vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Obama + Clinton som VD = Dead Obama?

See User information
Undrar lite om detta....

Har läst spekulationer om denna situation, Hillary har själv nämnd det:

Obama dödas och HON blir President och deklarera Martial Law ang Military Commissions act osv...

Det skulle funkar perfekt för de elit eller "onda" perssoner backom de stora terrordåden, som ledar till stora chaos, räddsla och NWO.

Jag läste at Reagen inte vill ha Bush som Vice President, men det var tryck på honom, han kapitulerade, efter några månader var det försök att ta hans liv.

PROBLEM REACTION SOLUTION

Posted on: 2008/6/6 8:17
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Obama + Clinton som VD = Dead Obama?

See User information
Pretty deep thoughts, och du har en stark poäng! :)

En bra sak är att skriva enkla och nästan en "How NWO/Illuminati/Etc would do it For Dummies" så folk vet om att det som kan komma att ske redan är uttänkt av någon.

Jag menar, att byta amero mot dollarn kan ju bli ett uppenbart "Ååh, såhär räddar vi er, samtidigt som vi förslavar er ännu mer!". Också PROBLEM REACTION SOLUTION.

Så du har rätt Lorax, men den negativa sidan har det tufft, jävligt tufft, speciellt eftersom dem själva krigar med varandra. Tänk dig själv, du samarbetar mot alla ej vakna människor med dina fiender, och så krigar du med dina fiender när ni inte samarbetar. Det är en tuff situation :)

Dem vill ju få Martial Law, och Edgar Cayces reinkarnation David Wilcock har haft visioner som tyder på stora upplopp i USA, fast han har större inflytande när det sker, och han har en planerad Hollywood film som ska väcka upp människor (Film baserad på vetenskap om hur livet fungerar). Han ska ha premiär med den nästa år, och han tror därför att det är efter den det kan bli kravaller och liknande (eng. riots, lots of people in the streets).

Det som sker är dock att alla NWO's planer faller isär, det dem sysslar med är så ohållbart att dem kan inte vinna. Det spelar ingen roll hur mycket skit dem proppar i mig, jag står stark ändå :). Men en sak ska du som läser detta veta, så länge dem kontrollerar din själ - så kontrollerar dem dig. Men det är ju dags för massuppvaknaden så var lugn, och var positiv.

Viktigt att veta: Det finns INGET att vara rädd för. Inget alls.

Tack för din post Lorax! Det var bra spekulationer! :)

Men jag tror det kan bli efter, han planerar ju att ha Clinton som andrahand, och dem tar inte till mord i första hand.

En annan intressant story jag hört men som jag inte vet är sann, men inte omöjlig, är att det finns ett hemligt sällskap ifrån Kina som skickat ut tusen ninja lönnmördare och i och med detta har dem ställt ett krav på Illuminati, men fan, jag kommer inte ihåg kravet :P Kanske var det att dem inte skulle få en Global Regering, flera av de olika eliterna är emot en global regering, men ändå för totalitarism om jag förstått det rätt. Som sagt, det är mycket inre strider ibland de som vi enkelt kallar NWO eller Illuminati eller Frimurare.

Posted on: 2008/6/6 17:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Lustigt.

Jag fick den känslan för några dagar sedan att Obama kommer att mördas.

Resized Image

See User information
Ja gamle Bill Clinton har minst hundra liv på sitt samvetet, så tanken är inte långt borta direkt, men i såna fall ingen förlust heller, bara en elitist mindre. Fattar inte varför alla är så kära i Obama här på Vaken...., han är ju kusin med Bush och Cheney?

Har ni ambivalens här, hejar på eliten? Lite att göra, ingen insikt? Hjärntvattade av media?

Posted on: 2008/6/7 21:28
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Finns det några bevis för att Bush, Cheney och Obama är släkt? eller var det ett skämt?

Posted on: 2008/6/7 21:55

See User information
Med Zbigniew Brzezinski som personlig rådgivare blir Obama väl omhändertagen av sina uppdragsgivare som knappast är det amerikanska folket.......

Posted on: 2008/6/7 22:49
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

Kaffe skrev:
Finns det några bevis för att Bush, Cheney och Obama är släkt? eller var det ett skämt?

Beviset ska vara Cheneys hustrus släktforskning som hittade en fransk utvandrare på 1600-talet Mareen Duvall som Obama kan härstamma ifrån vars son gifte sig med en Cheney:

"Mareen and Susannah Duvall were Obama's great-great-great-great-great-great-great-great-great grandparents and Cheney's great-great-great-great-great-great-great-great grandparents."

Och Bush och Obama ska ha en gemensam ännu mera avlägsen släkting , också från 1600-talet:

"That's because they share the same great-great-great-great-great-great-great-great-great-great grandparents -- Samuel Hinckley and Sarah Soole Hinckley of 17th century Massachusetts."

http://rawstory.com/news/2007/FOX_Oba ... _to_Bush_Cheney_1017.html
http://www.suntimes.com/news/politics/obama/familytree/545460,BSX-News-wotreea09.article

Posted on: 2008/6/7 23:12

Anonym
Titta på 24 hours, inte bara en svart president, utan en mördad sådan också.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper