vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Infowars Money Bomb. Infowars behöver vår hjälp att komma till TV
Infowars behöver vår hjälp. Alex jones hade kunat nå tusentals nya människor med DISH network som har runt 13 miljoner kunder.

Quote:
In response to Alex’s desire to massively expand the infowar on all levels — in particular, his desire to expand the reach of his highly effective video operation — the folks who brought us the Ron Paul Moneybomb have launched the Infowars Moneybomb.

Like Dr. Paul’s Moneybomb, the Infowars Moneybomb is fixed to a period of time — it will run until May 31, 2008, with a goal of “$100 x 20,000.”

Alex will use this money to build a studio, a sound stage, purchase cameras and equipment, computers, expand office space and hire additional staff. Alex hopes to launch a new television show on the Dish Network, thus reaching thousands, possibly millions of additional people and warn them of the nefarious plans of the global elite and the New World Order. Time is of the essence in this fight.

“This moneybomb needs to be posted on every website,” explains the Infowars Moneybomb site, “if we are going to make history and boost this private company up to an all new level of participation, and public view, WE need to step it up. The juggernaut of information that is reported by Alex Jones and crew needs to be heard by the masses. Yes, they will think the information is crazy at first, but one by one the light bulbs above their heads will alight as they connect what they hear to their own lives…. We enabled Ron Paul to compete with the corporate sponsored politicians, now we can enable Alex Jones to compete with corporate media. Let’s do this! Get the word out, blog, forum, chat, email, let everyone know about this moneybomb. Go build a myspace page place posters on telephone poles, invite everyone, do anything you can! This must happen. $100 will not break anyones bank. Collectively, we can each donate the small amount and create a massive force for Alex Jones to use toward educating our peers about the coming economic crisis, the fraudulent carbon threat, the coming police state and more… it is all up to you and I. There are thousands who listen to Alex Jones every day. This is your one chance to blast a crater into the side of the establishment. Pledge. This has never been done before, make history! ”

More than anything, the corporate media sorely needs a run for its money — and needs an effective challenge, as it cannot be allowed to dominate not only the airwaves, but the very minds of the people. Alex does not enjoy the support and patronage of big corporations with deep pockets, or does he enjoy the filthy lucre of foundations and rich families. Alex Jones depends on your generosity and commitment to the fight.

Please follow the link below and pledge a $100 to the fight. $200,000 will go a long way. And will make it impossible for the elite and the corporate media they control to dominate information as they have done now for far too long.

Go to THE INFOWARS MONEY BOMB now and make your pledge!

http://www.infowars.com/?p=2151

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Infowars Money Bomb. Infowars behöver vår hjälp att komma till TV

See User information
De når hela världen på internet, två miljoner dollar för att starta en tv-kanal med 13 miljoner tittate, varför skulle dessa tittare ens titta på deras program.

Posted on: 2008/5/15 0:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det ger mer reklam intäkter också antar jag. Jag skulle kunna tänka mig att donera men just nu har jag inga större inkomster.

Alex Jones tycker jag är den bästa och mest drivande personen i truth rörelsen. Det ända jag inte gillar med han är hans eviga överdrifter. När han drar upp något man själv har bra koll på så 9 av 10 gånger är det en överdrift vilket självklart skadar hans trovärdighet. Men det här gäller ju all media. Ganska läskigt när man tänker efter.

Posted on: 2008/5/15 2:36

Anonym
Jag följer hans radio program varje dag och jag kan inte minnas att jag hört någon överdrift. däremot brukar saker vara värre än vad han säger dom är...

Dom förtjänar pengar så dom kan fortsätta göra bra filmer och få ut ordet till mer folk.

See User information
Han överdriver väldigt mycket saker. Kan ge ett exempel från showen för några dagar sen. Då säjer han att man blir caned om man skräpar ner på gatorna i singapore. Det stämmer inte men man får 2lax i böter. Massa böter för allt här och det e värsta polisstaten. Men för att bli caned ska man göra väldigt grova saker så som våldtäckt.

Jag gillar Alex Jones tycker bara det är synd att han inte håller sig till fakta utan börjar överdriva och blanda ihop saker i stridens hetta. Sen att han hela tiden avbryter folk lackar jag på också. Men som sagt i det stora hela är han den bästa och jag brukar lyssna på hans show.

Posted on: 2008/5/15 11:28

Anonym
jag tror säkert det om singapore kan stämma i något enskilt fall, ring han och fråga om källa. du kan inte kolla på lagen där och säga "det kan inte hända, för lagen där säger att det inte kan hända". bara för några dagar sen blev en man med hjärt problem gripen för att ha slängt en äpple kärna på gatan i Britannien, och det finns värkligen ingen lag som säger att man inte får göra det där.

Man spends 18 hours in police cell and has his DNA taken for 'dropping an apple core' http://www.dailymail.co.uk/pages/live ... id=565047&in_page_id=1770

18 hours in cell for discarded apple core http://www.telegraph.co.uk/news/uknew ... discarded-apple-core.html

Apple core lands man in jail http://www.guardian.co.uk/uk/2008/may ... src=rss&feed=networkfront

Man Arrested, Put In DNA Database For Allegedly Dropping Apple Core http://www.prisonplanet.com/articles/may2008/050908_apple_core.htm

See User information
Just caning asså spö straff med en käpp är något man kan få som straff här. Kan iofs ha varit så att man kunde få det för mindre saker förrut. Förr kom man inte ens in i det här landet om man var skäggig eller långhårig =P

Han använder också diverse mainstream tidningar som källor som redan är överdrivninga och många gånger totalt fel. Specielt när det kommer till teknik och vetenskap. Så visst kanske inte han som överdriver i det flesta fall utan hans källor.

Posted on: 2008/5/15 16:27

See User information
Alex Jones ljuger hela jävla tiden, när han dessutom förklarade att allt var försent i Usa, redan nu, undrar man ju vad han har för agenda ochså, han talar ochså mycket om "wake up" osv, vilket han borde göra själv.

Värst var när han förklarade att araberna äger Hollywood, vilket de flesta redan vet att judarna gör. Men Alex vill så klart mörka det, eftersom hans fru och barn är judiska.
Han kallar sig självutnämd "Father of 9/11 Truth Movement"

Man garvar, luktar elit lång väg, det enda dom hade behövt gjort är att tipsa honom om 9/11 innan det skedde, vilket många visste. Sen har dom kidnappat hela informationsmotståndet, i ett slag, men ni fattar inte det här. Sorgligt.

Firar vaken Alex Jones dagen varje år? Han blir en bra sekt ledare spår jag i vart fall, de flesta köper den grisen med hull och hår.

Alex
Resized Image

Kompisen Pinocchio
Resized Image

Posted on: 2008/5/15 16:41

Edited by JohnC on 2008/5/15 16:57:01
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
JohnC. Det var mycket bevis du la fram att han är en "lögnare".

Tänker på två saker när jag läser dit inlägg, fördomar och hjärntvättad. ta inte för mycket prozac.

Judarna ligger bakom allt va? och du vet allt bättre än alla andra?

Resized Image

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
JohnC. Det var mycket bevis du la fram att han är en "lögnare".

Tänker på två saker när jag läser dit inlägg, fördomar och hjärntvättad. ta inte för mycket prozac.

Judarna ligger bakom allt va? och du vet allt bättre än alla andra?

Resized Image

Jag behöver inget bevisa, du kan kolla upp det själv, han ljuger för det mesta, du verkar vara en nebwbie, och det enda du sett är Alex. Judarna äger hollywood, det kan du kolla upp.

Jag hade fördomar tidigare, jag trodde Jones var genuin, idag har jag inga fördomar om honom, eftersom jag vet han tillhör eliten.

Man garvar, lättledda fårskallar går mot slakt, utan insikt eller förstånd. Bara sin programmering att ty sig till.

Spendera inte livet i tv soffan grabben.

Malmoesoldier
Resized Image

Posted on: 2008/5/15 17:14
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:
...eftersom jag vet han tillhör eliten

Ehhhhhhhh... Skrattretande! KOM MED FAKTAN NÄR DU PÅSTÅR NÅGOT LIKNANDE!

Hur vet du att hans fru är judinna (även hans barn), och vad i helvete har det med saken att göra? Deskrediterar det honom/dom DIREKT eller? Finns många goda judar som är "vakna". Du förlöjligar dig själv med att komma med mindre trovärdig information som du inte kan backa upp på något som helst sätt.

Skärpning!

Posted on: 2008/5/15 17:23

See User information
Quote:

anti skrev:
Quote:
...eftersom jag vet han tillhör eliten

Ehhhhhhhh... Skrattretande! KOM MED FAKTAN NÄR DU PÅSTÅR NÅGOT LIKNANDE!

Hur vet du att hans fru är judinna (även hans barn), och vad i helvete har det med saken att göra? Deskrediterar det honom/dom DIREKT eller? Finns många goda judar som är "vakna". Du förlöjligar dig själv med att komma med mindre trovärdig information som du inte kan backa upp på något som helst sätt.

Skärpning!

den enda som var löjlig var du. Kolla upp fakta. Vakna är ett pseudobegrepp, lika pseudo som "Alex sanning" Du visste inte ens att han fru och barn e judiska. e hans fru det, e hans barn det, du vet.

vilken jude är vaken? Olmert?

Vakna??
Resized Image

ledstjärna?
Resized Image

http://www.libertyforum.org/showflaht ... collapsed&sb=5&o=21&part=
http://ajresearch.blogspot.com/2006/0 ... s-jewish-and-she-may.html
http://houston.indymedia.org/news/2004/11/35190_comment.php
http://www.conspiracyresearch.org/for ... wtopic=1209&mode=threaded

Posted on: 2008/5/15 17:29

See User information
JohnC :
Det vet/visste alla långt innan du reg:a dig här!!Sök lite så får du se.

Men i villket fall som helst så ligger bevisbördan på dig.

Det lättaste som finns är att göra som du gör i denna tråd ,det kan ett barn på 3 år oxo kallas för trots, dom säger nä nä nähe.

Upp till bevis! ps Israel har ingen olja officielt .

Posted on: 2008/5/15 17:40

See User information
Quote:

sale skrev:
JohnC :
Det vet/visste alla löngt innan du reg:a dig här!!Sök lite så får du se.

Men i villket fall som helst så ligger bevisbördan på dig.

Det lättaste som finns är att göra som du gör i denna tråd ,det kan ett barn på 3 år oxo kallas för trots, dom säger nä nä nähe.

Upp till bevis!

bevisbördan ligger på Alex Jones fattar du inte det, och på dig, om du vill tro på honom, det är den som tror på honom som skall bevisa, inte de som inte tror på honom.

Sagotomten behöver man inte bevisa liksom, han finns, om man lyssnar på sagan.

Vad jag vet var det inte DU som postade denna info, du som påstar att alla vet detta, gräv upp det, och du kommer se att de flesta som du, inte kan genomskåda detta. Jag har vetat detta länge nu. De flesta kommer aldrig fatta osanningsnsmånglaren Alex.

Du verkar ochså mångla osanning, vaken?

Israel har visst olja, i Kurdistan, dom har en hemlig pipeline under marken dit, men det visste du kanske inte, sist Israel hade olja var under Shahen av Iran.

Alex berättar sagan om att Araberna äger Hollywood.Resized Image

Posted on: 2008/5/15 17:47

See User information
Sök du på bara du är i behov av det !Vad jag tror har du inte den blekaste annig om.

Posted on: 2008/5/15 17:55

See User information
Quote:

sale skrev:
Sök du på bara du är i behov av det !Vad jag tror har du inte den blekaste annig om.

fortsätt TRO du, hehe, ingen fara, sceintologi är inte heller elit enligt vissa, kanske en ny start?

Sanningen enligt vissa, vi andra kan observera Tau korset, pyramiderna, Maltesiskt doublecross osv,
Resized Image

Posted on: 2008/5/15 18:01

Anonym
Din ton JohnC gör mig ofta spyfärdig. Du är alltid störst, bäst och vackrast... Precis som eliten.

See User information
JohnC är väl gamle Steffo?

Posted on: 2008/5/15 18:08

See User information
Vilka VI är du med barn?,Låter så i a f . jag försvarar varken Aj eller någon annan .Du har mycket bilder som du själv skapar.

Om nu det är någons spår speler ingen rockenroll vem/ vad så skall du skita i det. Bevisbördan ligger på dig effter ett sådant utfall.

Sanning går inte att skriva ned. Därför finns det inga färdiga system.
samma ögonblick som du säger "Jag vet", så vet du inte - du visste.

Posted on: 2008/5/15 18:11

Anonym
Quote:
Some say that Alex Jones is a patriotic truth seeker here to help fight the New World Order. Others say Alex Jones is a Zionist undercover working for the New World Order that is operated by the Israeli Zionists. I am here to help uncover the truth about Alex Jones. A lot of what I talk about might sound biased, but I'm really looking for answers. You're thoughts, questions, and arguments are all welcome. I want to openly debate about who Alex Jones really is.

- I am wondering where someone got this evidence from that Alex's wife, Violet is Jewish? And if she was Jewish or of Jewish background, how do you for sure she is Zionist?

- Also why would Alex, as a Christian marry a woman from another religion, when Christianity speaks against marriage with non-believers?

http://ajresearch.blogspot.com/2006/0 ... s-jewish-and-she-may.html

Detta är dit bevis på att alex fru är en ond jude som han försöker dölja för han är med i eliten?. är du seriös?

Du är med i eliten och du har bin laden i din källare. jag bevisa det precis, såg du inte texten jag skrev? det e bevis hehe. jag vet det iaf, PrOoOzac!!

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Hehe Samma perversa avart där den infantila impulsen att blotta sig, upphöjts till tvång.

Posted on: 2008/5/15 18:25

Anonym
Quote:

zpz2 skrev:

Vilken koll du har helt plötsligt ! Nu har du nästan avslöjat dina kontakter på underrättelsetjänsten =)

See User information
man skall aldrig lita på nån utan att checka faktan själv.
men John C har inga bevis han bara e dålig kopia av Eric Huffen .
Judar får inte gifta sig med icke judar om nu Alexs fru e judina från början kan hon inte vara det längre om inte Alex har konverterat till judendomen i smyg. John C eller steffo eller vad du heter jag får hålla med Sale din attityd gör mig spyfärdig. sluta upp och tro att du vet sanningen om allt ingen av oss vet den . den globala maktmaffian består inte bara av zionister fatta det din jävla puta.

Posted on: 2008/5/16 1:05

See User information
Jag har ingen aning om AJ fru är judinna eller muslim eller rastafari. Jag bryr mig inte. Att alla judar skulle vara med och täcka sanning om 911 tex är så otroligt korkat att tro. Jag har varit ihop med en judinna. Hon var riktigt jävla skarp. Hennes farsa som var orginal juden var och smart och vettig. Däremot hennes morsa(konverterad) och hennes brosha var värsta nazi zionisterna. En bra arab e en död arab osv.

Posted on: 2008/5/16 11:58

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper