vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »


Anonym
Re: Energiberäkningar
#49
Att WTC 7 raset liknar en kontrollerad demolering är inget bevis på att WTC 7 sprängdes för det är unikt att WTC 1, 2 och 7 filmades när de kollapsade. Om även andra byggnaders kollapser hade filmats hade vi haft ett bättre underlag hur det ser ut när byggnader kollapsar av olika orsaker. Efter som detta fattas vet vi inte om de också hade liknat kontrollerade sprängningar trots att de bevisligen inte sprängdes. Därför kan man INTE använda andra kontrollerade sprängningar av hus för att bevisa att WTC 7 sprängdes. Underlaget av filmade kollapser är för litet för att dra de slutsatserna.

Sprängämnen var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 rasade enligt sprängämnesteorin.

Därför är frånvaron av bevis på sprängämnen 0 % bevis på att WTC 1, 2 och 7 sprängdes.

Alla andra indikationer om sprängningar som vad som helst på video, vad som helst i dokument, och vad som helst av vittnesmål som är tillgängliga idag och som finns som stöd för sprängteorierna utgör INGA bevis på att sprängämnen fanns inne i WTC 1, 2 och 7.

Bevis på att sprängämnen fanns i WTC 1,2 och 7 är antingen att de hittats i rasmassorna, att man hittar de som utförde det hela och kan kontrollera att deras påstående är riktiga eller hittar äkta dokument om vilka som deltog i sprängningar, vilka sprängämnen som användes och hur sprängningarna gick till och att man kan kontrollera uppgifterna i dessa dokument. Inget annat i denna världen utan för detta finns som bevis på sprängningar.

Det enda bevis som hela tiden framförs är att WTC 1, 2 och 7 har kollapsat.

Även om alla 911 truth människor sågar NIST och de andra har officiella organ har de gjort MER för att stödja sina förklingar än de med sprängteorin. Det jag saknar är pratiska försök, uträkningar och datoranimeringar. Nu vill jag inte se några inlägg som går emot NIST utan praktiska försök, uträkningar och datoranimeringar som stödjer sprängteorin.

Att går emot NIST bevisar inte sprängteorin.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#50
Sheriffen kommer till brottsplatsen och hittar en neger med 17 kulhål och hävdar att det är det mest effektiva självmord han har någonsin sett.

Det betyder att det är ett självmord eftersom:

1) Det är den officiella versionen.
2) Man kan inte hitta en alternativ mördare, i alla fall så kan inte sheriffen göra det.
3) De som påstår att sheriffen är skum och har något med det hela att göra är konspirationsteoretiker.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#51
Sheriffen kommer till en person som påstår att de finns en mördad för att det finns blod på trottoaren. (De fanns obevisade sprängämnen i WTC 1,2 och 7)

Sheriffen säger att det är inget bevis på att det finns någon mördad för personen kan också ha gjort sig illa. (Planen var orsaken)

Personen påstår ändå vad än sheriffen säger att det finns en mördad person. (Sprängämnen gäller även om 5 av 911 truth krävda omgjorda undersökningar visar att ingenting sprängdes)

Eller är 911 truth rörelsen mentalt förberedd på att en ny undersökning av 911 kan komma fram till att de officiella förklaringarna är riktiga?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#52
Tja du Zink, sitt du i din illusion om den offentliga konspirationsteorin. Du är sannerligen i minoritet, i synnerhet om du åker till NYC.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#53


See User information
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?
Efter som detta fattas i ALLA dina inlägg det ser man ju , vet vi inte om detta tror du , så zink sjung ut.
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?

Tillbax på bannan igen obs sökfunk är utmärkt,,, Du bor du i Israel?
Zink?

Posted on: 2007/9/4 1:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#54


See User information
en störd pojke (US gove)hittar sin farfars gamla avlagda armepistol.går till skolan (WCT) och skjuter ihjäl åtta pers.Och springer sedan hem på vägen slänger han pistolen i en gammal avloppsbrunn. Polisen kommer hem till pojken och anklagar honom för mord.Han tvärnekar även om det finns etthundra vittnen som såg honom av lossa skotten. i rättegången som följer så får han hoppas att du sitter i juryn för hur ska dom över tyga dej om att han avlossade en pistol som inte går att hitta.Vittnen är ju inte trovärdiga ens om dom filmat handelsen,för att det råkas som så att pistolen är ej med på bilderna. alltså HAN är oskyldig eller hur ZINK...............

Posted on: 2007/9/4 14:29
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#55
Quote:

sale skrev:
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?
Efter som detta fattas i ALLA dina inlägg det ser man ju , vet vi inte om detta tror du , så zink sjung ut.
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?

Tillbax på bannan igen obs sökfunk är utmärkt,,, Du bor du i Israel?
Zink?


Vad har säkerheten i WTC med 911 att göra?

Det som skötte säkerheten hade ju ingen aning om att kapade plan skulle flyga in i WTC 1 och 2.

De går fria som skötte säkerheten för de gjorde inget fel.

Jag väntar med spänning vad det blir för svar på det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#56


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

sale skrev:
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?
Efter som detta fattas i ALLA dina inlägg det ser man ju , vet vi inte om detta tror du , så zink sjung ut.
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?

Tillbax på bannan igen obs sökfunk är utmärkt,,, Du bor du i Israel?
Zink?


Vad har säkerheten i WTC med 911 att göra?

Det som skötte säkerheten hade ju ingen aning om att kapade plan skulle flyga in i WTC 1 och 2.

De går fria som skötte säkerheten för de gjorde inget fel.

Jag väntar med spänning vad det blir för svar på det.
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet? Jag fick inget svar så jag tar det igen.Vem är det?

Posted on: 2007/9/4 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#57


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

sale skrev:
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?
Efter som detta fattas i ALLA dina inlägg det ser man ju , vet vi inte om detta tror du , så zink sjung ut.
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet?

Tillbax på bannan igen obs sökfunk är utmärkt,,, Du bor du i Israel?
Zink?


Vad har säkerheten i WTC med 911 att göra?

Det som skötte säkerheten hade ju ingen aning om att kapade plan skulle flyga in i WTC 1 och 2.


VAD har du för bevis för att de som skötte säkerheten INTE hade en aning om en förestående terror-attack.

Du är en pajas zink!

Du kräver ständigt bevis av oss här på vaken. MEN du själv häver ur dig påståenden i parti och minut UTAN att kunna backa upp de med vattentära bevis.

Ju, mer du skriver här på vaken desto mer snurrar du in dig i absurda och hycklande resonemang.

Posted on: 2007/9/4 21:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#58
Quote:

sale skrev:
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet? Jag fick inget svar så jag tar det igen.Vem är det?


Då tar jag det också igen. Den frågan är helt irrelevant för 911 då de var ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i vem som skötte säkerheten utan det är du och de som anser annorlunda som ska ge mig bevis på att de som skötte säkerheten hade någon som helst del i 911 attentaten.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#59
Quote:

Då tar jag det också igen. Den frågan är helt irrelevant för 911 då de var ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i vem som skötte säkerheten utan det är du och de som anser annorlunda som ska ge mig bevis på att de som skötte säkerheten hade någon som helst del i 911 attentaten.


Vad gör du här då? Vad är syftet med alla dina inlägg?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#60


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

sale skrev:
Vem var till 100 % ansvariga för att WTC 1, 2 och 7 säkerhet? Jag fick inget svar så jag tar det igen.Vem är det?


Då tar jag det också igen. Den frågan är helt irrelevant för 911 då de var ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i vem som skötte säkerheten utan det är du och de som anser annorlunda som ska ge mig bevis på att de som skötte säkerheten hade någon som helst del i 911 attentaten.
Du citerar utan att ange källan. Vilka 19 menar du namn ge dom , annars är du blind, du vet att dom lever ju det är bevisat.

Posted on: 2007/9/5 14:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#61


See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Då tar jag det också igen. Den frågan är helt irrelevant för 911 då de var ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i vem som skötte säkerheten utan det är du och de som anser annorlunda som ska ge mig bevis på att de som skötte säkerheten hade någon som helst del i 911 attentaten.


Vad gör du här då? Vad är syftet med alla dina inlägg?
Zink sa,,,ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i .
Varför är du på vaken.se då? Om du nu inte behöver forska i det ?

Posted on: 2007/9/5 14:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#62
Quote:

sale skrev:
Vilka 19 menar du namn ge dom , annars är du blind, du vet att dom lever ju det är bevisat.


Har de kapare som FBI har på sin hemsida hört av sig!

Ta och lista vilka de är.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#63


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

sale skrev:
Vilka 19 menar du namn ge dom , annars är du blind, du vet att dom lever ju det är bevisat.


Har de kapare som FBI har på sin hemsida hört av sig!

Ta och lista vilka de är.
Du vet vilka dom är annars får du kolla på LC en gång till

At the very least then, CheneyBush and a few other key insiders knew that a "spectacular" attack was coming and did absolutely nothing. Bin Laden Determined to Attack Inside the U.S.there was no heightening of awareness, no alerting airlines, no sending out photos of al-Qaida= INSIDE JOB

Posted on: 2007/9/5 16:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#64
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Då tar jag det också igen. Den frågan är helt irrelevant för 911 då de var ett verk av al-Qaida och de 19 kaparna så jag behöver inte forska i vem som skötte säkerheten utan det är du och de som anser annorlunda som ska ge mig bevis på att de som skötte säkerheten hade någon som helst del i 911 attentaten.


Vad gör du här då? Vad är syftet med alla dina inlägg?


Få er att visa vilka bevis ni har men det verkar gå trögt. Istället gnäller ni över mina inlägg.

Jag måste säga att många är dåliga på att marknadsföra de egna uppfattningarna och håller därför mest på att fylla forumet med one-liner.

Om det är så svårt att föra fram de egna åsikterna, bevisen, m.m. har jag börjat undra hur många på detta forum som egentligen har någon större kläm på de egna idéerna.

Jag anser många har så diffusa kunskaper om 911 truth idéerna att när kritik kommer kan man bara kritisera kritikern istället för att komma med bra motiverade motargument.

Att denna uppfattning har fog för sig syns genom att följa fler av trådarna på detta forum.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#65
Jag tycker att admins borde förhandsgranska alla inlägg, i synnerhet 9/11 sub sektionen. Jag tror det skulle bli en enorm förbättring eftersom då behöver inte folk känna sig manade att bemöta dina idiotiska cirkel resonemang.

Hoover säger att det finns en konspiration tolkar du som att det inte finns en sådan eftersom om det skulle ha gjort det så skulle han inte ha sagt något.

Skulle Hoover ha sagt att det inte finns en konspiration så skulle du tolka även det som att det inte fanns någon konspiration.

Nu vill givetvis inte Zink att man skulle förhandsgranska och censurera hans idiot inlägg eftersom då skulle han få hålla sig till att glappa sin käft på Vaccinations Skadades Riksförbunds hemsida och Stolta Debilers Mongolid Association.


Edited by Al-CIAda on 2007/9/5 17:10:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#66
Quote:

sale skrev:
Du vet vilka dom är annars får du kolla på LC en gång till

At the very least then, CheneyBush and a few other key insiders knew that a "spectacular" attack was coming and did absolutely nothing. Bin Laden Determined to Attack Inside the U.S.there was no heightening of awareness, no alerting airlines, no sending out photos of al-Qaida= INSIDE JOB


Då jag på webben har hittat att allt mellan 5 till 19 kapare som påstås vara vid liv så kan jag inte veta var du tycker men om jag bedöma det av de du skrivit ” Vilka 19 menar du namn ge dom , annars är du blind, du vet att dom lever ju det är bevisat” så antar jag att det är 19 kapare du tror är vid liv.

Och då du anser det vara bevisat så vill jag också att du tar fram något uttalande från att dessa levande kapare där de själva på något sätt har bekräftat att det är dem som är på FBI lista av kapare.

Jag skulle också bli glad om dessa levande kapare kunde ge en motivering varför de inte kontaktat FBI för att bli avförda från listan av kapare.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#67
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag tycker att admins borde förhandsgranska alla inlägg, i synnerhet 9/11 sub sektionen. Jag tror det skulle bli en enorm förbättring eftersom då behöver inte folk känna sig manade att bemöta dina idiotiska cirkel resonemang.

Hoover säger att det finns en konspiration tolkar du som att det inte finns en sådan eftersom om det skulle ha gjort det så skulle han inte ha sagt något.

Skulle Hoover ha sagt att det inte finns en konspiration så skulle du tolka även det som att det inte fanns någon konspiration.

Nu vill givetvis inte Zink att man skulle förhandsgranska och censurera hans idiot inlägg eftersom då skulle han få hålla sig till att glappa sin käft på Vaccinations Skadades Riksförbunds hemsida och Stolta Debilers Mongolid Association.


Innan du kontaktar micro så ta en till på debattföredömet conan. Jag håller inte med conan men hyllar hur conan svarar och motiverar sina åsikter.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#68
http://www.whatreallyhappened.com/hijackers.html

Här refererar 911 commission till 7 av dem som "alive hijackers".
http://www.9-11commission.gov/hearing ... 12/staff_statement_15.pdf
http://www.9-11commission.gov/hearing ... 12/staff_statement_16.pdf

Länkarna är nu mer döda eftersom det blev lite väl pinsamt för amerikanska staten och deras 911 ommission.

PS. Varför skulle jag kontakta Conan? Och micro får väl göra som han vill med sitt forum, fast ska man tolka "nya vaken" så stod det inget om lyteskomik, det är du som är lyteskomiken. DS.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Energiberäkningar
#69


See User information
Vad säger 911 commission om WTC 7?

Posted on: 2007/9/5 21:17
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#70
Quote:

Al-CIAda skrev:
http://www.whatreallyhappened.com/hijackers.html

Här refererar 911 commission till 7 av dem som "alive hijackers".
http://www.9-11commission.gov/hearing ... 12/staff_statement_15.pdf
http://www.9-11commission.gov/hearing ... 12/staff_statement_16.pdf

Länkarna är nu mer döda eftersom det blev lite väl pinsamt för amerikanska staten och deras 911 ommission.

PS. Varför skulle jag kontakta Conan? Och micro får väl göra som han vill med sitt forum, fast ska man tolka "nya vaken" så stod det inget om lyteskomik, det är du som är lyteskomiken. DS.


Håller jag på och nedvärderar dig som person hela tiden som du gör med mig?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#71
Ja, du förolämpar min intelligens. Nämn någon du inte retar gallfeber på eller varför inte alla inlägg borde förhandsgranskas av forum admins innan de postas, i alla fall i den här sektionen.

Om jag vill lyssna på Joseph Goebbels så behöver jag bara slå TV:n, ok.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Energiberäkningar
#72
Quote:

Al-CIAda skrev:
Ja, du förolämpar min intelligens. Nämn någon du inte retar gallfeber på eller varför inte alla inlägg borde förhandsgranskas av forum admins innan de postas, i alla fall i den här sektionen.

Om jag vill lyssna på Joseph Goebbels så behöver jag bara slå TV:n, ok.


Jag måste ha påverkat din intelligens ordentligt för du inser inte att du ofta skriver illa om min person medan jag skriver illa om dina åsikter vilket ut debattsynpunkt är två helt olika saker.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS