vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Nu Kan Alla Sjukdomar Botas !!!!!!!
Hej alla nu är jag tillbaks! he he...

Jag kommer att delge information om hur man kan bota (hoppas så iallafall) alla kända sjukdomar på ett relativt enkelt sätt 1 tim/dag. Som en del vet så är det ingen sensation att sjukdomar kan botas med olika frekvens-maskiner....

Men nu kan du få en fil (gratis) som enligt uppgift botar till 100%

Det har tagit 16år för uppfinnaren att förfina och utföra kliniska prövningar av apparaten, tusentals människor som har legat på dödsbädden har blivit botade....

Jag håller på att prova liud filen just nu med framgång behöver 1månad till för att se om det fungerar som det ska...

Huvudvärk/Migrän tog ca 3min att få bort!!!!

Kronisk Magont ca 30min !!!!

Kronisk nack problem ca 30min !!!

Enligt uppgift kan döva höra igen, folk som ligger i koma väcks mm mm

Uppfinnaren är en mycket osjälvisk person som delger det här till alla gratis!!!

Han har hittat dom rätta frekvenser för kroppens olika sjukdomar
som enligt han inte sjukdomar endast att man är osynkad med olika dimensioner som enligt honom består av 4st...

Ett krav är att man slutar att äta kött, han säger att djurens frekvenser ligger för nära våra egna och skapar en obalans i våra kroppar.

Om det här är som utlåvat så kommer äntligen maffian att gå i konkurs...

Jag har hållt på med sånt här i 10år nu så jag kan sortera bort skräpet det här är inget skitsnack.......

mera info kommer senare....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nu Kan Alla Sjukdomar Botas !!!!!!!

See User information
Quote:

silverboy skrev:

Hur vet man att man har Kronisk Magont? Hur länge har du haft det?

Posted on: 2008/5/4 14:53
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
alltså jag vet inte vad man ska svara på det skojar du med mig eller?

See User information
Quote:

silverboy skrev:
alltså jag vet inte vad man ska svara på det skojar du med mig eller?

nej jag skojar inte, jag är minst lika allvarlig som en politiker, det jag menar är att magont oftast har psykiska orsaker, därför kan det inte finnas kroniskt magont, eftersom stress tex, som ofta orsakar magproblem, inte är en kronisk åkomma.

Posted on: 2008/5/4 15:25
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Ska bli intressant att se vad det blir av detta :)..

Låter ju lite halvt genomtänkt iaf med frekvenser och dimensioner

See User information
Jag vill prova redan idag. När kommer filen?

Posted on: 2008/5/4 16:08
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Samma här!

Anonym
ligger längre en så i min personliga utveckling....

visst har du rätt då i stort sätt alla sjukdomar är psykiska och självframkallande av olika saker en av dom största orsaker är ju att man inte tål viss mat eller titta för mycket på nyheter osv osv så att säga skapar ett psykiskt problem som resulterar i en sjukdom.....

Anonym
Det är riktigt spooky det här alltså när en människa säger att man kan bota 100% av alla sjukdomar som inte är en sjukdom endast felsynk pga köttätande och en obalans i den 4 dimensionen som tydligen ska vara människans hälsa, han har oxå tagit reda på vilka sjukdomar djuren skapar, det är mycket seriöst det här med böcker olika erkännande mm mm

Som det är nu så är allt lite hemligt pga att jag vill bilda kontakt och sälja en av hans apparater.Dock så behöver man inte köpa något då filen är gratis och fungerar från datan direkt genom högtalaren...

Jag beräknar att allt ska vara klart inom 1 månad och då kommer min sida att öppnas endast i det syftet ..

www.greensparrow.se nästan som greenpeace :)

med gratis hälsa :)

Ännu sjukare är att man måste blunda för att det ska fungera, gör man inte det så är sannolikhten att det ska fungera mycket liten.

Jag har testat och det är exakt så inga djur-->blunda = frisk :)

Det är inga frekvenser för att döda parasiter det är endast en balansering av kroppen....

lite osäker om man måste vara vegan oxå?? dock så testar jag det inga djurprodukter alls!!

See User information
Och givetvis (inte) finns en publicerad artikel i en erkänd medicinsk tidsskrift med peer review?

Jag måste också fråga. Frekvenser av vad? En frekvens är bara ett värde på antal svängningar per sekund, så vad är det för svängningar det handlar om?

Posted on: 2008/5/4 17:01

Anonym
Lunga dig så kan du testa sen...självklart så fungerar det inte på friska personer, mentala problem eller icke troende typ "jag tror inte på gud" :)Quote:

zpz2 skrev:
Och givetvis (inte) finns en publicerad artikel i en erkänd medicinsk tidsskrift med peer review?

Jag måste också fråga. Frekvenser av vad? En frekvens är bara ett värde på antal svängningar per sekund, så vad är det för svängningar det handlar om?

Anonym
zpz2: Naturligtvis hade det funnits en artikel om detta i varenda erkända medicinsk tidning om det inte var så att läkemedelsföretagen hade velat tjäna pengar. Precis av samma skäl hålls tekniken så dyr för batteribilar för att fortfarande kunna sälja olja. Batterier är en så mogen produkt, så kostnaden hade kunnat decimeras om det inte fanns inflytelserika grupper som inte vill släppa tekniken utan en straffavgift.

Quote:

silverboy skrev:
Lunga dig så kan du testa sen...självklart så fungerar det inte på friska personer, mentala problem eller icke troende typ "jag tror inte på gud" :)
Hmmm... Varför fungerar det inte på mentala problem? Det är ju också en obalans. Kanske nästa revision av mackapären då?

See User information
Ah, självklart... man upplever endast en "effekt" om man tror på behandlingsmetoden (placebo någon?).

Du svarade inte på frågan, vad handlar det om för svängningar?

Posted on: 2008/5/4 17:16

Anonym
zpz2: Bah! Finns mängder av dina erkända läkemedel som inte fungerar om man inte tror på dom. Men generellt sett tror folk på läkemedelsindustrin.

Jag har slutat ta mina egna mediciner, för jag slutade att tro på dom och då slutade de också att verka.

See User information
Quote:

silverboy skrev:
Hej alla nu är jag tillbaks! he he...

Jag kommer att delge information om hur man kan bota (hoppas så iallafall) alla kända sjukdomar på ett relativt enkelt sätt 1 tim/dag. Som en del vet så är det ingen sensation att sjukdomar kan botas med olika frekvens-maskiner....

Men nu kan du få en fil (gratis) som enligt uppgift botar till 100%

Det har tagit 16år för uppfinnaren att förfina och utföra kliniska prövningar av apparaten, tusentals människor som har legat på dödsbädden har blivit botade....

Jag håller på att prova liud filen just nu med framgång behöver 1månad till för att se om det fungerar som det ska...

Huvudvärk/Migrän tog ca 3min att få bort!!!!

Kronisk nack problem ca 30min !!!

Enligt uppgift kan döva höra igen, folk som ligger i koma väcks mm mm

Uppfinnaren är en mycket osjälvisk person som delger det här till alla gratis!!!

Han har hittat dom rätta frekvenser för kroppens olika sjukdomar
som enligt han inte sjukdomar endast att man är osynkad med olika dimensioner som enligt honom består av 4st...

Ett krav är att man slutar att äta kött, han säger att djurens frekvenser ligger för nära våra egna och skapar en obalans i våra kroppar.

Om det här är som utlåvat så kommer äntligen maffian att gå i konkurs...

Jag har hållt på med sånt här i 10år nu så jag kan sortera bort skräpet det här är inget skitsnack.......

mera info kommer senare....

Det här låter sååå intressant, jalla jalla passar bra att skrika nu.

Nu åker julkalendern fram för ner räkningen har börjat,

Det ska bli spännande detta.

Det e många frågor jag skulle vilja fråga om denna produkt samt som zzp var inne på vilken svängning per sekund samt e det olika beroende på ja problem, ålder, kön, årstid, ja, plats mm?

Är produkten ute i andra delar av världen, böcker skrivna, ?

En utopisk värld formas framför oss å vi e där

Posted on: 2008/5/4 17:27

See User information
Det här tar fanimig priset på allt dumt jag läst : ) Först säger du att det är en apparat nån byggt i 16 år, sen att det är en ljudfil? Och vilka frekvenser sänder dött kött ut?

Ska testa den på morsans diabetes sen när filen kommer..ifall jag kan få henne att bli vegetarian först vill säga...

Posted on: 2008/5/4 17:29

See User information
Jag har hittat filen!

http://www.weebls-stuff.com/toons/annoying/

Du måste alltså lyssna på den här låten i 2 timmar samtidigt som du bara får äta broccoli och kolrötter.

...och vips! huvudvärken är borta!

Posted on: 2008/5/4 17:47
Himmeln är blå, det är det enda jag förstår.

Anonym
Nja, det var förhoppningsvis fel fil, om det är rätt så e ja inte intresserad längre :)

Anonym
Som sagt så håller jag på att testa metoden just nu med framgång,

För att eventuellt hitta ev fel med metoden så kommer den att testas på mig och andra personer, att gå ut med falsarier är inte min stil.

Alltså det är ljud som man kan ladda ner på en sida gratis och tycker man om effekten så går det att köpa apparaten som är inte dyr, dock så går ryckten att apparaterna ska sluta säljas och man får tanka hem ljudfilen ifall man vill.

Filen kan inte kopieras för många ggr då den fungerar sämre än orginalet om det kopieras för mycket.....

Diabetes kureras vanligtvis med KÖTT enligt den där Annika

http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/

Typ alla blir friska undrar vad effekterna blir efter en tid...

Bensår av diabetes kureras med Silver..."obotligt enligt sjukan"

Anonym
Produkten finns endast i ett land dock så kommer den att spridas som en löpeld om den klarar 25% procent av det han säger....

Inget spelar roll ålder kön mm mm

Böker finns det många om....

fy fan vad skönt om hela sjukvårdsystemet krascha undra vad som skulle hända kriminellt att lyssna på filen?

Anonym
Ursäkta silverboy, men om den där filen finns för oss alla, gratis att ladda ner, ja då vill jag nog ha länken, och möjligheten att testa själv, jag tror ändå inte på vad du säger när du berättar vad du upplever. Hur skulle jag kunna det, det är din upplevelse, o din kropp.

Jag är vuxen nog att kunna testa själv förmodar jag!

Du behöver inte vara min brandvägg :)

Anonym
Jag ställer mig nog allt mer skeptiskt till detta... Att ljud kan vara bra till mycket råder det ju inget tvivel om, men en central fråga är hur du gör för att bli så sjuk inför dina tester?

Anonym
Alltså som jag skrev förut så håller jag på att kontakta honom för jag vill bli återsäljare för hans apparat det har varit svåra språk svårigheter då han inte kan engelska.

Jag kan inte säga nått förrens allt är klart med honom...

vad har du som behöver botas då?

Kanske lägger ut filen så du kan ladda ner eller lyssna på plats för den avslöjar inget och den kommer ändå att läggas ut på min sida.

Det är massa prat med dolda frekvenser som hörs vid max volym.Quote:

ance skrev:
Ursäkta silverboy, men om den där filen finns för oss alla, gratis att ladda ner, ja då vill jag nog ha länken, och möjligheten att testa själv, jag tror ändå inte på vad du säger när du berättar vad du upplever. Hur skulle jag kunna det, det är din upplevelse, o din kropp.

Jag är vuxen nog att kunna testa själv förmodar jag!

Du behöver inte vara min brandvägg :)

Anonym
Lät på dig som om tillverkaren ville ha fri spridning på mackapären. Varför skulle han då låta dig bli generalagent? Ska vi vänta tills du lärt dig engelska innan fortsättning följer på detta ämne?

Tror mer och mer att detta är ett stort skämt. Skulle något allvar lika bakom detta är jag övertygad om att det skulle vara anpassat till en viss dB. Detta är säkert en ljudfil med någon som talar lugnt med en entonig röst ett tag och sedan kommer det ett gallskrik, eftersom det är så viktigt den ska lyssnas på med hög volym.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper