vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Aftonbladet nyhet på webtvn!
#1


See User information
Här skjuter polisen frågvis student" heter ett klipp man kan kolla på aftonbladets web tv under nyheter.
I deras klipp säger man att upptakten till att polisens agerande mot den studerade Anrew Mayer, var att under John Kerrys föreläsning ställde Andrew frågan om varför Kerry erkännde Bush som segrare i valet 2004. Sedan klipper man o gömmer frågan han egentligen ställde Kerry när han blev bortförd. Men om man kollar på youtube från hela händelsen där studenter filmat ser man ju allt han frågar.

http://www.youtube.com/watch?v=HgrFSHZfD1o

Posted on: 2007/9/25 14:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#2


See User information

Posted on: 2007/9/25 17:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#3


See User information
Ungefär som med David Snyder då...

Få se hur länge den här filmen får ligga kvar innan den raderas.

Posted on: 2007/9/25 19:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#4


See User information
Vad var det för litet möte? Och varför slog polisen honnom?
Det verkade vara någon form av rättegång eller så.. men hmm..?

Posted on: 2007/9/25 20:18
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#5


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Vad var det för litet möte? Och varför slog polisen honnom?
Det verkade vara någon form av rättegång eller så.. men hmm..?


Jag har inte kollat så noga, men jag tror att det är ett möte i någon form av motsvarande kommunalnämnd el dyl.

Posted on: 2007/9/25 22:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#6


See User information
Quote:

NisseHult skrev:
Quote:

emil322 skrev:
Vad var det för litet möte? Och varför slog polisen honnom?
Det verkade vara någon form av rättegång eller så.. men hmm..?


Jag har inte kollat så noga, men jag tror att det är ett möte i någon form av motsvarande kommunalnämnd el dyl.

Hur är läskunnigheten? Han besökte University of Florida och hade en föreläsning.

Snubben får ganska mycket skylla sig själv då han var uppenbart ute efter att provocera och störa ordningen.
då han inte höll sig till normal forumetikett utan skrek och tog mycket längre tid än som var avsett och ställde massor av frågor utan att vänta på att få ett svar utan bara gormade vidare. Sen fortsatte han skrika och gjorde våldsamt motstånd när polisen skulle avlägsna honom p.g.a. att han bröt mot reglerna och störde ordningen.

Förmodligen var det som hände precis vad han var ute efter med sitt uppträdande, att bråka och få uppmärksamhet.

Sen kan man kanske tycka att poliserna gjorde ett oprofessionellt ingripande (nej, campuspoliser är ofta inte de mest kompetenta och professionella poliserna...) och använde onödigt mycket våld, men som jag ser det så bad grabben om det.

http://www.youtube.com/watch?v=ridSOsxuU50

Posted on: 2007/9/25 22:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#7


See User information
Quote:

zpz2 skrev:

Hur är läskunnigheten? Han besökte University of Florida och hade en föreläsning.


Nolla, det var inte John Kerrys föreläsning dom syftade på, du kanske skulle försöka förstå vad som skrivs istället för att feltolka och påpeka småaktigheter..

Det var den incidenten som hände på just ett "kommunmöte" som Emil och Nissehult syftade på.. När en ledamot blir knuffad ut genom dörren och sedan misshandlad av en vakt!

Du gör allt för att skydda eliten och deras marionetter verkar det som, nu påstår du att grabben som blev zappad får skylla sig själv för att han störde ordningen!?! Dom stängde ju av mikrofonen när han tog upp en känslig fråga om skull and bones!!

Titta på det klippet igen så ser du en vakt i bakgrunden som gestikulerar att dom ska stänga av mikrofonen mitt i hans fråga..

Posted on: 2007/9/25 22:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#8


See User information
"grabben" bad inte om stryk, jag tyckte han ställde intresanta och tankevärda frågor. Han bröt inte direkt mot någon ordning, utan agerar så som många agerar i situationer då dom ska snacka (så som tex många politiker beter sig).

Att tasra Meyer var enligt vad jag kan se överdriver, han låg ju redan på marken och så, men jag tycker det intresanta är att dom stängde av micen såfort han frågade om skull & bones, men det var väll en slump? eller hur....

Posted on: 2007/9/25 22:58
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#9


See User information
och för övrigt var det inte den första filmen jag frågade vad det var frågan om, det var den andra filmen, med dom två gubbarna..
Så var det också avklarat.

Hur var det med kopplingsförmågan?

Posted on: 2007/9/25 22:59
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#10


See User information
hehe zpz är så skön, implanterade nog sitt microchip själv.

Posted on: 2007/9/26 13:43
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#11


See User information
Det tror jag också han gjorde, sen han var liten har han även spelat upp ett band varje gång han sover som säger "obey, dont ask, obey, you are a number, obey"

Posted on: 2007/9/26 16:05
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#12


See User information
Quote:

NisseHult skrev:
Ungefär som med David Snyder då...

Få se hur länge den här filmen får ligga kvar innan den raderas.


Borta nu.

Posted on: 2007/10/1 0:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aftonbladet nyhet på webtvn!
#13


See User information
Den finns här.

Posted on: 2007/10/2 9:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS