vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Re: Har du en egen strategi?
#25


See User information
Väl mött - "Rubens"...
Visst kan det se jävligt ut och ännu jvligare kommer det nog uppenbarligen att bli - men samtidigt så finns det en "mening" med hela skiten - skall du veta...
och denna då - "Mening" - skulle då vara att oavsett hur vi "Tycker om" (anser) om det hela - så är då ändå - meningen just den - att nu då "Trycket" liksom ökar - genom den interplanetära förhållandet som regelbundet (14 till 16-tusenårs- intervaller) infaller - så kommer många faktiskt att surfa på detta tryck och som då buddha menade att då kommer åtminstone ett par tusen människor - nånn % av alla som lever på denna jord - kunna förstå att kvalificera sig upp ett trappasteg i vår gemensamma utveckling...
Ty, tider som dessa är skitfiktiga för allt levandes - det är nu en transformering kan komma till stånd - om vi nu tar "Tillfället i Akt" - som det heter - annars så får vi göra om hela proceduren - som detv ofta är vanligare än vad man tror - lata och ignoranta som vi flesta nu olyckligtvis, är...

Men det är klart; Vi har nu faktum "Möjlighten" att som vi då - kallar det för: >VAKNA UPP!<...

Så om Vi då "Känner " för det - Gör då verkligen, "Det"...

Och intressant nog så hade varje röstande faktum - sas. en villja att se positivt på möjligheten att så, göra detta = "En egen strategi"...
Det var både skönt att se - plus förhoppningsfullt...
Ge dom jävlarna!

Posted on: 2007/11/3 21:58
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#26


See User information
Steffo
För mig tog det 1 år utan några jävla svampar. Egentligen över en natt när jag läste om illuminati för första gången och det sa bara klick. Men nu ett 1 år efter så känns bilden klarare. Jag mediterar och ändrade hela min livsstil osv. Det kallar jag att öppna sinnet. Såklart svampar kan hjälpa en på traven men många som testat svamp har ju helt fel inställning till allt, lever vi väldigt negativa tankebanor och upplevelsen blir som dem lever. Men sig inte att jag har ett öppet sinne för att jag aldrig testat svamp.

Posted on: 2007/11/4 16:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#27


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Steffo
För mig tog det 1 år utan några jävla svampar. Egentligen över en natt när jag läste om illuminati för första gången och det sa bara klick. Men nu ett 1 år efter så känns bilden klarare. Jag mediterar och ändrade hela min livsstil osv. Det kallar jag att öppna sinnet. Såklart svampar kan hjälpa en på traven men många som testat svamp har ju helt fel inställning till allt, lever vi väldigt negativa tankebanor och upplevelsen blir som dem lever. Men sig inte att jag har ett öppet sinne för att jag aldrig testat svamp.

Man kan inte tävla i ett "öppet" sinne, allt är ett perspektiv, hur kan du veta att du lyckats utan svampar om du aldrig testade, det är ett korkat svar, som tyder på att du har en kvasifilosofisk attityd, och "känner" dig vaken, om du har rätt eller fel i det, skiter jag i, det är inte det som är poängen.
Man kan inte säga

"maten smakade lika bra utan saft" om man aldrig drack den.

Så hur kan du veta?

Jag vet innan och efter, och andra med mig, som ochså testat, du kan inte tävla mot nån annan än dig själv.

Självklart gör inte svamp nån skillnad för en idiot.

Får jag fråga dig hur många % smartare du är nu, efteråt du sk vaknat(?) enligt egen uppfattning?

Föresten vet du varför "meditation" inte är en väg till de högsta tillstånden? Det heter "MEDI" vilket betyder "MELLAN" testa Ayahuasca så ser du att "meditation" inte har mycket gemensamt med de högre tillstånd man kan uppnå med sk "droger"

Posted on: 2007/11/4 16:46
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#28


See User information
Steffo
Om du använder ditt minne lite bättre så startade jag tråden om Ayahuasca här nyligen och berättade då att jag skulle testa drycken. Det gjorde jag oxå, men med ett mindre lyckat resultat pågrund av för svag dosering och koktid. Men ska absolut pröva igen. Jag ser svampar och andra liknande "droger" som farkoster och gateways till högre tillstånd. Var det inte det pharaohs sysslade med, öppnade star gates men hjälp av magiska svampar inuti pyramiderna. Jag säger inte att jag har ett 100 % öppet sinne och smartare än andra. Men jag är på en bra början och målet är mitt mål, ingen annans.

Posted on: 2007/11/4 21:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#29


See User information
Det är fullständigt strunt att tro på högre tillstånd... och ihop med biokemi, stoppa i munnen.
Vadå tillstånd? Om tillstånd är lågt, är det en slump eller enligt lagar, och som det ska vara? Vad skulle det vara för principer att tro att fysiska saker, saker ur denna smutsiga jord, kan vara/ge något högre än var det själv är.
Börja fatta vad detta tidsrum med alla slags lika låga nivåer är.
Tror ni det finns kemiska utgångar ur fängelset?
För att återfå något "högre" så måsta man förändra sig själv - hur kan ni missa grundpusselbit nummer ett?
Inga visa har hållt på med svampar eller växter, det vore befängt, och skymfande att tro dom om det.

Sådant hör bara ihop med sluttamper av en grupps/existens här - de "vet" att de håller på att bli så dåliga, knappt inte är human, utan uppfylld av astral skit och besatta upp över öronen... så de söker utvägar - det är sådant som kommer in och återspeglas, det tar över.
Ni är lurade.
Vakna som sagt.

Man tar sig för pannan, vakna.

Posted on: 2007/11/4 21:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#30


See User information
Quote:

DrKlot skrev:
Det är fullständigt strunt att tro på högre tillstånd... och ihop med biokemi, stoppa i munnen.
Vadå tillstånd? Om tillstånd är lågt, är det en slump eller enligt lagar, och som det ska vara? Vad skulle det vara för principer att tro att fysiska saker, saker ur denna smutsiga jord, kan vara/ge något högre än var det själv är.
Börja fatta vad detta tidsrum med alla slags lika låga nivåer är.
Tror ni det finns kemiska utgångar ur fängelset?
För att återfå något "högre" så måsta man förändra sig själv - hur kan ni missa grundpusselbit nummer ett?
Inga visa har hållt på med svampar eller växter, det vore befängt, och skymfande att tro dom om det.

Sådant hör bara ihop med sluttamper av en grupps/existens här - de "vet" att de håller på att bli så dåliga, knappt inte är human, utan uppfylld av astral skit och besatta upp över öronen... så de söker utvägar - det är sådant som kommer in och återspeglas, det tar över.
Ni är lurade.
Vakna som sagt.

Man tar sig för pannan, vakna.


"Jag talade men ingen svarade" Läs min signatur!

Posted on: 2007/11/4 22:29
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#31


See User information
Se vad New Age är... det hör till den korgen. Påverka hjärnan, släppa in annat mdvetande - i de lurades sinne omdöpt till förändrat medvetandtillstånd, högre medv...

New Age is a recent and developing belief system in North America encompassing thousands of autonomous (and sometime contradictory) beliefs, organizations, and events. Generally the New Age borrows its theology from pantheistic Eastern religions and its practices from 19th century Western occultism. The term "New Age" is used herein as an umbrella term to describe organizations which seem to exhibit one or more of the following beliefs: (1) All is one, all reality is part of the whole; (2) Everything is God and God is everything; (3) Man is God or a part of God; [...] (5) Man can create his own reality and/or values through transformed consciousness or altered states of consciousness.

Bara astrala saker. Det kan inte vara svårt att inse.

Vakna.

Posted on: 2007/11/4 22:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#32


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Steffo
Om du använder ditt minne lite bättre så startade jag tråden om Ayahuasca här nyligen och berättade då att jag skulle testa drycken. Det gjorde jag oxå, men med ett mindre lyckat resultat pågrund av för svag dosering och koktid. Men ska absolut pröva igen. Jag ser svampar och andra liknande "droger" som farkoster och gateways till högre tillstånd. Var det inte det pharaohs sysslade med, öppnade star gates men hjälp av magiska svampar inuti pyramiderna. Jag säger inte att jag har ett 100 % öppet sinne och smartare än andra. Men jag är på en bra början och målet är mitt mål, ingen annans.


Oj missade det, la ingen energi att kolla namnet, ta inget personligt i alla fall, jag går alltid emot information, inte mot person, även om jag ochså ger påhopp "svar på tal" ibland....
men jag tycker det är okunskap att säga som du gör.. har du testat en rejäl svampdos eller inte, jag tyder dig som inte.

Sen spelar det ingen roll att du vill veta, du får allt veta först och tala sedan =)

Själv har jag testat det ena och det andra. Men de flesta tycker och tror sig. Och "vet"

Här kör vi gnostiskt. Vi VET av EGEN kunskap, inget annat.

Posted on: 2007/11/4 22:38
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#33


See User information
Varför har man en "känsla" och en "tro" ja precis, som de religösa, man "vet" att DR KLOT inte kan stå för vem han är, det luktar direkt att denna "entitet", gömmer sig bakom identiteten KLOT för att inte framstå som FYRKANTIG. Rök ut fegisen, vilka tro ni han är, jag sätter 10 spänn på NOVAX

Posted on: 2007/11/4 22:55
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#34


See User information
Quote:

DrKlot skrev:
Se vad New Age är... det hör till den korgen. Påverka hjärnan, släppa in annat mdvetande - i de lurades sinne omdöpt till förändrat medvetandtillstånd, högre medv...

New Age is a recent and developing belief system in North America encompassing thousands of autonomous (and sometime contradictory) beliefs, organizations, and events. Generally the New Age borrows its theology from pantheistic Eastern religions and its practices from 19th century Western occultism. The term "New Age" is used herein as an umbrella term to describe organizations which seem to exhibit one or more of the following beliefs: (1) All is one, all reality is part of the whole; (2) Everything is God and God is everything; (3) Man is God or a part of God; [...] (5) Man can create his own reality and/or values through transformed consciousness or altered states of consciousness.

Bara astrala saker. Det kan inte vara svårt att inse.

Vakna.


Högre medvetande är 50 000 år gammalt om man skall tro dom som säger sig forskat mest. Har man varit där, förstår man varför en schaman fanns. Vilket man inte fattade innan, kan du förklara det för mig dr klot, kanske du kan söka på google efter "schaman + medvetande +fanns + varför"

Eller vet du nåt själv?

Posted on: 2007/11/4 22:59
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#35


See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

Don_juan skrev:
Steffo
Om du använder ditt minne lite bättre så startade jag tråden om Ayahuasca här nyligen och berättade då att jag skulle testa drycken. Det gjorde jag oxå, men med ett mindre lyckat resultat pågrund av för svag dosering och koktid. Men ska absolut pröva igen. Jag ser svampar och andra liknande "droger" som farkoster och gateways till högre tillstånd. Var det inte det pharaohs sysslade med, öppnade star gates men hjälp av magiska svampar inuti pyramiderna. Jag säger inte att jag har ett 100 % öppet sinne och smartare än andra. Men jag är på en bra början och målet är mitt mål, ingen annans.


Oj missade det, la ingen energi att kolla namnet, ta inget personligt i alla fall, jag går alltid emot information, inte mot person, även om jag ochså ger påhopp "svar på tal" ibland....
men jag tycker det är okunskap att säga som du gör.. har du testat en rejäl svampdos eller inte, jag tyder dig som inte.

Sen spelar det ingen roll att du vill veta, du får allt veta först och tala sedan =)

Själv har jag testat det ena och det andra. Men de flesta tycker och tror sig. Och "vet"

Här kör vi gnostiskt. Vi VET av EGEN kunskap, inget annat.


Ja det var ju avslöjande på flera sätt...

Steffo missar fortfarande viss grundförståelse.
Det du kalla "eget", är inte som du tror alls, vad gäller detta.

Du borde använda ordet kunskap på ett annat sätt - inge kan ha någon "kunskap" som är "högre" än vad som är detta tidsrum/samsara, skitfängelset för kosmos värst degenererade och smutsiga väsen/människor.

Tror ni att saker i hjärnan har något att göra med det utanför samsara... ni står i demonisk skit och smuts, i förvridna och redan övertagna sinnens värld så skiner det... och de går på det och tror det är andligt, eller högt... haha vakna.

Jag påminner om att jag flera gånger skrev om vad som hänt David Icke efter att han tagit det där Ay... , jag skrev att han fått hål i sin aura och blivit besatt, att det kunde märkas efteråt också på så sätt att han blivit mer agitativ - inte var sig själv.

Det är så den tragiska verkligheten är. NewAge är till för detta... och Ay... och svampar är redskap de har lagt med däri.

Långt efteråt hittade jag på nätet en blogg från en kvinna som skrev nästan exakt så om Icke, hon kunde "se".

Jag kan nästan lova att även ni skulle se det om ni studerade "människor" som håller på med sådant - det är fruktansvärt... sådana som Terrence M, de ser ut som människor, men vad är det... är allt därute som går på två ben människor. Vakna innan it'over... det är ju då även den tid då det är just over, och varför frivilligt svinnga sig över stupskanten, istället för att lugnt borda räddningsbåten. Till och med LSD raybeam gosar du med på din sajt.

Det är heavy promoting här från skumma krafter här på detta alltmer sjuka forum, i vissa avseenden... - att man vågar ta det ansvaret att promota sådana extremt allvarliga saker.

Vakna, stig ut ur kvicksanden.

Räckte det inte med detta:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=8093&forum=6

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=8301&forum=16

Posted on: 2007/11/4 23:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#36


See User information
Quote:

Steffo skrev:
Varför har man en "känsla" och en "tro" ja precis, som de religösa, man "vet" att DR KLOT inte kan stå för vem han är, det luktar direkt att denna "entitet", gömmer sig bakom identiteten KLOT för att inte framstå som FYRKANTIG. Rök ut fegisen, vilka tro ni han är, jag sätter 10 spänn på NOVAX


Vad pratar du nu för goja då... Det har väl aldrig varit någon "hemlighet" att jag hittade på DrKlot, och det där med Avdelningen. Alla som inte är bortdrogade har ju haft detta klart för sig hela tiden. Det är ju klarlagt i hundratals inlägg. Bara för ett par dagar sedan så skrev jag ju det i en tråd på svar till någon zz, som undrade vad DrKlot var. Jag krev då att det var en fantasifigur i Dr Novax huvud... skärp dig.

Vakna, och lägg bort drogerna nu, väx upp...

Posted on: 2007/11/4 23:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#37


See User information
Det blev som tyst (bra)

Någon som ser det allvarliga... här är om David Icke.

Som jag sa för länge sedan här på forumet, också:

David Icke: R.I.P.
by Peter Farley (with regret

[...]
Since then, David's work in Children of the Matrix and on the World Trade Center and 9/11 I thought were admirable pieces of research which in David's inimitable, if somewhat overblown style blasted the facts right into people's faces. I was again duly impressed, though by this time having written the first five volumes of my own work on the New World Order I was saddened that David refused to look at or even delve into the larger picture into which his research fell. It seemed like his was a problem of arrogance -- that he alone could and would save the world without any outside help (an attitude reflected in his new book).

Never being one to accept channeled works very well, David lacked the higher spiritual visison of what was taking place, although his basic message of love overcoming all was still the essential message needed against the prevailing darkness.

And then, like an adventuresome Aldous Huxley in The Doors of Perception to Heaven and Hell, he decided to experience the other worlds of the shape-shifting reptilians he had written so much about. Only not by natural means. He went to Brazil (as detailed in his new book INFINITE LOVE IS THE ONLY TRUTH - EVERYTHING ELSE IS ILLUSION) to have an ayahuasca experience. The only problem is, as many of those who have dealt with drug-related takeovers of a body, it was not David who got back into the body after this experience. As an experienced spiritual healer who can 'see' and work on people in any location around the world and interdimensionally, it doesn't take much to scan somebody to see what's going on, and with David, he's just not there. And what is is not very nice at all.

Like Whitley and those who went before him, one can see the difference in his work, hear it in his message, though with this new book, beyond the refigerator-magnet title, there is not much substance to note -- nothing most of us haven't heard from other druggies who only become more self-involved with every new drug-induced awakening. And here it doesn't work at all. If David once didn't have the higher spiritual visison of what was taking place in this corner of fine. Well, it ain't. And something has to be
done about it.

And now the rest of us have to carry on, one more fallen foe to be mourned in a war that has no children and no victims, only combatants, as we all are.
[...]

http://www.4truthseekers.org/articles/david_icke_r_i_p_.php

Att det är så svårt för en del att vilja inse deta här är ett mysterium. Betänk vad man förlorar, sitt liv, ger upp det - och promota inte att andra ska mista livet här, för det med droger/Ayahuasca är till för det.

Det går bra att psoat massa New Age från smörgåsbordet därute, men vakna, det är det svårare med. Varför? Jo som jag sagt många gånger. Det so rules i en, karma/etc, har tagit över... det är alltså inte en själv längre. Därför "måste" man försöka ge upp sin smuts, vilket är detsamma som livet här är till för - inget annat. Då får man naturligt tillbaka det man förlorat = upplysas. Sådana här droger/ceremonier är som ett slags offer - man offrar sig själv. Det skrivs i detta sammanhang ofta här om tallkottkörteln - men utan att det är verkligt insett vidden av det, vad den har för "sammanhang" här, fysiskt/denna nivån. Varför säger man i vissa sammanhang att det är själens boning?

Drogen gör att det blir fritt för andra väsen att "inta den boningen" - det är detsamma som att en annan har kroppen.
Fatta fett nu.

Posted on: 2007/11/5 20:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#38


See User information
Asså, fallet med Icke bevisar varken det ena eller det andra.

Hans nya bok handlar mycket mer om alternativ healing och lavemang än om droger.

Och det är väll å-andra sidan inte så konstigt att han såg det han såg..

Kolla på pokemon i en vecka o ta syra på det och se vad du ser..

Men inte fan bevisar det att pokemons styr världen, men det bevisar inte heller att din kropp har blivit övertagen av en själv från galaxen plurion x.

Posted on: 2007/11/5 20:55
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#39


See User information
Emil, varför pratar du strunt?
Jag pratar inte strunt.

Vad är det du vill ha fram?

Posted on: 2007/11/5 20:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har du en egen strategi?
#40
Resistance Is Futile...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#41


See User information
Tycker inte direkt att jag pratar strunt, drog bara en liten löjlig paralell för att få fram vad jag menade.

Men okej, jag kan levla med dig novax.

När det kommer till psykadeliska droger så handlar det väldigt mycket om sets and settings, dvs om du är ledsen eller rädd kommer detta öka otroligt mycket om du tar något psykoaktivt ämne.
Samma sak om du är övertygad om att "oneness" kommer att prata med dig, och du tänker på det väldigt mycket innan och under "trippen" är chansen väldigt stor att man kommer uppleva detta.

Det borde Icke veta och borde inte basera "fakta" på något han upptäckte då han var påtänd.

Så man kan ju ganska snabbt räkna bort dom "bevis" han grundar på sin tripp..

Men å andra sidan tycker jag inte heller han har gjort något som tyder på att han skulle ha blivit övertagen eller grovt ändrat.

Icke har alltid bytt spår lite då och då.

Och som jag sa innan, så handlar faktiskt inte boken love is... så väldans mycket om jusst hans trippar som folk verkar tro och hävda.

Posted on: 2007/11/5 21:02
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#42


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Tycker inte direkt att jag pratar strunt, drog bara en liten löjlig paralell för att få fram vad jag menade.

Men okej, jag kan levla med dig novax.

När det kommer till psykadeliska droger så handlar det väldigt mycket om sets and settings, dvs om du är ledsen eller rädd kommer detta öka otroligt mycket om du tar något psykoaktivt ämne.
Samma sak om du är övertygad om att "oneness" kommer att prata med dig, och du tänker på det väldigt mycket innan och under "trippen" är chansen väldigt stor att man kommer uppleva detta.

Det borde Icke veta och borde inte basera "fakta" på något han upptäckte då han var påtänd.

Så man kan ju ganska snabbt räkna bort dom "bevis" han grundar på sin tripp..

Men å andra sidan tycker jag inte heller han har gjort något som tyder på att han skulle ha blivit övertagen eller grovt ändrat.

Icke har alltid bytt spår lite då och då.

Och som jag sa innan, så handlar faktiskt inte boken love is... så väldans mycket om jusst hans trippar som folk verkar tro och hävda.


Men är det viktigt vad du "tycker"... jag skriver som det är med tex fd Icke, och visar på vad andra sagt, nu.

Prata inte försvar av dåliga saker, jag vet inte varför du gör det.
Icke är strunt vad gäller sådant som kom efter att började med sin lovegrej. Hur ska han kunna veta något om "alternativ healing...", när han är ur kurs, inte längre där. Fatta att sådant där med "oneness" och alternativ healing... är dåliga saker. Nu kommer det från "han", det är så det nu är arrangerat. Fatta att detta är inte avsett att hjälpa andra människor, utan är bara allt från villfarelse, illusoriskt till förödande. Om han inte vet grunpusselbitar, inte har en andlig förståelse - vilket han INTE har, så blir ju allt som han skriver om sådant som han nu gör - fel>>evil>> - är till för att spuckso ska bli losta puckos.

Vakna eller go ahead.

Mera:

I know of a few people that have taken Ayahuasca and have apparently lost something as a result of it. This includes David Icke, who I at one time I felt was a Jesus like figure that was communicating a message that would change the world. He sent an email to all his registered web site users that reflected a delusional state of mind. Mind you, with the world and economic conditions as they are, this can happen to the best of us. However, I also heard that he aged rapidly since after his Ayahuasca experience. This, if it is true, could have been caused by some mental creatures sucking away his life force.

Others like Stuart Wilde seem to be in the same boat - fighting mythical creatures. Graham Hancock seems fine..."


Bara att det nämns Amsterdam i trådar här, får alla som är pyyyyttelite vakna att haja till. En pervossjuk håla, en kloak - det skrivs det här att man ska åka till, ta drogen där.

Där sitter KZ och jobbar på sin portal, vad det nu hette - denne "kille" som är inkörd på grovpervo och droger... jag har redan postat samma ord som står här ovan... "...would change the world" - han skrev att hans projekt är för att transform the world, tror jag. Fattar ni inte vad det är för sjuka låga väsen som tar över... - det är de som sedan ska ha ut detta. De tar över våra kroppar och vill ta över hela rasket. Det vet all minivakna sedan länge, dessa saker. Det är gammalt självklart och det borde alla som tror sig nudda att vara vaken veta.

Posted on: 2007/11/5 21:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har du en egen strategi?
#43
"fritt för andra väsen att "inta den boningen"





Min egen intuition att vägra ta droger har jag haft sedan jag var liten grabb. Undrar varför ?


Håller på att läsa Ickes senaste bok och får inte ihop det. Han verkar totalt snurrat ihop det i "Illusionens värld ".

Allt är en Illusion. Vad fan menar karln ?

Vi lever i den här dimensionen och så som jag ser på " verkligheten " så verkar han blandat ihop begreppen ( dimensionerna ) totalt.

Min strategi är att få andra att ifrågasätta saker och ting , men den här boken är ju inte det första man ger dom.


Den här världen kan säkert vara en Illusion för andra väsen som befinner sig på ett annat plan.


Har Icke spårat ur ??

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#44


See User information
Ptja, för mig är det väll viktigare vad jag "tror" an vad du "tror".

Och jag fattar inte varför du gör sådana skumma antaganden hela tiden.

Bara för att jag hävdar att Icke inte blev övertagen av en mystisk varelse, eller att han upplevde något riktigt spirituellt heller, så betyder väll inte det att jag håller med allt han säger?

Jag tror att dom flesta tar Icke med en nypa sallt.


Men en sak som han säger tycker jag passar in på dig, och det är att man ska passa sig för personer som hävdar sig förstå allt..

Posted on: 2007/11/5 21:23
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#45


See User information
Quote:

DrKlot skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Varför har man en "känsla" och en "tro" ja precis, som de religösa, man "vet" att DR KLOT inte kan stå för vem han är, det luktar direkt att denna "entitet", gömmer sig bakom identiteten KLOT för att inte framstå som FYRKANTIG. Rök ut fegisen, vilka tro ni han är, jag sätter 10 spänn på NOVAX


Vad pratar du nu för goja då... Det har väl aldrig varit någon "hemlighet" att jag hittade på DrKlot, och det där med Avdelningen. Alla som inte är bortdrogade har ju haft detta klart för sig hela tiden. Det är ju klarlagt i hundratals inlägg. Bara för ett par dagar sedan så skrev jag ju det i en tråd på svar till någon zz, som undrade vad DrKlot var. Jag krev då att det var en fantasifigur i Dr Novax huvud... skärp dig.

Vakna, och lägg bort drogerna nu, väx upp...


ojdå, det visste jag inte, jag såg att nån nämde DR klot, och jag kände igen dina resonemang, VAKNA är ju din favorit, vatefter jag myntade mitt ordspråk,, som skapades när jag gav dig svar på tal.

VÄX upp VAKNA osv är bara tomma ord, floskler, och de gör dig till samma sak. Om jag säger till dig "sov" somnar du då?
Om jag säger "banta" tappar du vikt då?
Om du är hungrig skall jag säga "bli mätt" och du känner ingen hunger mer?
Hur kan du ens säga Vakna, eftersom du inte har gjort det själv? Hade du gjort det skulle du inte använda "tomma" begrepp.

Posted on: 2007/11/5 21:25
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#46


See User information
Quote:


Allt är en Illusion. Vad fan menar karln ?


Har Icke spårat ur ??


Det han menar med att allt är en illusion, iaf så som jag tror han menar, är att allt är ju egentligen bara vibrationer osv, och det vår hjärna är kapabel att se är det som reflekterar ljud, men även detta är ju bara vår hjärnas översättning. Om vi tex ser en näsa som är ut-och-in kommer vår hjärna översätta det så den blir på rätt håll.

Något sådant tror jag han menar, fasst ibland verkar han mena något annat, svårt att säga..


Han har alltid varit ganska utspårad :--)

Posted on: 2007/11/5 21:26
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#47


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Quote:


Allt är en Illusion. Vad fan menar karln ?


Har Icke spårat ur ??


Det han menar med att allt är en illusion, iaf så som jag tror han menar, är att allt är ju egentligen bara vibrationer osv, och det vår hjärna är kapabel att se är det som reflekterar ljud, men även detta är ju bara vår hjärnas översättning. Om vi tex ser en näsa som är ut-och-in kommer vår hjärna översätta det så den blir på rätt håll.

Något sådant tror jag han menar, fasst ibland verkar han mena något annat, svårt att säga..


Han har alltid varit ganska utspårad :--)

det han säger kan mycket väl stämma, hur konstigt det än kan verka, man kan ochså "se" ljud, och "känna" färger, materia är bara tomhet, och partiklarna är uppbygda av vibrerande strängar. som inte består av materia, "vikt" är en rest från en annan dimension, och energi kan varken skapas eller förstöras, eller förbrukas, så man kan lugnt säga att vi lever i en konstig värld. Han skrev det där efter en Ayahuasqa tripp, och han skulle nog vara kvar i trippen för att fatta vad han ens snackar om ibland, men jag ser det som hans tripp terapi, han expanderade sitt medvetande, och ventilerar det efteråt.

Posted on: 2007/11/5 21:51
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har du en egen strategi?
#48


See User information
Måste bara vika in med en sak..

Vad är det som säger att man är vaken? Att man anser sig själv vara det? Att det kommer en tomte flygande och säger det?

Jag håller med Steffo här..

Kommer och tänka på änu en sak när jag läser denna tråden..

I ett läge är allt eliten säger ren lögn, men nu helt plötsligt har dom rätt i skolan med att droger är fel och gör användaren konstig? Är inte det en väldig dubbel moral?

När någon sitter å gnäller på vad någon skrivit och kallar det för gojja och bara anser sig själv vara överlägsen och veta bäst och vara upplyst osv tycker jag det blir ganska löjligt....

Förstår någon inte varför så har ni nått att fundera på lite.

läste nånstans ett citat från nån stor tänkare jag inte minns namnet på som var typ såhär: "tror man sig veta allt vet man ingentligen inget" eller nått liknande.

Man kan lära sig vad som hellst men när man FÖRSTÅR det man lärt sig får man nytta av det, innan det är det bara lös info.. typ som hos "rain man" (minns inte vad han heter ingentligen) Han mins allt han läst men kan inte använda något av det, alltså tycker jag inte han är specielt smart, han har bara ett jävligt bra minne. förstår ni vart jag vill komma?

Förresten, handlade väl denna tråden om vad man har för strategi för att vända värden som den är nu och få bort eliten? eller?

Jag har en som går ut på att få ut fri energi till massorna så elitens största grepp försvinner, och sen när allt spårat ut eftersom folk inte är mogna nog att hantera fri energi kommer värden vara redo för nästa civilisaton, som förhoppnings vis blir hållbar och friare än den vi lever i nu.

Posted on: 2007/11/6 2:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
76 user(s) are online (76 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 76

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS