vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tredje Världskriget

See User information
Kom av en slump att se en video av Fullford där han menar att USA orsakade jordbävningen i Kina.

Nu nämner även Larouche detta och att USA, och maktcentrat i London vill ha ett tredje världskrig emot Kina, Ryssland och Indien.

Har inte så bra koll på detta, tycker att uppgifterna låter litet otroligt och kanske desinformation och krigshets. Vad är syftet att göra kineserna så arga, om det bara är snack, varför uppmärksammas det och hetsas så på internet.

China Earthquake caused by HAARP weapon 引发地震的证据:
http://ie.youtube.com/watch?v=ecLwVgvvTvU

Fullford vs. HAARP
http://ie.youtube.com/watch?v=InV0cVH6KZc

Posted on: 2008/6/2 23:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Tredje Världskriget
Dom två klippen räckte för att övertyga mig om HAARP.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag börjar också bli mer och mer övertygad om HAARP

Posted on: 2008/6/3 19:09

See User information
Redan Tesla snackade om HAARP-liknande teknik. Sag en dokumentar fran CBC om HAARP pa youtube. Kan inte vetenskapen helt sjalv men de sager sjalva att de kan skapa jordbavningar, litet subtilt, men de sager det trots allt.

Posted on: 2008/6/3 19:48

See User information
Jag är också nästan övertygad nu, det är för mycket sammanträffanden för att det inte ska stämma.. Jag menar, vad är det som syns i skyn innan jordbävningen? Och HAARP kan åstadkomma sånt när den opererar.. så ... ? 1+1 = 2?

Posted on: 2008/6/3 22:33

Anonym
Seilon: Quake clouds har observerats sedan minst år 500... långt innan HAARP fanns. Jag skulle tippa på att det beror på att någon form av gas sipprar ut från jorden.

See User information
Tycker att kopplingen mellan molnen och HAARP är litet vag, det förekommer alla möjliga fenomen på himlen men många verkar göra den kopplingen, hörde även Alan Watt nämna det. Jag undrar mer vad Fullford egentligen är för typ. Han verkar vilja skapa konflikt mellan asien och illuminati eller vad han nu vill göra. Han säger sig ha käller som tipsat honom dagar innan jordbävningar inträffat vid kärnkraftverk. Hur som helst, i alla fall i Japan så torde jordbävningar vara vanliga då landet ligger så många kontinentalpalttor.

Posted on: 2008/6/3 22:52

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Seilon: Quake clouds har observerats sedan minst år 500... långt innan HAARP fanns. Jag skulle tippa på att det beror på att någon form av gas sipprar ut från jorden.

När berget pressas samman så uppstår det laddningar precis som kvartsmekaniken i en cigtändare, det skapas elektriskt laddade fält som även kan ge ifrån sig gnistor (ljusfenomen), kisel/kvarts är väldigt tryckkänsligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Piezoelektricitet

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvarts

Posted on: 2008/6/3 22:52

Edited by gaston on 2008/6/3 23:32:54
Edited by gaston on 2008/6/3 23:34:37
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
[Jag skulle tippa på att det beror på att någon form av gas sipprar ut från jorden.
Wowbagger Du man skall inte sniffa gasen om det var det du tippade ...lung nu.

Posted on: 2008/6/4 0:51

See User information
Hmm.. Kanske inte var HAARP ändå. :)

Men i vilket fall som helst, så lär de bakom scenen syssla med saker som vi inte har någon aning om. Känner ni till black ops och deras teknologi så är det inte omöjligt att det är haarp som är igång...

Dem som styr ser inte människor som människor, så länge dem inte utvecklat sig spirituellt är dem bara som en flock djur, dör några så skadar det inte resten..

Ganska bissart av de som drar i trådarna att helt och hållet se människor som inte är spirituellt utvecklade som något man enkelt kan offra (tänk 9/11, eller alla massmord i U-länderna).

Det är ett spel för dem som styr, att hålla på med dessa högteknologiska saker för att vinna mark skulle säkert fungera.

Just nu ser jag på himlen massa streck som flygplan lämnar (chemtrails??) varför gör dem det nu idag, och inte igår? Varför lämnar dem saker på min fina blåa himmel!? Stämmer det att det innehåller metaller så förstår man kanske varför, då de leder elektromagnetism lättare och kanske ska störa våra freksvensfält så vi fortsätter att inte vara spirituellt utvecklade.

Likadant med flour, aspartam och snabbmat. Snabbmaten förlorar de viktiga molekylerna som finns i färsk mat.

Är du spirituellt vaken är min nästa fråga till dig som läser detta? Jag inser nu att folk måste vakna, inte bara inför lögnerna, utan inför det spirituella eftersom det är därifrån vi manipuleras...

Posted on: 2008/6/4 17:01

Anonym
Quote:

seilon skrev:
Hmm.. Kanske inte var HAARP ändå. :)
Njae... Det ena utesluter ju inte det andra om man säger så. Jag bara ville göra dig uppmärksam på att quake clouds inte är någonting nytt.

Quote:

sale skrev:
Wowbagger Du man skall inte sniffa gasen om det var det du tippade ...lung nu.
Jag som kunde slå mig i backen på att det var någon form av naturgas.
Undrar om denna elektricitet Gaston informerade oss om går att reversera... Att HAARP faktist laddar berggrunden så jordbävning uppstår. Jag har ju i flera inlägg lagt fram hur jag tror HAARP kan vara en jonkanon (Som Nikola Tesla också experimenterade med).
I teorin verkar det iallafall efter Gastons inlägg bli mer logiskt hur HAARP skulle kunna framkalla jordbävningar.

See User information
Efterlysning:

I vilken tråd var det som det postades en youtubevideo där en sekvens var det där när Rumsfelt (stavning?) säger att de inte inte kan redogöra för 25% av pengarna, över triljonen dollar, som försvarsministeriet (konstigt namn...) tar in - eller vilken maffiagren det nu var. Har för mig jag nyss såg det i en video som postats på vaken.

Posted on: 2008/6/5 19:23
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information
Jagv kommer inte ihåg men det är nog lätt att hitta på youtube, sök efter rumsfeldt, trillion, missing eller nåt sånt.

Posted on: 2008/6/5 19:34

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Jagv kommer inte ihåg men det är nog lätt att hitta på youtube, sök efter rumsfeldt, trillion, missing eller nåt sånt.

Ok, men jag skulle vilja sett just den videon... jag tror inte fokus var det med de pengarna/Rumsfeldt, utan det var bara en liten sekvens.

Posted on: 2008/6/5 19:43
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information

Posted on: 2008/6/5 20:31
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper