vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
DMT
#1
Här är lite information om DMT
http://www.youtube.com/watch?v=yG42lFHK7Cc
http://www.youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8

...divine moments of truth...

DMT är inte en drog. DMT finns naturligt i din hjärna.

Jag kan skriva under på det dom säger

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#2


See User information
Viktig informasjon ! Jeg legger stadig igjen forenklet informasjon (men med alle bivirkninger) om aspartam på bensinstasjoner,apoteker,skoler,butikker osv.
Det er jo nesten umulig å få tak i tyggis med sukker,
og jeg er så glad i tyggis

Posted on: 2008/4/10 20:50
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#3
Den här tråden handlar om DMT din tomte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#4


See User information
Sorry,kom helt fel,hmm vet ikke helt hva som skjedde.
Nisse kan du väre selv

Posted on: 2008/4/10 21:49
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#5


See User information
Kollade igenom videosna. Ar det olagligt och stammar det att hjarnand producerar det under somnen? ...

Latt att framstalla sjalv?

Posted on: 2008/4/10 21:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#6


See User information
Några av mina största insikter och upplevelser har jag fått när jag rökt DMT. Både n,n-DMT och 5-MeO-DMT.

Posted on: 2008/4/10 22:08
(The Key To Joy Is Disobediance
There Is No Guilt And There Is No Shame)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#7
Quote:

jin83 skrev:
Kollade igenom videosna. Ar det olagligt och stammar det att hjarnand producerar det under somnen? ...
Som jag förstår det är det ett ämne som finns i förlängda märgen och aktiveras dels vid REM-sömn och dels när ett liv slutar. Därav "nära döden"-effekten...
Läs mer : http://www.erowid.org/ och http://www.lycaeum.org/

Quote:

jin83 skrev:
Latt att framstalla sjalv?
Jag vet inte. Jag är ingen kemist. Jag antar det inte är så lätt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#8


See User information
Men jag fattar inte, var köper jag dmt?
Tell me, tell me now!

Posted on: 2008/4/10 23:56
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#9


See User information
DMT finns i Ayahuasca.

Posted on: 2008/4/11 0:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#10


See User information

Posted on: 2008/4/11 0:25
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#11
Quote:

Don_juan skrev:
DMT finns i Ayahuasca.
Japp... det är den verkande ingrediensen i Ayahuasca. DMT aktiveras i vanliga fall inte oralt, men Ayahuasca innehåller också en katalysator för DMT. Analt fungerar det, men helt ärligt har jag ingen lust att pröva. Jag är dock väldigt osäker på hur doserna varierar. Vilken dos som är starkast vill säga.
Jag ska erkänna och säga jag aldrig prövat DMT, men jag har prövat 5-MeO-DMT och det är också fantastiskt, men DMT ska knäcka 5-MeO-DMT i alla kategorier.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#12


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

Don_juan skrev:
DMT finns i Ayahuasca.
Japp... det är den verkande ingrediensen i Ayahuasca. DMT aktiveras i vanliga fall inte oralt, men Ayahuasca innehåller också en katalysator för DMT. Analt fungerar det, men helt ärligt har jag ingen lust att pröva. Jag är dock väldigt osäker på hur doserna varierar. Vilken dos som är starkast vill säga.
Jag ska erkänna och säga jag aldrig prövat DMT, men jag har prövat 5-MeO-DMT och det är också fantastiskt, men DMT ska knäcka 5-MeO-DMT i alla kategorier.


Det som sker är att som du säger finns DMT i Ayahuascan, men ett ämne i magen neutraliserar dmt, som kommer genom magen, det andra ämnet i Ayahuasca är en inhibitor, som neutraliserar ämnet som hindrar DMT i magen, om man blandar dessa i samma, går DMT ut i kroppen, men reagerar bara ,med hjärncellerna, eftersom de är de enda celler som har receptorer för DMT, man kan aldrig heller bli beroende av DMT.

Starkt rekommenderat med Ayahuasca!

Intressant att man kan ta Ayahusaca eller dmt analt!

hehe

Posted on: 2008/4/11 0:33
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#13
Quote:

JohnC skrev:
det andra ämnet i Ayahuasca är en inhibitor, som neutraliserar ämnet som hindrar DMT i magen
Mmm... som du säger det. Någon katalysator är det inte. fel av mig.

Quote:

JohnC skrev:
Starkt rekommenderat med Ayahuasca!
Fast jag vet inte vilken dos som är starkast. Jag får för mig Ayahuasca inte är lika starkt

Quote:

JohnC skrev:
Intressant att man kan ta Ayahusaca eller dmt analt!
Ayahusaca behöver man ju inte ta analt eftersom det funkar oralt. Men vissa får väldigt ont i lungorna av att röka DMT.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#14


See User information
Har läst på lite mer om dmt nu under kvällen och jag tror verkligen att man bör ta en dmt tripp innan man dör iaf en gång. Jag tror att det är ett sätt att träffa gud.
Verkar dock som att man ska kräkas och ibland få diare av Ayahuasca och det verkar ju jobbigt. Skönare då att röka det rent, men det blir ju en omständig process att få fram lite. Tror dock utan tvekan att det är värt det.

Posted on: 2008/4/14 2:55
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#15


See User information
DMT är en av dom mest potenta hallucinatoriska drogerna som existerar naturligt och det är säkerligen en intressant upplevelse. Jag har personlige provat att röka ren DMT men jag har fortfarande inte upplevt något riktigt genombrott. Däremot har jag rejäl empirisk erfarenhet av andra psykedeliska substanser såsom svamp och LSD. Svamp är den jag favoriserar då den ger ett naturligt och organiskt rus som verkligen gör att man kommer i kontakt med sin egna inre sfär, ditt inre tempel.

Ayahuasca består av en MAOI och DMT, d.v.s. två olika växter där den ena innehåller MAOI och den andra DMT. MAO inhiberar ett enzym i magen som gör att DMT i vanliga fall bryts ned men när detta enzym hämmas så kan DMT passera ut i blodet och upp till hjärnan där den har affinitet till olika serotonerga receptorenheter men det kan säkerligen ha affinitet till andra transmittorsubstansenheter också.

Ayahuasca är inte svagare eller starkare jämfört mot att röka ren DMT eller att inta det nasalt via Virloa snuff, allt handlar om dosering. Den primära skillnaden är att röka DMT ger en otroligt snabb påslaging och en väldigt intensiv upplevelse under en kort tid men denna intensiva upplevelse kan även nås med ayahuasca men det tar längre tid innan det kommer igång och risken för illamående och vomering är stor. Röken av ren DMT är stark och plastig och det kan jag empiriskt intyga. Den är inte rolig att ha att göra med, slemhinnorna i halsen blir lätt irriterade och det är oerhört lätt att hosta upprepade gånger.

Att vandra genom livet utan att ha provat på psykedelia är som att vandra genom livet utan att ha provat på sex. Det ger dig upplevelser som inte går att beskriva med ord för den som aldrig provat.

Posted on: 2008/4/15 9:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#16
Quote:

Revelation skrev:
Jag har personlige provat att röka ren DMT men jag har fortfarande inte upplevt något riktigt genombrott.
Kan det inte ha varit 5-MeO-DMT du rökte då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#17


See User information
Jag minns en gång för några årsen när vi köpte ngn sådan smart drug, den skulle bli olaglig så dom sålde ut lagret, så vi köpte rätt mycket, det var ngn sån 5-meo-dipt eller så. Minns verkligen inte namnet..
Men jag har för mig att den var rätt rolig, väldigt ospirituell för mig iaf, blev mest extremt flummig o typ allt blev annorlunda o mysko.

Posted on: 2008/4/15 9:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#18


See User information
Wowbagger, jag kände den som extraherade N,N-dimethyltryptamine ur phalaris så jag vet att det inte var 5-MeO-DMT. Var inne på att testa 5-MeO också men beslutade mig för att avstå då dom vänner till mig som har testat 5_MeO inte tyckt att det har varit trevligt.

Problemet för min del när det gäller N,N är att få i sig tillräckligt med rök utan att hosta lungorna av sig och att behålla röken ett tag efter inhalering. Jag får effekt och jag har varit på väg till att få genombrott men inte kommit dit. Det andra problemet är att toleransen byggs upp rekordsnabbt och det gäller att suga i sig röken snabbt som bara den under flera bloss. Tar det lite för lång tid emellan så stannar effekten på nivån under genombrott.

Posted on: 2008/4/15 11:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: DMT
#19
Quote:

Revelation skrev:
Wowbagger, jag kände den som extraherade N,N-dimethyltryptamine ur phalaris så jag vet att det inte var 5-MeO-DMT. Var inne på att testa 5-MeO också men beslutade mig för att avstå då dom vänner till mig som har testat 5_MeO inte tyckt att det har varit trevligt.

Problemet för min del när det gäller N,N är att få i sig tillräckligt med rök utan att hosta lungorna av sig och att behålla röken ett tag efter inhalering. Jag får effekt och jag har varit på väg till att få genombrott men inte kommit dit. Det andra problemet är att toleransen byggs upp rekordsnabbt och det gäller att suga i sig röken snabbt som bara den under flera bloss. Tar det lite för lång tid emellan så stannar effekten på nivån under genombrott.
5-MeO-DMT är helt ok... Det känns som man dör... Man ser liksom myrornas krig, sedan blir allting svart väldigt läskigt. Jag blir liksom övertalad att släppa taget varje gång om livet och då kommer jag tillbaka till sans igen.

Har du prövat att ta DMT analt?
http://www.youtube.com/watch?v=_6EbDZnkmVw

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#20


See User information
Att göra det analt tilltalar mig inte riktigt så jag skulle nog forska lite på andra områden, nasalt eller sublingualt. Rent DMT borde tas upp nasalt eftersom Virola snuff och Yopo snuff innehåller just DMT.

Posted on: 2008/4/16 0:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#21


See User information
Det där med att snorta det tycker jag låter bäst, man slipper hosta ut lungorna och man behöver inte spy en massa heller. Det enda problemet jag kan se är väll egentligen att det verkar svårt att få tag på någon information om hur mycket man ska ta. Jag tror inte det är en drog som bör överdoseras..

Posted on: 2008/4/16 1:36
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#22


See User information
här diskuterar dom DMT och många andra droger:
http://www.magiskamolekyler.org/

här finns mycket info om svamp och cannabis:
http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/index.html


För att framställa DMT så har ja för mig att det finns ett ganska vanligt gräs som växer nära vatten drag som ska innehålla en låg del DMT (vet dock inte vilken DMT) men man behöver nog plocka någa kilo för att få fram en dos.

Jag har inte provat de å känner mig inte så pigg på att röka nått som går hårt på hals och lungor.. svamp (toppisar) känns bättre isf, ger ett längre rus också och på höga doser kan man uppleva återfödelse osv. Har inte provat svamp mer än några få gånger varav en på en högre dos och jag måste säga att det är nog den bästa upplevelsen jag haft i mitt liv, man får en helt annan och "friskare" syn på allt.

Posted on: 2008/4/16 21:42
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#23


See User information
"För att framställa DMT så har ja för mig att det finns ett ganska vanligt gräs som växer nära vatten drag som ska innehålla en låg del DMT (vet dock inte vilken DMT) men man behöver nog plocka någa kilo för att få fram en dos."

Gräset heter Phalaris och innehåller ett flertal olika alkaloider, en av dessa är N,N-DMT. Du behöver inte kilovis men det går åt en hel del gräs beroende på hur mycket DMT du vill ha. Han som extraherade det som jag kände fick köpa in en hel del från nätet och slutprodukten blev rätt dyr men exklusiv. Vet dock inte den exakta mängden Phalaris för varje 100 mg DMT.

Posted on: 2008/4/17 9:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DMT
#24


See User information
tack för infon :) har för mig la läste om det i nån tråd på magiska molikyler för nått år sedan nu och då har ja för mig det nämndes att man behövde ganska mycket gräs och att det inte var så väldigt lätt att göra.

Men om nån vill försöka är ja nästan säker på att det finns mer info där.

Posted on: 2008/4/17 23:37
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
64 user(s) are online (64 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 64

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS