vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

ufo observation i england

See User information

Posted on: 2008/6/21 11:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ufo observation i england

See User information
Jag lyssnade till Steven Greer som berättade om att regeringar världen runt känner till att det finns utomjordingar. Och att många vill berätta det för folket men USA sätter sig på tvären (guess why).

Utomjordingarna är snälla och goda och vill att vi ska vakna upp som planet, men de ingriper inte för att allting är baserat på fri vilja. Vill vi att de ska hjälpa oss - så gör dem det! Så det är roligt när sådant här uppmärksammas så massan blir mer konditionerad till att tro på utomjordingar!

Posted on: 2008/6/21 12:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

seilon skrev:
Jag lyssnade till Steven Greer som berättade om att regeringar världen runt känner till att det finns utomjordingar. Och att många vill berätta det för folket men USA sätter sig på tvären (guess why).

Utomjordingarna är snälla och goda och vill att vi ska vakna upp som planet, men de ingriper inte för att allting är baserat på fri vilja. Vill vi att de ska hjälpa oss - så gör dem det! Så det är roligt när sådant här uppmärksammas så massan blir mer konditionerad till att tro på utomjordingar!

Du har inget fattat. Skärp dig för sjuttan!

Posted on: 2008/6/21 12:40
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

Anonym
Quote:

annaste skrev:
Sluta hoppa på seilon i varje tråd han skriver i. Jag vet att du har mycket vettigt att säga och att du är schysst, men jag tror det börjar bli lite jobbigt för seilon. Jag vet hur det känns dessutom, då jag själv förföljs här på forumet...
Om du inte tycker om det seilon skriver, berätta lite själv om Falun Dafa för honom och vad du tror på. Det gör diskussionerna intressantare än om du bara hackar på honom.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

annaste skrev:
Sluta hoppa på seilon i varje tråd han skriver i. Jag vet att du har mycket vettigt att säga och att du är schysst, men jag tror det börjar bli lite jobbigt för seilon. Jag vet hur det känns dessutom, då jag själv förföljs här på forumet...
Om du inte tycker om det seilon skriver, berätta lite själv om Falun Dafa för honom och vad du tror på. Det gör diskussionerna intressantare än om du bara hackar på honom.

wow, man får göra skillnad på person och sak.
Seilon har hållt på länge, konskvensen blir ju att det blir motsvarande replayer.

Det där är inte Seilon, utan det som han gjort till sitt, det är alien, eller kalla det för dålig info, eller besättelse, eller...

Det är väldigt lustigt när Seilon skriver REN New Age, och sedan kan skriva att han är ingen New Agare. Då ÄR man just det där, det har gått så långt. Det är tragiskt. Hjälp grabben istället, projicera inte över vad som varit ditt jobbiga till andra.

Det är inte dåligt om det "börjar bli lite jobbigt".

Vakna.

Posted on: 2008/6/21 13:37
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information
När man sett 10-14 stycken med egna ögon så är det inte så märkvärdigt. Om det rör sig om utomjordlingar eller våra regeringar som utnytjar alternativ energi kan jag inte svara på.
Om det nu skulle vara utomjordlingar, så kan du inte vara säker på att de är goda. Har de försett mänskligheten med teknologi som många påstå har den ju inte använts för människans bästa.
tvärtom.

Posted on: 2008/6/21 14:37
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Quote:
Om det nu skulle vara utomjordlingar, så kan du inte vara säker på att de är goda

Amen to that bro.
Det är lätt att förhasta sig när det är så exotiskt som detta är.

See User information
har svårt att tro det är utom jordingar, dom skulle nog inte varta så skygga när dom ser vår teknik, men om dom är onda eller goda blir nog en definitionsfråga, skulle det vara utomjordingar vill dom nog ha nånting, kom dom med en gåva skulle dom nog inte smyga runt och fly när dom blev upptäckta.

Posted on: 2008/6/22 0:01

See User information
annaste
Först vill jag säga tack till wowbagger som förstår hur det känns, men jag tycker mest synd om annaste som inte förstått forumreglerna att man inte ska döma folk. Och du sätter en stämpel/etikett på mig, precis som samhället gör.

Ang. Falun Dafa så förstår jag det jag läst och tycker det är otroligt intressant. Problemet med dig annaste är att du är god och allting, men du kommer inte med lösnignar utan berättar bara vad som sägs fel. Hur ska någon lära sig om man inte lär ut? Istället säger du massa kryptiska latin meningar eller något annat för att ditt ego ska mättas och må bra för att du känner dig smart och viktigt? eller har jag fel?

Du måste förstå annaste att det finns olika verkligheter och vi är byggda på information. Att finna sinnesro och uppleva högre astrala plan är givetvis mitt mål, men det är om ett par miljarder år. Just nu ska denna jävla skit jag hamnat i lösas, att se mina medmänniskor må dåligt dagligen och stressa, samt hunsas likt slavar av Reinfeldt och alla andra jävla översittare, har gett mig glöden att förstå min situation och vem jag är.

Jag har programmerat mycket PHP och började i Qbasic väldigt tidigt med programmering, att skapa saker genom koder. Jag började se likheter till hur vår hjärna fungerade, och idag så förstår jag hur den vänsta hjärnan fungerar som en seriell processor och den högre fungerar som en paralell processor.

Annaste, det jag gör på detta forum är att sprida information, berätta det andra berättat. Och ju mer information det finns ju mer kan folk se tecknen och börja vakna. Men som sagt, det finns olika verkligheter. Sen om ditt mål är att alla ska växa spirituellt så är det väl bra, för det gör vi alla. Men just nu så sitter vi i skiten bokstavligen, för folk är hjärntvättade att vara så långt ifrån verkligheten att de inte har den blekaste om hur livet fungerar.

Jag har många gånger trott att "yes, nu vet jag hur det funkar" bara för att finna tusen dörrar till. Det jag gjort och gör är att fortsätta utveckla mig och ta till mig information.

Alla människor är unika, det gäller bara att finna sin unikhet, livet kommer bli bra - jävligt bra, men du väljer när du vill nå dit.

Ang. Goda och onda utomjordingar

Finns säkert onda, som viss information påstår att de styr jorden, eller i alla fall deras ättlingar. Fast å andra sidan så är livet en illusion och vi kan mentalt styras genom t.ex. Skull and Bones och deras ockulta ritualer som säkert är negativa väsen.

Det gäller att man skapar sig ett starkt psyke och inser att det finns inget att frukta eller vara rädd för. Rädsla stänger in dig, kärlek öppnar upp dig.

Många är rädda för att vakna och växa spirituellt, de är oroliga för att de ska få det sämre än vad de är nu - eftersom det är saker man aldrig hört förut.

En sak med utomjordingar är deras sätt att färdas genom tid och rum. Tänk filmen Jumper och du har ett UFO.

och glöm aldrig "Hidden in plain sight". Fråga dig vad Montauk är och dess koppling till t.ex. Contact och Stargate... just det, sug på den du.

Sen när du märker att det kanske är 1 på tusen eller ännu mer som tror på Montauk, för det är så "out-there", men tänk dig att ju mer hemligt något är - ju mindre tror på det. Precis som med 9/11. Och som med 9/11 så finns det alltid vittnen som varit på insidan och som berättar.

Någon kanske hört talas om Philadelphia experimentet? Det baserades på effekten av en ark-svets för båtar i Norfolk som skapade en "portal" till andra dimensioner. (detta är runt 30talet, under WW2) Det som hände var att man använda otroligt med energi till att svetsa och denna energin skapade ett synproblem för de som var inom en viss radie. Fast detta var vad man trodde - eftersom de upplevde att allting svartnade och "försvann". Dock så kunde detta filmas och man kunde bevisa att det inte var ett problem som var relaterat till synen, utan till själva rummet (eng. Space).

Militären i USA ville naturligtvis undersöka pga effekten av att göra alla "blinda", detta är perfekt i krig. Men så var ju inte fallet och istället började man forska ännu mer och Dr. Thomas Brown blev involverad.

En skum sak var att arbetarnas verktyg försvann. När det svetsades och en enorm energi släpptes ut så fick ingen vara i närheten. Så när larmet gick om att det var dags att använda sig av denna svets-tekningen (jag personligen kan inget om svetsning så jag vet inte exakt hur det går till), så släppte arbetarna sina verktyg på golvet och gick ut.

Efter urladdningen av energin så var verktygen borta. Man trodde att de hade slungats iväg, men de återfanns aldrig. Det var detta som Crookes och Brown kunde förklara bättre än de som trodde det var X-Ray strålning eller liknande som "vaporiserade" verktygen. Fast detta fann man aldrig något bevis för.

Intressant att tilläga är att Sir. William Crookes hade experimenterat tidigare med elektromagnetism och skapat vad han kallade spirituella gateways, detta (som jag förstår det) i liten skala dock, inget du kan färdas genom. (inte som han skapad iaf). Det som skedde i detta svets

Thomas Brown är en av de som började förklara anti-gravitation. Vilket fungerar genom elektromagnetism, och om man tänker fysisk och att allting är unifierat så är elektromagnetism och gravitation båda sammanbundna. Tillräckligt starka energier kan skapa så starka fält att man skapar anti-gravitation. Det går att förlytta sig fritt i luften, och Hitler forskade t.om. på flygande tefat (antagligen var det anti-gravitation tekonologi).

Vilket leder upp till philadelphia experimentet då man skulle göra ett skepp osynligt och tid och rum "försvann" inne i skeppet. Detta gjorde så besättningen försvann in i tomma intet kan man säga, det blev svart helt enkelt. De som kom ihåg hur saker såg ut innan man satte igång experimentet kunde fantisera fram verkligeten igen, och komma ihåg var de hade varit och vad väggarna funnits. Medan andra när experimenetet stänges av, kom tillbaks fast i väggar, andra självantändes (som människor har gjort bara sådär i vanliga livet). Detta var ett misslyckat experiment och går att läsa mer om på www.divinecosmos.com <- använd sökfunktionen.

Det finns mycket information där ute, även om det inte är sant eller påhittat så lägger man mer energi på att tysta ner saker - för hur ska människan annars konditioneras att inte tro på att de är evigt liv?

Jackie Chans kommentar till killen i "The Forbidden Kingdom" när han frågar honom "Is this a dream" ang. att han helt plötsligt finns i en annan värld.
Jackie Chan säger "No, the place you came from is the dream".

Att livet är en dröm har många andra också sagt, t.ex. Edgar Allan Poe "Life is a dream within' a dream".

Posted on: 2008/6/22 21:09

See User information
jag vet masssor om svetsning, arc=båge bågsvetsning går till så att du kortsluter strömmen och får en ljusbåge som smälter en elektråd och materialet du vill svetsa ihop, det blir ljus värme och viss magnetism, någon gigantisk ström behöver du inte 380 volt och lite amphere..själva svetsen är en likriktare/transformator...tidigare hade man svetsar där en motor drev en generator som genererade likström..troligen såna dom använda så långt tillbaka i tiden på båtvarv, dom används än idag på vissa ställen, dom ger den bästa strömmen eftersom den inte behöver göras om som i en likriktare eller omriktare. har fått ett par rejäla stötar ibland men inte har jag sett andra dimensioner : )

Posted on: 2008/6/23 0:27

See User information
Det var i Cardiff också.
Det ligger ju på en drak/ley linje.

Men jag misstänker Dr who, dom spelar ju in det där :)

Dock tycker jag domhär aftonbladet nyheterna känns lite BS. Det är snarare underhållning än utbildning.

Men non-the less, mycket spännande :)

Posted on: 2008/6/24 18:54
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Tror ni verkligen att världens snabbaste plan, SR71 är det allra senaste? Planet är 44 år gammalt, vad tror ni har kokats ihop, helt utan aliens de senaste 44 åren?

http://en.wikipedia.org/wiki/SR-71_Blackbird

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper