Vakencorner
|
Re: Mejl till wetterstrand jag skickade för ett tag sen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har tidigare skickat mail till miljöpartiet och andra partier, alla i miljöpartiet namner IPCC och deras rapporter, som om ens IPCC ar eniga, manga vetenskapsman som hoppat av och som kritiserar dem.
Antingen sa ar de med pa bluffen eller sa tror de verkligen pa det hela.
Posted on: 2008/5/19 16:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alla partier är sekter, eftersom man inte får vara med utan att man följer partiprogrammet, dvs sektledarna.
fråga vad man skall göra med vulkanerna, som släpper ut 100 ggr mer koldioxid än vad hela mänskligheten gör. Kanske korka igen dom? Förbjud vulkaner? andra tips?
Posted on: 2008/5/19 19:17
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Misstanker att vissa politiker vet vad som pagar men haller tyst for att fa stanna kvar i partiet.
Sag att man skickar mail till nagon och att de erkanner att vaxthuseffekten skulle vara en bluff. Om det kom ut skulle t ex miljopartiet forlora halften av sina roster och dem som sade det skulle kastas ut fran partiet. Ungefar som en prast sager att gud inte existerar.
Posted on: 2008/5/19 19:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
nu är det inte växthus effekten som är bluff, det är att människan skulle ha orsakat den, som är en bluff, att växthuseffekten existerar, är ett välkant faktum som debatten inte skall handla om, det är koldioxidens roll i det hela, som är foremål för osanningar, och som sagt, kolla in filmen Global warming Swindle, om du inte redan har gjort det.
Posted on: 2008/5/19 19:48
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kollat in den och litet andra filmer, vad jag kommit fram till ar att koldioxid bara star for en liten del av vaxthusgaserna och manniskan del av koldioxid-utslappen ar minimal.
Horde samma sak for kanske fyra ar sedan av en professor i atmosfarskemi pa KTH. Att medeltemperaturen pa jorden legat pa over 20 grader da livet pa jorden frodades och att koldixnivan varit mer an 16 ganger sa hog som idag ar ocksa intressant. Jorden utvecklas och andras, det en en liten planet i universum, farstar inte hur folk verkar tro att allt ska vara likadant ar efter ar.
Posted on: 2008/5/19 19:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
inbilla dig inte att dom "tror" på vad dom säger, dom vet vad agendan är.
vet du föresten att "jin" är namnet på de varelser som är fångade i den fjärde dimensionen, som eliten offrar till för att liera sig med, dessa jin kan ta över manniskors kroppar, om de har rätt gener. Dvs elitens.
Posted on: 2008/5/19 20:06
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
forstod att det var ande, spoke eller liknande, beroende pa vilket sprak jag kollade pa, i alla fall
Posted on: 2008/5/19 20:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Den gröna faschist-PUTAN e som dom andra politikerna lögnare och maktkåta idiotas.
Posted on: 2008/5/20 13:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra gjort, önskar bara att jag hanterade den lokalla språket på det sättet! : )
Jag tycker att vi DEMONSTRERAR utanför Greepeace's lokalar och delar ut information från de 31 000 vetenskaps perssoner som är SÄKERT på att människor skapar inte global warming. Vi säger att vi vill att de SLUTA LJUGA om växthuseffekten. PRECIS som Greenpeace gör mot andra. Precis som MP göra mot andra. Samma taktik. Fredligt, informativt. 31 000 vetenskaps perssoner eller Al (pro-war) Gore. Vem tror vi på? ; ) Info om de 31, 000: http://www.oism.org/pproject/
Posted on: 2008/5/20 16:38
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login