vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 ... 15 »

Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Nu får vi ta en sak i taget för att annars får man en man fet eller röd text där eftertanken lyser med sin frånvaro.

Quote:

JohnC skrev:
Det saknas bevis för att termit och Thermate-TH3 någonsin var i byggnaden. Den smälta metall som fanns på brandplasten är inte analyserad så att man VET vad de var för metall. [b][color=FF0000]
Du har fel, Steven Jones har gjort det, och hittade mikrosfärer av järn, som bevisar bade Thermate och explosioner, Man hittade ochså aluminiumoxid, Men aluminiumoxid, bildas både i branden, men ochså av Thermate, så enskilt bevisar det inte mycket. järnet är en helt frammande produkt i rasmassorna, det finns ingen forklaring till detta, inte overhuvudtaget, inte alls. Stål kan inte bli järn igen av att bojas. Stål kan inte smältas heller av diesel. Helt fucking omojligt, hur skulle man kunna laga mat på en gaslåga, kastrullen skulle smälta, ja den skulle brinna upp som i Pentagon, om den var av aluminium......stålet skulle rinna ner på golvet. Har du upplevt detta? Ps gåslagan är hetare an vad branden nånsin kunde vara, eftersom den brinner med bla låga. Den ryker inte eller sotar, vilket visar på optimal forbränningstemperatur, har du släckt ett ljus nångang, vet du att det ryker inte medans det brinner,men när det slocknar ryker det, eftersom stearinet forgasas, istallet for att brinna, på samma satt funkar rokgaser. Men jag skall skita i sana inveklade saker, du svarar aldrig på sånt.

Steve E Jones har INTE bevisat att det var Thermate-TH3 vilket var och en som läst kemi lätt kan visa men nu ska jag försöka gör det för en som inte gjort det får vi se hur det går.

Jag har dessutom varit i mailkontakt med honom för att få klarhet i hur han kunde dra de slutsatser han gjort genom sina analyser.

Vad Steve E Jones har visat är att en byggnad av stål och aluminium består av stål och aluminium. Ingen annat.

Thermate-TH3 är en blandning av termit, bariumnitrat och svavel.

I denna blandning är barium det mest ovanliga ämnet som man alltså ska leta efter först. Steven E Jones hittade inte barium så han har istället använt de officiella dammätningarna gjorda av U.S. Geological Survey.

Och här är dammätningarna i tabellform:

http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0 ... m1/WTCchemistrytable.html

”nm” i tabellerna innebär att halterna legat under mätinstrumentens nedre detekteringsgräns d.v.s. halterna har varit så låga att de inte gått att mäta.

Här är bilden var alla prover är tagna:

http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/index.html#Sampling

Det enda prov som innehåller mer barium än de andra är prov ”WTC 01-16” taget två kvarter från WTC och det innehåller 3670 ppm (miljondelar) = 0,367 % barium.

Medelvärdet för barium är 533.38 ppm eller 0,053 %.

Denna lilla mänga barium har Steven E Jones referat till som ”mycket barium” och hur han fått till det var en sak jag ville att han skulle svara på men jag fick bara ytterligare ett PDF dokument som inte gjorde saken ett dugg klarare.

Jag tar dessutom en till sak inom kemin som jag ofta stöter på här på vaken.se

Om det står att en sak innehåller Fe, Al och S (järn, aluminium och svavel) så säger de absolut ingenting.

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Det är en faktor på 10000 mellan halterna och att inte sätta ut halterna alls utan bara en lista med av vi har hittat Fe, Al och S så säger de ingenting. Absolut ingenting.

Detta har de som inte kan kemi oerhörd svårt att förstå att man ljuger friskt inom 911 truth just när de gäller kemiska förekomster av olika ämnen på WTC platsen.

Edited by zink on 2008/7/28 14:20:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink skrev:
Nu får vi ta en sak i taget för att annars får man en man fet eller röd text där eftertanken lyser med sin frånvaro. Ja du tanker stegvis, det ar darfor du inte kan fatta nat, "parralell thinking is the higgher counsioness", testa det. kolla vad multitasking ar, du saknar detta..... Rod farg far du for att man skall se enkelt sa du inte blandar ihop vem som har skrivit, jnag ser att du har addat saker som jag aldrig sagt!!! SEftertanke, du tanker inte alls, sa jag kan inte tavla mot handikappade. Du far ta handikapp OS! LOL

Quote:

JohnC skrev: Detta har du skrivit for bovelen!
Det saknas bevis för att termit och Thermate-TH3 någonsin var i byggnaden. Den smälta metall som fanns på brandplasten är inte analyserad så att man VET vad de var för metall.
Du har fel, Steven Jones har gjort det, och hittade mikrosfärer av järn, som bevisar bade Thermate och explosioner, Man hittade ochså aluminiumoxid, Men aluminiumoxid, bildas både i branden, men ochså av Thermate, så enskilt bevisar det inte mycket. järnet är en helt frammande produkt i rasmassorna, det finns ingen forklaring till detta, inte overhuvudtaget, inte alls. Stål kan inte bli järn igen av att bojas. Stål kan inte smältas heller av diesel. Helt fucking omojligt, hur skulle man kunna laga mat på en gaslåga, kastrullen skulle smälta, ja den skulle brinna upp som i Pentagon, om den var av aluminium......stålet skulle rinna ner på golvet. Har du upplevt detta? Ps gåslagan är hetare an vad branden nånsin kunde vara, eftersom den brinner med bla låga. Den ryker inte eller sotar, vilket visar på optimal forbränningstemperatur, har du släckt ett ljus nångang, vet du att det ryker inte medans det brinner,men när det slocknar ryker det, eftersom stearinet forgasas, istallet for att brinna, på samma satt funkar rokgaser. Men jag skall skita i sana inveklade saker, du svarar aldrig på sånt.

Steve E Jones har INTE bevisat att det var Thermate-TH3 vilket var och en som läst kemi lätt kan visa men nu ska jag försöka gör det för en som inte gjort det får vi se hur det går.

Jag har dessutom varit i mailkontakt med honom för att få klarhet i hur han kunde dra de slutsatser han gjort genom sina analyser. [b][color=FF0000]Vad sa han da?Presentera vad han skrev, sa skall vi se att processorn din inte tuggar det han presenterade.
[/color][/b]

Vad Steve E Jones har visat är att en byggnad av stål och aluminium består av stål och aluminium. Ingen annat.Jassa, varfor pratar han om jarn, som inte fanns eller kunde produceras i branden? Det ar det han presenterar, fetlognare

Thermate-TH3 är en blandning av termit, bariumnitrat och svavel. Befvisa att han sagt Th 3!Det ar ditt eget babbel.

I denna blandning är barium det mest ovanliga ämnet som man alltså ska leta efter först. Skriv och lar han forska korrekt HAHASteven E Jones hittade inte barium så han har istället använt de officiella dammätningarna gjorda av U.S. Geological Survey.

”nm” i tabellerna innebär att halterna legat under mätinstrumentens nedre detekteringsgräns d.v.s. halterna har varit så låga att de inte gått att mäta.

Det enda prov som innehåller mer barium än de andra är prov ”WTC 01-16” taget två kvarter He he tva kvarter, det ar en bra bit i Usa, dom har inte samma kvarter, som i Sverige, aterigen forsok att skarva ihop, LANGD mats i meter i Sverige, inte kvarterfrån WTC och det innehåller 3670 ppm (miljondelar) = 0,367 % barium.

Medelvärdet för barium är 533.38 ppm eller 0,053 %.

Denna lilla mänga barium har Steven E Jones referat till som ”mycket barium” och hur han fått till det var en sak jag ville att han skulle svara på men jag fick bara ytterligare ett PDF dokument som inte gjorde saken ett dugg klarare.

Jag tar dessutom en till sak inom kemin som jag ofta stöter på här på vaken.se

Om det står att en sak innehåller Fe, Al och S (järn, aluminium och svavel) så säger de absolut ingenting. Ja inte vet du ett smack om detta i vart fall, din skojare.

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Det är en faktor på 10000 mellan halterna Det beror pa vilket material man har amnet i, fattar du inte det, haller du barium i vetemjol, ar siffrorna skyhoga, eftersom barium inte finns i det, eftersom du hanvisar till damm, pratar du om betongdamm, lustigt eftersom dammet i sig sjalvt ar ett bevis, efetrsom man inte har energi nog i fallet foiratt pulverisera all betong i en 400 meter hog bygnad. LOLoch att inte sätta ut halterna alls utan bara en lista med av vi har hittat Fe, Al och S så säger de ingenting. Absolut ingenting. Fattar man inget stammer inget. LOL

Detta har de som inte kan kemi oerhörd svårt att förstå att man ljuger friskt inom 911 truth just när de gäller kemiska förekomster av olika ämnen på WTC platsen.Steven Jones kan nog kemi, sanslost korkat igen. Och kalla inte mig "thruter', du kan inte backa upp det, thruters ar lurade, det dom jagar ar vinden, sluta med detta. annars far du heta PAJAS resten av min tid pa vaken.

Man ser att du inte ar smart. du ar vad man skall kalla kvasiintellektuell, du pratar om komplicerade saker for att verka smartare an vad du ar.

Du har det tugnt. Man garvar ihjal sig snart.

Posted on: 2008/7/28 14:59
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

oligus skrev:
Quote:

zink skrev:

Jag själv hävdar att termit, Thermathe-TH3 eller sprängämnen aldrig varit i närheten av WTC 1, 2 och 7 just för att elden räckte att knäcka byggnaderna.

De höll för planen. Ja.

De höll för elden. Nej.

Det är det här jag inte förstår och för all del det kanske är bara jag som är trög.

Hur går detta ihop med att man behöver 80 ton thermite för att spränga en av byggnaderna?

Det finns en, inte så liten, motsägelse här.

Som vanligt måste var övertydlig på detta forum för att alla ska förstå vad man menar annars får man skylla sig själv.

Jag tar de tydligt då ingen ännu insett vad det handlar om
Enligt D.P. Grimmers uträkningar behövdes för en medelstor stålkolumn 762,5 kg termit och för de största kolumnerna 1524,9 kg termit.

Dessa världen får man bara om man följer hans uträkningar där ha i varje steg gör avrundningar.

Om man sätter in beräkningar i Excel så gör den inga avrundningar utan man får man 870,5 kg för medelstora stålkolumn och 1745,1 kg för de störta kolumner. I WTC 1 och 2 kärna fanns 48 stora stålkolumner som då behövde 80 ton termit för att gå av. Då fattas beräkningar föra alla resterade kolumner vilket de som tror på termit borde om de tittat på WTC konstruktionen begripit at de ska också med i en termitberäkning så detta lämnar jag till de som framför termit teorierna att utföra.

Jag hävdar med bestämdhet att de är omöjligt att för in alla ton av termit och aptera dem utan upptäckt.

En risk med termit och även Thermate-TH3 är att de kan gå igång men vanlig eld medan de flesta sprängämnen behöver en tändhatt. Kort sagt är termit ett högriskprojekt om man flyger in flygplan med mycket bränsle i byggnaderna.

Nej det enda som syns på videorna som är aktivt är elden som planen orsakade. Det finns inte på videorna en enda sekvens som visar en aktiv sprängningarna i WTC före kollapserna. Att sedan rada upp sprängningar vid kollapsens gång är att säg att de tappade total kontroller över den och nu sprängs de utom all kontroll.

Nej slutsatsen blir. WTC 1, 2 och 7 kollapsar utan av videorna avslöjar en enda aktiv sprängning i dessa byggnader före kollapserna och det enda aktiva som syns och som man vet förstör i byggande är elden i byggnaderna.

Hur kan ZINK presenter 80 Ton, stammer inte enligt vad du sager, presentera hur man kommer fram till detta, det kunde vara kul att se, sa mkan man laja vidare med siffrorna!
Eftersom du sager att man inte rimligen kan transportera det som, vill jag att du tar fram fakta for detta, du kan ju tex jamfora mangden kontorsmaterial, som 50 000 personer som jobbar inom kontor pa alla advokatbyrare och banker i byggnaden, det borde bli tonvis per dag, ingen utan dem som skoter leveranserna ser detta, frakterna sker i service hissar.

Har du sagt omojligt ligger bordan pa dig, omojligt for dig, javisst, men da skall detta vara tyngden i resonemanget, inte att det inte kan ha hant.

Posted on: 2008/7/28 15:13
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

oligus skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

Despierto skrev:
Jag är ingen kemist men jag har jobbat med lager o transport länge. Att få in 48 ton eller 83 ton eller nästan hur mycket som helst på en plats med så mycket människor o rörelse som WTC måste varit, är INGA PROBLEM. Det hade varit konstigt om någon reagerat på killen i buduniform som drog på en pall.
Jag vet inte heller densiteten på dessa sprängämnen men ett halvt ton per pall kan inte vara omöjligt, snarare ett helt. Det gör leveranserna rätt smidiga.

Du ska frakta 80 ton upp flera våningar och gör detta i en byggnad med kontor där folk vandrar ut och in hela tiden utan att en enda person idag minns att det hände. Skulle du klara av att organisera det?

När väl de har fraktats upp ska nästa grupp aptera det hela (80 ton) fortfarande utan att någon märker de och dessutom ska de också göra de på den hela våningen under där planen kraschar in i WTC1 och 2 så att man verkligen kan styra att få igång termiten och inte bränslet från planen tänder eld på hela härligheten.

Ja ni grabbar, ni har funnit varandra, om ni inte är samma person som man sett här ibland!

Vad skulle det vara för merit, att du lastat i lastbilar, har du en tvåa i matte kan du räkna ut foljande:

Tornen var 412 meter höga.

Antalet våningsplan var 110

Jag har inte extrakollat dina siffror på antal ton Thermate, men detta ger sig enligt följande:

80 ton fördelas på 110 våningar, eftersom balkarna var tjockare längre ner, i byggnaden, kan man anta att större mängd Thermate användes där:

upp till våning 28, 40% av Thermaten på dessa våningsplan dvs 32 Ton, per våning 1140 Kg

mellan våning 28 till 56 30% av Thermaten på dessa våningsplan dvs 24 ton, per våning 857 kg

mellan våning 56 och 84 20% av Thermaten på dessa våningsplan dvs 16 ton, per våning 571 Kg

Mellan våning 84 och 110 10% av Thermaten på dessa våningsplan dvs 8 ton, per våning 285 kg

Har kan man läsa att på ett typiskt våningsplan fanns 59 kolumner.

http://nuke.crono911.org/Portals/0/Documenti/nrcc42466.pdf

Antal kilo per kolumn, och våningsegment som ovan:

upp till 28, 32 Kg per kolumn

upp till 56, 14 Kg per kolumn

upp till 84, 10 Kg per kolumn

upp till 110, 4,3 Kg per kolumn

en soldat, skall klara att bara 65 kg

Vi kan lugnt anta att de har tillgång till såna herrar...

http://sv.wikipedia.org/wiki/JGRK

Nu vet inte jag hur de gjorde, men skulle jag ha gjort det, skulle jag ha använt 2 st man som minst, per kolumn, dvs 118 personer, dom har sin Thermate i egen ryggsäck eller liknande, som dom bär själva, en av dem, den andra kan bära kablar, eller annan utrustning, borrhammare, eller liknande.

Gissar man att det tar en timme per kolumn för 2 man, är det hela över på ca 36 timmar för en tredjedel av byggnaden, man stängde av en tredjedel 3 ggr, om jag inte minns fel. 118 man gömmer man enkelt i en byggnad, som skulle rymma 50 000 personer, i en städskrubb typ.

Vi vet att båda tornen, var avstängda i segment för "övningar"

http://www.pikapika7.proboards67.com/ ... action=display&thread=934

Där kan man läsa följande:

"That would also raise the question of how bombs could get into WTC1 and WTC2. In the weeks prior to September 11th, Ben Fountain reports that a number of unannounced, never-before-done drills were run, where the World Trade Center would be evacuated, and the security systems would be powered down. Engineers would enter the building for 'security reasons'. Then, on September 6, Security is lifted and bomb sniffing dogs are abruptly removed. Days prior to 9/11, witnesses saw dust on the tower windows. This indicated concrete had been crushed, possibly to put explosives in.

Scott Forbes and William Rodriguez also reported that prior to 9/11, there was mysterious noises on the upper floors. Huge noises were heard, the building would occassionally shake. The strange 'construction' was being done on floors you would need to get an executive key to get into."

Jag vill tillägga att dessa 80 ton inte är så mycket i sammanhanget:

På denna sida kan man läsa följande: http://www.google.se/search?num=100&h ... nsity&btnG=S%C3%B6k&meta=

"Barium nitrate has a density of only 3.24 g/cc, which would slightly lower the density of thermate"

Vi kollar hur stor volym 80 ton Thermate har:

80 000 000 gram Thermate delat med 3.24, = 24691358 så vi får antalet kubic centimeter, delar med 1000*1000= 1 000 000 så vi får antalet m3, som blir 24 M3 i volym, inte mycket direkt. En låda med basen 3*3 meter, och höjden 2,7 meter, ryms i ett litet rum. Thermate bestar till stora delar av aluminium, som ju väger en del.

Ingalunda omöjligt eller fantastiskt. Jag tycker att siffrorna är små, detta är inte mycket, nar jag spacklade golvet i min etta, hade jag 1.5 ton flytspackel att kämpa med, en hel pall. Blanda och bära, precis som med cement, ur påsar...på två man. 22 Kvm....Detta tog 4 timmar, Här skall de på 118 personer, dela på som mest 1140 kg?

Jag har inte sett var du har din siffra med 80 ton ifrån, men jag skulle med denna kalkyl "tro" att det var mycket mer, men jag vet inget i realiteten om Thermate. det gör inte så många, kan man tro.

Ps, du kan inte "tända' Thermate, med en brand, du måste ha typ brinnande magnesium, för att få eld på Thermate, har du sett aluminium brinna, tex en ölburk i en brasa? Nej just det, men detta skriver du som om det regnar. "så att man verkligen kan styra att få igång termiten och inte bränslet från planen tänder eld på hela härligheten." Thermate är förvisso finfördelat, men brinner inte vid denna temp.

Du skrev "så att man verkligen kan styra att få igång termiten och inte bränslet från planen tänder eld på hela härligheten" Vid vilken temperatur diesel brinner vid, har vi ju diskuterat till dödagar redan, orkar inte ens nämna detta, patetiskt i dagens kunskap om denna sak.."

Magnesium som man tänder Thermate med, exempelvis, har en temperatur när det brinner på hela 2200 grader. Vill du kan du ju kolla, detta själv, orkar inte leda dig i HELA din labyrint ZINK. Som du ser har du ju fel.

Efter en timmes arbete med denna post, inser jag att jag missat kärnkolumnerna, Sorry...men alltså blir det
ännu mindre kg per kolumn, men fler montorer. Tidsaspekten blir inte enligt vad jag räknade som ni ser, men med mycket mindre mängd Thermate per kolumn

, går arbetet mycket fortare än en timme, per kolumn, kan man anta.

även om en denna del av kalkylen är fel, kan den ju roa någon, ber om ursäkt att jag inte rättar den, musten gick ur när jag insåg felet, hehe, måste äta nu!

Detta var allt denna gången, håll till godo alla, simma lugnt i groddammen, i andra dammar finns andra grodor som undrar samma saker som du, LOL

Jag tog 10 personer i mitt exempel för jag ansåg att med 100 personer skulle operationen upptäckas och du har 118 persoer och därmed är hela operationen upptäckt för du gör detta inför människor som hela tiden passerar.

INGEN minns ett skvatt om några som höll på med bomber i WTC 1, 2 eller 7.

Visste du förresten att William Rodriguez har kopplingar till Bush. Det finns bilder på det på webben och därför har en del inom 911truth rörelsen vänt honom ryggen.

Det är många antaganden i den här tråden.

Man antar att det tar 80 ton thermite för att förstöra WTC. Hur har man kommit fram till det egentligen?

Man antar att det är X antal gubbar som bär in det på X antal pallar.

Vi vet ju inte detta. Det kan ha varit under en längre tid, flera månader eller år till och med. Det kan ha skett på natten. Det kan ha skett under täckmantel av renovationer eller reparationer. Vem vet?

Kollapserna går stick i stäv med Newtons andra och tredje lag och det är obestridligt. Antingen får vi kasta ut Newtons lagar eller så var det inte naturliga kollapser vi såg.

Fysik är objektivt.
Politik är subjektivt.

Take your pick.

ZINK ar Mr antagande i detta, han har postat siffrorna, jag slar vad om att mangden papper som kommer in i byggnaden pa en vecka ar storre an antalet kilo sprangmedel och Thermate.

En del verkar tro att 1000kg ar mer an ett ton har.

Posted on: 2008/7/28 15:20

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Det är inte fritt fall… Nearly freefall speed är det rätta uttrycket…

Jag tror att zink och zpz försöker påvisa att ett objekt kan falla på mindre än 15 sekunder (13) med konstant motstånd från 400 meters höjd, helt naturligt enligt dagens fysiska lagar… objektet väger en tredjedel av motståndet… Är detta korrekt?

Att du vill försöka kvantifiera motståndet som en "vikt" är helt uppåt väggarna.

Det bästa sättet att kvantifiera motståndet är som den energi som går åt för att forcera motståndet. Och den energi som krävdes för detta var en bråkdel av den potensiella lägesenergi i byggnaderna som frigjordes som rörelseenergi vid kollapsen.
Framförallt så ökar massan som rasar samt hastigheten hela tiden under kollapsförloppet, vilket gör att motståndet får mindre och mindre effekt då det hela tiden blir mindre jämfört med den rörelseenergi som kommer uppifrån.

Räknar man på det kommer man fram till att motsåndet i byggnaden inte påverkar kollapstiden nämnvärt.

Läs t.ex. igenom denna rapport: http://www.911myths.com/WTCREPORT.pdf

Troligen ar motstandet inget att rakna med alls, du kan inte jamfora en enda sten, och en fyra hundra meter hog byggnad, mangden rasmasor, drar med sig luften, sa motstandet sjunker nog mer an 99%

Posted on: 2008/7/28 15:25

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

oligus skrev:
Kollapserna går stick i stäv med Newtons andra och tredje lag och det är obestridligt. Antingen får vi kasta ut Newtons lagar eller så var det inte naturliga kollapser vi såg.

Fysik är objektivt.
Politik är subjektivt.

Take your pick.

Du har fel.
Du får nog ta och visa upp en uträkning/artikel som visar det (och som inte innehåller grova felantaganden, som t.ex. Judy Woods) först.

Tills vidare kan du titta på denna: http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4

(jag har börjat inse att man måste "tala med bönder på bönders vis"... dvs med youtube-videos)

Vi vet att du villverka bra, och forsoker maskera dig, men varfor vill du inte komma till samma slutsatser, om du kan ga sa langt som att resonera som en av dem du forkastar. Bondlapp, kan du vara sjalv FK.

Posted on: 2008/7/28 15:43

Anonym
Quote:

Jag har dessutom varit i mailkontakt med honom för att få klarhet i hur han kunde dra de slutsatser han gjort genom sina analyser. Vad sa han da?Presentera vad han skrev, sa skall vi se att processorn din inte tuggar det han presenterade.[/color][/b]

Men kan du INTE läsa innantill jag har ju redan skrivit det. Han skickade endast en PDF fil.
Quote:

Vad Steve E Jones har visat är att en byggnad av stål och aluminium består av stål och aluminium. Ingen annat.Jassa, varfor pratar han om jarn, som inte fanns eller kunde produceras i branden? Det ar det han presenterar, fetlognare

Det enda som skiljer stål från järn är kolhalten. Visste du det? Så i detta sammanhang har stål eller järn ingen betydelse.

Quote:

Thermate-TH3 är en blandning av termit, bariumnitrat och svavel. Befvisa att han sagt Th 3!Det ar ditt eget babbel.

I hans dokumentation står supertermit som är detsamma som Thermate-TH3. Visste du det?

Quote:

Skriv och lar han forska korrekt HAHA

Det har jag faktiskt försök och det är inte bara jag utan även Steven E Jones kollegerna på BUY som undrade vad han höll på med.

Quote:

Quote:

He he tva kvarter, det ar en bra bit i Usa, dom har inte samma kvarter, som i Sverige, aterigen forsok att skarva ihop, LANGD mats i meter i Sverige, inte kvarter

Att kvarter storlek skulle skilja sig mellan USA och Sverige är en väldig konstig teori när de skiljer sig mellan olika stadsdelar i samma stad.

Quote:

Ja inte vet du ett smack om detta i vart fall, din skojare.

Du har inte visat att du vet något mer.

Vad är diväteoxid?

Quote:

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Quote:

Det beror pa vilket material man har amnet i, fattar du inte det, haller du barium i vetemjol, ar siffrorna skyhoga, eftersom barium inte finns i det, eftersom du hanvisar till damm, pratar du om betongdamm, lustigt eftersom dammet i sig sjalvt ar ett bevis, efetrsom man inte har energi nog i fallet foiratt pulverisera all betong i en 400 meter hog bygnad. LOL[/color][/b]och att inte sätta ut halterna alls utan bara en lista med av vi har hittat Fe, Al och S så säger de ingenting. Absolut ingenting. Fattar man inget stammer inget. LOL

Vad är normal halt av barium i vanligt damm som man tar prov på utomhus?

Quote:

Detta har de som inte kan kemi oerhörd svårt att förstå att man ljuger friskt inom 911 truth just när de gäller kemiska förekomster av olika ämnen på WTC platsen.Steven Jones kan nog kemi, sanslost korkat igen. Och kalla inte mig "thruter', du kan inte backa upp det, thruters ar lurade, det dom jagar ar vinden, sluta med detta. annars far du heta PAJAS resten av min tid pa vaken.

Nej Steven E Jones kan inte kemi. I ingen av Scholars for 9/11 truth grupperna finns det någon kemist.

Quote:

Man ser att du inte ar smart. du ar vad man skall kalla kvasiintellektuell, du pratar om komplicerade saker for att verka smartare an vad du ar.

Nej du jag talar om saker jag har utbildning för så jag talar om saker jag sysslat med stor del av mitt liv.

Jag har använt flera av de mätinstrument som Steven E Jones använde i sina analyser så jag VET inte GISSAR att han utelämnat flera saker i sina analyser för med de mätinstrumenten borde de ha kommit ut mer än vad han fick ut. Antingen kunde han inte riktigt med mätinstrumenten eller så utlämnade han reslutat som gick emot hans uppfattning. För Steven E Jones redovisningar i sina PDF filer om vad han har gjort ger väldigt diffusa bilder om vad han kom fram till.

Sedan anser du att jag talar lika illa om dig som du gör om mig?

See User information
Quote:

gaston skrev:

Här har du en till du kan försöka tysta med ditt shwamel..

http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 80907_new_revelations.htm

Shocking New Revelations On 9/11 Ground Zero Cover-Up
First responder heard WTC 7 demolition countdown, was warned to "shut up" when he reported secondary explosions
Paul Joseph Watson
Prison Planet
Friday, September 28, 2007

A 9/11 first responder has shed new light on how he heard a countdown before the demolition of Building 7, how he was told to "shut up" by superiors when he tried to report secondary explosions and why "vicious security" measures were enacted to prevent people from accessing certain areas of ground zero.

Former Air Force Special Operations for Search and Rescue expert, Kevin McPadden traveled to ground zero completely of his own accord and spent the next four days searching through the rubble and nearby buildings for survivors.

In a video interview with Alex Jones, McPadden describes the moments before the collapse of WTC 7.

"When we saw the firemen pick up their equipment and start bustling back and forth they were getting ready to do something, we started asking questions," said McPadden.

http://www.youtube.com/watch?v=zO-9-rCiDJA

Despite numerous attempts to glean information from Red Cross officials, McPadden and other first responders were told nothing while one official, shortly after talking to firemen, held his hand over his radio and told them to "just sit tight" and "calm down" before admitting "they're thinking about bringing the building down."

McPadden and his colleagues were miffed as to what the official meant by this statement, initially thinking the building next to them was possibly being brought down.

"He took his hand off for the last three seconds of it - and you hear three, two, one," said McPadden, adding that the official then gave a heartfelt look and told the first responders, "just run for your life."

McPadden got the impression that the Red Cross official had been ordered not to give the first responders a warning that the building was coming down.

"And you heard - boom, boom, boom," said McPadden, describing the sound of bombs tearing down the building.

McPadden explained that the reason Democracy Now host Amy Goodman and others were captured on video (watch above) running from the scene and reaching stationary onlookers as the building started to collapse is that they were able to hear the full countdown on the radio further own the street.

Later in the interview, McPadden reveals how he witnessed up close steel beams from the twin towers that had been symmetrically cut at perfect angles as is shown in this image http://www.piratenews.org/thermite-thermate-wtc-steel400.jpg - a clear sign that explosives were used. McPadden said that officials were acting very suspiciously and subsequently prevented people from getting near the beams.

He also highlighted the fact that "vicious security" was quickly set up around certain areas of ground zero and that people were barred from accessing certain areas for no reason and also had their cameras confiscated.

When McPadden attempted to report that secondary explosions were heard by numerous people, he was harshly ordered to "shut up" and "don't repeat it" by superiors.

He also talked to numerous firefighters who acknowledged that they also heard secondary explosions, but said that "Obviously somewhere in their command structure, they were told to shut up."

Du är ute på riktigt hal is om du försöker åberopa Kevin McPaddens historia om en nedräkning.
Jag föreslår att du tittar igenom följande klipp och så ser vi om du är lika övertygad om sanningshalten i detta efteråt: http://www.youtube.com/watch?v=1lhwCM_dicc

För att kort sammanfatta,
Detta är en historia som börjar i februari 2007 med att en "Mike" skickar ett mail till Dylan Avery och säger att han hört en nedräkning. Dylan, Alex J, Jim Fetzer och gänget hoppar på denna story men det visar sig ganska snabbt att det inte ligger någon substans bakom detta, och de släpper detta.

Efter detta så kommer Kevin McPadden ut med en nästan identisk historia, en story som han sedan ändrar till att bli än mer spektakulär.

Först sa han att några "vets" "had a vibe that something was coming down". Det ändrade han senare till att röda korset-representanter sagt "They're thinking about bringing a building down".
Först sa han att röda korset-representanten hade handen över en radio som han inte kunde höra vad de sa på, men att det var "pulserat" och "that means to me it was most likely a countdown". Det ändrade han till att han verkligen hörde "3, 2, 1..."
Först sa han att röda korset-representanten gav honom en blick som han tolkade som "just run for your life". Det ändrade han sen till att personen uttryckligen sa detta.

Man undrar ju också varför McPadden inte nån gång innan "Mike" kom med dessa påståenden, hade nämnt något om en nedräkning.

Kort sagt, det luktar ILLA om denna story.

Vidare:
Quote:
UPDATE: Kevin McPadden's story gets even more pathetic. Not long after posting this video, I came across the following video on YouTube:

http://youtube.com/watch?v=Kjxzn42LuvQ

The video shows Kevin McPadden in a black "Investigate 9/11" t-shirt at a rally with Alex Jones and others on 9/11/06. Kevin expresses his anger toward the EPA for his current health problems (which I completely sympathize with), but makes absolutely no mention of what is his keystone piece of evidence. Not a word. It turns out that Kevin has been an activist for quite some time but only started claiming he heard a countdown prior to the collapse of Building 7 AFTER the "Mike the EMT" story came into the truther arena, even though this story was invented by a proven hoaxer. 9/11/07 is the first time he ever mentioned hearing this countdown. Why would Kevin not have said a word about what would be an astounding piece of evidence? What's worse, Alex Jones had long been FRIENDS with Kevin McPadden, yet he apparently didn't even say a word of this countdown to even Alex Jones. Alex KNOWS that Kevin said nothing about hearing a countdown on 9/11, then suddenly after the "Mike the EMT" story was created, Kevin only then began saying "Oh, by the way, I heard that countdown too." Alex Jones, or at least any rational person on the planet, knows that this claim carries absolutely no weight. But Alex, always desperate for SOME piece of evidence to finally support his beliefs, doesn't care. Truthers care nothing about the truth. Alex Jones is even more desperate than I'd thought.

Posted on: 2008/7/28 17:10

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Du gor ju inte det, du forklarar ju inget, inse det, du säger, nu skall jag forklara, sen babblas det på om allt annat oväsentligt. Har du kort närminne?

Jag har dessutom varit i mailkontakt med honom för att få klarhet i hur han kunde dra de slutsatser han gjort genom sina analyser. Vad sa han da?Presentera vad han skrev, sa skall vi se att processorn din inte tuggar det han presenterade.[/color][/b]

Men kan du INTE läsa innantill jag har ju redan skrivit det. Han skickade endast en PDF fil.

Det är du som inte kan läsa innantill HA HA jag bad dig visa VAD inte ATT han skrivit, skickade han enbart en pdf, utan att skriva zero, visa den då, han hade inte ens ork att prata med dig, vad tråkigt, men förståligt, inget händer liksom, som att jucka i en stövel med pölsa.

Quote:

Det enda som skiljer stål från järn är kolhalten. Visste du det? Så i detta sammanhang har stål eller järn ingen betydelse.
du har ju FEL igen KONSTRUKTIONSSTåL av högsta kvalitet, användes, detta innehåller andra saker, serru... Jag återkommer med denna, var lugn för det, sitter och jobbar med detta, men det hoppas för mycket mellan allt jag jobbar med just nu. Det blir en egen post. Denna tråd borde spärras in. Sinnesrubbad nivå LOL

Quote:

Thermate-TH3 är en blandning av termit, bariumnitrat och svavel. Bevisa att han sagt, i egen person Det e ditt eget babbel.

I hans dokumentation står supertermit som är detsamma som Thermate-TH3. Visste du det?
Det betyder inte att det användes överallt, man kanske hade detta ämne på vissa ställen bara, och andra saker på andra platser, (saknar ochså videon på den). Snart kommer du och säger att världsproduktionen av detta inte räcker? Använder ditt eget falsarium som bevis för vad som skulle ha vart fakta.

Quote:

Det har jag faktiskt försök och det är inte bara jag utan även Steven E Jones kollegerna på BUY som undrade vad han höll på med.

LOL Det är ju Steven Jones du skulle lära forska det var han du pratade om, hehe, vilken cirkus scott. Professorn Vs Zinken Den vill jag se, skall du ha några hundra kr, kanske vi kan ordna insamling till en vinare, du kan sörja med efter. när han tvättat av dig. Eller suger du i dig lustgasen hellre, ordnar vi med det. Du kan eventuellt fa en chock, vi kanske skall ha EKG övervakning? Syns EKG?

Quote:

[quote]
He he tva kvarter, det ar en bra bit i Usa, dom har inte samma kvarter, som i Sverige, aterigen forsok att skarva ihop, LANGD mats i meter i Sverige, inte kvarter

Att kvarter storlek skulle skilja sig mellan USA och Sverige är en väldig konstig teori när de skiljer sig mellan olika stadsdelar i samma stad.
[color]Tja detta e Svedala, Sverige Sweden, i sverige anvands metriska systemet Kolla antalet meter på samma plats, fattar du inte det, eller skall vi mäta kvarteren i Polen, man kan inte ens använda begreppet, det får sjuåringar lära sig, vad hade du utbildats nånstans. Pratar du äpplen och bananer på banken?[/color]

Quote:

Det får andra an du svara på, och du KAN inte FATTA, så var det med det. Hur kan du mäta avstand i "kvarter" Gick du i skolan med dig själv som lärare, ensammen i skogen? I Sverige används det Metriska systemet, nu borjar nivan bli riktigt låg, när du forsvarar ditt kvarters mätnings spektakel. Stolthet i stugan?, kan du inte erkänna att du har fel bara, så slipper man haka upp sig som en trasig skiva...

Vad är diväteoxid? Ja det är lustgas, du kan testa om du kommer i kontakt med intelligent liv på detta sätt. Läs här: http://susning.nu/Div%E4teoxid Går inget annat, kan du göra intjack hos tandläkaren, du hittar andra roliga piller och bedövningar dar ochså. Men du är ju bedövad redan, du borde inte halla på med dessa saker. Se hur illa det kan gå, Förlamning... http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... -graddgas-ledde/index.xml

Quote:

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Quote:

Det beror pa vilket material man har amnet i, fattar du inte det, haller du barium i vetemjol, ar siffrorna skyhoga, eftersom barium inte finns i det, eftersom du hanvisar till damm, pratar du om betongdamm, lustigt eftersom dammet i sig sjalvt ar ett bevis, efetrsom man inte har energi nog i fallet foiratt pulverisera all betong i en 400 meter hog bygnad. LOL[/color][/b]och att inte sätta ut halterna alls utan bara en lista med av vi har hittat Fe, Al och S så säger de ingenting. Absolut ingenting. Fattar man inget stammer inget. LOL

Det är du som har sagt, det, inte vill jag in i din dimma. Kolla själv. He he, det är ensamt på ytterkanten va.

Quote:

Detta har de som inte kan kemi oerhörd svårt att förstå att man ljuger friskt inom 911 truth just när de gäller kemiska förekomster av olika ämnen på WTC platsen.[color=FF0000]Steven Jones kan nog kemi, sanslost korkat igen. Och kalla inte mig "thruter', du kan inte backa upp det, thruters ar lurade, det dom jagar ar vinden, sluta med detta. annars far du heta PAJAS resten av min tid pa vaken.

Nej Steven E Jones kan inte kemi. I ingen av Scholars for 9/11 truth grupperna finns det någon kemist.

Aha, man kan inget om kemi, om man inte är kemist, är du kemist?? LOL Kemi läser man i grundskolan??

Quote:

Nej du jag talar om saker jag har utbildning för så jag talar om saker jag sysslat med stor del av mitt liv.

Vad du har utbildats till skiter jag, utbildning används for att göra eleverna dumma i huvudet, och vips

Jag har använt flera av de mätinstrument som Steven E Jones använde i sina analyser så jag VET inte GISSAR att han utelämnat flera saker i sina analyser för med de mätinstrumenten borde de ha kommit ut mer än vad han fick ut. Antingen kunde han inte riktigt med mätinstrumenten eller så utlämnade han reslutat som gick emot hans uppfattning. För Steven E Jones redovisningar i sina PDF filer om vad han har gjort ger väldigt diffusa bilder om vad han kom fram till.

Har du video på vad han gjorde, och vad du gjorde annars bespara mig. Ditt eget resonemang, tugga och svälj, inte kul att läsa va?? Jag har använt en mikrovågsugn, jag kan snacka bort radarspecialister. Nojd?

Du är inte kvalificerad ens att göra mig upprörd, eftersom du fattar inget om vem jag är eller ens vem du är själv, så du vet inte vart du skall slå in dina spikar, du kör med lite tafflig mobbing, men det får vi leva med, ingen fara. Jag måste ju säga hur det logiskt ligger till, du fattar inte, inget, vad man än säger, fattar du inte, inget, vad skall jag tacka dig for, du fattar ju inget. Svarar aldrig på nåt, eller bidrar med nåt, käftar emot, eftersom du är kvasi på en nivå som liknare vanföreställning. Sok hjälp. Du har alltid gjort det, jag har kollat dina poster, man ser att du inte utvecklas, du vet inget av värde, och kan inte överföra det lilla du vet, eftersom du använder fakta i fel sammanhang, eller helt enkelt hittar på, i brist på annat. Det är inget personligt JAG LOVAR, JAG HAR ALDRIG MOBBAT! Skriver du, bemöter man det, välj dina ord/resonemang, sticker man ut hakan, får man en smäll ibland, det kostar. Ledsen är du for att du inget har att säga skulle jag påsta. Kunde du nåt, skulle du briljera, skriva ut detta, och rama in din första korrekta post, jag skiter i vad du än skulle kalla mig, go for it, om det höjer din niva. Du är förvirrad, pratar emot dig själv och ljuger. Förvanskar och döljer, presenterar fakta, utelämnar detaljer som inte stöder ditt eget resonemang, (kvartersmatte med Zink) alternativt fattar du inget om vad du ens håller på med, jag å andra sidan artikulerar och utvecklar, och försoker att besvara allt du skriver, jag lägger ned mycket omsorg pa detta, eftersom det ar viktigt att FK som du, bemöts med saklig kritik samt att det som man skriver blir korrekt, KORREKT kolla vad detta betyder. Implementera detta i dit liv. En helt ny varld kommer öppna sig! Skulle det fassna nåt i pallet på dig, skulle man vara överlycklig, men kanske kan andra få nåt av värde, du har ju aldrig hållt med, det finns inte på ditt tangentbord. Många är kallade få ar utvalda.

Posted on: 2008/7/28 20:29

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Du gor ju inte det, du forklarar ju inget, inse det, du säger, nu skall jag forklara, sen babblas det på om allt annat oväsentligt. Har du kort närminne?

Det är du som inte kan läsa innantill HA HA jag bad dig visa VAD inte ATT han skrivit, skickade han enbart en pdf, utan att skriva zero, visa den då, han hade inte ens ork att prata med dig, vad tråkigt, men förståligt, inget händer liksom, som att jucka i en stövel med pölsa.

Quote:

du har ju FEL igen KONSTRUKTIONSSTåL av högsta kvalitet, användes, detta innehåller andra saker, serru... Jag återkommer med denna, var lugn för det, sitter och jobbar med detta, men det hoppas för mycket mellan allt jag jobbar med just nu. Det blir en egen post. Denna tråd borde spärras in. Sinnesrubbad nivå LOL

Quote:

Thermate-TH3 är en blandning av termit, bariumnitrat och svavel. Bevisa att han sagt, i egen person Det e ditt eget babbel.

Det betyder inte att det användes överallt, man kanske hade detta ämne på vissa ställen bara, och andra saker på andra platser, (saknar ochså videon på den). Snart kommer du och säger att världsproduktionen av detta inte räcker? Använder ditt eget falsarium som bevis för vad som skulle ha vart fakta.

Quote:

LOL Det är ju Steven Jones du skulle lära forska det var han du pratade om, hehe, vilken cirkus scott. Professorn Vs Zinken Den vill jag se, skall du ha några hundra kr, kanske vi kan ordna insamling till en vinare, du kan sörja med efter. när han tvättat av dig. Eller suger du i dig lustgasen hellre, ordnar vi med det. Du kan eventuellt fa en chock, vi kanske skall ha EKG övervakning? Syns EKG?

Quote:

[quote]

Tja detta e Svedala, Sverige Sweden, i sverige anvands metriska systemet Kolla antalet meter på samma plats, fattar du inte det, eller skall vi mäta kvarteren i Polen, man kan inte ens använda begreppet, det får sjuåringar lära sig, vad hade du utbildats nånstans. Pratar du äpplen och bananer på banken?

Quote:

Det får andra an du svara på, och du KAN inte FATTA, så var det med det. Hur kan du mäta avstand i "kvarter" Gick du i skolan med dig själv som lärare, ensammen i skogen? I Sverige används det Metriska systemet, nu borjar nivan bli riktigt låg, när du forsvarar ditt kvarters mätnings spektakel. Stolthet i stugan?, kan du inte erkänna att du har fel bara, så slipper man haka upp sig som en trasig skiva...

Vad är diväteoxid?
Ja det är lustgas, du kan testa om du kommer i kontakt med intelligent liv på detta sätt. Läs här: http://susning.nu/Div%E4teoxid Går inget annat, kan du göra intjack hos tandläkaren, du hittar andra roliga piller och bedövningar dar ochså. Men du är ju bedövad redan, du borde inte halla på med dessa saker. Se hur illa det kan gå, Förlamning... http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... -graddgas-ledde/index.xml[/color]

Quote:

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Quote:

Det är du som har sagt, det, inte vill jag in i din dimma. Kolla själv. He he, det är ensamt på ytterkanten va.

Quote:

Detta har de som inte kan kemi oerhörd svårt att förstå att man ljuger friskt inom 911 truth just när de gäller kemiska förekomster av olika ämnen på WTC platsen.
[color=FF0000]Steven Jones kan nog kemi, sanslost korkat igen. Och kalla inte mig "thruter', du kan inte backa upp det, thruters ar lurade, det dom jagar ar vinden, sluta med detta. annars far du heta PAJAS resten av min tid pa vaken.

Aha, man kan inget om kemi, om man inte är kemist, är du kemist?? LOL Kemi läser man i grundskolan??

Quote:

Vad du har utbildats till skiter jag, utbildning används for att göra eleverna dumma i huvudet, och vips

Har du video på vad han gjorde, och vad du gjorde annars bespara mig. Ditt eget resonemang, tugga och svälj, inte kul att läsa va?? Jag har använt en mikrovågsugn, jag kan snacka bort radarspecialister. Nojd?

Du är inte kvalificerad ens att göra mig upprörd, eftersom du fattar inget om vem jag är eller ens vem du är själv, så du vet inte vart du skall slå in dina spikar, du kör med lite tafflig mobbing, men det får vi leva med, ingen fara. Jag måste ju säga hur det logiskt ligger till, du fattar inte, inget, vad man än säger, fattar du inte, inget, vad skall jag tacka dig for, du fattar ju inget. Svarar aldrig på nåt, eller bidrar med nåt, käftar emot, eftersom du är kvasi på en nivå som liknare vanföreställning. Sok hjälp. Du har alltid gjort det, jag har kollat dina poster, man ser att du inte utvecklas, du vet inget av värde, och kan inte överföra det lilla du vet, eftersom du använder fakta i fel sammanhang, eller helt enkelt hittar på, i brist på annat. Det är inget personligt JAG LOVAR, JAG HAR ALDRIG MOBBAT! Skriver du, bemöter man det, välj dina ord/resonemang, sticker man ut hakan, får man en smäll ibland, det kostar. Ledsen är du for att du inget har att säga skulle jag påsta. Kunde du nåt, skulle du briljera, skriva ut detta, och rama in din första korrekta post, jag skiter i vad du än skulle kalla mig, go for it, om det höjer din niva. Du är förvirrad, pratar emot dig själv och ljuger. Förvanskar och döljer, presenterar fakta, utelämnar detaljer som inte stöder ditt eget resonemang, (kvartersmatte med Zink) alternativt fattar du inget om vad du ens håller på med, jag å andra sidan artikulerar och utvecklar, och försoker att besvara allt du skriver, jag lägger ned mycket omsorg pa detta, eftersom det ar viktigt att FK som du, bemöts med saklig kritik samt att det som man skriver blir korrekt, KORREKT kolla vad detta betyder. Implementera detta i dit liv. En helt ny varld kommer öppna sig! Skulle det fassna nåt i pallet på dig, skulle man vara överlycklig, men kanske kan andra få nåt av värde, du har ju aldrig hållt med, det finns inte på ditt tangentbord. Många är kallade få ar utvalda.

Posted on: 2008/7/28 20:36

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

[quote]

Tja detta e Svedala, Sverige Sweden, i sverige anvands metriska systemet Kolla antalet meter på samma plats, fattar du inte det, eller skall vi mäta kvarteren i Polen, man kan inte ens använda begreppet, det får sjuåringar lära sig, vad hade du utbildats nånstans. Pratar du äpplen och bananer på banken?

Quote:

Vad är diväteoxid?
Ja det är lustgas, du kan testa om du kommer i kontakt med intelligent liv på detta sätt. Läs här: http://susning.nu/Div%E4teoxid Går inget annat, kan du göra intjack hos tandläkaren, du hittar andra roliga piller och bedövningar dar ochså. Men du är ju bedövad redan, du borde inte halla på med dessa saker. Se hur illa det kan gå, Förlamning... http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... -graddgas-ledde/index.xml[/color]

Quote:

Det är stor skillnad på

Fe, 25 %
Al, 3 %
S, 1 %

Och

Fe, 25 ppm
Al, 3 ppm
S, 1 ppm.

Quote:

Quote:

Steven Jones kan nog kemi, sanslost korkat igen. Och kalla inte mig "thruter', du kan inte backa upp det, thruters ar lurade, det dom jagar ar vinden, sluta med detta. annars far du heta PAJAS resten av min tid pa vaken.

Quote:

Posted on: 2008/7/28 20:38

See User information
JA, vad ska man säga gubbs! OTROLIGT intressant att följa denna boxningsmatch mellan Zink och John C .Fan man sitter ju klistrad framför skärmen,och biter på naglarna.Tyvärr har jag inte så mycket att tillägga själv när det handlar om dessa teknikaliteter.MEN jag vet ju vems sida jag står på.INGA namn sagda.

Posted on: 2008/7/28 20:52

See User information
Den som läser mina poster, ser att ZINK falskeligen tillskriver mig vad han skrivit, samt editerar mina citat, och tar bort for honom obegagliga fakta, det skall vara BANNING for forfalskning, ja tamejfan, det är fortal. Citat är citat är citat är citat, skall vara det som personen sagt, annars är det ZINKS text, han kan inte svara sig själv, sa då är det propaganda, vad är detta for SKIT?

Posted on: 2008/7/28 21:21

Anonym
Skit- Gubbe.......Kanske ?

Zinkedinken alltså....

See User information
Quote:

shilton skrev:
JA, vad ska man säga gubbs! OTROLIGT intressant att följa denna boxningsmatch mellan Zink och John C .Fan man sitter ju klistrad framför skärmen,och biter på naglarna.Tyvärr har jag inte så mycket att tillägga själv när det handlar om dessa teknikaliteter.MEN jag vet ju vems sida jag står på.INGA namn sagda.

Det är ju det vi sysslar med, "WAR OF THE MINDS"War on terror ar bara gammal kolonialism.

Awarness and counsionsness, will rip ignorance away!

Posted on: 2008/7/28 21:51

See User information
John C, bli inte så upprörd, Zink och zpz2 kommer stå med skägget i brevlådan när "the shit hits the fan".. Sen kommer dom springa till Reinfeldt/Bildt och vilja bli chippade som hundar för att känna sig trygga samt för att få handla ut sina aspartam och flourspetsade vätskor som gör gott för både kropp och själ..

Posted on: 2008/7/28 22:09
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
JohnC, bry dig inte om zzzz, lampan lyser men det är ingen hemma.

See User information
Den här diskussionen ser verkligen bekant ut

JohnC..det är inte lönt att försöka Z och Z att förstå. De sätter sig gärna in i några små detaljer och försöker köra slut på diskussionen med de få argument de kan hitta där. Jag har tidigare visat Zinks rätta jag när korten verkligen lades på bordet och han desperat fick försvara den officiella förklaringen. Han kunde inte ens få rätt på sina egna siffror.

Varje dag vaknar fler människor upp och kräver sanningen om 11 september, bankeliten och vår väg mot världsregim. Z och Z verkar tro att några enstaka motargument i några enstaka fall inom 11 september på något sätt skulle få allt det andra att bara försvinna.

Det är försent för det. Världen vaknar och detta uppvaknande går för egen maskin numera.

Posted on: 2008/7/29 8:07

Anonym
Vad är diväteoxid?

Quote:

JohnC skrev:

Ja det är lustgas, du kan testa om du kommer i kontakt med intelligent liv på detta sätt. Läs här: http://susning.nu/Div%E4teoxid Går inget annat, kan du göra intjack hos tandläkaren, du hittar andra roliga piller och bedövningar dar ochså. Men du är ju bedövad redan, du borde inte halla på med dessa saker. Se hur illa det kan gå, Förlamning...

Ha, ha ,ha ,ha, ha.

Det var spiken i kistan när de gäller dina kunskaper.

diväteoxid är vatten. H2O

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vatten

Lustgas är dikväveoxid. N2O.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lustgas

Därmed säger jag tag och adjö att diskutera med dig.

Jag kommer inte att svara på mer på dina inlägg

Anonym
Jag undrar vad Z2O är för något. Kanske orsakar det varmluft som blåser ut över polarisen på Mars så den smälter.

See User information
Ska vi köra en repris, Zink ?

Posted on: 2008/7/29 9:04

Anonym
Quote:

zink skrev:
Ha, ha ,ha ,ha, ha.
Off topic: Sådant där är löjligt beteende från din sida tycker jag. Alla kan göra fel. Du är inte så speciellt fullkomlig heller.

Min uppfattning när du beter dig på sådant vis är att du söker en enkel väg ut ur diskussionen.

Du ådrog dig nyss ett retoriskt självmord. En vinst hade varit om du på ett neutralt sätt bara rättade hans misstag.

See User information
Quote:

zink skrev:
Vad är diväteoxid?

Quote:

JohnC skrev:

Ja det är lustgas, du kan testa om du kommer i kontakt med intelligent liv på detta sätt. Läs här: http://susning.nu/Div%E4teoxid Går inget annat, kan du göra intjack hos tandläkaren, du hittar andra roliga piller och bedövningar dar ochså. Men du är ju bedövad redan, du borde inte halla på med dessa saker. Se hur illa det kan gå, Förlamning...

Ha, ha ,ha ,ha, ha.

Ok 10-1 Till Johnc, men Zink utropar sig till segrare, jag kommer ligga sömnlös efter mitt stora misstag, Ungefar 40 minuter...detta var verkligen trist, eftersom jag hade fel, kan jag inget om nåt alls. LOL Tack för matchen looser. men du säger att du har bevis för att WTC inte är de enda stålbyggnaderna som rasat av brand, vart kommer du ifrån med detta, du kan inte smita undan på detta sätt med svansen mellan benen.

Vi kan räkna husen i kvarter om du vill, det var ju inget misstag heller, inte sant?

Det blir jobbigare nu, eftersom du inte kommer bemöta vad jag säger, då slipper jag spilla energi på dig, men uppnår samma effekt som om du skulle gjort det, det enda du gjort med detta är att du:

1: Tappat Brallorna offentligt
2: Tappat lösningen till att återupprätta dig sjalv.

Grattis!

själv har jag ochså förlorat stort, i första hand

1 Jag misstog mig i hastigheten, läste kväve som väte.(undrar nu om detta bevisar din tes att INGEN kan ngt om kemi om de inte är kemister), du glömde saga om DU är kemist, jag frågade, men fick inget svar, om du inte är kemist, hur kan du då spöa mig i denna enskilda fråga, det säger ju emot ditt eget resonemang?

Alltså i verkligheten, inte teoretiskt!!

Man ser att jag har fel, aj aj aj, kommer naturligtvis inte gora om detta i framtiden (hoppas jag inte blir bannad pga detta), men du kommer fortsätta att prata om avstånden mellan två punkter kan mätas, i trädgårdar eller kvarter, eller kanske nåt annat?

Detta var fantastiskt att uppleva, tack för det! Nån måste vara värst, och du vann, GRATTIS! Du får en textradio som pris, den är lätt begagnad, har bara ett enda fel, texten funkar inte. Förra ägaren var glad ändå, för han var blind, så det spelade ingen roll.
Pga av detta sparade han en massa electricitet. och var helnöjd!

Allt tillsamman visar detta att du fegar ur, eftersom du inte vill prata med mig pga av ett misstag, d kan du inte posta nåt alls, eftersom syftet är att påvisa just misstag. är detta posten du kommer rama in nu? Sluta posta i denna tråd, om du inte är tolerant!

Posted on: 2008/7/29 12:14

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

zink skrev:
Ha, ha ,ha ,ha, ha.
Off topic: Sådant där är löjligt beteende från din sida tycker jag. Alla kan göra fel. Du är inte så speciellt fullkomlig heller.

Min uppfattning när du beter dig på sådant vis är att du söker en enkel väg ut ur diskussionen.

Du ådrog dig nyss ett retoriskt självmord. En vinst hade varit om du på ett neutralt sätt bara rättade hans misstag.

Hur blind kan man bli?

När jag en enda gång gör som JohnC har gjort flera gånger mot mig så ser du inte det utan klagar på mig.

Ta och läs igenom vad JohnC skrivit om mig och hör sedan av dig.

Edited by zink on 2008/7/29 13:32:40

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 ... 15 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper