har talat

Det finns några vettiga här på vaken jag ingår bland dessa så jag är här för att få lite ballans på vaken.se så det inte blir så jävla flummigt....
Sen tycker jag folk kan få höra vad jag tycker med....

ang min sida

så gjorde micro nog så att "Nationalisterna" på vaken skulle lämna forumet....

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Förlåt bumblebee.

Faktum kvarstår dock:

"Tycker du att administrationen gör fel? Lämna vaken.se så slipper vi er och ni oss."

Jag tror inte jag är helt ute och cyklar när jag säger att micro i första hand är för spridande av informationen som finns till hands. Snarare än att behöva hantera massa kontraproduktivt gnäll på forumet.

Förmodligen är även merparten av vakens besökare intresserade just information. Med undantag för en liten klick användare som tydligen älskar att dramatisera kring vaken istället för att diskutera och förmedla den information som vaken försöker nå ut med.

Och vad ska man sprida för info?
9/11 ?

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Förlåt bumblebee.

Faktum kvarstår dock:

Sverigedemokraterna fick 150000 röster pga av deras "gnäll"
Även din idol Gudryn Spyman gnällde en del på män och fick närmare 30000 röster

Anonym
Quote:

anti wrote:

Om du läser Illuminatis planer så ingår bekämpandet av nationen patriotism och införandade av mångkultur

För mig är det ungefär som att säga

"Ni som vill prata om israel kan vara på tankefrihet så pratar vi här om "NWO""

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
novax.

Jävla sandlåda. Starta ett nytt inlägg eller GÖR NÅGOT själv istället för att bara gnälla o racka ner på dem som iaf försöker.

Jag har skrivit mest inlägg av ALLA på vaken, jag är helt säker på att jag satt upp mest affisher i västra götalandslän med vaken.se
Jag har varit i radio snackat med Reinfeldt fått folk till vaken via andra forum, fått vänner att gå på Juri Lina föredrag och köpt böcker där
nu senast skrivit på Bildts blogg mm

Frågan är vad du gjort förutom att rösta på FI ?

See User information
Jag tvivlar inte på att masken är produktiv och har angagerat sig mycket, men jag vill inte att alla mässiskor ska vara som dig masken. Jag blir orolig när jag hör dig prata och skrivs. Jag förstår att du har goda intentioner, men jag blir ledsen när jag inte ser den lugn och harmoni samt den glägjen som jag önskar att människor i min imgivning har.

Jag tror helt enkelt inte att du är på rätt spår. Jag önskar verkligen att du hittar en väg som leder till harmoni.

Bara för att någonting är fel betyder det ju inte att det är rätt att nälla/kriga/gnata på dom som har fel. Vill man göra någoting som verkligen förändrar så tror jag man måste svara med empati och örlighet istället för att använda samma härskartekniker mot dom som men inte gillar.

Posted on: 2007/6/6 10:14
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Men maggot, lilla gubben. Du är bara för söt när du sätter dig själv i försvarsläge. Och det är ju först när man summerar ihop din retorik som man ser hur förlorad du är. Jag har inget emot att du jämför dig själv med mig, även om jag nu inte gör samma sak tillbaka. Fortsätt gärna med dina prestationer men sluta för fan nån gång med ditt gnällande på forumet.

Det är tydligt att du är sårad över att inte vara med i administrationen längre. Kanske ska vaken.se skicka dig blommor och en chokladask så du kan släppa detta och gå vidare med din egen hemsida?

Posted on: 2007/6/6 10:30

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag tvivlar inte på att masken är produktiv och har angagerat sig mycket, men jag vill inte att alla mässiskor ska vara som dig masken. Jag blir orolig när jag hör dig prata och skrivs. Jag förstår att du har goda intentioner, men jag blir ledsen när jag inte ser den lugn och harmoni samt den glägjen som jag önskar att människor i min imgivning har.

Jag tror helt enkelt inte att du är på rätt spår. Jag önskar verkligen att du hittar en väg som leder till harmoni.

Bara för att någonting är fel betyder det ju inte att det är rätt att nälla/kriga/gnata på dom som har fel. Vill man göra någoting som verkligen förändrar så tror jag man måste svara med empati och örlighet istället för att använda samma härskartekniker mot dom som men inte gillar.

Hade alla varit som jag hade det ju inte varit någon diskution därför är det kul med vaken.se
Det som fashinerat mig mest när jag träffat folk från vaken.se är hur extremt olika alla är men nu verkar det gå mot en sekt

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper