vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
I Sverige kan inte poliser göra fel
Varför ha någon som helst tilltro till "rättsstaten", ett jävla skämt och ni visste väl att polis är synonymt med mened.
http://www.trafikjuristen.se/framgang ... i_trafik/vardsloshet2.htm

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: I Sverige kan inte poliser göra fel
förslavade själar med frimurande intressen.

Jag blev tidigare i år tår gasad av två färska tjej poliser helt oprovocerat inne i ett litet rum.

resultatet blev en nockad polis, några blå märken samt fyra dygn på förvaringen.

Rättsystemet innehåller inte mer substans än frihetsguiden, det borde vara genomskilnigt vid det här laget.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
förslavade själar med frimurande intressen.

Jag blev tidigare i år tår gasad av två färska tjej poliser helt oprovocerat inne i ett litet rum.

resultatet blev en nockad polis, några blå märken samt fyra dygn på förvaringen.

Rättsystemet innehåller inte mer substans än frihetsguiden, det borde vara genomskilnigt vid det här laget.

I sverige är det varken okej att våldta eller köpa sex det vet du om va ?

Anonym
vilka länder är det ok att våldta då maskfan?

eller brukar du köpa sex? för jag kommer garanterat aldrig att behöva köpa mig nått jävla billigt luder..

gratis luder tillhör den svenska kulturen för övrigt har jag erfarit...

tacka vet ja patriotiska sexuellt frigjorda svenskor på världsturne..

sen så har vi oxå manliga svenskar i thailand som oxå är väldigt internationellt kända för sin sexuella frihet jämnte mot minderåriga.

vart fick du dessa idiot frågor från masken?

See User information
Quote:
Banned4Life:
1. vilka länder är det ok att våldta då maskfan?

2. gratis luder tillhör den svenska kulturen för övrigt har jag erfarit...

1. I alla de länder där kvinnor inte har ett fritt val därför att religioner och politiska system byggda av män förbjuder kvinnor att välja vem de vill ha sex med. I dessa länder är det ok att en man våldtar, torterar eller mördar kvinnor som inte gör som han säger. Hur fan kan du ha så lite insikt om världen utanför din fotbollsplan?

2. Du har missuppfattat detta. En svensk kvinna får göra ett fritt val om vem hon vill ha sex med.

Detta missuppfattas tyvärr av många lågnivåintelligenser bland manliga invandrare. De feltolkar denna sexuella öppenhet som att kvinnans sexuella frihet är det samma som horeri!

Hur kan du en ung man 2007 ha så lite insikt i hur svenska kvinnor tänker?

Har du reda isolerat dig som en bitter gammal i din ålder så bävar jag för hur inkokt och tråkig du kommer att vara när du blivit lika gammal som jag! Kanske skall be läkarvetenskapen att transplantera en fotboll och sätta på dina axlar. Den har förmodligen mer kunskap än du visat just nu!

Posted on: 2007/7/8 8:43

Anonym
Quote:
Hur kan du en ung man 2007 ha så lite insikt i hur svenska kvinnor tänker?

svenska kvinnor, är inte det samma som svenska luder påsar.

komigen nu du kan ju inte förneka svenskornas internationellt beryktade löshet nu förfan..

positivt eller negativt ligger i betraktarens åsikt.

jag citerar mig själv så kanske du kan se vart jag står i den frågan.
Quote:
Tacka vet ja patriotiska sexuellt frigjorda svenskor på världsturne..

tillbaka till tråden, era luder påsar.

Edited by Banned4life on 2007/7/8 9:59:48

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
vilka länder är det ok att våldta då maskfan?

eller brukar du köpa sex? för jag kommer garanterat aldrig att behöva köpa mig nått jävla billigt luder..

gratis luder tillhör den svenska kulturen för övrigt har jag erfarit...

tacka vet ja patriotiska sexuellt frigjorda svenskor på världsturne..

sen så har vi oxå manliga svenskar i thailand som oxå är väldigt internationellt kända för sin sexuella frihet jämnte mot minderåriga.

vart fick du dessa idiot frågor från masken?

Jag vet inte om det är okej att våldta i några länder men vissa länder verkar ha en ganska fittig syn på kvinnor
Ex negeria och många länder i mellanöstern.

Jag har faktiskt aldrig köpt sex men jag har faktiskt en gång varit på strippklubb, men ja tyckte det var riktigt vidrigt där inne.
men en sak blev jag väldigt förvånad över och det var att det inte alls var fullt av sk "äckliga svenska gubbar" utan snarare unga män med invandrarbakgrund från sydamerika och sydeuropa.

Anonym
var du på stripp klubb??

nu blir jag impad, så du gick på stripp klubb soc cash.??

lol

See User information
Känner en hel del strippor och visst är det som masken säger. En hel del unga män med invandrarbakgrund som leker kungar framför stripscenerna. Men det är väldigt blandat klientel och framförallt en sorglig publik eftersom det inte handlar om annat än falska förhoppningar och kärleksbrist både hos de som strippar och de som betalar.

Posted on: 2007/7/8 14:15

See User information
Quote:
Banned4Life:
komigen nu du kan ju inte förneka svenskornas internationellt beryktade löshet nu förfan... positivt eller negativt ligger i betraktarens åsikt.

Svenskornas internationellt beryktade "löshet"? Vad fan är "löshet"?

Skriv på svenska så jag fattar vad du menar!

(Löshet=motsats till fasthet)... eller?

Posted on: 2007/7/8 14:19

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
var du på stripp klubb??

nu blir jag impad, så du gick på stripp klubb soc cash.??

lol

Detta var kanske två år sedan och då jobbade jag, jag var där med en vän mest för att se hur det var.

men jag har en liten rolig anekdot därifrån...

Vi satt i baren (var inte så imponerade av dessa dansörer) och skulle gå och pissa och vi såg det var en jävla kö till pissoaren men till slut fick blev det vår tur
(Det visade sig att dessa toaletter) var runkbås där man skulle sitta och onanera till porrfilm!
jag gick ut därifrån för att leta rätt på toan men hitta den fan inte så jag gick tillbaka och pinka i papperskorgen inne i runkbåset

Utanför stog det "svenska gubbslemmet" och väntade på att få komma in och spela skinbanjo medans de andra stog och köade och rykte i dörrarna

( Jag trodde det var en myt med runkbås men det fanns tydligen inte )

See User information
Hade jag varit handläggare på migrationverket eller Polisen omhändertagningsenhet, så hade jag sett till att Efekto hade transporterats till Vinga fyr där han skulle fått en Gummijolle med plaståror och ett par burkar surströmming tillhandahållna på statens bekostnad som proviant.

Jag hade stått där och vinkat av honom med glädje och sett honom ro med frenetiska årtag västerut till sitt älskade Chile..

Posted on: 2007/7/8 19:20

See User information
Quote:
Maggot:
Vi satt i baren (var inte så imponerade av dessa dansörer) och skulle gå och pissa och vi såg det var en jävla kö till pissoaren men till slut fick blev det vår tur (Det visade sig att dessa toaletter) var runkbås där man skulle sitta och onanera till porrfilm! jag gick ut därifrån för att leta rätt på toan men hitta den fan inte så jag gick tillbaka och pinka i papperskorgen inne i runkbåset

Utanför stog det "svenska gubbslemmet" och väntade på att få komma in och spela skinbanjo medans de andra stog och köade och rykte i dörrarna

Jag trodde det var en myt med runkbås men det fanns tydligen inte

Jag vill inte genera dig mer än nödvändigt nu men vet du att ordet "dansörer" betyder maskulinum?

Hade du skrivit "dansöser" hade jag inte blivit orolig men nu... du menar alltså att det var killar som stod och strippade. Ja då förstår jag att du var ointresserad och behövde gå på "toaletten"!

Du var ju på en "gayklubb" med killar som hade "baloneys" eller "makkara" mellan benen och dansade!

Säg till nästa gång du skall gå på porrklubb så skall jag guida dig till ett ställe för hetero i alla fall. Ledsen om jag inte stannar med dig och pissar i papperskorgar men den tiden är förbi för mig sedan länge.

Posted on: 2007/7/8 19:38

Anonym
hahahaha nej det var faktiskt den på andra långgatan

Dock har jag faktiskt varit på en gayklubb en gång oxå (Gretas) och jag vet inte vilket ställe som var mest sexualliserat och vidrigt

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper