Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Satans springpojke...
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() Bush sitter på herrens högra sida... ![]() ![]() Bush är den finaste och mest omtänksamma människa som finns... ![]() Bush är Jesus som kommit tillbaka till jorden... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
What Does The Republican National Committee Not Want You to Know About The Comparisons Between Hitler and Bush?
http://www.mninter.net/~hedwards/bush/hitler-bush.htm ![]() After 1945 Hitler was accused of every cruelty, but it was not in his nature to be cruel. He loved children. It was an entirely natural thing for him to stop his car and share his food with young cyclists along the road. Once he gave his raincoat to a derelict plodding in the rain. At midnight he would interrupt his work and prepare the food for his dog Blondi. - General Leon Degrelle
Posted on: 2007/6/15 10:14
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
wikhall! Det är många som i sann marxistisk anda brukar ta upp Ford som ett praktexempel på en judehatare, MEN det är få och nästan inga som LÄST vad han skrev om historien. Så här, wikhall får du lite hemläxa OCH efter den kanske en förståelse VARFÖR Ford smutskastas så i dagens politisk korrekta historieböcker och VARFÖR man i likhet med revisionisterna ALDRIG tar upp VAD de kommit fram i sin historisk forskning och VARFÖR dessa aldrig får komma fram i öppen debatt i vårat "fria och demokratiska" samhälle. Nöjsam sommarläsning: http://www.jrbooksonline.com/Intl_Jew_full_version/ijtoc_.htm
Posted on: 2007/6/15 11:00
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bennybear (och alla ni andra), Inlägg av det här slaget visar mig att detta inte är rätt forum för mig att debattera i. Jag ber att få önska er alla en god debatt och lycka till! Jag har klivit a...... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
??? skon klämmer eller Det är inte rätt forum om man inte vill ge upp sin trygga illusion som man fåtts att omhulda, det handlar väl ofta om att ens världsbild triggas och utmanas. Då tar du steg tillbaka. Du är som folk är mest då. Att du skulle lämna forumet på grund av det som du citerade från Bennybear har jag svårt att förstå.
Posted on: 2007/6/15 18:05
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Quote: Sunrider: Ja det är väl bara att beklaga eftersom jag anser att alla har något att lära av andra! Men det är ett beslut man givetvis måste acceptera. Dock förstår jag inte att just detta BennyBear skrev som du relaterar till skulle vara speciellt groteskt, hädande eller så där himla sjukt. Det finns forum där 100% av alla som besöker dem är ganska övertygade nazister. Så är dock inte fallet på vaken.se och jag hoppas att de som väljer att lämna forumet inser att detta är ett forum för alla åsikter och utbyte av tankar, "fakta" och ställningstagande där det skall finnas plats för alla!
Posted on: 2007/6/15 19:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad fan, skulle folk vara nazister så skulle de aldrig påpeka Anheiser Bush's stöd till Hitler och att IG Farben ägdes firån New York. ypiska central bank slödder som vill ha sin världsregering. De tänker göra av med new YORK för att flytta till det "nya templet i Jersualem". Du vet väl att numer äger den katolska satanist kyrkan tempel berget?
Ni Khazar idioter blir blåsa som vanligt. (men ni har ju åtminstående bullshit historier att tro på) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vi har alla historier som vi tror på...
Posted on: 2007/6/16 22:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Varför säger du sådana ord som slödder och idioter osv. hela tiden. Det blir ju bara att du bygger upp en bedrövlig bild av dig själv. Det du vill säga blir också mindre värt.
Posted on: 2007/6/16 23:07
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login