vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Är det ödlor som styr allra längst upp?

See User information
Quote:

emil322 skrev:
evolutionen är bevisad, och vi är löjliga som tror på ödlor?
sätt dig i skamvrån

Jag vet att du inte bryr dig om bevis och du tror oftast på det du tycker låter intressant men bara för de intressant så betyder det inte att det är sant. Det handlar om bevis men det vet ju du inte var det är.

Varför tror de absolut flesta forskare lärare som är insatta i detta på evolotionen? Kanske alla lärare och forskare är ödlor planterade av eliten? hehehehe

Kanske Rockefeller tog sin tidsmaskin och åkte tillbaks i tiden och ändrade allas gener Cool

Posted on: 2008/4/15 12:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
att jag tror på det som är "häftigast" hmm okej, jag är iaf inte lurad som du och tillber vitrockarna.

Posted on: 2008/4/15 12:37
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:
att jag tror på det som är "häftigast" hmm okej, jag är iaf inte lurad som du och tillber vitrockarna.

Oj, herregud. Du fullständigt överväldigar mig med bevis
behöver du en förklaring för hur man bevisar det man säger är sant? ooops jag glömde du tror på det du tycker låter ballt.

Akta dig för ödlorna du har ju bevis att dom finns så de kommer att mörda dig muhahhahaha

Posted on: 2008/4/15 12:45

See User information
hehe, skillnaden här är att jag försöker inte "bevisa" något för dig, jag sa bara att jag tyckte wikans inlägg var bra, och att evolutions TEORIN inte är bevisad.

Och du kan ju sätta dig i ett kafferum med zink och andra z folken och diskutera hur man ska bevisa saker..

vakna

Posted on: 2008/4/15 12:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
hehe, skillnaden här är att jag försöker inte "bevisa" något för dig, jag sa bara att jag tyckte wikans inlägg var bra, och att evolutions TEORIN inte är bevisad.

Och du kan ju sätta dig i ett kafferum med zink och andra z folken och diskutera hur man ska bevisa saker..

vakna

Det är ganska svårt att bevisa något som inte finns. Ungefär som en religiös gud. Så även om du hade försökt hade det inte gått.

Vet du att gravitations teorin inte heller är bevisad? Du vet helt enkelt inte vad en vetenskalig teori är.

Det är lite ironi att nänma dig i samma mening som bevis. Ungefär som att fråga Tony Sorpano om lagar och ordning.

Posted on: 2008/4/15 14:19

Anonym
Gravitation är ingenting annat än ytspänning. Tony Sorpano blir svår att fråga, för han finns ju inte.

See User information
Dunka i Conan the barbarian i DVDn en härlig lördagskväll så ska ni fan se på bevis:)

Enligt toltek indianerna har det berättats om en undejordisk reptil stad som sägs ligga under Los Angeles (Fallen Angels). Jag trillar inte av stolen om reptil konspirationen är sann, titta på världen hur den ser ut. Glöm inte att fåglar är reptiler oxå. Dinosuarier har vandrat på jorden, så varför skulle det inte funnits drakar oxå?

Grisen har liknande DNA som människan och är ett experiment. Det sägs att grisen skapades som föda åt hybrid-reptiler så att dom "slapp" dricka männskligt blod för att inte shapeshifta hej vilt. Kanske därför grisen anses som oätlig för muslimer?

Jag håller inte riktigt med om att David Icke förstör sin "image" när han pratar om shapeshiftande reptiler. Det är snarare ett smart drag för att få folk intresserade och höja ögonbrynen. Samtalsämnen uppstår...

Posted on: 2008/4/15 21:27

Edited by Don_juan on 2008/4/15 21:49:15

Anonym
Det är våra val som styr allt! Alla tillsammans!

Vi är gudar, vi skapar det som manifesteras i den fysiska världen eller hur. Det finns inga hörnsoffor som går runt och slår ihjäl folk, inte heller har jag sett en arg husvagn på längre.

Vårt kollektiva medvetande skulle då kunna vara Gud.

Anonym
Quote:

ance skrev:
Vårt kollektiva medvetande skulle då kunna vara Gud.
Vårt kollektiva medvetande är universum.

Anonym
Det är inte mer otroligt att detta är en varg...
Resized Image

Än att detta skulle vara en reptil!

Resized Image

Väl mött
/JOW

Anonym
Man kan knappast kalla sig "vaken" och samtidigt påstå att rymdödlor styr världen

See User information
Quote:

Fujimori skrev:
Man kan knappast kalla sig "vaken" och samtidigt påstå att rymdödlor styr världen
Hur mycket har du själv reaserchat i ämnet fujmori?

Posted on: 2008/7/13 18:25

Anonym
Nu diskuterar vi NWO och inte tefats-teologi.

Bara en idiot kan sammanföra dessa två ämnen.

Ni är kontra-revolutionärer och går storebrors ärende.

See User information
Quote:

Fujimori skrev:

NI??? Vilka syftar du på med Ni???

Posted on: 2008/7/13 18:52

See User information
Quote:

Fujimori skrev:

Kontrarevolutionär... hahahahah, det är klart vi är.

Finns det forrtarande kvar styren som tror att revolution, eller att med våld tvinga fram något man sjäv vill ha, skulle vara av godo, enligt sunda pricniper?

All förändring därute kommer av att människor förändrar sig själva, det därute har vi förtjänat, det är bara en återspegling (reeeeepost...) av vad vi själva har förfallit till. Det är inga fel/problem därute.

Posted on: 2008/7/13 23:34

Anonym
Quote:
av shilton den 08-07-13 20:52:40 NI??? Vilka syftar du på med Ni???
Ni som liksom David Icke tar historiska myter som källor och tror att världen styrs av ödlor som kan byta skepnad, likt ett dåligt Arkiv-X avsnitt.

See User information
Quote:

emil322 skrev:
evolutionen är bevisad, och vi är löjliga som tror på ödlor?
sätt dig i skamvrån

Jag vill inte ge mig in i reptildiskussionen, jag vill bara kommentera det här med evolution.

Det finns inga bevis för att evolution på makro-nivå någonsin har förekommit. Vi kan se variationer inom en och samma art, anpassningar till den lokala omgivingen, men inte att en art förvandlas till något annat. Man hör också ofta att man hittar "primitiva" arter i de fossila lagren. Det finns absolut inget primitivt över det som hittas bland fossilen, när arterna dyker upp är de precis lika avancerade som de som finns nu.

Posted on: 2008/7/14 8:04

Edited by miksjo on 2008/7/14 8:34:52

Anonym
Inte ens på David Ickes forum så hittar någon diskussion som är i närheten seriös.
http://www.davidicke.com/forum/forumdisplay.php?f=18

See User information
Nej! Icke och Tsarion går sannolikt på halluciena droger...

Posted on: 2008/7/18 20:29
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

Anonym
Quote:

Mordecai skrev:
Säger någon som tror på bibeln och att Jesus gick på vattnet.

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

Mordecai skrev:
Säger någon som tror på bibeln och att Jesus gick på vattnet.

Tjaa... första filmen jag såg med Icke förklarade han att han fått sina konstiga idéer när han träffat en shaman i Sydamerika, gjort nåt hokus pokus och om jag inte mins fel, tagit någon substans som gav honom en en religiös uppenbarelse. Jag tror inte på andliga uppenbarelser som framkallas med hjälp av droger eller transtillstånd.

Att tro på en typ av mirakler betyder inte att man tror på "Allt" därute. Gud skapade världen. Klart hans inkarnation kan gå på vattnet.

I övrigt väntar jag fortfarande på ett högupplöst videoklipp av en otvetydig shapeshift. Icke producerade själv en mockumentary om ett shapeshift. När han konfronterades om att den inte var sann, svarde han; "med det kunde varit sant." Då vet vi hans bevisningsnivå.

/M

Posted on: 2008/7/22 21:51
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

Anonym
Quote:

Vet du att gravitations teorin inte heller är bevisad? Du vet helt enkelt inte vad en vetenskalig teori är.

Ursäkta? Gravitation är inte en teori, den är ett fysiskt faktum. Att man sedan inte vet hur det går till är en annan femma. Om du tänker framhärda i att kalla det för en teori får jag be dig att hoppa ut genom fönstret. Kommer det att övertyga dig?

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper