vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Har du en egen strategi?

See User information
Quote:

Mini skrev:
Måste bara vika in med en sak..

Vad är det som säger att man är vaken? Att man anser sig själv vara det? Att det kommer en tomte flygande och säger det?

Jag håller med Steffo här..

Kommer och tänka på änu en sak när jag läser denna tråden..

I ett läge är allt eliten säger ren lögn, men nu helt plötsligt har dom rätt i skolan med att droger är fel och gör användaren konstig? Är inte det en väldig dubbel moral?

När någon sitter å gnäller på vad någon skrivit och kallar det för gojja och bara anser sig själv vara överlägsen och veta bäst och vara upplyst osv tycker jag det blir ganska löjligt....

Förstår någon inte varför så har ni nått att fundera på lite.

läste nånstans ett citat från nån stor tänkare jag inte minns namnet på som var typ såhär: "tror man sig veta allt vet man ingentligen inget" eller nått liknande.

Man kan lära sig vad som hellst men när man FÖRSTÅR det man lärt sig får man nytta av det, innan det är det bara lös info.. typ som hos "rain man" (minns inte vad han heter ingentligen) Han mins allt han läst men kan inte använda något av det, alltså tycker jag inte han är specielt smart, han har bara ett jävligt bra minne. förstår ni vart jag vill komma?

Förresten, handlade väl denna tråden om vad man har för strategi för att vända värden som den är nu och få bort eliten? eller?

Jag har en som går ut på att få ut fri energi till massorna så elitens största grepp försvinner, och sen när allt spårat ut eftersom folk inte är mogna nog att hantera fri energi kommer värden vara redo för nästa civilisaton, som förhoppnings vis blir hållbar och friare än den vi lever i nu.

Detta kan du ju inte lärt dig i skolan föresten vem har sagt att knark är dåligt det funkar ju jättebra i medicin inga problem då inte! så länge det är dyrt och svårt att skaffa så skapas problemen.
Stäng alla matbutiker i ett år så skulle du få se på värre problem än vad ett s.k drogproblem innebär, för alla vill ha mat men ingen vet hur man slakter grisen eller odlar "grönkål".CAPICE

Posted on: 2007/11/6 1:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
HAHA jo ja fattar vad du menar, men när jag menar droger menar jag naturliga droger, inte mediciner och skit Det kan man klara sig utan, och i många fall utan drogerna också. Men visst hjälper dom till att visa vägen lite....

Förövrigt så växer riktig medicin i skogen eller kan odlas gratis i ett litet växthus

HAHA ja jävlar! Men det vore lite komiskt med folk som sprang runt och letade efter nånstans där det växer biffar eller nån som försökte fiska upp lite fiskpinnar!

Posted on: 2007/11/6 1:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja du ser livet har blivit rätt komplicerat dom sista 2000 åren
och dom flesta följer ju bara strömmen och vill inte lägga sig i.
"JÄVLA PUCKON"

Posted on: 2007/11/6 10:38
Resized Image

See User information
F-N! Kolla in "Röst-siffrorna"! - Man kan ju bli religös - för mindre - - "Den - Trettonde" (Stammen? - Vid bordet? Zodiaken?)
Jag uppskattar i alla fall sådant!
Livet blir ju då - sas. - lite mer "Innehålls-rik"...

Posted on: 2007/11/24 21:41
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper