vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Att se in i framtiden
#1


See User information
Jag har börjat få lite problem med att se in i framtiden, nu är det inget problem, bara en fördel. Men jag har nått dit genom vetenskapen och att läsa om vetenskap och drömmar. Med problem menar jag att många skulle nog bli fundersamma, men jag tycker det är intressant. De flesta ser nog det som något paranormalt och galet, men man är inte klok om man inte är galen.

En sak som jag kom att tänka på är att detta är ett mäktigt vapen, vad händer när det blir mer perfekt för alla synska och aktier osv börjar handlas av folk som förutser framtiden. Det kan bli galet :).

Edgar Cayce som levde i början av 1900-talet så in i framtiden och sa att alla kunde göra det. Jag tänker fortsätta se om jag inte kan lära mig förstå det fullt ut, men jag rekommenderar www.DeanRadin.com, han har gjort många intressanta obeservationer.

peace

- seilon

Posted on: 2008/7/11 19:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#2


See User information
framtiden finns inte ännu (tror jag), så den borde vara svår att se in i..finns den redan borde väldigt konstiga saker hända...och skulle således hända här med.
Men man kan ju göra kvalificerade gissningar och antaganden.

Posted on: 2008/7/12 17:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#3


See User information
Det finns en framtid... som ovan så nedan, etc. I ett annat tidsrum finns det redan, så tidigare har man kunnat se det på sätt och vis, men inte fullt ut, för det är ganska komplicerade saker med olika tidsrum, och den fria viljan här och det...
Men framför allt så kan man inte se in i det där som Seilon så fatalt missuppfattar och upprepar från aliens och newage: det som är det nya, nya kosmos/det gamla som "rätas upp"-för det är ju inte inom det gamla... vi är inom det gamla, och det nya finns inte att se för oss.
Det där som de vilsegångana newagarna "ser" är inte vad de egentligen ser, det är annat som utnyttjar deraas hjärnor och "speglar" in det... ingen "egen förmåga" huva, det är hemskt, besättelse.
Ge upp och rensa ut innan the fat lady...

Posted on: 2008/7/12 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#4
Många nordamerikanska indianer menar att det existerar inte någon framtid, dåtid eller nutid. Allt har redan hänt och tiden är bara ett sätt som våran korkade hjärna sorterar saker.

Enligt kvantfysiken så är tid och placering fullt utbytbara i samtliga ekvationer. (sånt som flourskallar inte fattar, gymnasie ingengörer typiska v00f:are)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#5


See User information
har allting redan hänt kan dom väl lika gärna gå och dö : )
Låter som nåt nån gammal knarkare kommit på under ett fultjackrus.

På kvantnivå gäller andra lagar än dom vi kommer i kontakt med..riktigt spännande att läsa om.

Posted on: 2008/7/12 20:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#6


See User information
Hur förklarar ni att Cayce kunde förutspå framtiden så folk t.ex. vann på hästar?

Jag tror defintivt det går, det handlar bara om att inte påverka den fria viljan i negativ bemärkning.

Allting som kan hända har hänt, så framtiden finns i alla möjliga skepnader, likaså dåtiden. Men vad 2012 ger oss i form av ny verklighet kan vi inte veta - vi skapar framtiden tillsammans.

Quote:
Många nordamerikanska indianer menar att det existerar inte någon framtid, dåtid eller nutid. Allt har redan hänt och tiden är bara ett sätt som våran korkade hjärna sorterar saker.


Tror jag med, vi lever i ett ögonblick, och det är ju nu. Vi är fångande i illusionen av tid, och vi styrs av historia och dåtiden för att kunna gissa vad som sker i framtiden. Våra hjärnor är fantastiska och förstår man 3:e ögat så är tids-resor ganska nära - bara man förstår hur exakt :).

we live in intresting times, indeed.... :)

peace

Posted on: 2008/7/13 10:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#7


See User information
Quote:

seilon skrev:
Hur förklarar ni att Cayce kunde förutspå framtiden så folk t.ex. vann på hästar?

Jag tror defintivt det går, det handlar bara om att inte påverka den fria viljan i negativ bemärkning.

Allting som kan hända har hänt, så framtiden finns i alla möjliga skepnader, likaså dåtiden. Men vad 2012 ger oss i form av ny verklighet kan vi inte veta - vi skapar framtiden tillsammans.


peace


Det kunde han inte själv, det är som det är... annat besatte honom, läs vad jag skriver.

Posted on: 2008/7/13 11:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#8
"Det tredje ögat" är en körtel som tyvärr succesivt avsiktligt förstörs med diverse gifter i mat, luft och så vidare. Tobak var det första sättet eliten började att trasa sönder epifysen med.
Kartesius hävdade att människans själ fanns i tallkottkörteln vilket fick eliten att påbörja denna alternering med hjälp av den nya flugan tobak.
Visst rökte indianerna tobak, men när tobaken kom till övriga världen ändrades receptet.

Idag behövs inte tobaken för detta ändamål längre, men eliten vill ju gärna fortsätta tjäna pengar på den och varför ändra på ett väl beprövat recept? Dessutom kan den ju användas till att avbefolka planeten.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#9
Quote:
av Paradoxer den 08-07-14 06:09:45 "Det tredje ögat" är en körtel som tyvärr succesivt avsiktligt förstörs med diverse gifter i mat, luft och så vidare. Tobak var det första sättet eliten började att trasa sönder epifysen med. Kartesius hävdade att människans själ fanns i tallkottkörteln vilket fick eliten att påbörja denna alternering med hjälp av den nya flugan tobak. Visst rökte indianerna tobak, men när tobaken kom till övriga världen ändrades receptet. Idag behövs inte tobaken för detta ändamål längre, men eliten vill ju gärna fortsätta tjäna pengar på den och varför ändra på ett väl beprövat recept? Dessutom kan den ju användas till att avbefolka planeten.

Har du källa på det?
Jag har aldrig hört talas om detta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#10
Quote:

Fujimori skrev:
Har du källa på det?
Jag har aldrig hört talas om detta.
Nu har du det.
Källa på vad förresten? Googla lite på "René Descartes", "tallkottkörteln" (eller "epifysen"/"Corpus pineale")

Sök gärna också vad fluor gör med denna körtel.

Läs gärna lite om "Mind-body dichotomy" och varför de halshögg stackars Kartesius efter hans död.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#11
Pratade med en Indisk Ayurveda-Läkare för rätt många år sedan.

Han var mycket andlig och läste bland annat av auran med sin händer och såg " saker ".

Jag undrade vid ett tillfälle hur man skulle bli mer andlig och komma i kontakt med " sitt högre jag ".

Han tyckte först och främst att jag skulle sluta röka !!


Fan vilken Idiot man är !! Röker fortfarande.....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#12


See User information
ingefar

Man kan inte se in nästa densistet eller nästa medvetandenivå då det är ett annat tidsrum.. Fantisera kan man göra utefter den information man har om t.ex. teknologi, vetenskap, spiritualitet och hur mind/body/spirit fungerar i balans.

ingefar, jag pratar om att se in i vår nära framtid, att vinna på hästar, att se aktier som ska gå upp osv. Detta är ju vad folk genom "magkänsla" redan gör, men om man lär sig använda sitt tredje öga och göra som Cayce, tja, har vi problem med att skaffa pengar till aktivism då :P

Om man gör det i gott karma-syfte så ser jag inget problem i det, så länge det verkligen är i gott karma syfte. vad tror du ingefar?

Posted on: 2008/7/14 11:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#13
Quote:
av Paradoxer den 08-07-14 09:11:53 Citat: Sök gärna också vad fluor gör med denna körtel.


Jag sökte men hittade noll svar, kan du hjälpa mig?
http://www.google.se/search?q=tallkot ... 1B3GGGL_svSE246SE246&sa=2

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#14


See User information
Quote:

seilon skrev:
ingefar

Man kan inte se in nästa densistet eller nästa medvetandenivå då det är ett annat tidsrum.. Fantisera kan man göra utefter den information man har om t.ex. teknologi, vetenskap, spiritualitet och hur mind/body/spirit fungerar i balans.

ingefar, jag pratar om att se in i vår nära framtid, att vinna på hästar, att se aktier som ska gå upp osv. Detta är ju vad folk genom "magkänsla" redan gör, men om man lär sig använda sitt tredje öga och göra som Cayce, tja, har vi problem med att skaffa pengar till aktivism då :P

Om man gör det i gott karma-syfte så ser jag inget problem i det, så länge det verkligen är i gott karma syfte. vad tror du ingefar?


"gott karma syfte" - vad skulle det var...

Vi har allt naturligt, du vill bryta med våld och ta andras saker, såsom pengar...

Posted on: 2008/7/14 12:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#15
Quote:

Fujimori skrev:
Jag sökte men hittade noll svar, kan du hjälpa mig?
http://www.google.se/search?q=tallkot ... 1B3GGGL_svSE246SE246&sa=2
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tallkottk%C3%B6rteln
Här står det lite om att den även bidrar till kroppens dygnsrytm. Eftersom vi hade en diskussion om detta i en annan tråd.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=94381#forumpost94381
Kom ihåg. Allting hör ihop. Ingenting lämnas åt slumpen.

Cystan som det talas om orsakas av fluor bla och hindrar produceringen av melatonin.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#16


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

Fujimori skrev:
Jag sökte men hittade noll svar, kan du hjälpa mig?
http://www.google.se/search?q=tallkot ... 1B3GGGL_svSE246SE246&sa=2
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tallkottk%C3%B6rteln
Här står det lite om att den även bidrar till kroppens dygnsrytm. Eftersom vi hade en diskussion om detta i en annan tråd.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=94381#forumpost94381
Kom ihåg. Allting hör ihop. Ingenting lämnas åt slumpen.

Cystan som det talas om orsakas av fluor bla och hindrar produceringen av melatonin.


Det står om cystan: "...en normal utvecklingsprocess hos människan".

Utveckling... hehe... låter som zziencenewage... eller vad säger du Seilon...

Hur dumma får de bli egentligen?

Cystan är levande, allting är levande... så dt är ett väsen, en evil sak som tagit plats vid människans själ.
Man kallar det ofta för Niwan-palatset. Nu är vi nästan inte oss själva alls, mest non human och alien. Inte konstigt att det sitter en annan där och tagit över människan. Om det finns några kvar på vaken som inte blivit helt bortkollrade i flummet kring drogpromotandet och löjlet om att man "utvecklas"... får något positivt av att knapra vissa saker, som vissa hela tiden postar här... + kan se det farliga att ta in och befatta sig med "information", någon här brukar posta att han tar in all information, och tror på allt dessutom (egna ord) - då blir man det där, det ses fysiskt som en cysta...

Det man tar in är levande och bär på dåliga saker.

Bakterier och virus och sådant är ju också levande, är väsen - de är karma, precis som cystan - på ytan kallar vi det bara vid olika namn, såsom tumör, eller virus etc.

Läs gäran Zhuan Falun för fakta om tallkottkörteln mm.

Här är ett kort avsnitt:

http://www.falundafa.org/book/eng/zfl_92.htm

Posted on: 2008/7/14 14:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#17


See User information
finns inte framtiden finns inte remote viewing heller, vilket det gör. Framtiden finns! Allt existerar i en enda punkt, historia, nuet, och framtiden. Tiden är en illusion, så vi skall fatta nåt alls av det hela...

Posted on: 2008/7/14 18:02
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#18


See User information
ingefar, gott karma syfte. tjae, vi är idag manipulerade utav pengar?

Jag menar, om jag skulle skita i pengar så kommer staten efter mig och snart är jag hemlös OCH prylös.

Men om jag skaffar pengar och lägger resten av min tid på att informera om pengar och hur de korrumperar. Samt lär ut mina nära och kära om att vi alla är ett, och även genom musiken lär att vi alla är ett.

Borde inte det vara god karma att störta korruptionen genoma att bevisa att ingeting går att dölja - allting är en ett enda ögonblick och tid är en illusion som JohnC säger.

Posted on: 2008/7/14 18:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#19


See User information
Quote:

seilon skrev:
ingefar, gott karma syfte. tjae, vi är idag manipulerade utav pengar?

Jag menar, om jag skulle skita i pengar så kommer staten efter mig och snart är jag hemlös OCH prylös.

Men om jag skaffar pengar och lägger resten av min tid på att informera om pengar och hur de korrumperar. Samt lär ut mina nära och kära om att vi alla är ett, och även genom musiken lär att vi alla är ett.

Borde inte det vara god karma att störta korruptionen genoma att bevisa att ingeting går att dölja - allting är en ett enda ögonblick och tid är en illusion som JohnC säger.



Ett gott försök, men... det var fel.

"Allt är ett" - jag undrar varför du och andra ibland stoppar in det i olika inlägg?

Skärskåda varifrån det kommer, oavsett det så tror ingen vaken på sådant, de vet ju också att allt automatiskt är tvärtom mot vad som är i newageagendans ordpopperi.

Varför säger du att vi är ett?

Jag blir lite bekymrad över att några tänker att "man störtar" något - varför låtsas som om det där som tornar upp sig är något man kan störta - fattar fortfa´rande inget om vad det "därute" är?

Eller vad Don Quijote slogs mot, eller vad tex Novax sagt i hundratals inlägg, som även Insider sa - att det finns ingen fiende utanför en själv?

Så varför tala om att störta något? Det primära om man närmat sig att kallas vaken är att då förstå dessa grundbitar om vad en själv är, vad det därute är, vad som ger förändring, etc.

Pengar har inte korrumperat någon, du går efter ytan, och ser inte bakom det hela. Det är den enskilda människan som ramlat ned hit, som är korrumperad, klart att hon har det "utanför" sig, som hon också skapat.

Posted on: 2008/7/14 18:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#20


See User information
Quote:
Eller vad Don Quijote slogs mot, eller vad tex Novax sagt i hundratals inlägg, som även Insider sa - att det finns ingen fiende utanför en själv?


Sant. Det finns ingen utanför en själv. Men ändå så lever vi en värld som delar med varandra. Och denna världen likt allt annat har en framtid som vi tillsammans kan välja att skapa.

Quote:
Pengar har inte korrumperat någon, du går efter ytan, och ser inte bakom det hela. Det är den enskilda människan som ramlat ned hit, som är korrumperad, klart att hon har det "utanför" sig, som hon också skapat.


Ska man inte bry sig om de som fallit offer för ignorans så gott det går? Jag menar, som jag ser det så luras folk ofta pga girighet.

Att vi alla är ett baserar jag på att jag ser mig själv i alla andra. Vi är skapta ifrån en källa av oändligthet så någonstans på vägen är vi samma energi-källa. Men i detta ögonblick är vi människor som skriver till varandra på Internet som vi skapat vi vår externa värld :).

Posted on: 2008/7/14 19:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#21


See User information
Quote:

seilon skrev:
Quote:
Eller vad Don Quijote slogs mot, eller vad tex Novax sagt i hundratals inlägg, som även Insider sa - att det finns ingen fiende utanför en själv?


Sant. Det finns ingen utanför en själv. Men ändå så lever vi en värld som delar med varandra. Och denna världen likt allt annat har en framtid som vi tillsammans kan välja att skapa.

Quote:
Pengar har inte korrumperat någon, du går efter ytan, och ser inte bakom det hela. Det är den enskilda människan som ramlat ned hit, som är korrumperad, klart att hon har det "utanför" sig, som hon också skapat.


Ska man inte bry sig om de som fallit offer för ignorans så gott det går? Jag menar, som jag ser det så luras folk ofta pga girighet.

Att vi alla är ett baserar jag på att jag ser mig själv i alla andra. Vi är skapta ifrån en källa av oändligthet så någonstans på vägen är vi samma energi-källa. Men i detta ögonblick är vi människor som skriver till varandra på Internet som vi skapat vi vår externa värld :).


"Vi är skapta ifrån en källa av oändligthet så någonstans på vägen är vi samma energi-källa."

Ja, jag tänkte väl att du skulle skriva något sådant - du vet, det är bara ord från NewAge-ismen."

Källa... hehe... oändlighet... det är bara ord.

Alltså...du skriver "... Ska man inte bry sig om de som fallit offer..." - du forstätter ju att tro på att det finns offer... alltså utur, slump, tillfälligheter osv. Bryr du dig inte om att människan själv är upphov till sitt eget öde? Vad har du med andra att göra - är inte ditt stora problem dig själv- och DITT enda problem - om du själv är helt ute och cyklar så kan du bara ge andra att de också cyklar i diket.

Posted on: 2008/7/14 19:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#22


See User information
Quote:

seilon skrev:
Quote:
Eller vad Don Quijote slogs mot, eller vad tex Novax sagt i hundratals inlägg, som även Insider sa - att det finns ingen fiende utanför en själv?


Sant. Det finns ingen utanför en själv. Men ändå så lever vi en värld som delar med varandra. Och denna världen likt allt annat har en framtid som vi tillsammans kan välja att skapa.

Quote:
Pengar har inte korrumperat någon, du går efter ytan, och ser inte bakom det hela. Det är den enskilda människan som ramlat ned hit, som är korrumperad, klart att hon har det "utanför" sig, som hon också skapat.


Ska man inte bry sig om de som fallit offer för ignorans så gott det går? Jag menar, som jag ser det så luras folk ofta pga girighet.

Att vi alla är ett baserar jag på att jag ser mig själv i alla andra. Vi är skapta ifrån en källa av oändligthet så någonstans på vägen är vi samma energi-källa. Men i detta ögonblick är vi människor som skriver till varandra på Internet som vi skapat vi vår externa värld :).


"Vi är skapta ifrån en källa av oändligthet så någonstans på vägen är vi samma energi-källa."

Ja, jag tänkte väl att du skulle skriva något sådant - du vet, det är bara ord från NewAge-ismen.

Källa... hehe... oändlighet... det är bara ord.

Alltså... du skriver "... Ska man inte bry sig om de som fallit offer..." - du fortsätter ju att tro på att det finns offer... alltså otur, slump, tillfälligheter osv. Bryr du dig inte om att människan själv är upphov till sitt eget öde? Vad har du med andra att göra - är inte ditt stora problem dig själv - och DITT enda VERKLIGA problem - om du själv är helt ute och cyklar så kan du bara ge andra att de också cyklar i diket.

Posted on: 2008/7/14 19:51

Edited by ingefar on 2008/7/14 20:27:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att se in i framtiden
#23


See User information
anta att man skulle kunna se in i framtiden, och en grupp av onda styr världen...då skulle dom nog inte vilja att nån kunde se framtiden av naturliga skäl.

Men det är lättare att tolka verkligheten utifrån det man upplever, och inte från sagor och fantasier, tid upplevs, händelser händer...saker åldras föds dör skapas och försvinner. Om universum är oändligt betyder nog det att materia skapas ut intet liksom tid kan skapas i tidlöshet,,i en oändlighet är tid och mått ovidkommande, men för oss med tidsbegränsade liv är det nödvändigt.

Posted on: 2008/7/14 21:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att se in i framtiden
#24
Quote:

molgan skrev:
anta att man skulle kunna se in i framtiden, och en grupp av onda styr världen...då skulle dom nog inte vilja att nån kunde se framtiden av naturliga skäl.
Just därför är det viktigt att förstå att de som är kända för att kunna se in i framtiden är antingen lögnare eller redan under elitens uppsikt/förvaring

Quote:

molgan skrev:
i en oändlighet är tid och mått ovidkommande, men för oss med tidsbegränsade liv är det nödvändigt.
Hur kan någonting som inte finns vara begränsat?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS