vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Någon hackar min msn ?
Hej alla…

Jag har lite problem med datan/internet… Kommer inte in på:
Blogspott.se (inga Bloggar)
Blogg.se (inga Bloggar)
Democracy Now.org
Blacklistednews.com
Kan inte googla någonting.
Myspace

Allt annat verkar funka…?

Sen slår min automatiska uppdatering av windows ifrån hela tiden och det går inte aktivera den igen, bara om jag startar om…

Jag har ”Symantec antivirus” och har scannat datan 2 ggr… har även gjort en diskdefragmentation… (eller vad fan det heter?) och diskrensning… Även AD-Awere har gjort sitt utan resultat...

Någon annan med samma problem eller lösning på problemet?

Med vänlig hälsning/Jumalauta…

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kör bara zonalarm brandvägg och avg antivirus, två bra gratisprogram....inga problem..

Posted on: 2008/7/14 17:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jätte snällt Gaston... Problemet är bara att jag inte kan googla/söka efter nåt - Det kanske går med en länk?

MVH/Jumalauta

See User information
kanske brandväggen blockerat några sidor?
den här ska vara bra och gratis.
http://www.personalfirewall.comodo.com/download_firewall.html

avg gratis version.
http://free.avg.com/ww.download-avg-anti-virus-free-edition

Posted on: 2008/7/14 19:25

See User information
troligast har hela ditt system säckat ihop, internet explorer har craschat av för mycket spyware och adware, enklast är att börja om från början, installera om systemet, sedan när du börjar om igen, installera Mozilla Firefox, och använd den istället för Internet Explorer, det blir mindre problem då.

Posted on: 2008/7/15 9:42
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
AAaaahhhh äntligen... Hittade denna sidan:
http://www.malwaresupport.com/

Den tog bort 515 virus... 90% var från Svenska spel - pokerklienten!

Det gör mig väldigt bekymrad trots denna lättnad av att ha en fungerande maskin igen...

Den senaste månaden har inte varit direkt lönsam... Spännande å se ifall det blir skillnad i kväll med en ny klient...

Tack alla för hjälpen...

jo, just det... Explorer blev avinstallerad igår... not by me...(använder firefox) Den är fortfarande borta från skrivbordet och i programinnehållet. Den går dock igång när jag startar MSN...

Aja...

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:

jo, just det... Explorer blev avinstallerad igår... not by me...(använder firefox) Den är fortfarande borta från skrivbordet och i programinnehållet. Den går dock igång när jag startar MSN...

Aja...

Var du glad for det, jag har aldrig lyckats få bort IE, hur många klåparhack jag än prövat med, skiten återskapas alltid!

hehe

Posted on: 2008/7/15 17:51
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper