vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »

Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...

See User information
Ju mer som Wowbaggerhan skriver desto mer börjar han visa sitt falska, Politikta korrekta tryne.

ALLA nationalisters uppgifter är enligt honom "rasistiska" och "vinklade", UTAN att peka på några konkreta fakta fel!

MEN han säger INGENTING om den enorma propaganda och lögnerna FÖR massinvandringen som kommer ifrån Spåna med Mona Sahlin och hennes hejdukar i den Judestyrda MS-mederna och ur de hycklande mutkolvarna, riksdagspolitikernas munnar.

"Du lär känna trädet efter dess frukter" som det står i Bibeln.

Wowbagger visar tydligt VEM han jobbar för.

Som sagt tidigare, BRÅs egna statisktik ifrån 2005 visar att araber och Afrikaner är mångdubbelt mer brottsbenägna än Vita nordeeuropéer, som lögnhalsen WB försöker säga är falsk!!

FAKTA:

GRUPP: Andel av populationen som under åren 1997-2001 har registrerats för brott.

Afrika, utom Nord- och Östafrika 26,3 procent
Nordafrika 23,3 procent

Västasien 18,8 procent
Östafrika 17,5 procent
Sydamerika 16,4 procent
Centralamerika 16,1 procent
Södra Centralasien 15,8 procent
Turkiet, delar av Balkan 13,2 procent
Nya EU-länder 11,4 procent
Sydostasien 10,5 procent
Norden utom Sverige 8,7 procent
EU 15 utom Norden 7,2 procent
USA, Kanada, Australien, Nya Zeeland 5,5 procent
Östasien 5,2 procent

Detta hänger ihop med att Sverige av i dag har HÖGST andel utomeuropéeiska invandrare i hela Europa proportionellt mot befolkningsmängden OCH att denna invandring skett på ganska kort tid.

T.o.m. den Folkpartistiske riksdagsledamoten och Chilenaren, Mauricia Rojas kommenterade för ett par år sedan BRÅ rapporten från 2005 och erkände då att ingen i Sverige VÅGADE konstatera faktan i från BRÅ som tydligt pekade på att brottbenägenheten berodde framförallt på de olika invandrargruppers olika kulturella och religiösa bakgrund och den stora skillnad gentemot det Nordiska kynnet och kulturen är huvudorsaken till den stora ökningen av våldbrottsligheten.

Studera även Sydafrika som EFTER apartheid och "befrielsen" ifrån "rasisterna" nu 15 år efter denna "befrielse" skapat världens antagligen mest våldsbrottsdrabbade land.

Jämför detta med våra nordiska grannländers och då framförallt det fortfarande etniskt homogena Finlands flerdubbelt lägre brottssituation.

Även etniskt homogena asiatiska länder som Korea och Japans låga brottslighet avspeglar sig tydligt i BRÅs statistik på östasiatiska invandrares låga brottsbenägenhet jämfört då framförallt med araber och Afrikaners.

Posted on: 2008/5/29 18:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Benny gämför det mer brazillien som är kristeet och vita och halv vita vita makten. Det jag kan säja efter bra några månader på resa runt omkring asien och jag har inte bara varit på semester utan jag har också leta efter potieniell outsource marknad för webutveckling. Så kan jag säja att folk här kan inte tänka själva. Kalla mig rasist och alltt vad fan ni vill men så ligger det till. folk i sydost asien kan inte tänka som individer. Det flesta nationer här är bonde stater men även dom från städerna med högre utbildning har svårt att ta eget ansvar och tänka själva. Öven folket i singapore är totalt hjärndöda!

Idag så hängde jag en hel del med en snubbe från syrien. Han jobbade som fotomodell här och pluggade CS(computer sciende) Vi var på ett ställe dit många backpackers kommer. alltså folk från den vita världen. Han hade nada koll på hur man styr upp en vit tjej. Första försket slutade i katstrog han började tafsa efter en minut. hon lackade. Jag tog ut han förklrade hur vita brudar funkar. Han följde mina råd till 100% och det gick bra för han.

Vad vill jag säja med det här..... Well det finns stora jävla skillnader mellan olika kulturer. Och kommer man från en annan kultur och man frsöker lära sig hur den nya kulturen funkar och du gör det genom t.ex tv och porr. Sen när du försöker praktisera IRL så funkar det inte. Sen hör du dina polares överdrifter som säkert inte stämmer med verkligheten utan mer med t.ex porren. Klart det kommer uppstå problem där för vissa perosner.

Där fpr du dina grupp våldtäcketer osv.

Det är förjävligt visst, så om vi stoppar invandringen så räddar vi säker 6 tjejer om året från det här. Fine men det e fortfrande en jävla massa mänsiskor som måste lämna sina hem och dra någon annanstans pga politik , krig osv . Vem ska hjälpa dom, och om dom måste dra så vill dom ju så klart dit dom har t.ex släktingar. Vilket ofta är sverige. ska man då neka dom det? ja kanske men efter dom fixat medborgarskap i annat eu land kan dom ändå flytta hit.

Problem ligger helt klart geopolitiskt vi måste se till att itne våran regerign stöttar krigsförbrytare som t.ex gwb. Vi måste också kunna ta en vaken och öppen debatt om invandrar frågan. Med en debatt pratar jag inte om pajkastning som benny hålller på med. Och inte heller med PK försvar som WB håller på med.

Posted on: 2008/5/29 18:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
bennybear: Jag har postat en länk till BRÅ's rapport som du säger du påvisar trots att du konkret vägrat att länka till den. Folk kan läsa själva och se att det du säger inte har någon substans. Du har fel, men vet det förmodligen inte själv ensengång... Tragiskt. Du försöker konsekvent att svartmåla de som talar emot dig och komma med personangrepp.

Du visade redan med ditt första inlägg i denna tråd var du står där du liknar gruppvåldtäkter med en bidragstagare som vägrar att ta i handen. Du är härskare i landet "Absurdistan".

Jag har flera gånger påvisat dina faktafel. Kan du inte ta till dig informationen, så anklaga inte mig.

Filipino-Monkey: Politiskt Korrekt är jag knappast. Jag strävar efter harmoni. Jag har gång på gång försökt att gå mer djupgående på problemen, men bennybear har hakat upp sig på sitt mantra att invandrarna ska ut och invandringen ska stoppas.

CrushNWO; Jag vill inte minnas att jag kallat dig specifikt för rasist eller nazist, men däremot har jag kallat nationalistlobbyn här på vaken.se detta. Se över vilka du ansluter dig till så ska nog allt gå bra.
Jag har läst lite ur uppsatsen och ska läsa den klart. Jag får återkomma senare helt enkelt. Om jag orkar

Till er alla: Allt jag vill är att människor ska komma överens och jag är fullt medveten om att det tar ett tag att nå dit. Jag kämpar för harmoni, men tycker det är konstigt med det hat jag bemöts för det. Förlåt om jag försökt att vara personlig för att komma er närmare. Jag vill bara att folk ska vara vänliga mot varandra. Jag kom hit för att jag tyckte jag hade sunda värderingar och mycket kunskap och ville dela med mig av detta, men jag tycker det hela mest har blivit en kamp för att försvara sig. Invandrare är individer och så länge vi inte kan förlika oss med dem, kan inte heller de förlika sig med oss... Diskussioner leder iallafall sällan någon vart här. Det blir mest pajkastning.
Den i grunden goda människan kanske bara är en myt trots allt... Men detta är ingenting som i så fall har med invandringen att göra, utan människan i sig.

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Ju mer som Wowbagger han skriver desto mer börjar han visa sitt falska, Politikta korrekta tryne.
Det där ordspråket Benny luktar fan rent ut sagt MESIGT..

Jag säger mesigt pga"jämnför"hit å dit Wowbagger vinner stort om man skall jämnföra allt på folk å gränser/våldtäcketr osv..Våld .

Men frågan är hur mycket Svenskt stål biter?Hur mycket Svenskt krut Bränner Runt en om???Prova att jämföra ps.Fråga Brå Oxo.

Jämnför med #brott#men ta bort narko relaterade i s f osv updaterat Nu 27/5 typ.

Men poängen var "jämnför "BOFORS"paine in the ass"det betyder inte varm vatten på rummet:mvh sale

Någon måste gilla läget ..det gör även kriminella vilka ni hyllar genom att skriva om alla rötägg.

Ha det nice dynamit se över egen bakgård först "Ta seden dit in kommer"enkelt.http://video.google.com/videosearch?q=peps&sitesearch=#

Ett skånsk gamalt utryck lyder.

Mor .mor katten har sketit i gröden.

-tyst mä daj påg äd den,rundenom.

Om man nu skall smyga hit å dit.Ni kan inte lösa det i a f.Jag lovar er alla,inte på så (detta vis)i a f .

På så vis blir målet "träffat".
Systemet tar alla a` i rumpan så wet så:)

Posted on: 2008/5/30 17:07

Edited by sale on 2008/5/30 17:27:41
Edited by sale on 2008/5/30 17:30:36

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:

bennybear: Jag har postat en länk till BRÅ's rapport som du säger du påvisar trots att du konkret vägrat att länka till den. Folk kan läsa själva och se att det du säger inte har någon substans. Du har fel, men vet det förmodligen inte själv ensengång... Tragiskt. Du försöker konsekvent att svartmåla de som talar emot dig och komma med personangrepp.

Du visade redan med ditt första inlägg i denna tråd var du står där du liknar gruppvåldtäkter med en bidragstagare som vägrar att ta i handen. Du är härskare i landet "Absurdistan".

Jag har flera gånger påvisat dina faktafel. Kan du inte ta till dig informationen, så anklaga inte mig.

Det är dags att avslöja det Politiskt korrekta orbajsaren WOWBAGGER en gång för alla!

Du skriver att Negrer och Araber INTE är överrepresentarede bland våldsbrottlingar och citerar EN DEL av BRÅs rapport ifrån 2005.

"De som dominerar bland de misstänkta, utrikes födda i materialet
är i stället nordbor (och då särskilt personer från Finland). Personer från De som dominerar bland de misstänkta, utrikes födda i materialet är i stället nordbor (och då särskilt personer från Finland). Personer från Finland, Norge, Danmark och Island utgör närmare 5 procent av de misstänkta medan personer från Nordafrika utgör 0,7 procent. Det förklaras av att det inte finns särskilt många personer i Sverige som är födda i Nordafrika.
Antalet invandrare från de nordiska grannländerna är mycket större."

DETTA citerar du MEN du "råkar" "glömma" att citera fortsättningen som följer på sidan 36:

""Det redovisas närmare i tabell 9 nedan. Den visar både olika gruppers andel av de misstänkta och i vad mån grupperna är överrepresenterade som misstänkta i jämförelse med deras andel av alla som ingår i undersökningen. I bilaga 4, tabell 1 finns en tabell som också visar antalet personer i de olika grupperna.

Och så fortsättningen tabellen som visar hur många i % de olika etniska grupperna som är misstänkta samt deras Överrepresentation i brottsregistret:

GRUPP: Andel av populationen som under åren 1997-2001 har registrerats för brott.

Afrika, utom Nord- och Östafrika 26,3 procent
Nordafrika 23,3 procent
Västasien 18,8 procent
Östafrika 17,5 procent
Sydamerika 16,4 procent
Centralamerika 16,1 procent
Södra Centralasien 15,8 procent
Turkiet, delar av Balkan 13,2 procent
Nya EU-länder 11,4 procent
Sydostasien 10,5 procent
Norden utom Sverige 8,7 procent
EU 15 utom Norden 7,2 procent
USA, Kanada, Australien, Nya Zeeland 5,5 procent
Östasien 5,2 procent

Posted on: 2008/5/31 15:35

Anonym
Du är ju allvarligt störd bennybear. Jag skriver ju tom "Antalet invandrare från de nordiska grannländerna är mycket större"
Var det inte du som sa att de från asien höll sig ifrån brott?
Dessutom är du ute och cyklar återigen... Det är nämligen "MISSTANKE OM BROTT" du redovisar. Jag har varit misstänkt för en hel del jag inte gjort. Men ska du ha med misstanke om brott blir siffran betydligt högre även för svenskarna som är misstänkta för brott. Dessutom får ju som sagt invandrare bo i skitområden och fattar du fortfarande inte att det uppstår slitningar på deras identitet då?
Säger någon att de rånades av en svart man med afrikansk dialekt blir genast många svarta män skyldiga

Du visar ju tydligt ditt förakt genom att skriva "negrer" du kunde lika gärna skriva "nigger"
Du har fastnat vid en lösning som ser så enkel ut för din okomplicerade hjärna. Men det låter jättebra hörru! Ut med invandrarna och ta inte in några nya. Varför tar vi inte och isolerar oss totalt också så vi slipper att ens göra affärer med dessa hemska människor med annan kultur.

Du är en del av problemet bennybear. En gång för alla. Pratar man som en rasist, har åsikter som en rasist och umgås med rasister, nog är man rasist alltid. Du är knappast en "Systemkritiker" för du går inte speciellt djupt på problemet. Så fort man försöker gå djupare in på problemet är du där och skriker "Ut med invandrarna! Det löser allt!" Men det är inte riktigt så enkelt. Jag är betydligt mer kritisk till systemet än vad du är, men jag förstår fortfarande inte vad det är du vill "skydda" om du är så kritisk till allt!?
Du är bara en infiltratör på detta forum som vill sprida era rasistiska åsikter på andra forum än ert eget SD forum. Klart ni skjuter ifrån er stämpeln att ni skulle vara rasister... För vem vill vara det? Om du på riktigt tror på fullaste allvar att du inte är rasist, då saknar du totalt verklighetsförankring.

Edited by Wowbagger on 2008/5/31 18:02:50

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
Wowbagger skrev:Människan måste komma ifrån det småskaliga tänkandet. Att dela in oss i små grupper är idiotiskt.
Svenskar ÄR rasistiska. Där jag bor nu bor det ganska lite invandrare tyvärr och för något år sedan flyttade det in en muslimsk familj två portar bort från mig... Det tisslades och tasslades och snackades skit. Denna familj fungerar utmärkt i sverige och de har barn på samma dagis som mina barn. Fadern i familjen är läkare och vad modern gör vet jag faktist inte.
När det var julgransplundring i vintras på dagis hade iallafall deras barn inga problem att hålla andra barn och vuxna i handen när granen dansades ut.
De har tagit seden dit de kommer och anpassat sin muslimska tro till det svenska samhället. Detta har varit möjligt för dom därför de bor bland svenskar.

Svar. Du lever i en dröm. Folkgrupper vill i det stora hela leva med sina landsmän eller med personer som är så kulturellt och språkligt lika dom själva.
Familjen du beskriver om den inte den är fiktiv har brytit ett mönster och valt att flytta nära svenskar .Invandrare som flyttar till länder där inte etniska enklaver har vuxit fram anpassar sig ofta lättare. Men så är inte fallet i Sverige och det vet du . Hur har vill du lösa problemet genom att tvångsintegrera alla ?
Tvångsassimillera större folkgrupper går inte heller om inte det har gjorts från dag 1 och om det inte har kommit hitt i miljontals . Massinvandring=med naturlig segeration=etniska enklaver=frivilliga samhällen i samhället = som det ser ut i USA=
med ett samhälle fyllt av etniska motsättningar= elitens agenda "söndra och härska".

Men dom flesta Politiskt Korrekta individer i Sverige tror att alla invandare frivilligt vill leva med svenskar. Självklart finns många som vill det och gör det men majoriten i förorterna bor där frivilligt eftersom dom sökt sig till sina släktingar eller vänner. Den muslimska familj som blev enligt dig utfrysta av alla dumma svenskar förutom godheten själv Wowbagger.Var det ditt bevis på att svenskar är rasistiska? Jag har själv varit minoritet i ett område jag bodde och där var inte alla så glada för svenskar. Men det är väl bara svenskar som är rasister enligt dig Wowbagger.

'Wowbagger skrev:Men herregud!? Är det det ni är rädda för? Jösses... Glöm inte att det var vita européer som gjorde det dom gjorde mot amerikas indianer. Samma sak mot australiens aboriginer.

Svar:Enligt uträkningar kommer svenskar vara minoritet i Sverige om ca 40år.
Detta i sig kan leda till att svenskar blir undanträngda och utsatta för liknade saker som en del européer gjorde mot Indianerna. För övrigt så var det eliten som slaktade indianerna med bla hjälp av att spela dom olika stammerna mot varnadra.Visa indianer till och med köptes och stod på elitens sida.Invandrarna till Amerika
visste än mindre än vad invandrarna vet idag om landet dom flyttar till. Européerna
fick inga bidrag eller någon större hjälp av myndigheterna. Man fick klara sig på egen hand,till skillnad från i dagens Sverige där man kan flytta utan behöva oroa sig för att ha mat på bordet.

Wowbagger skrev:Och? Det är väl i så fal vår svaghet och deras styrka? Du försvarar alltså vår rätt att vara konflikträdda mesar som blir överkörda för att vi inte vågar opponera oss och sedan snackar vi skit bakom ryggen på dem.

Svar:Här avslöjar du vad du har för inställning till andra männsikor. Jag ser inte det som en svaghet att visa respekt mot varandra. Det har funkat i Sverige innan för att vi inte har haft samma typ av macho mentalitet eller attitydproblem som en del personer från andra kulturer lider av. Konflikträddslan har troligen vuxit fram då vi inte deltagit i något krig på väldigt länge.

Wowbagger skrev:Du skulle bara veta hur många svenskar som begår brott pga att straffen är så låga här... Men det är väl inte invandringens fel?
Varför vill du stoppa invandringen när du ser dessa problem? Ägna ditt krut att dessa svagheter i systemet ska rättas till. Det blir ju bara löjligt när du säger att vi ska isolera oss från omvärlden, för vi är så sköra och skygga att vi lätt blir utnyttjade. För det är precis det du säger.
Om en invandrare säger till mig att han har bråttom och frågar om han får gå före i kön och jag är så pass schysst att jag säger ja, om inte jag själv har bråttom, då är jag inte så jävla dum jag snackar skit om situationen senare. Nu litar jag iofs inte längre på sådant skitsnack, men ska jag vara helt ärlig är de värsta enligt mig östermalmskärringar. Maken till fräckhet dessa människor besitter är så man häpnas varenda gång.
Tycker du förresten att det är rätt att bruka våld?
Jag vet många svenska föräldrar som lär sina barn att slå tillbaka på skola och dagis. Många som säger att de tycker det är positivt om deras barn kan ta för sig lite. Varför ska inte invandrare få ta för sig lite då?

Svar: Jag vet mycket väl om att det finns svenskar som är krimminella,det är inte det vi diskuterade. Vår dsikussion handlar om varför vissa invandrargrupper är överrepresenterade i vissa brott? Att stoppa massinvandringen är inte detsamma som att isolera sig från omvärlden,jag har inte föreslagit att vi skall bli ett nytt Nord Korea. Jag brukar inte snacka skit bakom ryggen på folk ,det är inte min stil.
Om någon tränger sig före mig säger jag ifrån oavsätt om det är en svensk eller inte. Jag har faktist inte varit i kontakt med överklasskäringar från östermalm jag brukar inte hänga i sådana miljöer. Är du själv uppväxt i sådana miljöer eller brukar du hänga mycket på NK? Jag tycker det är rätt att lära barn att försvara sig men inte att bruka våld helt oprovocerat.

Wowbagger skrev:
För att brottsligheten ökar successivt och man kan ju lika bra hävda att det är videons fel då, för det är 100% sanning att våldet blivit bra mycket råare sedan videon kom till sverige. Att sexlivet också har förändrats och blivit porrigare är också ett faktum pga den porrexplosion som varit.
Jämför brottsstatistiken mellan år 1900 - 1950 så ska du se att det är samma trend som för perioden 1950-2000

Svar:Videovåld har säkerligen en bidragande faktor till många våldsverkares betende.
Porrfilmerna påverkar givetvis en dels sexuella uppfattning men gruppvåldtäkterna
beror förmodligen på något annat. Du får inte glömma bort att kvinnor inte är värda ett skit
i många länder. Det är uppenbart att man inte bara kan skylla på porrfilmer, när förövarna nästan uteslutande kommer från eller härstammar från länder eller ormåden där kvinnor är andra klassens medborgare och gruppvåldtäkter är vardagsmat.

Wowbagger skrev :
I ett fattigt land finns ingen att råna. Dessutom finner sig folk lättare i sin situation om många lever inom samma ramar. Se på de värst drabbade områderna i afrika. Där är sammanhållningen stor.

Svar: Se AL-CIAdas svar och kolla denna länk http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=771307 det verkar inte som att finns så mycket förståelse eller sammanhållning mellan syd afrikaner och andra afrikaner.

Wowbagger skrev:
Jag gick in först och kollade http://www.reaktion.nu/ ... det räckte för att se att detta var en extremt vinklad källa som sysslar med propaganda.

Svar: Om du läser uppsattsen så kanske du märker att det inte är propaganda http://www.reaktion.nu/PDF/Duppsats.pdf . Om du inte ens läser saker jag hänvisar till är det inte så lönt att du svarar mig överhuvudtaget.

WOWBAGGER!
Jag väntar på ett svar på det jag skrivit till dig.

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
WOWBAGGER!
Jag väntar på ett svar på det jag skrivit till dig.
Du fyllde inte ut med informationen jag bad dig om via PM, men jag ska besvara dig ändå då... Jag ska bara fixa lite saker först.

Anonym
Du svarade aldrig mig efter mitt senaste PM, där jag bad dig att ge mig en länk till den statistiken du ville att jag skall gå igenom.

Anonym
Fast det överlät jag till dig att hitta... Det är ju ni som hela tiden drar upp hur brottsligheten mellan 1950 eskalerat till nu, så då trodde jag ni kunde få fram liknande statistik från 1900-1950. Annars blir det liksom lösryckt och används på samma sätt som Al Gore påvisar uppvärmningen av vår planet. Man måste ju kunna se en trend och inte bara ta en lösryckt del. Man måste ju kunna påvisa en trendskillnad.

Anonym
Wowbagger prata med äldre personer så kanske du kan få lite info om hur Sverige var för .

Anonym
t kan lätt bli ganska vinklat va? Menar du som bennybear? Visst har brottsligheten blivit värre, men jag vill påstå att det inte har med invandringen att göra.
Varför föredrar ni inte statistik i det här fallet?
Ni VILL att detta ska bero på invandringen. Det finns mängder av andra saker att ta under hänsyn. Relevanta saker som videovåld och porrens intågande i det svenska folkhemmet. tom datorns frammarch, eftersom brottsstatistiken faktist följer dessa två nämnares utbredning också. Andra saker det faktist kan bero på är tillsatser i mat.
Att fördelningen däremot ser ut som det gör skyller jag på miljonprojektet. Ni vill inte ens ta dessa saker under prövning, för ni har bestämt er, allt är invandringens fel.

Det är skam att ni kallar er vakna som inte tänker längre än vad näsan räcker.

Och till Al-CIAda här nedan: Hur fan kan du kalla andra ordbajsare när du håller på som du gör? Skadar inte med lite självkritik på dig hörru.

Edited by Wowbagger on 2008/5/31 19:35:37

Anonym
Men förstår ni inte, redan 1920 så kunde Muhammed, Abdul och Kerim inte bara stjäla bilar utan fick bidrag för att hämta ännu mer slödder.

tsss.....

(Jag var sarkastisk, på den tiden fick kriminella straffarbeta)

Edited by Al-CIAda on 2008/5/31 19:43:40

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:

Du är ju allvarligt störd bennybear. Jag skriver ju tom "Antalet invandrare från de nordiska grannländerna är mycket större"

JASSÅ!

SÅ HÄR SKREV DU TIDIGARE

Quote:
Personer från Finland, Norge, Danmark och Island... Dessa är GRAVT överrepresenterade i brottsstatistiken

Jasså!

VAR hittar du den statistiken????

FAKTA säger absolut motsatsen.

Du ÄR en patetisk lögnare!!

Quote:
Var det inte du som sa att de från asien höll sig ifrån brott?
Dessutom är du ute och cyklar återigen... Det är nämligen "MISSTANKE OM BROTT" du redovisar. Jag har varit misstänkt för en hel del jag inte gjort. Men ska du ha med misstanke om brott blir siffran betydligt högre även för svenskarna som är misstänkta för brott. Dessutom får ju som sagt invandrare bo i skitområden och fattar du fortfarande inte att det uppstår slitningar på deras identitet då?
Säger någon att de rånades av en svart man med afrikansk dialekt blir genast många svarta män skyldiga

WOWBAGGER!

Du är f-n i mig HELT otrolig!

Ja just det Östasiater har MINST överrepresantion bland misstänkta brottslingar. LÄS rapporten INNAN du utalar dig!

Du argumenterar PRECIS som politiskt korrekta Marxister brukar göra.

När de börjar inse att de förlorat debatten och motståndaren upptäckt deras ohederliga debattkonster så hittar Ni på brasklappar och andra ursäkter som Ni tror kan dölja Erat slingrande och försvar av lögnerna som motaståndaren upptäkt att Ni för ut.

Du skriver fortfarande ut lögnen att:

Men ska du ha med misstanke om brott blir siffran betydligt högre även för svenskarna som är misstänkta för brott.

VAR är bevisen för det?

Siffrorna är tydliga. Araber och afrikaner är mellan 3-4 ggr. överrepresenterade bland misstänkta brottslingar. Svenskar med båda föräldrar födda i Sverige ligger på en överrepresentation på 0.8!

Quote:
Du är en del av problemet bennybear. En gång för alla. Pratar man som en rasist, har åsikter som en rasist och umgås med rasister, nog är man rasist alltid. Du är knappast en "Systemkritiker" för du går inte speciellt djupt på problemet. Så fort man försöker gå djupare in på problemet är du där och skriker "Ut med invandrarna! Det löser allt!" Men det är inte riktigt så enkelt. Jag är betydligt mer kritisk till systemet än vad du är, men jag förstår fortfarande inte vad det är du vill "skydda" om du är så kritisk till allt!?
Du är bara en infiltratör på detta forum som vill sprida era rasistiska åsikter på andra forum än ert eget SD forum. Klart ni skjuter ifrån er stämpeln att ni skulle vara rasister... För vem vill vara det? Om du på riktigt tror på fullaste allvar att du inte är rasist, då saknar du totalt verklighetsförankring.

Rasist, rasist, rasist, rasist,rasist, rasist, rasist är det det enda du kan säga??

Du börjar mer och mer likna en fattig Mona Sahlin-kopia.

Du resonerar som vilken hjärndöd Expo-kommunist jornalist som helst. En NYTTIG IDIOT helt enkelt.

Varken mer eller mindre.

Du anser att du är en större systemkritiker än mig.

Tillåt mig att hånle.

Du kan ju börja att läsa mina inlägg några år tillbaka i tiden och kom sen och påsta att du är en större systemkritiker än mig.

Du resonerar som en Politiskt korrekt Marxist, beter dig som en Politiskt korrekt marxist. Alltså ÄR du en Politiskt korrekt marxist.

"If i walks like a duck, talks like a duck and looks like a duck it PROBABLY IS a duck."

Posted on: 2008/5/31 19:37

Anonym
Vilka slödder är värst? De som snor din bil eller dom som vill hämta hit skiten?

Anonym
bennybear: Jag förstår att du är förvirrad. Du förstår nog inte bättre. Det är du som envist försöker förvrida det jag säger och det jag säger är korrekt. Nordbor begår fler brott än övriga invandrare, men det beror på att de är den största gruppen invandrare. Det du vill förtydliga är hur olika grupper är överrepresenterade bland andra invandrare. Jag förstår att det blir svårt för dig som blivit itutad en massa att hålla isär begreppen. Och du tar hela tiden till det enklaste. När du inte förstår kallar du andra för lögnare och när du blir överbevisad tar du till personangrepp. Klart att du också väljer det som är lättast för dig med invandrarpolitiken... "skicka ut dom bara så har vi ingen invandrarpolitik"
Du försöker hela tiden göra det så enkelt för dig som möjligt.

Al-CIAda: Under mina tonår kände jag mängder av svenskar som stal bilar. Tillgrepp av fortskaffningsmedel brukar däremot vara någonting man växer ifrån runt 20-års åldern om man inte vill använda bilen som verktyg att frakta stöldgods i eller som flyktbil.

See User information
Etniskt homogena länder som bl.a Korea, Japan och Finland har mycket lägre våldsbrottslighet än t.om etniskt homogena Afrikanska länder har.

Detta avspeglar sig också i BRÅ rapportens uppgifter om VILKA etniska grupper som har högst överrepresentation i brottstatistiken.

FAKTA är fakta hur du än försöker slingra dig WOWBAGGER!

Klart som korvspad har ju även den värdenihilistiska och marxist/materialistiska propagandan i skolsystemet och TV-våldet och alla annan nihilistisk propaganda förändrat folks beteenden till det sämre.

Det ser man ju bara om man studerar den äldre generationen, framförallt de över 70 år. De kan ju knappt ta ett svärord i sin mun.

Och den genomärlighet de ofta besitter lyser ju som en sol i jämförelse med de senare generationernas alltmer utbredda falskspel och tendenser att mygla på alla sätt och vis.

MEN det förtar inte fakta att OLIKA etniska folkgrupper OCKSÅ har mycket olika syn på ärlighet, förhållande till kvinnor och temperament, som grundar sig i deras kuklturhistoria och religioner. Framförallt då de som kommer ifrån kulturer som är längst ifrån det Nordiska kynnet.

Detta avspeglar sig ganska bra i BRÅ rapportens lista på vilka grupper som är mest överrepreseterade i brottsstatistiken.

Posted on: 2008/5/31 19:49

Edited by bennybear on 2008/5/31 20:30:36

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Du kan ju börja att läsa mina inlägg några år tillbaka i tiden och kom sen och påsta att du är en större systemkritiker än mig.
Hur kommer det sig att du hakat upp dig vid invandringen då, utan att egentligen penetrera problemet?
Att skicka hem dom är väl betydligt mindre humant än en tvångsintegrering som jag iofs inte förespråkar, men det är ett betydligt mer lämpligt alternativ att fördela invandringen mer jämnt över landet och sedan när de varit här i låt oss säga 2-5 år är de fria att flytta var de vill... Som ett inslussningssystem.

Som sagt... Jag förespråkar det inte, men det är betydligt vettigare än ditt alternativ bennybear

Quote:

bennybear skrev:
MEN det förtar inte fakta att OLIKA etniska folkgrupper OCKSÅ har mycket olika syn på ärlighet, förhållande till kvinnor och temperament och som grundar sig i deras kuklturhistoria och religioner. Framförallt då de som kommer ifrån kulturer som är längst ifrån det Nordiska kynnet.
Jösses... Det låter som du inte ens varit utanför sveriges gränser utan hämtar din uppfattning från fördomar

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

bennybear skrev:
Hur kommer det sig att du hakat upp dig vid invandringen då, utan att egentligen penetrera problemet?
Att skicka hem dom är väl betydligt mindre humant än en tvångsintegrering som jag iofs inte förespråkar, men det är ett betydligt mer lämpligt alternativ att fördela invandringen mer jämnt över landet och sedan när de varit här i låt oss säga 2-5 år är de fria att flytta var de vill... Som ett inslussningssystem.

Som sagt... Jag förespråkar det inte, men det är betydligt vettigare än ditt alternativ bennybear

Jag har skrivit om det tidigare att Nationaldemokraternas program som utgår att man ska hjälpa flyktingar framförallt i sitt närområde för där kan man hjälpa 20-50 ggr. mer människor på det sättet OCH att det skulle göra det mycket lättare för flyktingarna, senare när deras hemländer stabiliserats politiskt och ekonomiskt för att de då lättare skall kunna flytta hem igen.

Som det sagts tidigare i tråden så vill folk nästan uteslutande alltid umgås framförallt med sina landsmän. Det ser man i alla länder som haft stor invandring.

"Integration" vill knappast några ha förutom politikerna och elitens lakejer i MS-medierna som jobbar efter en agenda som utgår ifrån att man med alla medel vill bryta ned de traditionella kulturena och traditionerna.

Quote:

bennybear skrev:
MEN det förtar inte fakta att OLIKA etniska folkgrupper OCKSÅ har mycket olika syn på ärlighet, förhållande till kvinnor och temperament och som grundar sig i deras kuklturhistoria och religioner. Framförallt då de som kommer ifrån kulturer som är längst ifrån det Nordiska kynnet. Jösses... Det låter som du inte ens varit utanför sveriges gränser utan hämtar din uppfattning från fördomar

Jag har varit runt en del i världen. Och inte kan jag säga ( Om man skall Generalisera ) att sydeuropéiska folk och folk ifrån mellanöstern och Afrika är de mest pålitliga och ärliga precis.

Och detta grundar jag på EGNA erfarenheter och inte nå´t jag läst på Nazistsidor.

Kvinnosynen i dessa länder lämnar också en hel del övrigt att önska.

Att folk som har ett hett temperament också lätt kan gå över i våldsamheter behöver man ju knappast vara en psykolog för att förtstå.

Posted on: 2008/5/31 20:25

Anonym
Någon som vill sätta en peng på att han sa att rånarna var invandrare?
http://www.kvp.se/nyheter/1.1181287/miljonranet-var-en-bluff

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Någon som vill sätta en peng på att han sa att rånarna var invandrare?
http://www.kvp.se/nyheter/1.1181287/miljonranet-var-en-bluff

Jag undrar vem du avser med "han?

I artikeln så döljs (naturligtvis) hans identitet, så de inte behöver visa upp att han just är invandrare:

Salman Hasib Alahallabad
På bild i den förra sanslösa artikeln
http://www.kvp.se/1.501672

Posted on: 2008/5/31 22:46
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

Anonym
Det jag menar är att brutalt rån skulle vara ett våldsbrott. Bedrägerier sysslar ju typ alla med i dagens korrupta samhälle.
Dessutom döljer media ansikten på svenskar också, så såna där argument blir bara löjliga.
Att han själv var invandrare spelar i sammanhanget ingen roll, för det som ideligen hävdas här är att invandrare står för våldsbrotten...

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
Wowbagger prata med äldre personer så kanske du kan få lite info om hur Sverige var för .
Brottsligheten har eskalerat sedan de var unga och det är mååååånga svenskar som också står för detta. Att skylla det på invandringen är väldigt feltänkt. Dessutom är ju äldre kända för att tycka allt var så bättre förr.
Dessutom återkom du aldrig till mig med den statistik jag bad om för att kunna se att en eventuell trend eskalerade när sverige började ta emot invandrare.

Om vi återgår till detta med gruppvåldtäkter kan jag påvisa en rapport från BRÅ som endast behandlar gruppvåldtäkter.

Där kan man läsa bla "I likhet med all annan brottslighet finns det ett mörkertal även vid gruppvåldtäkter. De 30 - 60
fallen är således en underskattning. Mörkertalet är generellt sett lägre ju grövre brott det
handlar om. Det finns alltså skäl att anta att mörkertalet vid gruppvåldtäkter är lågt i förhållande
till flertalet andra typer av våldsbrott, där det även ingår våldsbrott av mindre allvarlig art.
Gruppvåldtäkternas andel av de faktiska våldsbrotten är därmed mindre än en promille."

"Antalet gruppvåldtäkter har visat en nedgående trend under 1990-talet."

"Andelen gruppvåldtäkter som begås i storstadslänen har också
successivt minskat under 1990-talet. Inte heller är våldtäkter med tre eller flera misstänkta mer koncentrerade till storstäder än annan jämförbar brottslighet. Tvärtom är det så att de tre storstadslänens andel är lägre vid dessa
fall, 45 procent."

"Invandrare står för knappt 20 procent av alla anmälda brott i landet. Hälften av dem begås av
nordiska invandrare. Trots att andelen inte är hög innebär den ändå en marginell överrepresentation, eftersom
invandrarna utgör ungefär 11 procent av befolkningen."

"Antalet invandrare som misstänks för gruppvåldtäkter har minskat under 1990-talet. Minskningen
har inte varit kontinuerlig, utan består av en nivåsänkning mellan den första och den
senare delen av decenniet."

Prova också att söka på t ex "kvinna ljög om våldtäkt" och "kvinna ljög om gruppvåldtäkt" Inte roliga träffar som dyker upp då.
Våldtäkt är ett fruktansvärt brott och gruppvåldtäkter är ännu värre, men när högerextremister börjar använda detta till att smutskasta en del av befolkningen är det också avskyvärt. Jag hittar utan att anstränga mig åtminstone fyra fall där kvinnan ljugit för att de har velat få ut pengar från brotsofferjouren och några fall där de velat sätta dit sitt ex, eller en annan manlig bekant. Man kan ju undra hur många som har rasistiska motiv också?
Kvinnor ljuger också vettu... Självklart ska man tro på en kvinna som säger att hon blivit våldtagen lika mycket som vemsomhelst som blivit utsatt för ett brott, men moralen i samhället är så låg idag. Jag kommer t ex ihåg den tvåbarnsmodern från botkyrka som bjöd hem några invandrarungdomar till sin lägenhet och där hade sex med dessa och några som bjöds in via telefon av dessa killar. Hon tom kokade kaffe åt , men ville sedan få det till våldtäkt för att hon ångrade sig dagen efter. Visst betedde killarna sig som svin iom att de tog saker från kvinnan och dessutom plundrade barnens spargrisar, men kvinnan var själv ett stort svin. Såna kvinnor höjer inte precis kvinnosynen.
På sidan http://www.genusvetenskap.se kan man läsa "Saningen är att de falska våldtäktsanmälningarna har blivit ett stort problem för de som utreder de anmälda våldtäkterna.
Poliser från bl.a. Göteborg, Norrköping, Oskarshamn och Örebro berättar öppet i media om problemet, som tar både tid och resurser från polisen.
Vad är då skälet till att man hittar på en våldtäktsanmälan? Anledningarna kan variera, men enligt polisens egna uppgifter så kan det handla om kvinnor som vill hämnas, förklara bort en otrohet eller vill ha ut ekonomisk ersättning."
Sexualiteten kan användas som vapen, på samma sätt som (falsk) statistik också kan det.

Edited by Wowbagger on 2008/6/9 9:33:28

See User information
Jadu Wowbagger .

Angående att statistik kan användas som vapen.

Tror du inte att även, och framförallt då BRÅs statistik används i maktens syften för att i maktens namn släta över den sataniska agenda man arbetar efter??

Du kanske inte studerat de Hemliga överenskommelser MS-medierna har för att mörka de negativa aspekterna av massinvandringen:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=85667#forumpost85667
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=85668#forumpost85668

Detta är ju uppenbart för den som är lite påläst i ämnet.

Tvärtemot BRÅ rapportens falska förespeglingar så vågar allfler INTE anmäla brott eftersom konsekvenserna i dagens samhälle kan bli ödesdigra om man skulle tvingas att vittna många ggr. emot aggresiva och våldsbenägna brottslingar som hotar vittnen och som det kommit fram många ggr. t.o.m använder släktingar för att skrämma vittnen ifrån att vittna.

Denna maffiakultur och klantänkande är nya företeelser som kommit hit till norden framförallr iom massinvandringen ifrån arabvärlden och sydeuropa.

Posted on: 2008/6/9 17:09

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper