vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#1


See User information

Posted on: 2008/1/12 16:36
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#2


See User information
Jävla judiska hycklare först gör dom massvis med propganda filmer och böcker om hur det var i auswitch sen planerar dom göra samma sak åt andra människor.

Posted on: 2008/1/12 17:20
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#3


See User information
jag hade ingen lycka med den länken, men här är annan länk

http://video.google.com/videoplay?docid=-3386810561868116434

intressant nog visar dom stängsel, med taggtråd vinklat inåt, samma sak kan vi se vid tunnelbanestallarna i Alvik, taggtråd vinklat innåt, min teori har alltid varit att man kommer skjutsa folk i tunnelbana till uppsamlingsplatser, I malmö byggs mycket tunnlar under jord, som kan användas som fängelse, och i stockholm finns även ett nybyggt tunnelsystem, södra länken, som kan rymma hela stockholms befolkning i ett svep.

Jag vet också att i Hammarby, i anslutning till södra länken, finns redan semi militära installationer, med höghus under jord fyllda med elektronik, tydligen ett högkvarter, proppat med elektronik.

Tipset är ochså att man har byggt massor av andra saker i anslutning till dessa tunnlar, som ju ochså har nära till tunnelbanesystemet, pendeltåget, och stora vägar i området.

Posted on: 2008/1/12 17:28
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#4


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
jag hade ingen lycka med den länken, men här är annan länk

http://video.google.com/videoplay?docid=-3386810561868116434

intressant nog visar dom stängsel, med taggtråd vinklat inåt, samma sak kan vi se vid tunnelbanestallarna i Alvik, taggtråd vinklat innåt, min teori har alltid varit att man kommer skjutsa folk i tunnelbana till uppsamlingsplatser, I malmö byggs mycket tunnlar under jord, som kan användas som fängelse, och i stockholm finns även ett nybyggt tunnelsystem, södra länken, som kan rymma hela stockholms befolkning i ett svep.

Jag vet också att i Hammarby, i anslutning till södra länken, finns redan semi militära installationer, med höghus under jord fyllda med elektronik, tydligen ett högkvarter, proppat med elektronik.

Tipset är ochså att man har byggt massor av andra saker i anslutning till dessa tunnlar, som ju ochså har nära till tunnelbanesystemet, pendeltåget, och stora vägar i området.
Ja du kan ju fundera över vart dom tagit massorna till skidbackarna i Hammarby och Hagaparken....avsevärda mängder fyllning.

Posted on: 2008/1/12 19:55
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#5


See User information
Man kan också tänka på att vi skapar vårt eget öde - att full rättvisa råder - vi kommer garanterat att få vad vi beställt = förtjänat.

Do you know that not just spoken words but also written words emanate a frequency which have a direct effect?
And I would say that a vast majority of the written words here are not helping the cause you think you are fighting for.


Från:

Revelations of an elite Family Insider
http://static.scribd.com/docs/r19e19d9g5g4.pdf

Jag gillar vad författaren Bengt Ohlsson sa:

Varje ord är ett vägval

Posted on: 2008/1/12 21:17
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#6


See User information
Nej vi förtjänar inte det här det är zionisterna och frimurarna som vilselett oss det senaste 200 åren som borde åka till förintelselägren kom ihåg att det hela började med en jude vid namn Adam Weishaupt om inte han hade funnits så hade vi inte ståt inför en förintelse av 80% av världsbefolkningen idag.

Posted on: 2008/1/12 21:42
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#7


See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Nej vi förtjänar inte det här det är zionisterna och frimurarna som vilselett oss det senaste 200 åren som borde åka till förintelselägren kom ihåg att det hela började med en jude vid namn Adam Weishaupt om inte han hade funnits så hade vi inte ståt inför en förintelse av 80% av världsbefolkningen idag.


Nej, jag håller inte med.
Två hundra år, här... det är noll i perspektiv.

Här är om upphovet...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=74209#forumpost74209

Det är inget DÄRUTE som är ansvarigt för eller upphov till vad vi möter.

Fråga 1: Finns det lagar i livet/skapelsen?
Fråga 2: Finns karma?
Fråga 3: Har det förr varit tillfälligheter, otur, slump eller orättvisor - från allt vad gäller katastrofer och större kataklysmer?
Fråga 4: Är orsaker till vårt öde det/dem som det "expedieras" via,
; sjukdomar, virus, konspirationer... asteroider, personer, elit... + + + massa saker - eller är det bara sättet och vägarna som vi får möta det på - vad vi SJÄLVA "sått" och beställt?
Fråga 5: Är upphovet till vårt öde inom oss eller andra "därute". Rakt svar nu.
Fråga 6: Är orsaken till vårt öde kanske att vi själva avviker från vår sanna natur, kosmos natur, kriterie, egenskap - kosmos principer/lagar... - DEVOLUTION...

Vakna.

Jag kan själv svara på fråga 6: Ja.

Posted on: 2008/1/12 21:55

Edited by novax on 2008/1/12 22:12:39
Edited by novax on 2008/1/12 22:13:42
Edited by novax on 2008/1/12 22:14:14
Edited by novax on 2008/1/12 22:15:31
Edited by novax on 2008/1/12 22:16:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#8


See User information
Fråga 1: Finns det lagar i livet/skapelsen?
Fråga 2: Finns karma?
Fråga 3: Har det förr varit tillfälligheter, otur, slump eller orättvisor - från allt vad gäller katastrofer och större kataklysmer?
Fråga 4: Är orsaker till vårt öde det/dem som det "expedieras" via,
; sjukdomar, virus, konspirationer... asteroider, personer, elit... + + + massa saker - eller är det bara sättet och vägarna som vi får möta det på - vad vi SJÄLVA "sått" och beställt?
Fråga 5: Är upphovet till vårt öde inom oss eller andra "därute". Rakt svar nu.
Fråga 6: Är orsaken till vårt öde kanske att vi själva avviker från vår sanna natur, kosmos natur, kriterie, egenskap - kosmos principer/lagar... - DEVOLUTION...




Okej så här är det jag tror inte på otur slump öde eller något sådant eftersom jag anser att det alltid eller kanske 80% av allt som sker är det någon eller några som har påverkat händelseförloppet i den riktning dom vill därför tror jag på att eliten använder sig av svart magi och konspirationer för att nå sina mål.

Karma finns men det är inget straff som många tror utan nått som finns kvar från ens tidigare liv(existens).

Lagar i livet/skapelsen förutsätter att det finns en gud av något slag och det tror jag på genom att det finns två olika krafter i universum en destruktiv(dark matter) som alla elit sällskap tar sin styrka ifrån och en positiv energi som kommer i form av kärlek och sanning osv detta avskyr dock eliten som gör allt för att förstöra det.

Jag har ochså studerat en hel del New Age men det ska man komma ihåg allt förutom Reinkarntion och Karma kommer från Illuminati och det kommer man senare att ta bort från New Age precis som man gjorde med kristendomen en gång i tiden.

Deras mål med New Age är att skapa en ny religion(Luciferianism) som ska ersätta alla andra religioner i världen.

Hoppas det svarade på alla dina frågor.

Posted on: 2008/1/13 1:12
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#9


See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Fråga 1: Finns det lagar i livet/skapelsen?
Fråga 2: Finns karma?
Fråga 3: Har det förr varit tillfälligheter, otur, slump eller orättvisor - från allt vad gäller katastrofer och större kataklysmer?
Fråga 4: Är orsaker till vårt öde det/dem som det "expedieras" via,
; sjukdomar, virus, konspirationer... asteroider, personer, elit... + + + massa saker - eller är det bara sättet och vägarna som vi får möta det på - vad vi SJÄLVA "sått" och beställt?
Fråga 5: Är upphovet till vårt öde inom oss eller andra "därute". Rakt svar nu.
Fråga 6: Är orsaken till vårt öde kanske att vi själva avviker från vår sanna natur, kosmos natur, kriterie, egenskap - kosmos principer/lagar... - DEVOLUTION...




Okej så här är det jag tror inte på otur slump öde eller något sådant eftersom jag anser att det alltid eller kanske 80% av allt som sker är det någon eller några som har påverkat händelseförloppet i den riktning dom vill därför tror jag på att eliten använder sig av svart magi och konspirationer för att nå sina mål.

Karma finns men det är inget straff som många tror utan nått som finns kvar från ens tidigare liv(existens).

Lagar i livet/skapelsen förutsätter att det finns en gud av något slag och det tror jag på genom att det finns två olika krafter i universum en destruktiv(dark matter) som alla elit sällskap tar sin styrka ifrån och en positiv energi som kommer i form av kärlek och sanning osv detta avskyr dock eliten som gör allt för att förstöra det.

Jag har ochså studerat en hel del New Age men det ska man komma ihåg allt förutom Reinkarntion och Karma kommer från Illuminati och det kommer man senare att ta bort från New Age precis som man gjorde med kristendomen en gång i tiden.

Deras mål med New Age är att skapa en ny religion(Luciferianism) som ska ersätta alla andra religioner i världen.

Hoppas det svarade på alla dina frågor.


Okej så här är det jag tror inte på otur slump öde eller något sådant eftersom jag anser att det alltid eller kanske 80% av allt som sker är det någon eller några som har påverkat händelseförloppet i den riktning dom vill därför tror jag på att eliten använder sig av svart magi och konspirationer för att nå sina mål.

Så händelseförlopp då, det är ju alltid händelseförlopp... det är det ANDRA, därute... de har gjort något... men när det då inverkar på ens liv, ens "öde" - så är det ingen slump, otur eller något sådant - för det tror du inte på. Det är alltås andra som ligger bakom... - fast samtidigt så tror du inte på otur och tillfälligheter och sådant, ju - så hur får du ihop det... jag blir konfys.

Samtidigt så tror du på karma... - det du skriver hänger inte ihop med mitt sätt att se på logik.

Du tror samtidigt på att elit och annat gör saker mot dig- så då tror du på att du kan råka ut för otur. Om det är panepedemi så är det otur, en evil elits konspiration - så tror du på karma... - man kan inte ha olika slags lagar i universum som gäller samtidigt.

Homework, läxa...


Posted on: 2008/1/13 1:46
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#10


See User information
Okej jag ska inte försöka påverka dig du får tro tycka vad du vill.


Men jag måste få säga att du verkar ha nån slags Dr Philism inställning vilket är väldigt frimureriskt och inte alls bra för någons självförtroende. Faktum är att psykologin är ett av elitens bästa sätt att kontrollera massorna.



När jag säger karma så behöver det inte betyda att jag har samma åsikt som dig om hur karma fungerar.


Illuminater är sådana som bokstavligen har sålt sin själ för att i flera liv arbeta för den mörka kraften i utbyte mot att dom i alla sina liv får leva i rikedom och överflöd tills någon högre makt ingriper då blir det andra bullar. Satan har valt dem för att fullfölja hans plan vilket är New World Order.

Posted on: 2008/1/13 2:31
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#11


See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Okej jag ska inte försöka påverka dig du får tro tycka vad du vill.


Men jag måste få säga att du verkar ha nån slags Dr Philism inställning vilket är väldigt frimureriskt och inte alls bra för någons självförtroende. Faktum är att psykologin är ett av elitens bästa sätt att kontrollera massorna.



När jag säger karma så behöver det inte betyda att jag har samma åsikt som dig om hur karma fungerar.


Illuminater är sådana som bokstavligen har sålt sin själ för att i flera liv arbeta för den mörka kraften i utbyte mot att dom i alla sina liv får leva i rikedom och överflöd tills någon högre makt ingriper då blir det andra bullar. Satan har valt dem för att fullfölja hans plan vilket är New World Order.


"...ha nån slags Dr Philism" hehe... kul!

Jag lutar snarare åt Caligula och Dr Klot:

Resized Image


Så genom att skapa en slags 80/20-lösning så slipper du se inom dig själv - slipper se att du är HELT ansvarig för ditt öde, och kan ha kvar tröste-flyktfilten om att det är dumma andra som... och man kan råka vara här i samsara genom otur och andras dumhet, och inte genom egen försorg, genom "försummelse"... Sicken osis...

Satan... det är en dum en... det har inget samband med dig - det har inget att göra med din/allas avvikelse från sin sanna natur, kosmos natur, kriteri, egenskap, dess lagar... eller så - alltså inget samband med det som man utvecklat till sin lägre natur, sitt ego, demoniska jag... det finns ingen DEVOLUTION - ens avvikelse finns inte, och då finns det heller ingen (dålig/svart) karma att skörda. Människan har ingen fri vilja, har aldrig avvikit, det finns inget "fall"- där med ingen "synd" = skuld = samma som måttet på ens avvikelse... - så egentligen finns det bara dumma andra som vi måste bekämpa...

Vakna, klockan är mycket.

Posted on: 2008/1/13 2:46
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#12


See User information
jobbigt ämne detta!

någon som vet hur urvalen görs om vilka som hamnar i sådana läger?

Posted on: 2008/1/13 2:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#13


See User information
code red är de som går direkt till avrättning, utan diskussion, i Usa ca 200 000 personer, i vart fall när jag läste det för 2 år sedan
antar att de resterande delas upp enligt följande.

Nästa grupp, får behaviour modification, och chippas, kanske 10 miljoner.

resten tar sitt chip, och sedan är det bra med det.

Otrevligt att det är AGA soom installerat brännugnarna, dom har.

"AGA (urspr. Aktiebolaget Gas-Accumulator) industribolag, grundat 1904 med Axel R Nordvall som VD. Bolaget hade (efter de allra första åren i sin historia, då det 1904 startade i en fabrik i Saltsjö-Järla i Nacka) sitt koncernhuvudkontor och ett flertal verkstäder på Lidingö, där man fortfarande finns kvar, men det svenska dotterbolaget AGA Gas AB har sedan att antal år sitt huvudkontor i Sundbyberg."
http://sv.wikipedia.org/wiki/AGA_%28gasbolag%29

Posted on: 2008/1/13 11:41
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#14


See User information
Quote:

gaston skrev:
Quote:

wiseguy skrev:
jag hade ingen lycka med den länken, men här är annan länk

http://video.google.com/videoplay?docid=-3386810561868116434

intressant nog visar dom stängsel, med taggtråd vinklat inåt, samma sak kan vi se vid tunnelbanestallarna i Alvik, taggtråd vinklat innåt, min teori har alltid varit att man kommer skjutsa folk i tunnelbana till uppsamlingsplatser, I malmö byggs mycket tunnlar under jord, som kan användas som fängelse, och i stockholm finns även ett nybyggt tunnelsystem, södra länken, som kan rymma hela stockholms befolkning i ett svep.

Jag vet också att i Hammarby, i anslutning till södra länken, finns redan semi militära installationer, med höghus under jord fyllda med elektronik, tydligen ett högkvarter, proppat med elektronik.

Tipset är ochså att man har byggt massor av andra saker i anslutning till dessa tunnlar, som ju ochså har nära till tunnelbanesystemet, pendeltåget, och stora vägar i området.
Ja du kan ju fundera över vart dom tagit massorna till skidbackarna i Hammarby och Hagaparken....avsevärda mängder fyllning.


Ja precis, jag vet ochså att de bygger under jorden i Kungens Kurva.

Posted on: 2008/1/13 11:44
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#15


See User information
Resized Image

Posted on: 2008/1/13 12:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#16


See User information
Kan tänka mig att det är alla truth aktivister och konspirationsteoretiker som åker till de här lägren hörde om en kille på youtube som hade blivit dödshotad efter han hade forskat i zapruders film och kommit fram till att den är klippt på flera ställen dom hade sagt åt hans amerikanska kompis att dom snart kommer att ta hand om honom om han fortsätter att sätta ut konspirations videon.

Posted on: 2008/1/13 14:20
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#17


See User information
Men det här är väl USA? Vet du om dom har liknande läger här i europa?

Posted on: 2008/1/13 14:22
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#18


See User information
Jag håller inte emot ens en krona, personligen har jag haft "åsikten" att det vi har i sverige är tunnelsystem som färdigställts i Sthlm, malmö Gbg, jag tror detta är devisen i sverige.

Men läger i norrland, helt säker, dom behöver inte mycket för att ordna detta, men vi har ju mega stora bergrum som kan utnyttjas, tror inte dom ödslar energi i onödan.

Posted on: 2008/1/13 15:42
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#19


See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Nej vi förtjänar inte det här det är zionisterna och frimurarna som vilselett oss det senaste 200 åren som borde åka till förintelselägren kom ihåg att det hela började med en jude vid namn Adam Weishaupt om inte han hade funnits så hade vi inte ståt inför en förintelse av 80% av världsbefolkningen idag.


Tja hade det inte varit weishapt, hade han hetat nåt annat, weishaupt agerade på uppdrag av Rotschild, det är deras plan. Jag tror dock att denna familj har uppdraget att vara front, och att de företräder alla de andra familjerna, som ingår i eliten. Men dom kan ju också komma i strid med varandra, vilket är troligt, när det drar ihop sig. Rabiessmittade hundar är inte kompisar när de sitter i samma bur.

Posted on: 2008/1/25 12:10
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#20


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Jag håller inte emot ens en krona, personligen har jag haft "åsikten" att det vi har i sverige är tunnelsystem som färdigställts i Sthlm, malmö Gbg, jag tror detta är devisen i sverige.

Men läger i norrland, helt säker, dom behöver inte mycket för att ordna detta, men vi har ju mega stora bergrum som kan utnyttjas, tror inte dom ödslar energi i onödan.


Gamla gruvhål i bergslagen..... kan väl vara lämpliga att fylla ut med dissidenter.......
http://www.bergsstaten.se/info/rapport_gruvhal.pdf

Posted on: 2008/1/25 13:30
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#21


See User information
Femacampen i USA är rustade med olika färgkoder röd blå gul osv men det har inte funnits någon info om vad det står för, men nu tycks det dyka upp lite info om det...

http://www.uaff.us/deathcamps.htm

Posted on: 2008/6/10 16:18
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#22
Hopas det är fin planlösning osv.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#23


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Hoppas det är fin planlösning osv.


Hoppas dom har storbilds-TV där så man inte missar sex and the city....

Posted on: 2008/6/10 19:39
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Här skall vi bo en dag? FEMA Camp
#24


See User information
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Wowbagger skrev:
Hoppas det är fin planlösning osv.


Hoppas dom har storbilds-TV där så man inte missar sex and the city....



Det enda du får är en BodyContainer.




Code Red Body Container
Resized Image

Posted on: 2008/6/10 21:12
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
25 user(s) are online (25 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 25

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS