vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6)

Re: Regler Micro popped out

See User information
Mindre än 5% av de s.k. invandrarna som kommer till >Sverige har flyktingstatus.

Har du inte fattat att satanistelitens agenda utgår i från att blanda och förstöra de traditonella kulturerna och traditionerna medels massinvandring med den därpå påföljande massiva ökningen av allehanda brott, spridning av identitetslöshet och otrygghet, samt spridningen av Feminism och spridning av dekadenta, hedonistiska och perversa livsstilar har du inte fattat någonting.

T.om höga Polischefer talar ju ut och säger att många städer idag av övertagna av kriminella nätverk. Sverige av i dag har blivit ett paradis för allehanda hitkommande parasiter och brottslingar.

Du kan ju fråga dig varför i detta statistikgalna land man INTE vill räkna på vad den massiva invandringen kostar skattebetalarna?

Posted on: 2008/4/23 12:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Var har du fått den siffran ifrån? Känner du någon invandrare? Känner du någon som varit i kontakt med migrationsverket ngn gång senaste åren?

Det gör jag. Och det verkar sannerligen inte vara lätt att få uppehållstillstånd. Varför blundar du för denna fakta?

Jag håller med dig om att det tillhör deras agenda att lösa upp kulturer, traditioner, skapa otrygghet och skapa ett egoistiskt tänkande hos människor.
Men feminism, homosexualitet och flyktingar hör ju inte hemma där!

Jag är med dig på att vi måste värna om vårt lands historia, kultur,
levnadsätt och välfärd. Och det gäller för alla länder och kulturer. Jag är den första att skriva under på det.

Invandrare el flyktingar som kommer hit ska bli väl insatta i den svenska lagen och kulturen. Precis som vi måste respektera andra länders regler mm när vi besöker dem.

Begår dem brott el beter sig förjävligt på nåt annat sätt ska dem inte daltas med utan skickas hem.

Posted on: 2008/4/23 13:33
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

jonte skrev:
Var har du fått den siffran ifrån? Känner du någon invandrare? Känner du någon som varit i kontakt med migrationsverket ngn gång senaste åren?

Det gör jag. Och det verkar sannerligen inte vara lätt att få uppehållstillstånd. Varför blundar du för denna fakta?

Jag håller med dig om att det tillhör deras agenda att lösa upp kulturer, traditioner, skapa otrygghet och skapa ett egoistiskt tänkande hos människor.
Men feminism, homosexualitet och flyktingar hör ju inte hemma där!

Jag är med dig på att vi måste värna om vårt lands historia, kultur,
levnadsätt och välfärd. Och det gäller för alla länder och kulturer. Jag är den första att skriva under på det.

Invandrare el flyktingar som kommer hit ska bli väl insatta i den svenska lagen och kulturen. Precis som vi måste respektera andra länders regler mm när vi besöker dem.

Begår dem brott el beter sig förjävligt på nåt annat sätt ska dem inte daltas med utan skickas hem.

Brottsligheten har ökat med över 700% sedan massinvandringen tog fart på 80-talet.

Har du inte fattat att Eliten AKTIVT promotar denna brottsutveckling just genom att ta hit allehanda kriminella invandrare.

Självklart finns det ärliga invandrare. Men det hör inte till frågan.

Eliten jobbar ju frenetiskt för att just ta hit folk ifrån kulturer som skiljer sig så kraftigt ifrån våran nordiska dito, så att det skapas maximalt med splittring och kaos.

Som bl.a ND tar upp så kan man hjälpa mångdubbelt fler flyktingar om man hjälper de i närområden till sina hemländer.

MEN detta vill inte våra folkförrädare till Riksdagspartier säga ett knyst om. VARFÖR tror du?

Posted on: 2008/4/23 13:43

See User information
Nu är du väldigt repetetiv och undvikande känner jag.

Varför sverige tar emot flyktingar från skilda delar av världen tror jag beror på att vi försöker hjälpa flyktingar som annars skulle dö i krig el på andra sätt lida enormt mkt.

Posted on: 2008/4/23 14:14
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

Anonym
jesus bennybear. Så du menar att ökningen av brott beror på invandringen. Du kan säga mycket bra på forumet, men när du kommer till invandringen låter du som en inskränkt förortsrasist.
http://www.youtube.com/watch?v=OWC2NzwU3y8

See User information
Håll er till ämnet!

Invandringen diskuteras redan i 264 trådar på vaken. Hitta någon gammal och skriv i den istället för att spamma i forumet.

/Admin

Posted on: 2008/4/23 15:52
Administratör och grundare av vaken.se

Re: Regler

See User information
Vaken.se drivs av administrationen som styr enväldigt som despoter.

Till skillnad mot eliten så är detta öppet och ingenting sker i hemlighet.

Anledningen till att det är despotism och inte demokrati är att demokrati inte fungerar.

Det skulle vara fint om det skulle gå att ha fler aktiva som vill vara med med ideer eller admins. Det enda kravet vi ställer är att vi använder empatisk kommunikation i administrationen och att du är betrodd att inte sabba allt.

Det skulle kunna släppas fritt en dag, men det kräver många aktiva som vill hjälpa till. i dag finns inte det och allt arbete sker av micro och void.

Frid
/M

Posted on: 2008/4/23 16:01
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Endast 22.000 eller 5 procent av de asylsökande har fått stanna på grund av de är flyktingar enligt FN:s konvention, som omfattar personer som löper risk att förföljas i hemlandet på grund av ras, nationalitet, religiös eller politisk uppfattning, kön eller sexuell läggning.

Det är allmänt känt som fakta hos de människor som läst på om invandringen såväl dess förespråkare som motståndare
Googal på "Journalisterna mörklägger sanningen om invandrarna"

Invandrare står för över 50% av all brottslighet och ju grövre brott ju större överrepresentation såsom mord och överfallsvåldtäckt,gruppvåldtäckt mm

Många av er påstår att invandrare INTE är mer krimminella en svenskar men ni vill samtidigt andvända det som argument jämtemot ett bra "assylskäll" när många kvinnor flyr från dessa länder just för det är VANLIGARE I deras kultur.

Ang att sverige tagit emot mest invadrare handlar inte om att våra politiker bryr sig om invandrarna utan det år 1975 dikterades ett riksdagsbeslut som handlade om att sverige skulle bli ett mångkulturellt land.

Ni är så jävla dåligt pålästa så man vill ju spy

Anonym
Somliga tycks inte se hela bilden av problemet och anser att de med ett större perspektiv är dåligt pålästa för att de själva är trångsynta och bara lyckats mata sig själva med rasistpropaganda.

Tragiskt

Anonym

See User information
Quote:

Anonym skrev:
Forumregler del (2) "Satir med rävgift" (detta är skrivet därför att jag inte tror att det är möjligt att tysta en del åsikter med censur eller banning. Enbart med argument och fakta!

1. För en respektfull diskussion=Gör ingen ledsen

2. Försök skriva om ämnen som enligt administratörerna är relevanta för vaken.ses syfte=Skriv inte om något som gör någon som seglat på en räkmacka genom livet ledsen!

3. Håll dig till ämnet i trådarna och starta inte nya trådar om samma ämnen=Det märkliga är att det är just de som accepteras av administrationen som lydiga besökare som bryter ämnesbarriärer oftast, de kan kasta ur sig vilka lögner som helst och så fort fakta börjar brännas under fötterna på dem så kommer ord som "ledsen", "censur" och "banning" på tal av samma stolpskott. Smält stål eller pulvriserad betong kan man starta hur många trådar som helst om utan anmodan att inte göra det.

4. Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet=Denna regel gäller inte om man tillhör de som skriver om ämnen som administratörerna godtar. Då är man tillåten att kalla andra för rasister, nazister eller andra värdeladdade ord även om sanningshalten i dessa påståenden haltar som enbenta papegojor.

5. Generalisera inte folkslag och grupper=Även för denna regel finns ett undantag. Det är fritt fram att insinuera eller rent ut påstå att svennar kan generaliseras som stupida, reaktionära svin som misshandlar och mördar sina kvinnor, gruppvåldtar unga tjejer, rånar, utpressar och tvingar andra att betala böter för att de inte visar tillbörlig respekt. Detta visar sig vara det vanligaste motargumentet när någon visar fakta eller artiklar där tyvärr det visat sig att istället enskilda invandrare eller gäng legat bakom illdåden.

6. Vill man framföra klagomål och önskemål till vaken.se och administratörerna så gör man det på ett respektfullt sätt=Givetvis bör man visa respekt för alla människor men detta tolkar jag som att valet är att slicka röv eller dra!

7. Följer man inte dessa regler så kan man bli avstängd eller raderad. Alla som blivit avstängda har möjlighet att kontakta vaken.se administration och be om att få komma tillbaka till forumet=Varför inte skriva rent ut slicka röv eller dra! Därför att administrationen vill ha en bra kommunikation. Hur skulle det vara möjligt om den ene har makten att "trycka på knappen"?

8. Tycker du inte om dessa regler så ber vi dig att inte skriva i forumet=De som slickar röv genom att slaviskt följa agendan för vad som är tillåtet att skriva och inte sårar vissa admins som har tårkanaler vidare än Niagarafallen kan alltså kasta kritik och lögner mot andra personer utan reprimander. Det tycker jag har visat sig gång på gång att alla som skriver om ämnen som faller utanför ramen av vad som gör administrationen ledsen skall tåla personangrepp lögner och förtal utan att gå i svaromål. Annars kan man dra!

Wow... en totalitär stat i staten!

m.v.h. Administrationens fiende nr 1 from med nu då eller fattar någon hos er vad jag menar?

I understand well what you mean.

The bottomline is Micro has the final word,and he has mentioned this here.

Its in the open. His rules, his forum.

If you do not like it, make an alternative.

I think there is a need for that.

Att vara kreativa.

Vaken forum var en perssons idea. Ok.
Sa ar det.

I am documenting the OLD WORLD order in Greece at the moment, and all the problems here at a little web forum in alittle country have all stemmed from the same top styrning.

Be the change you want, its good to see debate here, democracy (demokratur) is a joke, and there are other ways to manage and build this forum.

But its up to ONE person to decide this.

Remember that.

So, what do you WANT to DO about it?

Tankefrihet.se??

Vaken was a good idea, and worked for awhile, but perhaps its time is over and its important to be creative and make the change you want to see.

Funny how we see the off topic posts here, the personalattacks here, what a waste of energy, but I understand because this forum has fundamental basic problems that will neverchange unles MICRO decides this.

And thats perfectly ok, its HIS forum.

Anyone who wants to be apart of a new site or forum, contact me here then, and we can create TOGETHER, otherwise, let it go, we KNOW now what vaken is about, its admitted and we need to let these debates go and do it ourselves then.

I am dissapointed in one way, I took up the issue of banning and censoring, and it has come to light.

I havelittle or no time for groupthink, conformism and censorship, and understand the need now for a free and open forum.

But who in LAGOMLANDET will nowtake the timeto help me build it TOGETHER?

Otherwise we see the repeating patterns from the old world order..
σδφωψ θ λωλωλωλω σδφγψω π

Posted on: 2008/4/23 18:49
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

maggot skrev:
http://www.blogger.com/profile/13522262900217874720 är det ett skämt ???
Nämen! Det är ju jag!!!
Ska personangreppen börja igen nu? Ok... håller med om att min näsa är för stor och jag borde le mer på bild.

Lustigt hur de som är så pålästa så lätt går ifrån fakta när de inte får medhåll... Finns en roande dokumentär som heter Rasist Javisst

Edited by Wowbagger on 2008/4/23 19:22:00

See User information
Som andra gen Chilenare kan jag bara skratta åt svennskars naivitet
till invandrare. Wowbagger eller Jonte tjäner ni ngra blattar själv?
Det är almänt känt att invandarae är mer brottbenegna den svennar.
Mina föräldrar kom hit på 70talet och sverige måste vara det lättaste land i världen som invandrae myndigheten tar hand om allt.
Du får betalt för lära dig svennska,hjälp med lägenhet,pengar tilll mat kläder ja allt. Mina föräldrar tyckte det var sjukt och ville jobba
men andra invandrae från asien,afrika,sydeuropa även latinos undra varför dom vill jobba när dom inte behöver. Så mina föräldrar började skämmas för nästan inga andra lansmän eller andra invandrae ville bidra till samhälet. Så jag kan käna mig stolt över mig själv och mina föräldrar då vi jobbar . men jag tycker att svennson måste fatta att
invandare är inte oskyldigga barn en stor majoritet är parasiter o skrattar hela väggen till sociala.
Det var därför jag kallar mig parasiten för att tala om invandrae
som är parasiter. Men att inte förstå att invandring har ett högre syfte den att hjälpa måste svennson fatta. Kolla på usa och den massiva invandr som sker där det skapar enorma problem och dumpar lönnerna. Många latinos i usa är rasister och ser ner på svarta &vita och många lationos hamnar i streetgäng som MS13.Många mexare tar amerikaners jobb och lär sig inte amerikanska. Precis som i sverige fast vi har inte samma typ av streetgäng här än men det komer om inget görs.

Är det ingen som undra varför sverige tagit i mot ca 90% invandre och högst 10% flyktingar?

Nej nu får ja ge mig för dena gång.
Mvh/Rodde

Posted on: 2008/4/24 0:28

See User information
Tycker dom som styr vaken är ovanligt slappa med tanke på hur många trådar som spårar ur. Jag kommer knappt ihåg i vilken tråd jag skrev i sist för den heter nåt helt annat än vad som diskuteras om.

Posted on: 2008/9/29 19:11

Anonym
Just nu modereras forumet av TheLorax, Micro och mig med den tid vi har till förfogande. Vi studerar, arbetar, har familjer och annat som tar upp mycket tid. Micro och jag har sedan tidigare lagt mycket tid på moderering.

Personligen har jag inte möjlighet att lägga ned tid på moderering i samma utsträckning. Det finns andra viktiga projekt som jag vill genomföra och energi vill jag använda till utveckling/utbyggnad av alla andra viktiga delar som vaken.se består av.

Vi söker aktivt folk som känner att de kan och önskar moderera forumet för att uppnå en ännu behagligare och trivsammare miljö. Kontakta info@vaken.se eller micro@vaken.se. Tack.

See User information
Låter bra för min del kan jag vara moderator ett tag till.

Vill däremot flyta mycket offtopic inlägg till en annan del av forummet. Och sen raderas de gamla offtopic inlägg efter ett tag...

Posted on: 2008/9/29 22:30
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Skulle va bra om det gick att klippa i en tråd och flytta alla poster under som spårar ur till en ny tråd. Vet inte om det finns sånna funktioner. Dom flesta diskutioner är ändå rätt bra fast dom spårar ur in i andra ämnen.

Posted on: 2008/10/3 10:12
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/

« 1 ... 3 4 5 (6)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper