vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Debatt: James Fetzer vs Mark Roberts

See User information
Livlig, underhållande och ganska klargörande debatt mellan debunkaren nummer 1, Mark Roberts och "scholar for 9/11 truth" James Fetzer.

Mycket sevärt!

WTC 1 & 2
http://video.google.com/videoplay?docid=-5692853335910175330

Pentagon
http://video.google.com/videoplay?docid=-5795767092800734293

WTC 7
http://video.google.com/videoplay?docid=7639955686054850079

Posted on: 2008/1/15 22:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Debatt: James Fetzer vs Mark Roberts

See User information
Jasså du ser det hela som underhållning, det förklarar allt......har inte denna katastrof för människorna trängt längre in i ditt medvetande så vetefan hur du är konstruerad pojk....

Posted on: 2008/1/15 22:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

gaston skrev:
Jasså du ser det hela som underhållning, det förklarar allt......har inte denna katastrof för människorna trängt längre in i ditt medvetande så vetefan hur du är konstruerad pojk....

Jag sa inte att katastrofen som hände 9/11 var underhållning, utan debatten, och då i synnerhet Fetzers beteende.

Posted on: 2008/1/15 22:32

Anonym
Jag har inte sett hela än men är debbatörledaren ett skämt? En äcklig apa som har åsikter när man ska försöka vara neutral och försöka fördela åsikterna? Och vem fan är du? Är du en jävla idiot, vad är det i 1 + 1 = 2 du inte kan förstå?

Anonym
zpz2, har du sett filmen när WTC 7 demoleras? Om du inte fattar att det är en demolering så har du en kuk uppstoppad i ditt arsle.

Anonym

See User information
Oj, vilka ord min ödmjuke herre har lärt sig.

Då kanske du har en bra förklaring till varför inga demoleringsladdningar hördes innan kollapsen, och varför alla brandmän dragit sig tillbaks och väntade sig en kollaps?

Se här:
http://video.google.com/videoplay?docid=2873871255585611926#19m35s

Posted on: 2008/1/15 23:19

Anonym
Så du menar att en byggnad som kollapsar naturligt på grund av strukturella skador, faller symmetriskt rakt ner, alltihop på en gång? Du lever i en drömvärld. Pentagon? Shanksville? WORLD TRADE CENTER! lägg ner eller döda dig själv.

Anonym
Jag råder dig att kolla på min video i 2 min på repeat. Kolla bara, kan du göra det?

Anonym
ATT DOM ENS VET ATT DEN KOMMER ATT KOLLAPSA AVSLÖJAR DOM SJÄLVA! VEM FAN KAN I DET KAOSET AVGÖRA ATT WTC 7 MED SÄKERHET KOMMER ATT KOLLAPSA, NÄR ANDRA BYGGNADER SOM VAR MYCKET SVÅRARE SKADADE INTE KOLLAPSADE?

See User information
Quote:

Vad gäller WTC7 i det klippet hörde jag varken bomber eller kollaps, så vad är din poäng med det ?

För det andra så har vittnen berättat om just detonationer både före och under kollapsen.

Posted on: 2008/1/15 23:37

Anonym
jag orkar verkligen inte med dig, DU HAR EN KUK UPPSTOPPAD I DITT ARSLE

See User information
Quote:

mindshift skrev:
jag orkar verkligen inte med dig, DU HAR EN KUK UPPSTOPPAD I DITT ARSLE
Bry dig inte om honom mindshift, han håller bara på å leker men "mindsetting" för att dra uppmärksamheten i från dom stora frågorna vilka blivit en följd av 911, frågor som är långt viktigare i nuläget, försök att lägga 911 lite åt sidan å fokusera på vad det drog med sig, skit i den där amatörpyskologens försök att styra ditt sinne, för hur det än diskuteras om dom där kåkarna så kommer det aldrig mer hända igen, på samma sätt som att det aldrig hänt tidigare att stålkåkar ramlar ihop i en liten hög bara för att det råka brinna i inredningen......bara välment/P

Posted on: 2008/1/15 23:51
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Här ser ni era frimurare organisationer.

Scholars for 9/11 Truth
Resized Image

Scholars for 9/11 Truth & Justice
Resized Image

Freemasonic "Torch of Enlightenment"

Man ser vad du vill zpz...

Posted on: 2008/1/16 8:42
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
mindshift, sila tugget lite.. Du vet ju att en del har extremt svårt att se genom lögnerna och manipulationerna, vi kanske aldrig kommer att kunna få zzzzz:orna att fatta detta, dom kan inte skylla på någon annan än sig själva.. Inte vårt fel, vi har gjort allt i våran makt för att visa dom Matrix-dörren men dom är antagligen fega och rädda eller så djupt programmerade att det är hopplöst, lägg ner energi på att väcka andra istället...

Posted on: 2008/1/16 15:40
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
ok då, men till och med jag som är en skeptiker, förstår vad som är påhitt, och vad som är uppenbart, genom att kolla på bevisen rent logiskt, det finns mycket bullshit på den här sidan, men 11/9 är det ingen snack om. Den som har ett eget tänkande kvar vet att det luktar unken fisk om vad media vill få oss att tro på den dagen.

Anonym
Quote:

mindshift skrev:
ok då, men till och med jag som är en skeptiker, förstår vad som är påhitt, och vad som är uppenbart, genom att kolla på bevisen rent logiskt, det finns mycket bullshit på den här sidan, men 11/9 är det ingen snack om. Den som har ett eget tänkande kvar vet att det luktar unken fisk om vad media vill få oss att tro på den dagen.

Om de luktar unken fisk var är de som utförde sprängningarna?

Detta kan jag fråga i evighet utan att få något svar för de verkar inte finnas.

Om man aldrig får tag på det som utförde sprängningarna kommer alla idéer om sprängämnen att fortsätta att var vida spekulationer med många olika förslag på sprängämnen och var i WTC byggnaderna de fanns.

Sedan har du ett språk som gör att du motarbetar dina egna syften och varför du har det får du själv svara på.

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Livlig, underhållande och ganska klargörande debatt mellan debunkaren nummer 1, Mark Roberts och "scholar for 9/11 truth" James Fetzer.

Mycket sevärt!

WTC 1 & 2
http://video.google.com/videoplay?docid=-5692853335910175330

Pentagon
http://video.google.com/videoplay?docid=-5795767092800734293

WTC 7
http://video.google.com/videoplay?docid=7639955686054850079

Ja det var synd att Fetzer visade upp sig. Jag såg del tre... haha...
Han verkar vara väldigt pressad, och det är kanske inte så konstigt. Han gör så gott han kan, men han verkar vara väldigt omedveten om sin uppnebarelse och hur han beter sig, ingen får väl förtroende för varken honom eller "saken". Som han lutar sig med bakåt med pösmagen... lutar huvet i handen, sätter upp armarna i kors runt kroppen - vad tänker han med? Han är ju vuxen, och borde självfallet avhålla sig från sådant. En katastrof till framträdande.

Posted on: 2008/1/16 17:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

mindshift skrev:

Antingen så är zinkedinkarna djupt programerade eller så HORAR dom åt någon. Zinkedinkarna är Mammons HOROR.

Ödsla inte Energi på dom, det är det dom vill. Dom spelar schack.

Jag tror dom HORAR åt gruppen med stort Z eller F.

Det som är Bullshit för dig kanske inte är Bullshit för andra. Människor som besöker och känner varann lite , på den här sidan är ingen homogen grupp. Dom jag träffar ibland delar jag inte alltid åsikt med men jag respekterar dom Högt för att dom söker SVAR. Vill man själv ha svar måste man tyvärr även läsa sådant som man tror är Bullshit och jämföra den infon med annan. Jag har fått ändra mig flera gånger under resans gång på grund av att det finns så mycket Desinfo.

911 Was an Inside Job....efter händelsen har dom fått stor Hjälp av Världssamfundet ( Media m m ) att mörklägga vad som verkligen hände. Zinkedinkarna är en del i detta och man lägger inte ner så Mycket tid på Debunkning om man inte själv är inblandad . Alltså blir man medskyldig till detta brott.

Jag tycker det är dags att kasta ut dom från Forumet . Dom " Stjäl våran tid " MEDVETET

See User information
Quote:

A73 skrev:
Quote:

mindshift skrev:

Antingen så är zinkedinkarna djupt programerade eller så HORAR dom åt någon. Zinkedinkarna är Mammons HOROR.

Ödsla inte Energi på dom, det är det dom vill. Dom spelar schack.

Jag tror dom HORAR åt gruppen med stort Z eller F.

Det som är Bullshit för dig kanske inte är Bullshit för andra. Människor som besöker och känner varann lite , på den här sidan är ingen homogen grupp. Dom jag träffar ibland delar jag inte alltid åsikt med men jag respekterar dom Högt för att dom söker SVAR. Vill man själv ha svar måste man tyvärr även läsa sådant som man tror är Bullshit och jämföra den infon med annan. Jag har fått ändra mig flera gånger under resans gång på grund av att det finns så mycket Desinfo.

911 Was an Inside Job....efter händelsen har dom fått stor Hjälp av Världssamfundet ( Media m m ) att mörklägga vad som verkligen hände. Zinkedinkarna är en del i detta och man lägger inte ner så Mycket tid på Debunkning om man inte själv är inblandad . Alltså blir man medskyldig till detta brott.

Jag tycker det är dags att kasta ut dom från Forumet . Dom " Stjäl våran tid " MEDVETET

Agent A73, vem kontrollerar din tid? Om du verkligen äger din tid - kan den stjälas då?

Är det i slutänden så himla viktigt vilka terroristerna var?

zzz har skrivit bättre saker än de flesta här på forumet.

Som jag tänker så är det underordnat vad man tror om sådana där saker som specififa detaljer... hade inte zzz-tänk och kunskap funnits, vad hade gällt då? Se gärna på gamla inlägg kring 9/11 och annat, skrämmande okunskap och fantasier så det står härliga till. Vem tjänar på det?

Alla lägger sin tid på vad man själv vill.

Posted on: 2008/1/16 17:45
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Käre dr. Novax.

Olof Palme var en mycket duktig retoriker, likaså Göran Persson, Jan Guillo och Fredrik Reinfeldt.

Luuungt och tydligt framför de sina uttalanden och resonemang.

Betyder detta att dessa Herrar talar sanning?

Är deras vältalighet ett tecken på pålitlighet och kunskap?

Våra s.k. makthavar går alla i mediaträning hos professionella reklammakare och säljare.

Vätalighet och välformulerade inlägg säger INGENTING om sanningshalten i deras inlägg, snarare tvärtom.

En äkta och engagerad person uttrycker sig ofta känslomässigt och kan därför synas "fanatisk". Men detta bara för den som har utsynspunkten ifrån den politiskt korrekta bilden av verkligheten.

Vi har ALLA lärt oss det ifrån de i medierna ofta förekommande "expertutlåtanden" där "vetenskapsmänn" och "Professorer" uttalar sig sjävsäkert och behärskat, medans medierna samtidigt brukar klippa in bilder på "fanatiska", "högerextremister", "terrorister" och andra bilder på vanliga "döda" för att just inpränta i folks undermedvetna bilden av "experternas" trovärdighet till skillnad från allmänhetens "känslomässiga inbillningar" och "okunskap".

På detta mycket enkla sätt indoktrineras folket i "experternas" oklanderliga kunskap och bättre vetande.

Elementärt min käre Watson!

Posted on: 2008/1/16 18:14

Anonym
" Terroristerna " ligger ju inte bara bakom 911, utan det är mycket större än så......

Varför lägger zinkedinkarna så stor vikt vid 911 ??

Som två pensionerade Herrar inom en stor och en liten Säkerhetstjänst sa ........

" Det räcker att titta på WTC 7 och Pentagon för att förstå att händelsen är ett Insider - Jobb "

" Kämpa på grabbar , men ni kommer att få det tufft "

Ja, lägger man sin tid på att käbbla med Zinkedinkar så blir det j-gt tufft att få fram infon.

Om en del nu väljer att lägga tyngdpunkten på 911 så skall man också vara medveten om att det finns " Vakthundar " ute i samhället som har koll på den del av " Fårskocken " som försöker bryta sig ut ,samt att dom följer medvetna strategier för att infon ut till övrig befolkning inte skall nå fram på ett effektivt sätt.

Agent 73....den var fin

" Kunskap är frihet , okunskap är slaveri "

See User information
För att tillägga måste jag säga att zink är den som ligger överlägset högst i topp på listan i detta forom över de som näst intill konsekvent förvarat alla lögner som Etablissemangsmedierna och satanisteliten proppat i oss sedan tidig skolålder fram till dags dato.

Vältalig eller ej. Fakta talar sitt tydliga språk.

"If it walks like a duck, talks like a duck and loooks like a duck... It probably IS a DUCK."

Posted on: 2008/1/16 18:22

Edited by bennybear on 2008/1/16 18:40:52

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Käre dr. Novax.

Olof Palme var en mycket duktig retoriker, likaså Göran Persson, Jan Guillo och Fredrik Reinfeldt.

Luuungt och tydligt framför de sina uttalanden och resonemang.

Betyder detta att dessa Herrar talar sanning?

Är deras vältalighet ett tecken på pålitlighet och kunskap?

Våra s.k. makthavar går alla i mediaträning hos professionella reklammakare och säljare.

Vätalighet och välformulerade inlägg säger INGENTING om sanningshalten i deras inlägg, snarare tvärtom.

En äkta och engagerad person uttrycker sig ofta känslomässigt och kan därför synas "fanatisk". Men detta bara för den som har utsynspunkten ifrån den politiskt korrekta bilden av verkligheten.

Vi har ALLA lärt oss det ifrån de i medierna ofta förekommande "expertutlåtanden" där "vetenskapsmänn" och "Professorer" uttalar sig sjävsäkert och behärskat, medans medierna samtidigt brukar klippa in bilder på "fanatiska", "högerextremister", "terrorister" och andra bilder på vanliga "döda" för att just inpränta i folks undermedvetna bilden av "experternas" trovärdighet till skillnad från allmänhetens "känslomässiga inbillningar" och "okunskap".

På detta mycket enkla sätt indoktrineras folket i "experternas" oklanderliga kunskap och bättre vetande.

Elementärt min käre Watson!

Höörr Duu, Jävla Svenne.... är jag Fanatiker ( Internt skämt )

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper