vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

Trakasserad av hemliga sällskapet Odd Fellows

Registrerade sig:
2007-11-03 02:31
Jag har nu i två års tid blivit trakasserad av ett visst hemligt sällskap jag kan inte gå in på detaljer i såna här sammanhang men jag vet att det är dom som ligger bakom det hela. Nu undrar jag finns det nå mail listor eller andra som fallit offer för Odd fellows eller Frimurare. Jag vet det är inte lätt att tala ut i såna här sammanhang men om ni har egna erfarenheter så sänd gärna ett email jag har erfarenhet och vet precis vad dom går för det är inte frågan om dom korrumperar samhället(för det gör dom) utan hur?

Postat den: 2007-12-29 18:30

Re: Trakasserad av hemliga sällskapet Odd Fellows

Registrerade sig:
2006-03-19 14:50
Odd fellow, kan inte hjälpa dig speciellt mycket, men har själv blivit förfrågad flera gånger av en man att gå med i den Ordern.
Träffade en av deras medlemar på jobbet som alltid kom och hämtade lådor då de fraktade kläder till fattiga i lettland.
Vad jag förstår är det en order som främst består av gamla gubbar.

tråkigt att du blir trakasserad.

Postat den: 2007-12-29 18:53

Registrerade sig:
Det är just det jag menar dom skyddar varandra säger man det till nån Odd fellow så börjar dom genast spela psykolog typ jaha du är typ paranoid. Har ochså haft en bekant som har försökt prata med personen i fråga men då skrattar hon bara och säger nått i stil med att det måste han klara upp själv. Det är svårt att komma åt personer som tillhör hemliga sällskap när dom och deras jävla hemliga sällskap tror sig vara bättre än alla som inte är med.

Postat den: 2007-12-29 22:20

Okänd
Odd Fellow är lika kompartementaliserat som Frimurarna. Inte alls konstigt eftersom båda är frimureriska organisationer.

Postat den: 2007-12-29 23:55

Registrerade sig:
När inga lagar eller förordningar existerar för dem när dom finns inom alla myndigheter,media osv så är det enda sättet att försöka få ut det till så många som möjligt via internet. Fast någon säger att deras far eller mormor är med och att dom är lika oskyldiga som en golfklubb tro inte dem för jag kan intyga att så inte är fallet.

Postat den: 2007-12-30 02:24

Registrerade sig:
2006-08-20 19:33
Känner en gubbe som är med i odd fellows, enligt honom sitter dom mest och dricker ett glas punch och läser tidningen typ..fast logen verkar ha en helvetes massa pengar för att ha så få medlemmar.

Jag brukar skämta med honom om att jag vet vad som försigår där på logen, att dom tillber onda andar iförda grismasker.. han brukar bara se lite konstig ut och gå in på sitt kontor : )

Fast han verkar vara en helt harmlös gamling, men ändå så verkar han tycka innerst inne att han är för mer än andra fast han inte ens kan byta en glödlampa utan att få hjälp.

Känner även en som är med i en orden.. tempelorden eller vad den heter, står nåt om tempel riddare orden på huset dom håller till i men han var värre på alla sett...verkade lite som dom hade mycke riter..jag försökte fiska lite om vad dom sysslade med.

Postat den: 2008-04-16 19:11

Registrerade sig:
2006-12-19 01:20
Trust no 1:
Hur blir du trackaserad? När?

Postat den: 2008-04-16 19:42

Registrerade sig:
2008-03-05 22:18
Från Sweden
Du kan inte tala ut själv, men du vill att andra skall tala ut?

Citat:

trust_no1 skrev:
Jag har nu i två års tid blivit trakasserad av ett visst hemligt sällskap jag kan inte gå in på detaljer i såna här sammanhang men jag vet att det är dom som ligger bakom det hela. Nu undrar jag finns det nå mail listor eller andra som fallit offer för Odd fellows eller Frimurare. Jag vet det är inte lätt att tala ut i såna här sammanhang men om ni har egna erfarenheter så sänd gärna ett email jag har erfarenhet och vet precis vad dom går för det är inte frågan om dom korrumperar samhället(för det gör dom) utan hur?

Postat den: 2008-04-16 21:30

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper