vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Re: Vaken.se speglar det verkliga livet

See User information
Quote:

maggot wrote:
Om folk tror man är nazist bara för man tar upp mångkulturen så är de inte politisk mogna för att driva en andlig kamp om information sen spelar det ingen roll hur mycket de kan om 9/11

Du svarar själv på min fråga information vi måste sprida information och det är därför jag även röstar på SD och ND i kommun och landsting för de sprider information i denna fråga

sen får folk koppla det till nazism eller högerextremism om de vill men då kan de faktiskt inte tänka själva och är inte mogna för att driva "vår kamp" på ett högre plan

9/11 visst en dörröppnare så även med estonia men när de anamat en films budkskap och förståt att kriget mot terrorn är en ganska stor bluff får de ta ansvar att börja tänka själva även i andra frågor!

Jag kan inte aggera dagisfröken även på fritiden!

Jag förstår fortfarande inte din strategi.

1. Om 95% av personer i sverige enligt dig inte är mogna hur tänkte du få folk att ta emot din information utan att dom missförstår dig och blir arga på dig?

2. Om de partier du tänkte rösta på är infiltrerade, hur tänkte du motverka detta?

Posted on: 2007/7/9 13:30
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Dubbelmoral och Maggot!

Det verkar som ni är inne i en meningslös energikamp just nu. Jag tar mycket odekokratiskt på mig rollen som ringdomare och säger:

BRYT!

Under tiden ni petar i smådetaljer så förbereder sig världen för Harmageddon!

Ni vet båda att missförstånd ofta uppstår på internet för att man bl.a. inte kan förklara känslor och se ansiktsuttryck på den man talar med. Det är bättre att ni ses över en fika och snackar. Det skulle förmodligen ta mindre än 3 minuter att reda ut och båda skulle säkert bli överraskade över hur mycket positivt båda har att ge.

Så här skulle jag beskriva hur det kan fungera:

För en del människor är internet ett utmärkt ställe att skaffa information.

För andra är internet den drog som förgiftar hela sinnet och stjäl viktig tid ur livet.

För många är det både och!

Void! Den ide du nämnde vid nåt tillfälle om fysiska möten är inte dumt alls. Kanske skulle spara mycket onödigt känslostyrt snack och istället fokusera på fakta och förkovring.

Bra poäng.. Right on target...
Samma tankar har promenerat i skallen på mig under dagen...
Det är lätt att missförstå en eller flera saker på nätet, samma saker blir helt uppenbara vid verkliga möten...

Det är även svårt att hålla tillbaka meningslösa utryck när man blir missförstådd... Speciellt när den som missförstår börjar kalla en för meningslösa saker...

Många påhopp som man själv använder och som man även får på sig ibland skulle förmodligen vara helt otänkbart i det verkliga livet.. En och annan framtand hade man säkert fått betala med emellanåt...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
micro!

Sverigedemokraterna fick 150000 röster och har i senaste gallup 4,9% och detta beror på att en liten del börjar vakna om den misslyckade invandringen och kräver ett stopp!

4.9% har inte fattat 9/11 eller "NWO" !

Det är bara ni som tror att man bränner en massa skepp om man pratar om invandringen men det är faktiskt enklare att prata om det en chemtrails.ödlor och meditation

See User information
En repris av tidigare inlägg till Micro:

Du pratar om "härskarstukturer" MEN så beter du dig precis likadant som Debattredaktören på GP, som stoltserar med Voltaire´s citatet "Jag må avsky din åsikt men jag kommer slåss med alla medel för att ge dig rätten att få uttrycka den", samtidigt som han sållar bort alla debattinlägg som går emot den egna Elitkontrollerade tidningens politiska agenda.

Att i yttrandefrihetens namn använda slagträet "härskarstrukturer" samtidigt som du själv använder SAMMA "härskarteknik" för att vilja stoppa debatten om de för Eliten mest känsliga ämnena visar antingen på din geniala falskhet ELLER din okunskap. ( Jag hoppas på det senare )

Som jag skrivit såååå många ggr. tidigare: Det finns faktiskt en ANLEDNING att elitmedierna och skolsystemet tabubelägger de ämnena du vill stoppa debatten i.

Gjorde de INTE detta så skulle deras Illuminatiagenda vara mycket svårare att genomföra, EFTERSOM folket då, mer eller mindre skulle haft kvar sina sunda naturliga instinkter och tankesätt som de i dag genom den marxistiska och nihilistiska programmeringen av befolkningen nästintill utrotat.

Det handlar om omprogrammering. Och tar man då inte upp ALLA delar av denna elits sataniska agenda och de konsekvenser det får i samhället, så KAN man inte heller förstå helheten.

Det mänskligheten är utsatt för är krigföring på ALLA områden:

- Fysiskt krigföring ( Genom kemiska och andra giftiga tillsatser i maten, Kemsprayning, Strålning i från allehanda mobilmaster, HAARP etc. )

- Psykisk krigföring ( TV-programmering, Känslomässig, Ideologisk och Idémässig Hjärntvätt genom medier och skolväsende etc. )

- Kulturell krigföring ( "Mångkultur", Massinvandring, Stigmatisering av det Nordiska och Germanska kulturen etc. )

- Biologisk krigföring ( GMO-grödor, Vaccinationer, m.m. )

Lyssna på vad Alan Watt pratar om i sina "blurbs" om bl.a "Predicted programming"

Genom att du, Micro, ställer upp på detta tabubeläggandet så blir du faktiskt DELAKTIG och MEDSKYLDIG till fokets fortsatta och accelererande fördumning med dess konsekvenser i allt snabbare degenereing och destruering av samhället som vi i dag kan se alltmer runtomkring oss.

Har du glömt att kampen för samhällets fortsatta existens faktiskt utkämpas via informationsspridning och upplysning??

Att "plocka" bort just de tabubelagda debattämnena i från helheten gör att läsaren leds in i onaturliga och för Eliten tacksamma tankemönster och sidospår.

Som Alan Watt skulle ha uttryckt det:

Klassiskt "Counter intelligence."

Genom att ge ut cirka 90% sann information samtidigt som man undanhåller vital sådan eller att man kryddar med 10% andra halvsanningar och lögner så har du fått sökaren in på fel spår och oskadliggjort för Eliten, VERKLIGT kunskapsrelaterat tmotstånd.

Så, se till att vakna upp ur din rosaskimrande HTB-dimma och skärp dig, Micro!

Det var knappast en slump det den s.k. Jesus uttryckte om denna saken:

"SANNINGEN skall göra er fria!"

De som har kunskaper MÅSTE gå i täten för upplysning av allmänheten.

VEM ska annars göra det??

Posted on: 2007/7/9 15:35

See User information
maggot

Så din strategi är alltså att informera om invandringsproblemet. Du anser att möjligheterna till att bli tagen på allvar är tillräkligt stor.

Nya frågor:

1. Är invandringsfrågan ett sätt att senare nå in på större konspirationer som NWO, Banksystemen, Terrorism mm?

Om det är idén; Hur skall det gå till, tror du tex att det kommer att årdna sig automatiskt? Är du inte orolig att det kommer att sluta som en sakfråga och alldrig ha någon större effekt på medvetenheten om NWO?

2. Hur ställer du dig till frågan att ALLA partier och organnisationer kan vara infiltrerade. SD, Nazister, AFA, miljöpartiet ect. Är inte risken att du endast får folk att ansluta sig till någonting som är styrt av illuminati? Gatekeepers.

Posted on: 2007/7/9 15:39

Anonym
Quote:

micro wrote:
maggot

Så din strategi är alltså att informera om invandringsproblemet. Du anser att möjligheterna till att bli tagen på allvar är tillräkligt stor.

Jag är ingen fanatiker av invandringsfrågor bara för att jag lyfter den frågan betyder det inte att andra frågor är oviktiga

Quote:

Nya frågor:

1. Är invandringsfrågan ett sätt att senare nå in på större konspirationer som NWO, Banksystemen, Terrorism mm?

Till skillnad från dig som säger att du inte är intresserad av vardagsproblem så är de flesta människor det.
Invandringen är något som alla människor vet om och kan accosera ett misslyckande och politiker som går bakom folket med.

Om folket får veta att det beslutades år 1975 att sverige skulle bli mångkulturellt, och börjar se igenom andeldningarna till att politikerna vill ha hit mer invandring ( arbetskraft och flyktingar)
Inte stämmer så kommer folk att tänka till och förstå att politiker skiter i invandrarna utan är bara ute efter att förstöra vårt land.

FN Har gått ut och sagt att man kan hjälpa ca 100 människor i deras närområden till priset av vad det kostar att ta en till sverige.
så det med "hjälpa flyktingar är en lögn"

Quote:

Om det är idén; Hur skall det gå till, tror du tex att det kommer att årdna sig automatiskt? Är du inte orolig att det kommer att sluta som en sakfråga och alldrig ha någon större effekt på medvetenheten om NWO?

Du snackar goya vi ska göra folk medveta om "NWO" BLABLABAL
Om vad som NWO gör ska vi bli medvetna om ?

Quote:

2. Hur ställer du dig till frågan att ALLA partier och organnisationer kan vara infiltrerade. SD, Nazister, AFA, miljöpartiet ect. Är inte risken att du endast får folk att ansluta sig till någonting som är styrt av illuminati? Gatekeepers.

När man ser att folk som är med i SD och ND får sparken på jobben får lägenheter sönderslagna mm så kan man dra paralleler till sovjet om hur motstånder var där!

Du snackar om att ge "folk en chans" FI osv som vi vet är lögnarnas parti men du ger aldrig nationalister en chans, frågan är kanske om det är så att det är du som är en gatekeeper och blivit hotad av de styrande och nu agerar som en lydig spratteldocka ?

See User information
Jag förstår ditt sätt och se på det och tycker att det är ok. Jag använder en annan strategi än du men vet inte vilken som är den bässta.

Min strategi bygger på att sprida empati.

Är inte NWO av intresse eller missförstår jag dig?

Jag dömmer ut alla partier i det att jag inte tror att något kan hjälpa oss. Jag har dock både empati för FI! och SD, men tror inte på något av dessa partier. Dock säger jag inte att dom inte kan hjälpa på olika områden. Så både SD och FI! kan göra lite nytta fasten de kan vara i maktens händer.

Posted on: 2007/7/9 17:31

Anonym
Empati borde innebära att jobba empatiskt för sanningen

See User information
Du menar empatiskt på det sättet som du inledde den här tråden?

Quote:

maggot wrote:
Här är det precis som ute på gården fullt med islamsk propaganda ,krimmenla invandrare, ibland hitar även några judar hit men blir bortjagade finns även psykfall,desiformatörer och en liten grupp som vågar öppna käften!
Suck

En dåre är en dåre.

Posted on: 2007/7/9 20:54

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Du menar empatiskt på det sättet som du inledde den här tråden?

Quote:

maggot wrote:
Här är det precis som ute på gården fullt med islamsk propaganda ,krimmenla invandrare, ibland hitar även några judar hit men blir bortjagade finns även psykfall,desiformatörer och en liten grupp som vågar öppna käften!
Suck

Är det inte sant då?

See User information
Sant för dig kanske.

Men alla ser inte islam som "propaganda" eller invandrare som "kriminella".

Inte heller bör man oroa sig över vem som är jude eller ej.

Du förstår maggot.... Det är precis vad de vill du ska tycka.

Inte bara vaken återspeglar verkligheten.

Även orden du för fram återspeglar DIN verklighet.

Din dömande verklighet.

Posted on: 2007/7/9 20:59

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Sant för dig kanske.

Men alla ser inte islam som "propaganda" eller invandrare som "kriminella". Inte heller oroar jag mig med vem som är jude eller ej.

Du förstår maggot....

Således är jag som vanligt ledsen för din skull.

Om man agiterar islam på detta forum så propagerar man inte men om man påtalar att mångkulturen går mot sin egen kollaps propagerar man för nationalism i din "ding ding dong värd"

Jag har aldrig sagt alla invandrare är krimmenella de flesta är det inte.

Det med judendomen är inte så enkelt direkt jag ser en jude som är högt uppsatt misstänker jag saker precis som om en frimurare är högt uppsatt

De flesta frimurare och judar är dock vänliga människor.

och sedan "ledsen" hur mår ni igentligen ?
Seriöst springer runt och är ledsna hela dagen gå in på youtube och sök lite komiker för bövelen!
(Som vi säger i dalsland)

See User information
Quote:

maggot wrote:
De flesta frimurare och judar är dock vänliga människor.

Wow, vilket genombrott för dig.

Tänk om du kunde applicera det på resten av din omgivning.

Kanske inse att konspirationen sträcker sig längre än dina grannar?

Posted on: 2007/7/9 21:08

Anonym
Nej

See User information
Quote:
provoceramera:
Sant för dig kanske.

Men alla ser inte islam som "propaganda" eller invandrare som "kriminella".

Inte heller bör man oroa sig över vem som är jude eller ej.

Du förstår maggot.... Det är precis vad de vill du ska tycka.

Din dömande verklighet.

Herregud att du bara orkar vara så jäkla sinnesslö precis hela jävla tiden!

Ordet dömande har du lyckats stava rätt! Men det ordet har väl ändå nått inflationsgränsen på det här forumet nu!

Gå och kamma dig eller kom med nåt nytt!

Posted on: 2007/7/9 23:46

See User information
Men bumblebee, lilla gubben... Vill du ha en valium?

Posted on: 2007/7/10 12:26

See User information
Bumblebee<--

Jag är övertygad om att många anser att du skall kamma dig så låt provocera prata.

Maggot<--

Empati är att förstå andra människor. Tex vad är det som någon känner/behöver då han/hon är elak mot kompisar, ljuger, konsumerar ect ect.

Ärlighet är att säga sanningen.

Du är mer inne på ärlighet och jag är mer inne på empati. Smaken är som baken. Men jag upplever att empati är viktigare än sanningen. Men båda är uppenbart mcyket viktiga och jag skulle alldrig ljuga, utan bara välja när jag skall berätta sanningen, vilken sanning och till vilka människor.

Tänk dig ditt drömmsamhälle. Vad längtar du efter där? Jag tänker att det vore roligare om min granne frågar om jag är trött och sliten när han ser att jag inte tömt mina sopor på två veckor än att han säger att han tycker att det är äckligt med sopor och att jag skulle ha slängt dom för en vecka sedan.

Posted on: 2007/7/10 12:33

See User information
Quote:
Micro:
Jag är övertygad om att många anser att du skall kamma dig, så låt provocera prata.

Det är jag också övertygad om! Det finns gott om meningslösa människor utan ryggrad i det moderna samhället. Det är väl så att det är lättare att gömma sin ofullkomlighet och undvika konfrontationer i ett samhälle där medelmåttan styr.

Visst kan jag låta "pulvriseramera" skriva, (inte prata) men låt oss först titta på vad det är för fruktansvärt viktiga saker din FI- kompis vill stå upp för!

Quote:
Pulvriseramera:

1. Men alla ser inte islam som "propaganda" eller invandrare som "kriminella".

2. Inte heller bör man oroa sig över vem som är jude eller ej.

3. Du förstår maggot.... Det är precis vad de vill du ska tycka.

4. Inte bara vaken återspeglar verkligheten.

5. Även orden du för fram återspeglar DIN verklighet.

6. Din dömande verklighet.

1. Nähä!
2. Nähä!
3. Nähä!
4. Nähä!
5. Nähä!
6. Nähä!

Finns ingenting av värde där Micro! Bara en spegling av politiskt tillrättalagda åsikter utan egen kropp. Ser du inte att människan är en mästare på att rabbla meningslösheter som absolut inte har nån mening eller mål? En skitsnackare till som likagärna kunde platsa i Rosenbad!

Åsikter totalt befriade från innehåll eller riktning.

Stödjer du resonemanget från människor som visar sån total brist på livserfarenhet, livsvilja och visioner samtidigt som du visar förakt för fakta så fort någon eller något skall ställas mot väggen för satanistisk ondska eller njutning av att göra andra illa så är det för mig samma sak som att du doppar tårna i dyngpölar av meningslösheter och samtidigt supportar ondskan.

Utåt sett kanske detta vid första anblicken tolkas av en obildad människa som att ni är "snälla som inte vill riskera att göra någon ledsen". Men för helvete gå och kamma er med en kaktus bägge två innan håret försvinner. Det kanske sticks i början men lyckas förmodligen att hålla er vakna.

Posted on: 2007/7/10 14:09

See User information
Så vad är din poäng?

Att du har rätt och jag har fel?

Hur mår du egentligen?

Min tanke är att forum bör användas till att sprida information, inte fördomar och förakt.

Om du snackar massa skit är det klart jag reagerar på din bristande insikt.

Ledsen om du inte kan tolerera det.

Ville du få fram något i den här tråden så kanske du ska sikta på just det istället för att snacka om hur fel jag har.

Som det ser ut just nu när du bara citerar mig och konstaterar brister hit och dit så kommer vi inte så värst långt. Jag försöker bara förstå vad du vill få sagt. Men du säger ju inget.

Puss & kram.

Posted on: 2007/7/10 14:40

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
Så vad är din poäng?

Att du har rätt och jag har fel?

Hur mår du egentligen?

Min tanke är att forum bör användas till att sprida information, inte fördomar och förakt.

Om du snackar massa skit är det klart jag reagerar på din bristande insikt.

Ledsen om du inte kan tolerera det.

Ville du få fram något i den här tråden så kanske du ska sikta på just det istället för att snacka om hur fel jag har.

Som det ser ut just nu när du bara citerar mig och konstaterar brister hit och dit så kommer vi inte så värst långt. Jag försöker bara förstå vad du vill få sagt. Men du säger ju inget.

Puss & kram.

Vaken´s egen lilla EXPO-wannabee har gjort det igen!

Så när flera här på vaken försöker väcka personer som dig, Provoceramera, som har exakt samma åsikter som den Politiskt korrekta agendan påbjuder, med uppgifter som Elitmedierna på alla sätt försöker mörka och undanhålla , så "Sprider man fördomar och förakt"????

Att redovisa hur det ser ut i samhället är för er politiskt korrekta detsamma som att, "Sprida man fördomar och förakt".

Du är så kokt i orwelliskt nyspråk så man baxnar!!!!!!

Du är ett TYPEXEMPEL på en av makten totalhjärntvättad låtsasoppositionell vänsterliberal, som ännu inte har fattat att du med dina patetiska inlägg bara försvårar étt RIKTIGT uppvaknande inför den Elitsatanistiska agendan.

Den som inte VILL eller vågar sätta sig in i sakernas tillstånd skall heller inte yttra sig.

Posted on: 2007/7/10 14:54

See User information
Ska jag tolka det som att du inte har ett skit att komma med?

Bortsett från att du verkar gilla att påvisa mina problem ur ditt perspektiv.

Posted on: 2007/7/10 15:09

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
Ska jag tolka det som att du inte har ett skit att komma med?

Bortsett från att du verkar gilla att påvisa mina problem ur ditt perspektiv.

Jämför dina åsikter med Illuminateras agenda!

De är desamma.

DET talar för sig själv!!!

Posted on: 2007/7/10 15:15

See User information
Sov gott grabben.

Posted on: 2007/7/10 15:19

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag tänker att det vore roligare om min granne frågar om jag är trött och sliten när han ser att jag inte tömt mina sopor på två veckor än att han säger att han tycker att det är äckligt med sopor och att jag skulle ha slängt dom för en vecka sedan.

Micro!

Visst vore det trevligare men om din granne samlas på sig så mycket skräp så råttor och ohyra börjar komma och spridas även in till dig så blir din altruistiska inställning din död!

« 1 2 3 4 (5) 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper