vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#1


See User information
http://www.erichufschmid.net/TFC/Zion-Summary.html

Läs om Israelerna med förkunskap om 9/11 som dansade på taken, och togs tillfånga på 9/11, de berättade senare i tv att dom var utsända att dokumentera denna händelse, hur kunde de veta att det skulle ske?

Posted on: 2007/11/13 20:57
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#2
Citat från Duran Durans låt:Vertigo-do the demolition

"Do the dance, do the demolition.....do the dance, do the demolition"


Kolla Planet Earth videon Steffo. Visst är det väldigt märkligt att vid 0:50 och 1:58(3 dimensionell bild), så är det skyskrapor, som är blåa.

http://www.youtube.com/watch?v=-recskrzunI

OCH NÄR MINNET AV TORNEN SEDAN SKALL UPPMÄRKSAMMAS, SÅ ÄR DET BLÅA LJUSKÄGLOR!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fWqeIMweA18

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#3


See User information
Quote:

TheArbiter skrev:
Citat från Duran Durans låt:Vertigo-do the demolition

"Do the dance, do the demolition.....do the dance, do the demolition"


Kolla Planet Earth videon Steffo. Visst är det väldigt märkligt att vid 0:50 och 1:58(3 dimensionell bild), så är det skyskrapor, som är blåa.

http://www.youtube.com/watch?v=-recskrzunI

OCH NÄR MINNET AV TORNEN SEDAN SKALL UPPMÄRKSAMMAS, SÅ ÄR DET BLÅA LJUSKÄGLOR!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fWqeIMweA18


I första videon, se den senaste kommentaren om 1.33.

Posted on: 2007/11/14 0:39
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#4
Quote:

DrKlot skrev:

I första videon, se den senaste kommentaren om 1.33.



Yup, de har försökt grumla bilden med fruset vatten, men svampen med sin fot syns om man pausar, när han sjunger know.

Something prescious, let me know(let me in on the secret).

De har en låt som heter Secret October också.


Get ready for Arcadia, förlåt Ar Caida, nej Al Caida nästa år i början av Oktober.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#5


See User information
Duran Duran - Secret Oktober


Wise on a birthday party in a world full of surprising fireworks
And sudden silence shhh
Lying on a strangers bed the new day breaks like a speeding train or an old friend
Ever expected but never knocking
Holding your own in a battered car all night parties cocktail bars
And smile when the butterfly escapes the killing jar

Sure eyes awake before the dancing is over wise or naked in secret Oktober

Freefall on a windy morning shore nothing but a fading track of footsteps
Could prove that you never been there
Spoken on a cotton cloud like the sound of gunshot taken by the wind
And lost in distant thunder racing on a shining plain
And tomorrow you'll be content to watch as the lightning plays along the wires and you'll wonder

Sure eyes awake before the dancing is over wise or naked in secret Oktober
Sure eyes awake before the dancing is over wise or naked in secret oktober

Posted on: 2007/11/14 1:02
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#6


See User information
Bilder på tarotkort 16, the tower:

http://www.learntarot.com/bigjpgs/maj16.jpg
http://www.cineris.org/blog/wp-conten ... 006/08/16_Major_Tower.jpg
http://www.wischik.com/lu/tarot/major16.jpg
http://www.78tarots.com/tarots_major_arcana/16tower.jpg
http://www.cineris.org/blog/wp-conten ... 006/08/16_Major_Tower.jpg


But the most astounding effect was when I looked at cards 15, 16 and 17 together. Three of America’s most significant icons, and America’s greatest tragedy are depicted here simultaneously. Here was 911 “in the cards!” In a pictorial sense, the Pentagon aligns perfectly with the pentagram of card 15. But it also aligns thematically: the ruler of hell with the ruler of the military complex that oversaw 911.

It doesn’t take much of a stretch to see the Twin Towers in card 16. The site of men and women tumbling towards their death to escape the fires within the towers is a grim reminder that the real culprits of 911 should not go unpunished. Additionally, the tower is card 16 wears a crown. Clearly the tower is meant to represent an edifice of great import and power; exactly like the name “World Trade Center” implies.



The amazing discoveries continued when I made the connection between Bullinger’s analysis of the number two and 9/11. The Real 911 expands on these mysterious alignments in much greater detail, but I will reveal a small portion here. Accompanying his discussions about foes, adversaries, enmity, divisions and contrasts, Bullinger includes a list of Bible verses that illustrate these themes. They are dominated by pairs of digits, particularly elevens and twenty-twos.

http://www.thereal911.com/html/4_whore_of_babylon.html

______


Tarot imagery - Why the Twin Towers?

The world elite had a lot of options in the buildings they could have blown up, which raises the question why they chose the Twin Towers. Of course there are a lot of explanations including the fact that they resembled the figure 11 (number 11) and some of the financial evidence within the towers needed to be destroyed. But the real clue comes from the Card No. 16 in the major Arcana of the Tarot cards. Its symbolism is a "Tower struck by Lightning". Some Tarot packs portray this card with people falling out of the building, when the tower is struck. Compare this with the television images which were beamed to millions of people across the world day in and day out after the event! This card symbolises the destruction of the old to pave the way for the new - (New World Order). It doesn't take much to put 2 and 2 together to know what was going on ...

http://www.osfa.org.uk/begin.htm

_________

Posted on: 2007/11/14 1:15
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#7


See User information
"Evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
Har du missat detta Steffo ???

Hoppas du inte har ätit taggtråd nu .

Posted on: 2007/11/14 2:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#8


See User information
Quote:

sale skrev:
"Evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
Har du missat detta Steffo ???

Hoppas du inte har ätit taggtråd nu .


Steffo von UBER säger, du har missupfattat allt, jag är Allsmäktig, inte allvetande, inte ännu. Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa!


Posted on: 2007/11/14 15:50
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#9


See User information
"Its not easy to be humbel when u now u are fucking best"

Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.

Du vet dom som flyger högst dom faller tyngst, så kom ner på jorden med båda fötterna

Posted on: 2007/11/14 16:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#10


See User information
Quote:

sale skrev:
"Its not easy to be humbel when u now u are fucking best"

Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.

Du vet dom som flyger högst dom faller tyngst, så kom ner på jorden med båda fötterna


citat "Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.
"
Fel jag sa "Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa!"

Steffo von Uber

jag kallar mig inte detta själv, det har jag fått som smeknamn, tydligen är "normen" medelignorant här. Man skall inte vara bäst, aja baja

ps sluta stirra på mig, annars pinkar jag dig i ögat!

Posted on: 2007/11/14 16:40
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#11


See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

sale skrev:
"Its not easy to be humbel when u now u are fucking best"

Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.

Du vet dom som flyger högst dom faller tyngst, så kom ner på jorden med båda fötterna


citat "Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.
"
Fel jag sa "Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa!"

Steffo von Uber

jag kallar mig inte detta själv, det har jag fått som smeknamn, tydligen är "normen" medelignorant här. Man skall inte vara bäst, aja baja

ps sluta stirra på mig, annars pinkar jag dig i ögat!


HAHA

Är det bara jag som tycker det där va roligt? :P

Förresten, varför gnälla om duran duran hela tiden? det är ju knappast dom som planerat hela skiten osv... Dom är ju lika mycket dockor som alla andra politiker och barbis...

Läste här för ett tag sen att eliten tycker det är kul att berätta vad dom ska göra först, å de gör dom ju hela tiden om man bara kollar runt lite i 15min så varför hålla på å gräva i massa skit? Vad gör det för skillnad?

Posted on: 2007/11/14 19:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#12
Quote:

Mini skrev:

Förresten, varför gnälla om duran duran hela tiden? det är ju knappast dom som planerat hela skiten osv... Dom är ju lika mycket dockor som alla andra politiker och barbis...

Läste här för ett tag sen att eliten tycker det är kul att berätta vad dom ska göra först, å de gör dom ju hela tiden om man bara kollar runt lite i 15min så varför hålla på å gräva i massa skit? Vad gör det för skillnad?



Osså, blev det en till.

Säg hej till din kompis Kalkonmannen, Mini om ni nu inte är samma person med olika nick!!


Otroligt vad detta med Duran Duran är laddat.

Många är sååååå ängsliga.

Varför gräva? Ja varför bry sig överhuvudtaget, mini?

JAG VET ATT DURAN DURAN VAR ANKLAGADE FÖR ATT VARA ETT VIDEO BAND(inte en tejp dårå) FRÅN BÖRJAN!

ATT DE INTE KUNDE SPELA SINA INSTRUMENT ORDENTLIGT!

DIANA GILLADE DEM OCH JAG TROR ATT DET FINNS LÄNKAR RÄTT UPP I DET BRITTISKA KUNGAHUSET OM MAN GRÄVER LITE MER!

DÄRFÖR SKALL JAG/VI FORTSÄTTA ATT GRANSKA DURAN DURAN!

DEN BRITTISKA TRONEN HAR PRESENTERAT SIN PLAN FÖR HUR DE ÅTER SKALL REGERA VÄRLDEN, GENOM DURAN DURAN!

SECOND BRITISH INVASION, KALLADES DE, I USA.

DET LIGGER MER I DETTA, ÄN VAD MÅNGA TROR.

"EYES AWAKE OTHERWISE THE DANCING WILL BE OVER FOR 90% OF US"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#13


See User information
[...]
By this method, the trillionaire masters of the universe remain hidden whilst Forbes magazine poses lower ranking billionaires like Bill Gates and Warren Buffett as the richest men in the world. Retired management consultant Gaylon Ross Sr, author of Who's Who of the Global Elite, has been tipped from a private source that the combined wealth of the Rockefeller family in 1998 was approximately (U.S.) $11 trillion and the Rothschilds (U.S.) $100 trillion.(18) However something of an insider's knowledge of the hidden wealth of the elite is contained in the article, Will the Dollar and America Fall Down on August 19?.." on page1 of the 12th July 2001 issue of Russian newspaper, Pravda(19).

The newspaper interviewed Tatyana Koryagina, a senior research fellow in the Institute of Macroeconomic Researches subordinated to the Russian Ministry of Economic Development (Minekonom), on the subject of a recent conference concerning the fate of the U.S. economy:


Koryagina: The known history of civilization is merely the visible part of the iceberg. There is a shadow economy, shadow politics and also a shadow history, known to conspirologists. There are [unseen] forces acting in the world, unstoppable for [most powerful] countries and even continents.


Pravda: Just these forces intend to smash America on August 19?


Koryagina: There are international "super-state" and "super-government" groups. In accordance with tradition, the mystical and religious components play extremely important roles in human history. One must take into account the shadow economy, shadow politics and the religious component, while predicting the development of the present financial situation.


Pravda: Still, I don't understand what could be done to this giant country [the U.S.], whose budget is calculated in the trillions of dollars.


Koryagina: It is possible to do anything to the U.S... whose total debt has reached $26 trillion. Generally, the Western economy is at the boiling point now. Shadow financial activities of $300 trillion are hanging over the planet. At any moment, they could fall on any stock exchange and cause panic and crash. The recent crisis in Southeast Asia, which touched Russia, was a rehearsal.


This is a startling revelation: $300 trillion of wealth is secretly controlled by an unspecified cabal of the world's richest families.

The power of Rothschild family was evidenced on 24th September 2002 when a helicopter touched down on the lawn of Waddedson Manor, their ancestral home in Buckinghamshire, England. Out of the helicopter strode Warren Buffet, - touted as the second richest man in the world - and Arnold Schwarzenegger, candidate for the Governorship of California. They'd come to rub shoulders with James Wolfensohn, President of the World Bank and Nicky Oppenheimer, Chairman of De Beers at a two day conference hosted by Jacob Rothschild. Arnold went on to secure the governorship of one of the biggest economies on the planet a year later. The fact that he was initiated into the ruling class in the Rothschilds' English country manor is more evidence of the international nature of the cartel and the location of its centre of gravity.

Posted on: 2007/11/14 20:22
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#14


See User information
Var är videobeviset med israeler som dansar?

Posted on: 2007/11/14 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#15


See User information
Quote:

Steffo skrev:
http://www.erichufschmid.net/TFC/Zion-Summary.html

Läs om Israelerna med förkunskap om 9/11 som dansade på taken, och togs tillfånga på 9/11, de berättade senare i tv att dom var utsända att dokumentera denna händelse, hur kunde de veta att det skulle ske?

I filmklippet på sidan sa de (enligt översättaren) att deras syfte var att dokumentera det som hände, inte att de var utsända för att göra det.
Det var många som filmade det som hände i samma syfte, det behövdes ingen förkunskap för att sätta igång och filma efter att händelseförloppet startat.

Posted on: 2007/11/14 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#16


See User information
Men man reser inte runt halva jorden bara för känner på sig att något kanske kommer hända, eller gör du de?

Men det kvittar om jag så uppfann en tidsmaskin och kunde tamed dig tillbaks till den 10 september 2001 och visade dig sprängladningar i tornen så skulle du ha nån förklaring till varför dom var där och att dom inte alls är nått bevis för att någon tänker spränga dom...

Vad gäller Duran Duran så har jag bara ett nick här och det är Mini...

jag skiter fulkoligt i om du vill lägga din tid på att försöka hitta kopligar mellan värden som den är och ett kasst sythpopband från 80-talet.
Och bara för Diana gillade dom betyder det ju inte att dom ligger bakom allt. Diana gillade antagligen många andra artister också, har alla dom koplingar med kungahuser också då?

Jag sökte runt lite om dom nu och Russell Mulcahy har ju gort flera av deras videos, så skansen är ju större att han har nått med allt att göra isf.. Vem skrev deras texter?

Att deras texter har mycket som beskriver och kan koplas till vad som händer nu betyder ju inte att dom sitter vid spakarna! Snarare är han/hon som gorde dom kända närmare spakarna än duran pojkarna....

När jag frågade varför man ska gräva i sånt här menade jag vad du tror att du kommer fåut av det? Kommer det göra nån skillnad om det visar sig att duran duran styr värden genom att skicka ut krypterade order i sinna låt texter? Vet du vem som skriver deras texter och vem som har fått fram dom i rampljuset?

Det finns mängder med artiseter som gör bra musik men som har en atityd eller livsstil jag inte gillar, men ändå lyssnar ja på deras musik. Varför skulle det inte vara samma sak med Diana?

Jag lägger min energi på att hitta en lösning ut ur dösspiralen mänskligheten satt sig i nu, därför tycker jag det är onödigt att forska på om ett gammalt pop-band har med allt att göra eller inte, oavsätt vilket så är värden som den är nu och det är ju oändligt mycket lättare att ändra på framtiden ist för saker som redan har hänt.

Posted on: 2007/11/15 1:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#17


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Steffo skrev:
http://www.erichufschmid.net/TFC/Zion-Summary.html

Läs om Israelerna med förkunskap om 9/11 som dansade på taken, och togs tillfånga på 9/11, de berättade senare i tv att dom var utsända att dokumentera denna händelse, hur kunde de veta att det skulle ske?

I filmklippet på sidan sa de (enligt översättaren) att deras syfte var att dokumentera det som hände, inte att de var utsända för att göra det.
Det var många som filmade det som hände i samma syfte, det behövdes ingen förkunskap för att sätta igång och filma efter att händelseförloppet startat.
Har inte det faktum att dom själva säger att dom var där för att dokumentera eventet någon relevans?

Posted on: 2007/11/15 2:11
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#18


See User information
Quote:

Mini skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

sale skrev:
"Its not easy to be humbel when u now u are fucking best"

Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.

Du vet dom som flyger högst dom faller tyngst, så kom ner på jorden med båda fötterna


citat "Du säger att det är inte lätt att vara ödmiuk, när man är bäst.
"
Fel jag sa "Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa!"

Steffo von Uber

jag kallar mig inte detta själv, det har jag fått som smeknamn, tydligen är "normen" medelignorant här. Man skall inte vara bäst, aja baja

ps sluta stirra på mig, annars pinkar jag dig i ögat!


HAHA

Är det bara jag som tycker det där va roligt? :P

Förresten, varför gnälla om duran duran hela tiden? det är ju knappast dom som planerat hela skiten osv... Dom är ju lika mycket dockor som alla andra politiker och barbis...

Läste här för ett tag sen att eliten tycker det är kul att berätta vad dom ska göra först, å de gör dom ju hela tiden om man bara kollar runt lite i 15min så varför hålla på å gräva i massa skit? Vad gör det för skillnad?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=67498#forumpost67498

Posted on: 2007/11/15 3:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#19


See User information
Resized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized Image

Posted on: 2007/11/15 14:00
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#20


See User information
Quote:

vad menar du med de där?

Eller förstog du bara inte att jag menade att jag tycker det är lite onödigt att gräva ner sig i att leta koplingar i saker som duran duran?
Dom är bara dockor för att få ut grejer..

Vill man få "vanligt" folk att öpna ögonen bör man ju göra det med saker som känns mer troliga för en "vanlig" svensson än att ett gammal pop-band skulle ligga bakom allt....

Jag läger min tid på att försöka förstå saker som skulle kunna vända på makt-pyramiden.

Posted on: 2007/11/15 18:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#21


See User information
Quote:

Mini skrev:
Quote:

vad menar du med de där?

Eller förstog du bara inte att jag menade att jag tycker det är lite onödigt att gräva ner sig i att leta koplingar i saker som duran duran?
Dom är bara dockor för att få ut grejer..

Vill man få "vanligt" folk att öpna ögonen bör man ju göra det med saker som känns mer troliga för en "vanlig" svensson än att ett gammal pop-band skulle ligga bakom allt....

Jag läger min tid på att försöka förstå saker som skulle kunna vända på makt-pyramiden.


Det som posta här om Guran Uran har väl aldrig varit för att säga att "de ligger bakom allt..." - varifrån fick du det? Det handlar inte om att ligga bakom, utan det kan ju användas för att öppna ögonen för att hur saker och ting på något sätt ändå vets om, att det är planering - eller att det har med annat att göra som att det finns något som visar sig på olika sätt - kommer fram i sånger, filmer och händelser - synkronisitet och det...

Posted on: 2007/11/15 18:14
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#22


See User information
Jag bara förstått det som att det är vad han säger hela tiden.
Det värkar ju nästan så ibland iaf... Som varför skulle duranarna bli nervösa för det? Dom sjunger ju bara texterna dom får.
Viktigare är väl då att syfta på VEM som skrvit texterna och varför? Och sen gräva bland textförfattarens kontakter och koplingar.

Annars håller jag med dig till 100%!

Posted on: 2007/11/15 19:19
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#23


See User information
Quote:

Mini skrev:
Quote:

vad menar du med de där?

Eller förstog du bara inte att jag menade att jag tycker det är lite onödigt att gräva ner sig i att leta koplingar i saker som duran duran?
Dom är bara dockor för att få ut grejer..

Vill man få "vanligt" folk att öpna ögonen bör man ju göra det med saker som känns mer troliga för en "vanlig" svensson än att ett gammal pop-band skulle ligga bakom allt....

Jag läger min tid på att försöka förstå saker som skulle kunna vända på makt-pyramiden.
Var för skall du då uppmana folk till din "hjäna " låt han forska bäst han vill det är hanns spår.Stör det digg på ett eller annat sätt. , Jag tycker att alla sköta sig själva å skit i andra (så )länge det inte stör dig ( typ ditt inlägg) Har du något viktigt att komma det var god , annars TUrRPA KINNI

Posted on: 2007/11/15 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!
#24
Quote:

sale skrev:
Quote:

Mini skrev:
Quote:

vad menar du med de där?

Eller förstog du bara inte att jag menade att jag tycker det är lite onödigt att gräva ner sig i att leta koplingar i saker som duran duran?
Dom är bara dockor för att få ut grejer..

Vill man få "vanligt" folk att öpna ögonen bör man ju göra det med saker som känns mer troliga för en "vanlig" svensson än att ett gammal pop-band skulle ligga bakom allt....

Jag läger min tid på att försöka förstå saker som skulle kunna vända på makt-pyramiden.
Var för skall du då uppmana folk till din "hjäna " låt han forska bäst han vill det är hanns spår.Stör det digg på ett eller annat sätt. , Jag tycker att alla sköta sig själva å skit i andra (så )länge det inte stör dig ( typ ditt inlägg) Har du något viktigt att komma det var god , annars TUrRPA KINNI



Håhå jaja.

Tack Sale och DrKlot


Du tror inte folk börjar ana ugglor i mossen, när du tjatar som du gör mini.

Bry inte din hjärna med vad jag sysslar med.

Jag sprider info i infokriget och folk får dra sina egna slutsatser.

Durans Planet Earth video pekar dock kraftigt bort från Al Qaeda och en massa galna araber beträffande 911.

Och om du bara får människor att tänka till en millisekund om detta med den officiella 911 förklaringen, så är jättemycket vunnet.

De börjar forska själva och vaknar förhoppningsvis upp så småningom.

Det handlar om att förändra människors mindset, därför kan något egendomligt inom showbiz vara ett utmärkt vapen för en infokrigare.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS