Vakencorner
|
Re: Facebook
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Såg ett klipp för länge sedan, går säkert att finna på youtube eller liknande, kanske även finns postat på vaken.
De kunde spåra finansiering bakom facebook till CIA, Darpha bland annat. Det övergripande målet där facebook är en del är att kartlägga jordens befolkning.
Posted on: 2008/6/27 15:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Japp, hittade några klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=OwnTWZ1-UWY&NR=1 Sägs att man inte kan radera ett konto på facebook, är man väl inne, har dom informationen för all framtid...
Posted on: 2008/6/27 18:15
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
äh, det är inget, om du förstår dig på den djupa delen av kvantfysiken som innefattar flera dimensioner, så finns det inget du kan hålla hemligt.. think bout that ;)
Posted on: 2008/6/27 18:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns en anledning till varför säpo inte har en facebook/myspace sida.
Posted on: 2008/6/27 19:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Flera dimentioner? Vilka menar du utöver de 3 rumsdimentionerna och de 3 tidsdimentionerna ( förfluten tid, nutid, framtid )det gör 6 inalles....har du några fler?
Posted on: 2008/6/27 21:10
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Flera dimentioner?
FACE (book)MY BIHIND:))))
Posted on: 2008/6/27 21:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
När facebook har möten så är det egentligen bara en enda fråga som diskuteras och det är, "hur ska vi spara all information?"
Hur ska vi göra det lättare, inte intressant. Hur ska vi göra det populärare, inte intressant. Hur ska vi spara mer information om vilka applikationer folk har lagt till. Det är intresant. Tror Facebook är steg 1 i att skapa en folkmängdssimulator så man i varge given situation kan räkna ut hur allmänheten kommer reagera. Hade jag en sån skulle jag kunna leda männskligheten var som helst.
Posted on: 2008/6/27 22:43
|
|||
|
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"
"The real action is in the reaction" "Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En sån finns redan
Posted on: 2008/6/28 16:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Inte en som ar alls tillrackligt exakt. Du kan anvanda dig av seconde life eller facebook men bada ar ganska oexakta. Jag tror att truth manniskor tror NWO har mycket mer teknologi an vad de egentligen har. Jag tror inte de ligger sarskillt mycket langre fram an oss. Daremot ar jag overtygad om att de jobbar hart for att skapa en.
Posted on: 2008/7/3 1:29
|
|||
|
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"
"The real action is in the reaction" "Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag vet att det är populistisk skit. bra i kommersiellt syfte. jag har band och kan nå ut till många snabbt men samtidigt känns det så kvantitativt, känns bortkastat mest.
Det bakomliggande syftet med "fejan" känns ju glasklart. FB äger rättigheterna till alla bilder som läggs upp, massa sjuka applicationer där man får göra olika tester och undersökningar. Jag kände spontant att det var ngt sjukt med sidan så fort jag blev inlurad att skaffa ett konto. microsoft länkar typ till fb via msn på nåt vis sådär som microsoft ofta gör när de vill styra in konsumenter på olika spår. Så ett tu tre sitter man och blir buttfuckad av cia intet ont anande....
Posted on: 2008/7/3 14:34
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag håller på att samla så mycket information som jag klara av centralt på min site, http://striver.info/index.php/Facebook , och skulle behöva någon som vill hjälpa med att sammanfatta informationen jag har samlat i dom länkar som finns där.
Skriv något under rubriken "overview". Jag hinner inte göra mycket mer själv och skulle uppskatta all hjälp.
Posted on: 2008/7/3 20:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
facebook eller inte så har dom iaf koll på allt och alla dom vill ha koll på.
de räcker ju att man koplar upp sig på nätet så finns din pi på alla sidor osv..
Posted on: 2008/7/10 7:09
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login