vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Vad har hänt med NWO?

See User information
John McCain är ju helt klart på deras sida och den kandidaten som de förmodligen vill ha fram i det republikanska partiet men du tror väll endå inte att de har blivit oförsiktiga och har lämnat det demokratiska partiet ogarderat, det partiet som nästan garanterat kommer vinna eftersom det alltid har varit 8 år demokrater, 8 år republikaner, 8 år demokrater osv med 2 undantag i usas moderna historia. I det demokratiska partiet är det ju absolut hillary som de vill ha fram, obama skulle de förmodligen också kunna styra ganska lätt men det skulle bli svårare än det skulle bli med hillary eftersom att hon är nästan allra högst upp och framförallt kommer bli om/när hon blir president. Obama skulle nog sakta ned deras tidschema lite och de har tidspress, folket vaknar långsamt, varge minut är dyrbar.
Sen att Fredrik säger att han håller på Obama, det är klart, hans röst har ju ingen betydelse för utgången och Obama är ju helt klart den populärare kandidaten i sverige, varför ska han ställa sig på deras sida när det inte skulle gynna dem på något sätt. För att öppet visa att de är polare så att det blir lättare för oss att avslöja dem?
Dessutom sitter ju fredrik knappast i toppen om man säger så, svenska politiker är för omvändliga för att man ska kunna arbeta med dem. Titta bara på personer som Dag Hammarskjöld, vi svenskar är kända för att vara jobbiga att ha och göra med, men så har vi ju bara en återkommande medlem i bilderberg inom svensk politik och det är Carl Bildt.
Fredrik Reinfeldt har ingen koll, då skulle jag vara mer orolig för ledningen inom säpo, jag menar vem styr över chefen för säpo och kollar så att han sköter sig? Samma problem som med CIA, den mesta informationen är så hemlig att ingen utom han får veta om den, han är ju verkligen sin egen chef och har sveriges mest vältränade soldater till sitt förfogande. Detta är dock ett ganska svårlöst problem eftersom att en statsminister inte är tillräckligt pålitlig och långvarig för att sitta på sådan information och sålänge ett land kommer ha hemligheter som absolut ingen får se så kommer det att bli svårt att komma åt den reella makteliten.
Jag menar, varför ha ett järngrepp om det svenska folket när du kan styra dem genom EU och istället vara säker på att de kommer samarbeta i slutändan genom att fixa möjlighet att byta ut hela regeringen om det skulle behövas. Om säpo ville skulle de kunda döda reinfeldt precis som CIA dödade kennedy. De skulle kunna döda sin väg genom den svenska politiken tills de fick fram en person de kunde lita på utan att svenskarna skulle inse vad som hände. Visst det skulle pratas väldigt mycket men vad skulle vi göra? Vad skulle vi kunna bevisa och för vem skulle vi bevisa det?
Ge mig kontrollen över den hemliga polisen, valutan och den starkaste utomstående faktorn så skulle jag garanterat kunna styra landet i den riktningen jag vill att det ska gå.
Sen är det ju knappast som att sverige är en särskillt viktig pjäs, om man ser världen som ett schakspel så har vi mindre betydelse än en bonde. Damen är ju usa och de andra viktiga pjäserna framträder ju i form av Kina, Japan, Indien, Tyskland, England, Italien, Frankrike, Ryssland Med flera. Varför finns FNs säkerhetsråd. Varför är det bara dem länderna som kan lägga veto på frågor som berör hela världen? Varför finns möjligheten till veto ens? Ger inte det de människorna som bor i de länderna mer makt än resten av människorna?
Trodde du att det var en demokratisk värld? Trodde du att du spelade någon som helst roll i deras spel? De spelar inte om dig för vinner dem i de stora länderna så kommer du inte längre att ha en chans att motarbeta dem. De börjar med Usa och Kina för dem är starkast, Ställer grupperna mot varandra för att lösa en inre konflikt (triaderna mot Illuminati) Låter båda försöka sitt sätt, det som funkar bäst och är lättast att genomföra blir det systemet som styr. En konflikt är viktig för att få dem att arbeta snabbare, de som förlorar kommer inte få det nådigt det såg vi ju på 40-talet och det blir som en extra sporre för att jobba hårdare och försöka jobba igen förlorad tid.
Man måste bekämpa dem NU innan de blir för starka, befolkningen i alla länder måste resa sig upp och kräva media insikt, även för alternativ media, i saker som bilderberg gruppen. Alla elitiska sällskap borde lösas upp och förhindras om de vägrar media insikt.
Sen krävs det ju att median sköter det ansvaret de får båda genom att inte kränka folk på toppens integritet i onödan och genom att rapportera sanningen. Men att folket i världens i länder skulle kräva det när den vita rika mannen tänker mest på hur det går på idol, farmen, bigbrother, heroes, lost eller något annat de har skapat för att passificera befolkningen, är ungefär lika troligt som att Illuminati helt enkelt skulle tröttna och säga att "nej, vi skiter i det här va, det va inte så coolt som vi trode det skulle va".
Vi är körda allihopa, jag tänker bara försäkra mig om att om det är under min generation de tar det sista steget så kommer jag att sälja mitt liv så dyrt jag kan och ha försökt sprida informationen tillräckligt långt för att ett vettigt motstånd ska bildas. Vi kommer med all sannolikhet förlora men för att citera en känd film som berör en sak som på många sätt är liknande.

"They can take our life's, but they can never take our freedom" //William Wallace, Braveheart

Jag dör hellre med vetskapen att jag försökte än lever med vetskapen att jag bara såg på.

Posted on: 2008/2/6 1:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Btw. Det finns egentligen bara 2 kandidater. Ron Paul mot Resten och Ron Paul har inte en chans så jag skulle sätta mina pengar på Resten.

Posted on: 2008/2/6 1:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

cactushead skrev:
sale:

AIPAC fattar jag, men fortfarande inget bevis för obama.

Läste för övrigt i tidningen att Reinfeldt stödjer Obama. Hur hänger det ihop, borde inte Fredrik stötta sin bilderbergkompis Hillary? Eller har Frerik ingen koll?

McCain framstår mer och mer som den riktige kandidaten för NWO. Idag kunde man läsa i Aftonbladet att han skulle jaga Bin laden till citat "helvetes portar". Sedan när man ser att han har stöd från Henry Kissinger och Arnold Schwarzenegger så blir det mer uppenbart.

OBAMA är min kandidat, alla dagar i veckan!

Reinfeldt deltog inte i det senaste bilderbergmötet och jag tror faktist inte ens han vet allt som diskuterades då Carl Bildt igentligen är sveriges statsminister,
Obama är medlem i CFR som är knytna till bilderbergsgruppen styrkommiti med ex David Rockefeller som ett starkt kort.

See User information
Det kommer bli Hillary som president och Obama som vice, punkt slut!

Posted on: 2008/2/7 14:10
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Om Hitlary + Obama i tag-team inträffar som slutresultat är det som ett skolexempel i hur anti-tes och syntes, divided-conquer fungerar. Politisk-teori A kursen, första föreläsningen ungefär.

Clinton har sagt till vän att "först kommer jag bli president, sen kommer min fru bli president".

Anonym
Idag har en expert utallat sig om drömen att få se en kärring som president och en neger som vice

See User information
Quote:

paskharen skrev:
Hillary Clinton är det som gäller, om hon förlorar däremot, då måste jag nog börja ifrågasätta hur bra grepp om verkligheten jag egentligen har.

Tänka sig...

Posted on: 2008/6/4 19:30

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

paskharen skrev:
Hillary Clinton är det som gäller, om hon förlorar däremot, då måste jag nog börja ifrågasätta hur bra grepp om verkligheten jag egentligen har.

Tänka sig...

Hon kan fortfarande bli Vice President med inflytande och sedan om händer något med Obama så.

Posted on: 2008/6/4 20:27

See User information
Quote:

think4yourself skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

paskharen skrev:

Tänka sig...

Hon kan fortfarande bli Vice President med inflytande och sedan om händer något med Obama så.

"Demokraternas presidentkandidat Barack Obama har utsett senatorn Joseph Biden, 65, från Delaware som sin vicepresidentkandidat."
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=819447

Posted on: 2008/8/23 14:59

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

think4yourself skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

paskharen skrev:

Tänka sig...

"Demokraternas presidentkandidat Barack Obama har utsett senatorn Joseph Biden, 65, från Delaware som sin vicepresidentkandidat."
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=819447

Det spelar Nog ingen roll eftersom Joseph Bidens stöd till Israel är väl dokumenterat. Han var en av de senatorer som röstade för en invasion av Irak. I oktober 2006 förklarade han att demokraternas stöd för Israel ”kommer från vårt innanmäte, går ut i vårt hjärta och fortsätter upp i vårt huvud. Det är nästan genetiskt”. Han har också varit ofta återkommande talare på den otroligt inflytelserika sionistiska lobbygruppen, AIPAC:s möten i USA.

Posted on: 2008/8/23 20:09

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper