vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#73


See User information
för det första så tyker ja det är djupt kränkande mot mig att jämföra mig med sk houseniggers. bara för skojs skull kanske jah skal anmäla dig til DO.
jag snackar inte skit om mitt folk jah e chilenare men til skilnad från många blattar e jag tacksam att mina föräldrar fick flyta hit på 70-talet. jag skrev också att jag och mina föräldrar några släktingar har pratat om att flytta till chile detta hade blivit lättare om återvandringsbidragen blivit högre än vad socialsiterna och nyliberalerna styrt upp. att invandrare flyttar nära sina landsmän har inget med att svenskar skulle behandla någon illa. deta e naturligt
desutom så e sverige ett nyt USA vår stat bjuder hit folk från hela jorden på bekostnad på urinvånarna(svennskarna).
Wowbagger du lever inte i verkliggheten .

Posted on: 2008/5/25 21:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#74
Quote:

Parasiten skrev:
för det första så tyker ja det är djupt kränkande mot mig att jämföra mig med sk houseniggers. bara för skojs skull kanske jah skal anmäla dig til DO.
jag snackar inte skit om mitt folk jah e chilenare men til skilnad från många blattar e jag tacksam att mina föräldrar fick flyta hit på 70-talet. jag skrev också att jag och mina föräldrar några släktingar har pratat om att flytta till chile detta hade blivit lättare om återvandringsbidragen blivit högre än vad socialsiterna och nyliberalerna styrt upp. att invandrare flyttar nära sina landsmän har inget med att svenskar skulle behandla någon illa. deta e naturligt
desutom så e sverige ett nyt USA vår stat bjuder hit folk från hela jorden på bekostnad på urinvånarna(svennskarna).
Wowbagger du lever inte i verkliggheten .
Gör det... anmäl mig... för skojs skull.
Dessutom frågade jag om det var en sådan du var... fanns fler termer på sidan... Jag lever i verkligheten, inte du... Ska sverige ta emot invandrare måste vi behandla dom bättre, annars uppstår konflikter. Alla är ju inte så assimilerade som du.
Du tror inte att andra invandrare finner det djupt kränkande att du har tagit ett namn som "Parasiten" för att förtydliga hur invandrare är?
Om du har jobbat med ungdomar, så stå på deras sida då istället för att förtala dom.
Din andra post på forumet: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=87389#forumpost87389
Jösses... andra generationens invandrare och redan pissat ner sina rötter.

Låt mig förtydliga... Det är jättebra att du har anpassat dig, men varför inte ge första generationsinvandrarna samma chans som dina föräldrar fick?

Jag har skrivit flera inlägg om problemen med miljonprogrammet... folk mår inte bra av att bo i såna områden. Man tappar sin identitet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#75


See User information
Wowbagger du e ju helt fucked up i huvet har du fåt för mycket av syran?
vad ja vet så e svenskar väldigt snälla och motagande . så du menar
att inte blattar skal behandla svenskar bra det hänger alstå bara på svenskarna? ja skiter i hur andra invandre reagerar på mitt nick
blir dom sura tar dom åt sig och käner sig träffade.

Posted on: 2008/5/25 22:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#76
Quote:

Parasiten skrev:
Wowbagger du e ju helt fucked up i huvet har du fåt för mycket av syran?
vad ja vet så e svenskar väldigt snälla och motagande . så du menar
att inte blattar skal behandla svenskar bra det hänger alstå bara på svenskarna? ja skiter i hur andra invandre reagerar på mitt nick
blir dom sura tar dom åt sig och käner sig träffade.
Josses... För att citera dig en gång till: "ja skiter i hur andra invandre reagerar på mitt nick
blir dom sura tar dom åt sig och käner sig träffade."

Du kände dig tydligen träffad av begreppet "House Nigger" trots att jag bara frågade dig om det var så det var?
Och du kallar mig puckad?

Vill du jag ska kalla dig femtekolonnare istället?

Fattar du inte att om de personer du ansluter dig här på forumet hade fått råda hade inte dina föräldrar kommit hit på 70-talet?



Det var två turkar som satt på imigrationsbyrån för att hämta sina svenska medborgarskap.
Den första som gick in hade bara varit i sverige 5 år och bara haft fast arbete i 8 månader, så han blev utan medborgarskap

Den andra gick in sen och tillfrågades hur länge han varit i sverige.
-10 år, svarade han. och han uppgav han hade haft fast arbete i 8 år.
Han fick sitt medborgarskap.

När han sedan kom ut frågade den första killen ivrigt "hur gick det? Hur gick det"
Varpå nysvensken svarade "Håll käften turkjävel!"


PS. Jag har inte tagit syra på 11 år. DS

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#77


See User information
lol lol wowbagger du e så rolig. kallar du ala invandre som sköter sig houseniggerz? eler e jag ett undantag? har du själv bot i förorten?
flyta till tensta eler rinkeby & upplev hur snälla och oskyldiga ala blattar e . en typsik 68-vänster svensk som du Wowbagger kanske tycker de e kul med kriminela blattar .när du skal till jobbet och kan inte köra med din bil för någon idiot har vandiliserat den och gjort inbrott i den eller någon idiotas har skjutit fyrverkerier i trappen så att det stinker krut i i lägenheten eler få din tvätt eller tvätttid stulen av någon jävla något jävla inlindat tält(muslim) som inte ens kan ett ord svenska . välkomen til föroten en soptipp med dräg som bara väntar på att soc-bidraget komer eller tilfället att anmäla någon för DO så man får skadeståndsCASH. vist det finns många som sköter sig men dom skal väl knappst berömas ,för de e väl en självklarhet at man sköter sig eller åtminstone försöker lära sig parata svennska.

Posted on: 2008/5/25 22:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#78


See User information
Quote:

Parasiten skrev:
Wowbagger& Mordecai!
varför skydar ni blattar tror ni att vi gillar er bätre för det?
jag är trött på personer som lever i någon drömvärld och skydar folk som ni inte vet hur dom fungerar.
som 2gen invandrare vet jag att det finns en sorts förortskultur där invandrae och 2 eller 3gen invandare lever för att få respekt och ser ner på personer som jobar hederligt . snabba cash ,feta bilar
guldlänkar e mångas dröm och det vill väl även svenska ungdomar ha , men dom flesta svenskar vet att det är fel att ta saker som inte är ens eget det kallas stöld det vet för fan en 3åring.det som saknas bland många blattar e moral å respekt för sina medmänniskor. vill dom köpa en femma röka eller någrag kokain eller ha en ny mobil inte fan fixar dom ett extra knegg eller sommarjobbar .det e ju bara för dumma svennar eller blattar som vill anpassa sig och det finns ju inget mesigare än svennar eller blattar som sköter sig
. jag har bott i tensta och rinkeby och jobbat med ungdomar och även haft fd polare som gjort skit jag märkte dock snabbt att jag inte var en sån person som kan begå brott utan känna skuld.vill man sköta sig så gör man det finns inga ursäkter .förövrigt bör alla i förorterna skämmas med tanke på standarden i deta land, passar det inte åk till syd amerika eller afrika eller asien. jag har faktist besökt en favela i RIO lever man så kan jag förstå att man klagar men för fan vi har inget man kalla ghetto i Sverige. jag var övervakare til en snubbe som suttit på kumla han sa att med tanke på att blattar e minoritet i Sverige satt där många blattar på kumla. jag är skötsam och har tänkt flytta chile en dag även då jag inte har någon släkt kvar där jag hade kunnat tänka mig att
återvandringsbidraget höjdes då kanske fler invandre och 2eller 3e gen invandre hade flyttat till sina rötter. rotlöshet förakt mot svenskar och fel förebilder bidrar till många blattars vansinniga betende men det så klart ingen ursäkt alla måste ta hand om sig själv och inte skyla allt på samhället och svenskar. jag har respekt för svenskar som står upp för sitt folk och inte låter sig bli knullad av några invandre som borde vara tackasamma vad dom fått och istället för att klaga ge något tilbaka.
mvh Juan


Ööh... Juan det är ingen som sagt att det inte finns problem. Men jag kan garantera dig att det inte har med gener att göra. Jag är inte ute efter att bli omtyckt. Men det är viktigt att förstå roten till problemen, annars blir åtgärden fel. Bidragsutnyttjandet uppfanns inte av invandrare. Som "2 gen invandrare" borde du inse att termen invandrare inte är ett homogent begrepp och det är vansinne att bunta ihop så många grupper och skylla allt på dem. Problemen i Tensta och andra förorter är desamma som liknande förorter i hela världen oavsett vilka folkgrupper som bebor dem. Dagens tenstakids har mer gemensamt med ungdomar i Bronx, än de i Bagdad, Beirut eller Khandahar.

Det finns dessutom en utbredd rasism inom polis och rättsväsende. Som färgad löper du större risk att bli dömd än om du är vit. En romsk vän till mig åkte dit trots att han var helt oskyldig. Det fanns gott om bevis. Men eftersom killen var zigenare var intresset för att titta djupare på saken minst sagt svalt. En östermalmssprätt hade aldrig någonsin fått samma behandling. Vi är inte lika inför lagen. Det är bara skitsnack.

Du gillar att säga blatte... bara så att du vet... chilenare anses också tillhöra gruppen blattar av dem som nedlåter sig till att använda ordet...

/M

Posted on: 2008/5/25 23:01
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#79


See User information
Quote:
En östermalmssprätt hade aldrig någonsin fått samma behandling.


Vad har du för belägg för det? En kompis till mig blev också oskyldigt dömd trots mitt vittnesmål och polis rapporten.

Han e förövrigt en blond blåögd snubbe med stjorta från lidingö.
Men det var kanske ett undantag vad vet jag?

Posted on: 2008/5/25 23:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#80
Quote:

Parasiten skrev:
lol lol wowbagger du e så rolig. kallar du ala invandre som sköter sig houseniggerz? eler e jag ett undantag? har du själv bot i förorten?
flyta till tensta eler rinkeby & upplev hur snälla och oskyldiga ala blattar e . en typsik 68-vänster svensk som du Wowbagger kanske tycker de e kul med kriminela blattar .när du skal till jobbet och kan inte köra med din bil för någon idiot har vandiliserat den och gjort inbrott i den eller någon idiotas har skjutit fyrverkerier i trappen så att det stinker krut i i lägenheten eler få din tvätt eller tvätttid stulen av någon jävla något jävla inlindat tält(muslim) som inte ens kan ett ord svenska . välkomen til föroten en soptipp med dräg som bara väntar på att soc-bidraget komer eller tilfället att anmäla någon för DO så man får skadeståndsCASH. vist det finns många som sköter sig men dom skal väl knappst berömas ,för de e väl en självklarhet at man sköter sig eller åtminstone försöker lära sig parata svennska.
Nej, jag kallar inte invandrare som sköter sig för "house niggers", men jag kallar de som inte kan se sina likars problematik och ansluter sig till onda krafter istället för att hjälpa de sina för det.
Självklart ska invandrare sköta sig, men jag förstår problematiken varför de inte gör det. Men jag måste understryka att dessa ska man inte dalta med, utan det är bara att utvisa dem.
Jag har själv bott i bredäng. I porten brevid min blev en sexbarnsmor skjuten en gång... Känner du till bredäng? Utan att gå in för mycket på min egen bakgrund, eftersom det tydligen inte uppskattas här, kan jag säga att jag ändrat mitt liv... Dessutom har en del invandrare också gjort det och nyckeln för de flesta har varit att flytta ifrån miljonprogrammen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#81
Wowbagger & Mordecai !
Ert PK-snack gör mig spyfärdig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#82
Quote:

CrushNWO skrev:
Wowbagger & Mordecai !
Ert PK-snack gör mig spyfärdig.
och din medmänsklighet är byggd av falskhet.
Duoch många andra här fattar visst inte att NWO's agenda är en samling gissningar från mer eller mindre kompetenta analytiker. Lyssnar man på främlingsfientliga analytiker är det självklart de blandar med lite främlingsfientlighet.
Dessutom visar du och några av dina medtyckare precis samma omogna beteende så fort ni blir emotsagda. Ni har totalt stängt av er för andras åsikter och enda anledningen att ni tar efter t ex SD's åsikter är för att ni hade samma åsikter från början.
Samma beteende som sektmedlemmar uppvisar för övrigt när de blir emotsagda. Ni står förresten bakom varandra på samma sätt också. Får en problem med argumenten kommer personangreppen från er alla. Jag tycker iofs inte att ditt inlägg var ett personangrepp, men det är sorgligt hur du kan tycka någonting sådant är motbjudande.

Dessutom har jag ställt frågan flera gånger tidigare, men aldrig fått något svar. Frågan lyder: Vad är det ni nationalister vill bevara med sverige? Ni klagar ju ständigt på hela samhällsstrukturen osv... på allt i stort sätt. Är det den fina naturen, de många sköarna och skärgårdarna ni värnar om? De lär ju inte försvinna med invandring...

Dessutom skulle jag vilja påstå att nationalism har sina rötter i marxism och dessutom är den del av nationalister de här på vaken förespråkar ius sanguinis, dvs ni går in för blodets rätt... släktskap (Känns detta igen från tex Rothchilds och brittiska kungahuset?). Ni är elit, för inte tusan är ni den andra huvudgruppen av nationalister, ius solis, eller jordens rätt. (Som jag i så fall tillhör)


Edited by Wowbagger on 2008/5/26 8:37:14
Edited by Wowbagger on 2008/5/26 8:53:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#83


See User information
I rinkeby o tensta och andra skit förorter sätter man invandrarna som default i. Sen om dom visar lite ambition lär sig svenska skaffar sig ett jobb osv. Då kommer dom själva flytta därifrån. Många flyttar då t.ex till rissne som e en lyx hood. Jag har själv bott där, massor av invandrare men jävligt bra och cleant ändå. Tensta t.ex ser ut som en soptipp. En del skit som händer i rissne dock, bilar som blir sönderslagna osv. Dom som slog sönder bilarna kanske kom från rinkeby som ligger precis brevid vem vet. Hur som helst rissne e en bra blatte förort med skit bra sammanhållning också.

Jag skulle säja att rissne borde vinna pris för att integrations politiken har lyckats så väl där.

Posted on: 2008/5/26 8:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#84


See User information
Parasiten - Du är FAKE.

Ingen invandrare hade sagt så här:

"jag har respekt för svenskar som står upp för sitt folk och inte låter sig bli knullad av några invandre som borde vara tackasamma vad dom fått och istället för att klaga ge något tilbaka.

Läst fler av dina trådar. Du är en totalt fake-användare.

Jag har sett nationalister göra två stereotyper av fake-användare som ska låtsas vara invandrare.

1. Låtsas spela invandrare som är väldigt oförskämd och otrevlig för att låta rasism frodas hos de andra som upptäcker personen.

2. Låtsas spela Invandrare som är nationell-vänlig och talar gott om SD, NSF, NS o.s.v för att låta det se ut som partierna och deras åsikter är "ok".



Parasiten är fullkomligt FAKE, och jag undrar vem som sitter bakom ditt nick? Det där var det skämmigaste jag nånsin läst. "Knullad av invandrare". Som om.

Träna upp ditt slang med kära nationalist, du kanske lär dig nått? Du är ju ungdomsledare i Rinkey by, eller hur!?

RIGHT, Parasiten = Fake-användare.

Posted on: 2008/5/26 12:52

Edited by Ishtar on 2008/5/26 13:08:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#85


See User information
Quote:
flyta till tensta eler rinkeby & upplev hur snälla och oskyldiga ala blattar e . en typsik 68-vänster svensk som du Wowbagger kanske tycker de e kul med kriminela blattar .
när du skal till jobbet och kan inte köra med din bil för någon idiot har vandiliserat den och gjort inbrott i den eller någon idiotas har skjutit fyrverkerier i trappen så att det stinker krut i i lägenheten eler få din tvätt eller tvätttid stulen av någon jävla något jävla inlindat tält(muslim) som inte ens kan ett ord svenska . välkomen til föroten en soptipp med dräg som bara väntar på att soc-bidraget komer eller tilfället att anmäla någon för DO så man får skadeståndsCASH


Parasiten, det är väldigt uppenbart från många håll nu att du är en fake-användare. Så vem är du kära nationalist/rasist som sitter bakom det där nicket?

Posted on: 2008/5/26 13:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#86


See User information
Jag känner absolut ingen chilenare som öppet skulle kalla sig för parasit. Om det är verkligen att han är chilenare så vore det tragiskt att en invandrare ska trycka ner sig och andra medinvandrare på detta sättet. Så ingen snack att parasiten är fake och jag tror knappast att han talar spanska. Det måste vara en vanlig Sverige Demokrat vänlig svensk ung man som gömmer sig bakom ett nick för att sprida hat mot invandrare.

Jag blir så ledsen o illamående hur sånt accepteras i Vaken .
Personer vars enda agenda är inte att kämpa emot mänsklighetens fiende men att sprida SD propaganda mot invandrare . JAg trodde att vaken sidan var ett forum för folk som är vakna och inser problemet som vi människor upplever o känner varje dag runt i klotet, nånting som folket kan göra nått åt, en samlingsplats där vi kan dela information dela medkänsla för dom problemen som alla civila känner i botten av pyramiden.
Ett slags upplysande o spirituell gemensam konnekt, alltså ett steg framåt mot det goda.

Men om vi låter dom här rasist ''trollarna''(ni vet vilka ni är) dominera det här forumet så blir vaken tills slut ett skämt som inte kan tas seriöst.

Posted on: 2008/5/26 14:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#87


See User information
Quote:

Deli-Lamm skrev:
Så ingen snack att parasiten är fake och jag tror knappast att han talar spanska. Det måste vara en vanlig Sverige Demokrat vänlig svensk ung man som gömmer sig bakom ett nick för att sprida hat mot invandrare.

Jag blir så ledsen o illamående hur sånt accepteras i Vaken .
Personer vars enda agenda är inte att kämpa emot mänsklighetens fiende men att sprida SD propaganda mot invandrare . J

Men om vi låter dom här rasist ''trollarna''(ni vet vilka ni är) dominera det här forumet så blir vaken tills slut ett skämt som inte kan tas seriöst.


Kan bara hålla med dig. Hur vaket är det att vara främlingsfientlig och inte acceptera att vi alla är lika trots att vi är bruna, vita, svarta, röda, gula.

Parasisten är förmodligen Cruch-NWO eller Maggot. Eftersom han svara i Crusch-NWO tråd bl.a

Rasisterna ska inte dominera ett "vaket forum". Det är skrämmande att det accepterat så länge och var en av grundsakerna att jag regga mig så sent (följt forumet i över 1 år)

Jag hoppas verkligen på en förändring.

Posted on: 2008/5/26 15:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#88
Jag har undrat sedans hans andra inlägg här på vaken... Dessutom tycker man att en 2:a generationens invandrare borde stava bättre än en nationalist... Men dessa är väl samma skrot och korn...
Hur många användarnamn har du på vaken maggot? Och du kallar mig schizofren?

Läs på lite om sambandet mellan nationalism och illuminati...

Dessutom "Juan", i ditt andra inlägg här kallades du "Rodde".
Jag har länkat till ditt andra inlägg förut: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=87389#forumpost87389

Mendacem memorem esse oportet

PS. Det är PATRIOTISM illuminati vill stoppa... definitivt inte nationalism, eftersom de var de som uppfann det


Edited by Wowbagger on 2008/5/26 17:17:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#89


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Jag har undrat sedans hans andra inlägg här på vaken... Dessutom tycker man att en 2:a generationens invandrare borde stava bättre än en nationalist... Men dessa är väl samma skrot och korn...
Hur många användarnamn har du på vaken maggot? Och du kallar mig schizofren?

Läs på lite om sambandet mellan nationalism och illuminati...

Dessutom "Juan", i ditt andra inlägg här kallades du "Rodde".
Jag har länkat till ditt andra inlägg förut: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=87389#forumpost87389

Mendacem memorem esse oportet

PS. Det är PATRIOTISM illuminati vill stoppa... definitivt inte nationalism, eftersom de var de som uppfann det


WOWB!

Det enda du skriver är en enda röra av lögner och halvsanningar.

VAR har du uppgifterna om att Illuminati skulla ha skapat Nationalismen??

Du är en generalsvammlare.

Dina åsiketer är en kopia av Mona Sahlin´s

Negrer och araber är mångdubbelt överreprensenterade bland våldtäktsmän. Detta säger BRÅ´s egna statistik.

Att brottsligheten skulle bero på invandrares "svåra" sociala situation är ren och skär marxistisk propaganda.

Jag känner många svenskar som har sämre ekonomi än invandare men inte f--n går de ut och begår brott för det.

Studera hur det var i fattigsverige på 30- och 40-talet, där Svenskar hade det MYCKET sämre än de "stackars" invandrarna av idag.

Inte f-n var brottsligheten ens i närheten av vad den är idag.

ALLA samhällen som på kort tid instiftar massinvandring som det sker i dag i västvärlden kommer skapa interna allehanda konflikter och ökad missämja.

Detta till skillnad ifrån den naturliga invandring som fanns fram till 60-talet, då det fanns industriell utveckling som kunde svälja den arbetskraft som kom då.

Posted on: 2008/5/26 17:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#90
...ny dag, samma sak...

nationalism ÄR marxism...


Nationalismen uppkom samtidigt som illuminati och har samma mål. Så enkelt är det... Nationalister delas in i två huvudgruppen. En grupp som propagerar för blodets rätt och tronföljd osv... och en som är för jordens rätt... Det med jordens rätt tillhör du absolut inte.

Vill inte illuminati ha blodsföljd osv? Hmmm... Jag tror minsann att de fungerar på samma sätt.

t om wikipedia skriver om detta... där är din källa i nuläget.


"Nationalismen uppkom i Europa under 1700-talet och ledde under 1800-talet till skapandet av nationalstaterna, som vi känner dem idag. Nationalismen har efter andra världskrigets slut verkat tillsammans med marxism i flera koloniala befrielserörelser "

"Det går att urskilja två huvudsakliga principer som styr nationalismen: ius sanguinis, blodets rätt, som utgår ifrån att nationen är just en kulturell enhet bestämd av långa historiska processer eller släktskap. Denna tolkning utgår främst från den tyska romanticismen. Den förstnämnda principen ställs mot principen ius solis, jordens rätt eller den territoriella rätten, där nationen består av alla dess invånare oavsett etnisk bakgrund eller tillhörighet. Denna princip härstammar från den franska upplysningsfilosofin där tillhörigheten till en nation och de rättigheter som följde med bestämdes av medborgarskapet med territoriet som grund"


Det fullkomligt stinker NWO.

Fast just nu passar ju inte wikipedia dina syften och gäller därför inte som källa... wikipedia är ju bara bra när du själv vill påvisa någonting...
Du leker Ingemar Stenmark med fakta...


Att brottsligheten är som den är, även om du förvrider statistiken en aning, är pga invandrarna är segregerade och svenskar i samma områden begår lika mycket brott... Men du fattar inte detta faktum hur många gånger man än skriver det.
Även du är som en papegoja som kraxar samma sak om och om igen.

Kraaax! Allt är invandrarnas fel... kra-kraaax

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#91


See User information
Quote:

Ishtar skrev:
Parasiten - Du är FAKE.

Ingen invandrare hade sagt så här:

"jag har respekt för svenskar som står upp för sitt folk och inte låter sig bli knullad av några invandre som borde vara tackasamma vad dom fått och istället för att klaga ge något tilbaka.

Läst fler av dina trådar. Du är en totalt fake-användare.

Jag har sett nationalister göra två stereotyper av fake-användare som ska låtsas vara invandrare.

1. Låtsas spela invandrare som är väldigt oförskämd och otrevlig för att låta rasism frodas hos de andra som upptäcker personen.

2. Låtsas spela Invandrare som är nationell-vänlig och talar gott om SD, NSF, NS o.s.v för att låta det se ut som partierna och deras åsikter är "ok".



Parasiten är fullkomligt FAKE, och jag undrar vem som sitter bakom ditt nick? Det där var det skämmigaste jag nånsin läst. "Knullad av invandrare". Som om.

Träna upp ditt slang med kära nationalist, du kanske lär dig nått? Du är ju ungdomsledare i Rinkey by, eller hur!?

RIGHT, Parasiten = Fake-användare.

ja e ingen fake user du gör bort dig med dina teorier.
ja e ingen ungdomsledare i rinkeby men har jobbat med värstingar i bla rinkeby och varit kontaktperson till ny muckade kåkfarare.
jag jobbar nu som väktare.

Posted on: 2008/5/26 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#92


See User information
Du babblar i nattmössan som vanligt!

Det är inte FÖRSTA gången du kommer få ändra din idiotiskt politiska korrekta svammel till åsikter.

Hur var det nu med förintelsen av 6 miljoner Judar som du benhårt påstod var sant tills du blev överbevisad.

Du har vart här på forumet ett par månader och har skrivit ungefär lika många inlägg som mig som vart här i TRE år.

VEM är det som babblar?

Frimurarna skriver i sina egna tidningar hur de avskyr Nationalistiska partier över allt annat.

Illuminaternas egna program talar om hur de med alla tillgängliga medel måste bryta ned Folkgemenskapen och Nationalstaten.

Du har lika patetiskt politiskt korrekta åsikter som Spåna med Mona Sahlin och påstår att du är vaken!!!

Man tar sig för pannan.

Brå-rapport 2005:

Brottsförbyggande Rådet presenterar hösten 2005 en ny undersökning om brottslighet bland invandrare och invandrares barn. Den första gjordes 1996. Båda undersökningarna personer, folkbokförda i Sverige.

Medan 1996-undersökningen gick efter åldersgruppen 11-45 år går 2005-undersökningen efter åldersgruppen 15-51 år. Som helhelt blir det alltså äldre populationer i den nya undersökningen. Utanför faller ungdomar under 15 år, en kategori där brottsligheten ser ut att ha ökat.

Resultatet av den nya BRÅ-undersökningen ligger som helhet i linje med den tidigare.

Olika grupper:

Resized Image

Det skiljer sig också kraftigt åt mellan olika grupper av invandrare. Medan överrepresentationen för vissa är särskilt kraftig, finns inom andra grupper ingensomhelst, eller så gott som ingen, överrepresentation i brottslighet.

De siffror som här redovisas andelen registrerade för brott inom respektive grupp:

GRUPP: Andel av populationen som under åren 1997-2001 har registrerats för brott.

Afrika, utom Nord- och Östafrika 26,3 procent
Nordafrika 23,3 procent

Västasien 18,8 procent
Östafrika 17,5 procent
Sydamerika 16,4 procent
Centralamerika 16,1 procent
Södra Centralasien 15,8 procent
Turkiet, delar av Balkan 13,2 procent
Nya EU-länder 11,4 procent
Sydostasien 10,5 procent
Norden utom Sverige 8,7 procent
EU 15 utom Norden 7,2 procent
USA, Kanada, Australien, Nya Zeeland 5,5 procent
Östasien 5,2 procent

Resized Image

Resized Image

Är Brott Bara en klassfråga?

Diagram:

Tabellen om brott och socioekonomisk status i rapporten "Invandrares och invandrares barns brottslighet" 1996 har Brottsförebyggande rådet ser ut enligt nedan. Siffrorna avser deltagande i brott, mätt i procent.

Ur detta kan kan få fram t ex följande två diagram:


Resized Image

Brå kommenterar: "Som framgår av tabellen förändras överrepresentationen för hela invandrargruppen endast marginellt om effekterna av olikheter vad gäller kön, ålder och bostadsort elimineras. Fortfarande finns en tydlig överrepresentation för samtliga brottskategorier. Invandrarnas överrepresentation i brottslighet förklaras således inte av en ogynnsam fördelning vad gäller kön, ålder och bostadsort."

Brå konstaterar: "Inom samtliga yrkesgrupper föreligger således en högre participation i brottslighet för invandrare jämfört med svenskar. Generellt sett är det dubbelt så många invandrare inom varje grupp som registrerats för brottslighet."

"Det har tidigare konstaterats att invandrarnas överrepresentation i brottslighet inte beror på ogynnsam fördelning när det gäller kön, ålder eller bostadsort. Till detta kan nu läggas att invandrarnas överrepresentation i brottslighet inte heller kan förklaras med att invandrare är sämre lottade när det gäller socioekonomisk status."





Slutsats: invandrares brottslighet är inte främst en klassfråga!

"Etnisk, kulturell och religiös mångfald är grunden för det samhälle vi bygger."

- Nymako Sabuni, integrationsminister

Posted on: 2008/5/26 21:07

Edited by bennybear on 2008/5/26 21:36:46
Edited by bennybear on 2008/5/26 21:41:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#93


See User information
Quote:

Ishtar skrev:
Quote:
flyta till tensta eler rinkeby & upplev hur snälla och oskyldiga ala blattar e . en typsik 68-vänster svensk som du Wowbagger kanske tycker de e kul med kriminela blattar .
när du skal till jobbet och kan inte köra med din bil för någon idiot har vandiliserat den och gjort inbrott i den eller någon idiotas har skjutit fyrverkerier i trappen så att det stinker krut i i lägenheten eler få din tvätt eller tvätttid stulen av någon jävla något jävla inlindat tält(muslim) som inte ens kan ett ord svenska . välkomen til föroten en soptipp med dräg som bara väntar på att soc-bidraget komer eller tilfället att anmäla någon för DO så man får skadeståndsCASH


Parasiten, det är väldigt uppenbart från många håll nu att du är en fake-användare. Så vem är du kära nationalist/rasist som sitter bakom det där nicket?

så bara för jag e 2 gen invandare så måste jag stäla mig bakom alla andra invandrae? hade du fåt din tvätt stulen av en muslimskkärring kanske du också hade fåt spel?det verkar på dig att alla invandre håler i hop mot svennskarna?

Posted on: 2008/5/26 21:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#94


See User information
Quote:

Deli-Lamm skrev:
Jag känner absolut ingen chilenare som öppet skulle kalla sig för parasit. Om det är verkligen att han är chilenare så vore det tragiskt att en invandrare ska trycka ner sig och andra medinvandrare på detta sättet. Så ingen snack att parasiten är fake och jag tror knappast att han talar spanska. Det måste vara en vanlig Sverige Demokrat vänlig svensk ung man som gömmer sig bakom ett nick för att sprida hat mot invandrare.

Jag blir så ledsen o illamående hur sånt accepteras i Vaken .
Personer vars enda agenda är inte att kämpa emot mänsklighetens fiende men att sprida SD propaganda mot invandrare . JAg trodde att vaken sidan var ett forum för folk som är vakna och inser problemet som vi människor upplever o känner varje dag runt i klotet, nånting som folket kan göra nått åt, en samlingsplats där vi kan dela information dela medkänsla för dom problemen som alla civila känner i botten av pyramiden.
Ett slags upplysande o spirituell gemensam konnekt, alltså ett steg framåt mot det goda.

Men om vi låter dom här rasist ''trollarna''(ni vet vilka ni är) dominera det här forumet så blir vaken tills slut ett skämt som inte kan tas seriöst.
ja e verken sverige demokrat eller svensk
en sak e säker du käner inte alla chilenare.

Posted on: 2008/5/26 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#95
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

CrushNWO skrev:
Wowbagger & Mordecai !
Ert PK-snack gör mig spyfärdig.
och din medmänsklighet är byggd av falskhet.
Duoch många andra här fattar visst inte att NWO's agenda är en samling gissningar från mer eller mindre kompetenta analytiker. Lyssnar man på främlingsfientliga analytiker är det självklart de blandar med lite främlingsfientlighet.
Dessutom visar du och några av dina medtyckare precis samma omogna beteende så fort ni blir emotsagda. Ni har totalt stängt av er för andras åsikter och enda anledningen att ni tar efter t ex SD's åsikter är för att ni hade samma åsikter från början.
Samma beteende som sektmedlemmar uppvisar för övrigt när de blir emotsagda. Ni står förresten bakom varandra på samma sätt också. Får en problem med argumenten kommer personangreppen från er alla. Jag tycker iofs inte att ditt inlägg var ett personangrepp, men det är sorgligt hur du kan tycka någonting sådant är motbjudande.

Dessutom har jag ställt frågan flera gånger tidigare, men aldrig fått något svar. Frågan lyder: Vad är det ni nationalister vill bevara med sverige? Ni klagar ju ständigt på hela samhällsstrukturen osv... på allt i stort sätt. Är det den fina naturen, de många sköarna och skärgårdarna ni värnar om? De lär ju inte försvinna med invandring...

Dessutom skulle jag vilja påstå att nationalism har sina rötter i marxism och dessutom är den del av nationalister de här på vaken förespråkar ius sanguinis, dvs ni går in för blodets rätt... släktskap (Känns detta igen från tex Rothchilds och brittiska kungahuset?). Ni är elit, för inte tusan är ni den andra huvudgruppen av nationalister, ius solis, eller jordens rätt. (Som jag i så fall tillhör)
Wow jag är ingen SDare & jag är ingen idol av vår kung heller. Folk har alltid haft en speciell kärlek till sitt folk och sitt närområde vad är det för fel på det? Att påstå att marxsismen
har med nationalism att göra är rent skitsnack. Det finns olika sorters nationalism du blandar i hop alla dom olika till en .

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
#96


See User information
jag tänker inte stana kvar så länge till på deta idiotiska forum
där folk ändå inte tror på äns erfarenhetter i livet.
wowbagger och isthar och ni andra gör bort er i ert försök at rentvå kriminela invandres höga brotts statistick.

Posted on: 2008/5/26 21:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS