vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Disclosure Project & Project Greenstar
Project Greenstar är projekt där man ska genomföra en bluffad alien invasion. Och tydligen så är saker såsom The Disclosure Project endast ett sätt för att förbereda massan på att det finns aliens. Och att avsikten med "Greenstar" är att få massan att gå med på att globalisera alltihop, och därmed införa en ny världsregering. Det är ju exakt som de gjort med EU, FN NAU etc fast på större skala. Order ut från Chaos.

Jag tror på aliens, kanske inte på att de är vanliga idag. Kanske har hänt några gånger under 1900 talet, och jag själv är helt säker på att aliens besökte oss för väldigt länge sedan. Men att det är massor av raporter om flygande tefat tror jag är, i alla fall upp till 99%, produkter av militärens hemliga projekt.

Vad har ni att säga om Project Greenstar?

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message112103/pg1
Jag tror inte att det skulle endast bestå av en ljusshow som deras korrespondent säger utan jag skulle tro att de kommer använda sig av deras flygande tefat, i brist på bättre term, för att genomföra detta projekt.

Mellan ca 18-26 minuten nämner han det i denna videon: http://www.antennamonitor.moonfruit.com/#/historyofmc2/4522431315

Ni kansk säkert googla på det också.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Disclosure Project & Project Greenstar

See User information
Quote:

Librarian skrev:
Project Greenstar är projekt där man ska genomföra en bluffad alien invasion. Och tydligen så är saker såsom The Disclosure Project endast ett sätt för att förbereda massan på att det finns aliens.

Jag tror på aliens, kanske inte på att de är vanliga idag. Kanske har hänt några gånger under 1900 talet, och jag själv är helt säker på att aliens besökte oss för väldigt länge sedan. Men att det är massor av raporter om flygande tefat tror jag är, i alla fall upp till 99%, produkter av militärens hemliga projekt.

och 18-26 minuten nämner han det i denna videon: http://www.antennamonitor.moonfruit.com/#/historyofmc2/4522431315

Korrekt namn skall vara Project Bluebeam.

Posted on: 2008/7/12 13:27
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
De kommer att köra allt shit de tror att de kan sälja, inklusive historier om deras andliga familjemedlemmar. Folk kan vara ateister och tro på gröna gubbar bäst de vill men enligt vissa pensionerade tjänstemän i den federala statsappraten i USA så reserverar deras skuggregering den 13:de stolen vid ändan på bordet till Lucifer.

Säger man sånt så kommer alla desinfoslödder springa runt och yla, precis som de gjorde för 25 år sen när de förnekade att maffia sopranos existerade. Om 15 år och jag är omkring så ska jag lägga lite dagstidningar till dessa slödder på diket de ligger skjutna i. Inte bara NWO hatar dom, det gör jag också.

PS. Vart är Zink eller testade de lite plutoniumpiller på honom? (Sjukt men sant, under 50 talet gav man det till gravida kvinnor. De stod och dog och nu är det offentliga handlingar. (Något du inte får läsa om i din standard gatekeeper skittidning) DS.

See User information
Librarian, JohnC sa vad det brukar kallas, så sök du istället på det på vaken...

När man sett på de involverade in DP så är det ju uppenbart att de ser på aliens som våra goda spacebrothers... oneness, och det - det kan bara Seilon och andra newagare gå på.

Posted on: 2008/7/12 16:16

See User information
Det är ju mycket snack om aliens m.m i massmedia, speciellt i England och USA, UFO-observationer skrivs det ju numera om i massmedia så man kan ju fundera på vad tanken bakom detta egentligen är. Påven uttalade sig ju t.o.m. senast om Aliens..?

Det kanske bara är några år kvar till dom drar igång skenoperationen "Alien Invasion".. Finns det nåt mer effektivt sätt att ena hela jordklotet och alla dess människor än en yttre hot mot oss alla?

Ni som är intresserade av detta sök på Alien Agenda, bland annat Jim Marrs har ju skrivit en bok om detta..

Posted on: 2008/7/12 16:18
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Det är en skitbra SPIEL som Alan Watt brukar säga.

See User information
Quote:

Librarian skrev:
Project Greenstar är projekt där man ska genomföra en bluffad alien invasion. Och tydligen så är saker såsom The Disclosure Project endast ett sätt för att förbereda massan på att det finns aliens. Och att avsikten med "Greenstar" är att få massan att gå med på att globalisera alltihop, och därmed införa en ny världsregering. Det är ju exakt som de gjort med EU, FN NAU etc fast på större skala. Order ut från Chaos.

Jag tror inte att det skulle endast bestå av en ljusshow som deras korrespondent säger utan jag skulle tro att de kommer använda sig av deras flygande tefat, i brist på bättre term, för att genomföra detta projekt.

Mellan ca 18-26 minuten nämner han det i denna videon: http://www.antennamonitor.moonfruit.com/#/historyofmc2/4522431315

Det mesta som är är nu alien. Detta är deras plats från början.

Vid genomförandet av Project Bluebeam så tror den onda eliten att det lyckades väl, hoaxet, tills de vänder sig om och ser att det är de som ska tas in i aliens matberedare.
Busted.

Så leds den bustade eliten iväg av den triumferande alieneliten, tills de vänder på huvudet och ser DrKlot med den sent omsider omtransformerade vakeneliten, med überbannade Novax i täten.
Så leds alieneliten iväg.
Sorry för viss admins som hann ledas iväg innan Novax hann fram, det var väl de stora 911-skyltarna som blev deras öde. Jättesynd.
BUSTED.

Posted on: 2008/7/13 0:06

Anonym
Är du säker på det här?

Jag har också hört, läst och sett saker om detta.

Jag tror att det faktiskt finns aliens vid Dulce, och kanske andra ställen under jorden. Men de flesta iakttagelser av UFO, är UFO's från hemliga projekt av militären, med tekniken som kanske har sitt urprung hos aliens. Det är nog väldigt få fall av iakttagelser där det handlar om aliens som man ser. Kanske inga alls nuförtiden.

Och historien som Hesekiel berättar om, hur han förs upp och ser landet från ovan, flygandes. Det tror jag helt klart var Nephilim.

Kan du inte förklara lite bättre?

Anonym
Men WTF de var rakade resus apor som de presenterade, det finns gott om vittnesmål om det. Jag säger inget om aliens, de finns säkert fast inte i Arizona 1947

När de dyker upp så är de feta hologram. Kanske de riktiga aliens blir pissed off och själva dyker upp. (jag skulle asgarva)

Eliten som styr just nu kan man gott spola ned i toaletten de kom ifrån.

Anonym
Jag tror dock inte att vi är styrda av aliens.

See User information
Quote:
När man sett på de involverade in DP så är det ju uppenbart att de ser på aliens som våra goda spacebrothers... oneness, och det - det kan bara Seilon och andra newagare gå på.

Aliens som kommer hit är inte goda om de inte accpeterar vår fria vilja. Det finns ingen som kan rädda oss förutom oss själva, endast du kan rädda dig för du är allt.

Men vi lever i multipla verkligheter så akta dig med vad du tror på. Jag är ingen New Age, jag tror inte på att aliens räddar oss, kanske någon i någon verklighet. Jag siktar på att leva i den värld vi har drömt om, en värld i harmoni och med teknik som är så grym att vi inte ens kan förstå det! Kvantdatorer och spel i 3D som vi kan uppleva själva - det ser jag fram emot.

Tills dess så ska det bli spännande och se hur vägen dit blir.

Posted on: 2008/7/13 8:24

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper