vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Anonym
Vilka är sveriges falska judar ?
Tänkte vi kunde namndroppa de som är av satans synagoga i denna tråd

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vilka är sveriges falska judar ?

See User information
Bumblebee kanske? Eller Efekto? Eller Spilosnyder? Jag förstår inte vad du menar! Kanske nån kan förklara!

Posted on: 2007/6/5 12:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jo de flesta judar är ju inte semiter utan från andra delar såsom kazarriket och i biblen står det klart och tydligt om dessa satanister jag citerar

"De som kallar sig judar men inte är det är av satans synagoga"

See User information
Jaså! Jag trodde du menade palestinier som klär ut sig till israeler för att komma in i stadskärnan till Jerusalem!

Posted on: 2007/6/5 12:19

Anonym
Nej men nu har vi iaf

Humlan på Listan

Jag tillägger

Rosenberg
Silbersky

Anonym
Micro ?

See User information
Rent historiskt, ekonomiskt och politiskt kan ju detta vara en fråga som många river sig i skallen för. Men hur menar du att en kille som föds i ett judiskt hem skall klassa sig själv om han skulle ta reda på att han är äkta eller falsk? Skall han självdö om han är falsk eller vad menar du att han skall göra av resten av sitt liv sedan?

Det är ju liksom inte hans fel att han föddes till den han är precis lika litet som det inte är ditt och mitt fel att vi föddes till dem vi är!

Vad är din aspekt egentligen på denna tråds innehåll? Praktisk eller teoretisk?

Posted on: 2007/6/5 13:59

Anonym
Frihetsguiden?

Anonym
Vi är väl alla " Falska Judar " , vi använder ju deras pengar ??!!

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
M. Vad är en "riktig jude" först och främst? Menar du religiöst eller etniskt?

Nja en äkta jude är väl en jude som är född av en judisk moder

men jag har inte förståt allt detta med judendomen i NWO känner jag

vad anser du om sions vise protokol ?

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Frihetsguiden wrote:
M. Vad är en "riktig jude" först och främst? Menar du religiöst eller etniskt?

Nja en äkta jude är väl en jude som är född av en judisk moder

men jag har inte förståt allt detta med judendomen i NWO känner jag

vad anser du om sions vise protokol ?
Jag kan bara säga att
alla Judar som inte bor" i "staten Israel räknas inte som juadar Nwo säger så men jag kan ha fel

Posted on: 2007/6/7 15:47

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Vad jag har förstått, så är det fabricerat av en officer inom den ryska säkerhetstjänsten i slutet av 1800-talet för att skapa en ursäkt för pogromer.

Det du skriver här är politiskt korrekta lögner.

Det finns ett antal undersökande böcker och skrifter som visar att Protokollen är äkta. Bl.a "Protokollens äkthet" av Oscar Landahl.

Det är framförallt khazarjudiska sionister och nyttiga idioter inom "antirasistiska" vänsterrörelsen som alskar att påstå det du gör ovan Frihetsguiden. De brukar också komma med argumentet att SVP skulle vara ett "falsarium". Falsarium av vad då brukar jag då fråga?

OM Protokollen skulle vara en förfalskning så måste det ju finnas ett original.

Något svar på denna fråga har jag ännu inte fått.

Om du jämför SVP med Babyloniska Talmud och andra tal och skrifter uppkomna av sionistiska och rabbinska präster, så kommer du se att det är samma satansitiskt inspirerade tankegångar och idéer som kommer fram i SVP.

"Er fader är Djävulen" som den s.k. Jesus sade till Fariséerna ( Föregångarna och ursprunget till det rabbinska prästerskap som skrev Babyloniska Talmud )

Posted on: 2007/6/7 15:52

See User information
off topic , men värt att prova ::Jag verkar utifrån en stark intuition om att jag gör gott. Ingen individ skall dömas eller finnas för lätt i vågen inom min omsorg.
Min legitimitet som medium bestäms av klientens bekräftelse.
HMM Var är du född # Latitud" Altitud" Jag alskar att segla. om du vet när Min legitimitet som medium bestäms av klientens bekräftelse. . Wälkommen .....

Fel tråd men värt ett försök (100 spänn) du är Jude ta mig .an-.

Upplysningarna ges till den som har e-postat
ett fotografi av sig själv och skänkt 100 kronor
som gåva till Tobias.

Informationen framtas med stor koncentration
och lämnas endast till dig. Fiffel eller Båg bedöm själva ,kvaliten på SALE.. grattis.. men förklara Hjärna"stor koncentration" ja tack jätte hjärna

Posted on: 2007/6/7 16:06

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Vad jag har förstått, så är det fabricerat av en officer inom den ryska säkerhetstjänsten i slutet av 1800-talet för att skapa en ursäkt för pogromer.

Bennybear svarar för mig här

See User information
This is the original passport, or "J-book," of a Jew who was fortunate to escape Nazi-occupied Austria by immigrating to Argentina in early 1940. The images below show the exceptionally fine condition of the passport of Dr. Max "Israel" Prager, an Austrian industrial chemist. All of the appropriate markings provide a wealth of information in this document. They include the dated (26.5.1939) red "J" and his signature on page 1, his photograph/signature on p.2, the exit (Austria), transit (Trieste) and entrance (Argentina) visas along with a variety of other official, required handstamps throughout the document. He sailed as a third class passenger on board the "Neptunia" on January 14, 1940 and arrived in Buenos Aires on February 11. Handstamps for the ship and his arrival appear on the inside covers. Dom bor kvar deras avkommer "är i koma)

Du har bördan,på dina axlar (100 skr)jag är fri jag kan klistra liet till , om du inte svarar snålt vill säga Även du är klippt oå klistrad men det vet du . Att för mig är du en bluff . Försvar? Jag vill inte granska dig , men en fråga bara; vilken är din favorit färg(Gäller även alla andra .) Ok tobbe du ,tar ok spår mig ) sen är det min tur ok? Du får din släng, lämna konto info..

Posted on: 2007/6/7 16:43

Edited by sale on 2007/6/7 17:03:23

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Att en text är "fabricerad" betyder inte att det finns ett original, det betyder att den skall antas vara tillkommen på ett visst sätt, beskriva sanningen eller ha författats av en viss person - men att det inte är så som det skall antas vara.

Jag förnekar inte att vissa judiska solidariteter hade ett monetärt överläge i vissa delar av Europa i slutet av 1800-talet och fortfarande har det i dagens USA. All maktkamps första offer är emellertid sanningen. Jag tror att Sion Vises Protokoll är falskt. Men om du har bevis för att det är äkta, så tycker jag att du skall lägga fram dem. Frågan känns inte så viktig just för mig, men om den är viktig för dig, tycker jag att du skall anstränga dig litet.

Vänstervridna journalister och andra sionistagenster i Svenska kommitéen mot anti-semitism, EXPO och ADL med liknande använder alltid epitetet "Falsarium" och/eller "Förfalskning" för att beskriva SVP och INTE som du försöker göra ovan: "fabricerad".

Det du försöker påstå här är inte sant. Försök inte blanda bort korten här. Det är en väldig skillnad på innebörden av dessa skillda begrepp:

-Förfalsning och Falsairum som betyder att något försöker efterlikna ett original

-Fabricerad betyder att något är tillverkat utan någon grund.

Som sagt gå in på Universitetsbibliotkek om du har en sån i närheten där du bor och fråga after "Om Protokollens äkthet" av Oscar Landahl ( Om de inte har gömt undan den. Det brukar de göra med vissa alldeles för icke-politiskt korrekta böcker )

Det finns ett antal andra böcker som handlar om samma ämne, fast då på engelska som jag vet bl.a en bekant till mig har i sitt bibliotek, MEN som jag tyvärr inte minns titlarna på. ( Jag ska fråga honom när jag kommer i kontakt med honom nästa gång )

Posted on: 2007/6/7 16:59

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Att en text är "fabricerad" betyder inte att det finns ett original, det betyder att den skall antas vara tillkommen på ett visst sätt, beskriva sanningen eller ha författats av en viss person - men att det inte är så som det skall antas vara.

Jag förnekar inte att vissa judiska solidariteter hade ett monetärt överläge i vissa delar av Europa i slutet av 1800-talet och fortfarande har det i dagens USA. All maktkamps första offer är emellertid sanningen. Jag tror att Sion Vises Protokoll är falskt. Men om du har bevis för att det är äkta, så tycker jag att du skall lägga fram dem. Frågan känns inte så viktig just för mig, men om den är viktig för dig, tycker jag att du skall anstränga dig litet.

Vänstervridna journalister och andra sionistagenster i Svenska kommitéen mot anti-semitism, EXPO och ADL med liknande använder alltid epitetet "Falsarium" och/eller "Förfalskning" för att beskriva SVP och INTE som du försöker göra ovan: "fabricerad".

Det du försöker påstå här är inte sant. Försök inte blanda bort korten här. Det är en väldig skillnad på innebörden av dessa skillda begrepp:

-Förfalsning och Falsairum som betyder att något försöker efterlikna ett original

-Fabricerad betyder att något är tillverkat utan någon grund.

Som sagt gå in på Universitetsbibliotkek om du har en sån i närheten där du bor och fråga after "Om Protokollens äkthet" av Oscar Landahl ( Om de inte har gömt undan den. Det brukar de göra med vissa alldeles för icke-politiskt korrekta böcker )

Det finns ett antal andra böcker som handlar om samma ämne, fast då på engelska som jag vet bl.a en bekant till mig har i sitt bibliotek, MEN som jag tyvärr inte minns titlarna på. ( Jag ska fråga honom när jag kommer i kontakt med honom nästa gång )
-Förfalsning och Falsairum som betyder att något försöker efterlikna ett original Tack Benny du fimpar honom här..

Posted on: 2007/6/7 17:08

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:

Sale. Du har klippt och klistrat litet i texter från mig och lagt till egna ord. Jag står för de texter som du har klippt från, även om de är inaktuella, för jag har ingen gåvoförordning för mina tjänster längre. Men jag inser inte syftet med detta nonsens-kollage. Vill du förklara?

Kan inte säga det är ett äkta dokument men som BB säger "var är då orginalet"

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot.

"Vi vet i dag att skriften författades 1905 av en anonym officer i tsarens hemliga polis, okhrana. Året 1905 var ett orosår i Ryssland. Hemliga polisen ville få tsar Nikolaus II att bli mer judefientlig och skylla nationens olyckor på judarna. Man planterade skriften hos tsaren, vilket fick avsedd effekt. Skriften gjorde enligt samtida uppgifter, ett stort intryck på tsaren och judeförföljelserna intensifierades. juden och revolutionären blev ungefär samma sak för den ryska reaktionen. De var båda undergrävare av det "heliga Ryssland", det kristna fäderneslandet.

Sions vises protokoll fick en stor spridning i hela världen och används än i dag i den antijudiska propagandan, i syfte att måla upp en bild av den judiska världssammansvärjningen."

http://www.sub.su.se/national/tforij.htm

Sale. Jag fattar helt enkelt inte vad du skriver. Vi har inte längre något gåvoförfarande för våra tjänster. Vi ger råd till den som vi anser förtjäna dem. Uppdatera dig på
http://www.frihetsguiden.com

hm vet inte om jag ska tro på vad "Stockholms universet" säger men som BB säger "visst DEN upplagan kan vara en förfalskning" men var är då orginalet ?

Anonym
Frihetsguiden, vad har du för belägg för att det är en "fiktion"?

Mäster Psilo...

See User information
Quote:
Det är fiktion från början till slut. Fattar du?

Yeah right....

Det är JÄVLIGT bra "fiktion" iom det mesta slagit in av vad som står i SVP.

Har du överhuvudtaget läst protokollen?

Du yrar ju i nattmössan

Posted on: 2007/6/7 20:40

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Det är alltså ingen "förfalskning" av något. Det är du som har använt det ordet. Det är fiktion från början till slut. Fattar du?

Hur det en är så är mycket som står där uppfylt och det går mot ett 100% utförande av agendan....

See User information
Jag har läst sions vises och tycker inte att den innehåller någonting av värde.

Hela texten inehåller ju mest en massa besserwissande och översittande som de så kallade judarna har skrivit i sina protokol. Tror nog att dom kunde använda sina möten till bättre saken är att skryta om att dom styr världen och alldrig säga någonting om hur det faktiskt går till.

Jag har dock läst flera källor som pekar på att den inte alls är förfalskad för tsarens skulle utan innehåller fragment som är långt äldre och har koppling till frimureriet bland annat.

Skulle dock tro att det är en förfalsning som sedan skrevs om och justerades för anti-semitisk skull. Troligen av frimureriet för att para ihopp all konspirationsmedvetenhet med nazism.

Posted on: 2007/6/7 22:30
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag har läst sions vises och tycker inte att den innehåller någonting av värde.

Hela texten inehåller ju mest en massa besserwissande och översittande som de så kallade judarna har skrivit i sina protokol. Tror nog att dom kunde använda sina möten till bättre saken är att skryta om att dom styr världen och alldrig säga någonting om hur det faktiskt går till.

Jag har dock läst flera källor som pekar på att den inte alls är förfalskad för tsarens skulle utan innehåller fragment som är långt äldre och har koppling till frimureriet bland annat.

Skulle dock tro att det är en förfalsning som sedan skrevs om och justerades för anti-semitisk skull. Troligen av frimureriet för att para ihopp all konspirationsmedvetenhet med nazism.

Det är då konstigt att frimurarna gärna skryter om att de låg bak ex franska revolutiionen eller att David Rockefeller skriver i sin memoar över hur stolt han är för att ingå i en global sammansvärvning.

De skriver inte bara om att de styr världen de skriver hur de ska ta över världen

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper