vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Foto på chemtrails

See User information
Resized Image

Resized ImageResized Image

Resized Image

jag skulle vilja att ni såg dem i full upplösning...

Resized ImageResized Image[img align=left[/img]

Resized Image

Posted on: 2008/5/30 8:13

Edited by sale on 2008/5/30 8:38:41
Edited by sale on 2008/5/30 8:49:42
Edited by sale on 2008/5/30 8:53:03
Edited by sale on 2008/5/30 19:16:54
Edited by sale on 2008/6/10 12:11:21
Edited by sale on 2008/6/10 12:21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Foto på chemtrails

See User information
Näääääää inga konstigheter här inte!

Posted on: 2008/5/30 8:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har du tagit dem nyligen? Det är så det har sett ut här över våra huvuden nu dom senaste dagarna.

Posted on: 2008/5/30 9:34
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Jag har sett dem tom. när de vrider på sprayen över skallen på en. Jag ska ta en eftermiddag med en videokamera och filma lite.

See User information
Lyfter! Uppdaterat detta var i dag...

Posted on: 2008/6/10 12:23

See User information
Nybro idag.Klikk på bilde for forstörrelse !

Resized Image
Resized Image

Posted on: 2008/6/10 19:03
Common sense is not so common

See User information
Den som tycker detta ser helt normalt ut är ju dum i huvudet!

Var chemtrailen placerade på ställen där det normalt sett inte flyger några plan? Det var det hemma hos mig. Man vet ju ungefär var de flyger (givetvis med undantag på att flygplanen KAN flyga var som helst) och var man nästan aldrig ser några plan, och häromdagen var det fullt av spår överallt.

Jag har även känt av en förkylning men jag har lärt mig att kontrollera det, så förhoppningsvis slipper jag bekymmer såsom rethosta och snor.

Posted on: 2008/6/11 22:49

See User information
Tänk bara att ingeting kan påverka dig.

Gör vad du behöver göra för att känna dig fri. Du kommer "programmera" din hjärna till att allt sådant här som påverkar dig blir ofarligt för dig.

Det finns en sanning i uttrycket "Ignorance is bliss", alltså "okunskap är en välsignelse". Men problemet är att det allting är väldigt komplicerat att förstå, för det finns så mycket "spam" i ens hjärna att man inte tänker klart och fastnar i rutiner.

Gör vad du behöver göra som gör att du känner dig oövervinnlig så länge du har ditt sunda förnuft kvar samt är kärleksfull.

Endast då kan du titta på chemtrailsen och skratta.

Min lillebror sa efter att jag varnat honom för aspartam följande: "Men om allt är en illusion, så bestämmer ju jag om det är farlig för mig eller inte." Och det är sant, men frågan är, är ditt psyke tillräckligt starkt för att göra det? Lura inte dig själv.

Chemtrailsen störde mig i kanske 2-3dagar ganska intenstivt, sedan efter 1-2veckor så var dem borta för mig. jag känner inte av dem på något sätt. Jag tittar på dem och skrattar.

Min lillebror inspirerade mig att tänka så, att ingeting kan skada mig. Och jag har botat min migrän samt allergi genom alternativa medicinska läkemedel som är mycket hälsosammare än något syntetiskt piller.

Allt syntetiskt är sånt som tar tag i dig och håller fast dig, det blir en kamp mellan psyke och syntet. Allt negativt såsom att vara uttråkad är tecken på att vara negativt påverkad. Det är en sanning.

Men som sagt, eftersträva det du mår bra av, samtidigt som du sprider positivitet och sanning till dina medmänniskor! Samt lär dig att det finns inget att frukta, tänk att allt som händer, händer av en orsak som alltid är positiv, du kommer alltid klara dig.

Le! :D

- seilon

Posted on: 2008/6/12 20:44

See User information
Sailon, du har nog 100% rätt. Man kan hålla sig frisk om man färväntar sig det. Man måste bara ställa in sig på det. Själv har jag inte varit sjuk sen senast (runt 2,5 år sen) då jag knappt kunde äta eller stå upp. Jag sa till mig själv "Fuck no, aldrig mer." och jag har hållt löftet.
Den är själva KÄNSLAN av att vara frisk jag eftersträvar, och den vinner över virus och annat. Men det krävs ju att man är tillräckligt motiverad, annars kan man glömma av det och då är det svårt att få bort viruset igen.

Posted on: 2008/6/13 2:37

See User information
Seilon,om okunskap er en velsignelse,hvordan forklarer du da at
nesten alle som kommer in på akuten med chemtrailsrelaterte
problemer,aldri har hört om chemtrails ?

Posted on: 2008/6/13 7:25
Common sense is not so common

See User information
Quote:

seilon skrev:
Tänk bara att ingeting kan påverka dig.

Gör vad du behöver göra för att känna dig fri. Du kommer "programmera" din hjärna till att allt sådant här som påverkar dig blir ofarligt för dig.

Det finns en sanning i uttrycket "Ignorance is bliss", alltså "okunskap är en välsignelse". Men problemet är att det allting är väldigt komplicerat att förstå, för det finns så mycket "spam" i ens hjärna att man inte tänker klart och fastnar i rutiner.

Gör vad du behöver göra som gör att du känner dig oövervinnlig så länge du har ditt sunda förnuft kvar samt är kärleksfull.

Endast då kan du titta på chemtrailsen och skratta.

Min lillebror sa efter att jag varnat honom för aspartam följande: "Men om allt är en illusion, så bestämmer ju jag om det är farlig för mig eller inte." Och det är sant, men frågan är, är ditt psyke tillräckligt starkt för att göra det? Lura inte dig själv.

Chemtrailsen störde mig i kanske 2-3dagar ganska intenstivt, sedan efter 1-2veckor så var dem borta för mig. jag känner inte av dem på något sätt. Jag tittar på dem och skrattar.

Min lillebror inspirerade mig att tänka så, att ingeting kan skada mig. Och jag har botat min migrän samt allergi genom alternativa medicinska läkemedel som är mycket hälsosammare än något syntetiskt piller.

Allt syntetiskt är sånt som tar tag i dig och håller fast dig, det blir en kamp mellan psyke och syntet. Allt negativt såsom att vara uttråkad är tecken på att vara negativt påverkad. Det är en sanning.

Men som sagt, eftersträva det du mår bra av, samtidigt som du sprider positivitet och sanning till dina medmänniskor! Samt lär dig att det finns inget att frukta, tänk att allt som händer, händer av en orsak som alltid är positiv, du kommer alltid klara dig.

Le! :D

- seilon

Seilon, du är en fara för dig själv... hehe...
Det där som du ibland säger att du går omkring och skrattar, jag kom att tänka på drogare, eller psykiskt sjuka männiksor, de kan också gå omkring saliga "på sin tro", i sin bubbla, skratta och le...
Om du inte vet vad som är rätt/fel, ont/gott, om du inte vet kriterierna, hur måttstocken egentligen ser ut, så blir du sjuk som ALLA andra. Tro inget annat.
Ge upp informationen, du upprepar i många inlägg om "information". Där ser man beviset på att du är ute och cyklar.

Posted on: 2008/6/13 8:10
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information
Jag vill också posta foto jag tagit på chamtrails. Hur gör jag? Jag hittar ingen "infoga bild från din dator"-funktion...

Posted on: 2008/6/13 14:14

See User information
Resized Image

Resized Image

Här ett par bilder på chemtrails ovanför Malmö nån dag i början av maj.

Posted on: 2008/6/13 15:05

Anonym
Det där är så kallade sprutmolm, v00f v00f.

See User information
annaste, du missar min poäng gång på gång. Jag tycker du ska följa reglerna och sluta döma mig. Det är ganska dåligt av dig att inte se det. Jag pratar utefter information för att våra hjärnor är byggda att hantera information - det är fundamentalt. Så om man ska lösa problem så måste jag ta in all information så jag kan använda min logiska vänstra hjärnhalva att räkna ut vad som är logiskt helt enkelt.

Sannolikhetsfaktorn inom kvantfysiken är intressant när man förstår hur hjärnan fungerar när man prata om en seriell och en paralell processor (vänstra respektiva högra hjärnhalvan).

Så information är A och O i hur vi fungerar och kommunicerar med varandra i denna värld vi för ögonblicket delar med varandra.

Jag är ingen new agare, ingen buddhist eller liknande, däremot är jag all information, vilket gör att jag lär mig av allt och sätter inte etiketter på mig, jag sorterar det kanske i etiketter men allt är ändå bara INFORMATION.

Quote:

Precis, du har väldigt rätt, för att inte tala om alla depressioner. Men vad jag menar är att man kan få folk att tänka positivt och att de är hälsosamma utan att dra in massa konspirationer som skrämmer de mer. Så på ett sätt så är ignorans en välsignelse. Fast i slutändan så måste du lära dig vara orädd och öppen för allt. Allt beror på hur stark man är psykiskt.

Posted on: 2008/6/21 10:03

See User information
Quote:

seilon skrev:
annaste, du missar min poäng gång på gång. Jag tycker du ska följa reglerna och sluta döma mig. Det är ganska dåligt av dig att inte se det. Jag pratar utefter information för att våra hjärnor är byggda att hantera information - det är fundamentalt. Så om man ska lösa problem så måste jag ta in all information så jag kan använda min logiska vänstra hjärnhalva att räkna ut vad som är logiskt helt enkelt.

Sannolikhetsfaktorn inom kvantfysiken är intressant när man förstår hur hjärnan fungerar när man prata om en seriell och en paralell processor (vänstra respektiva högra hjärnhalvan).

Så information är A och O i hur vi fungerar och kommunicerar med varandra i denna värld vi för ögonblicket delar med varandra.

Jag är ingen new agare, ingen buddhist eller liknande, däremot är jag all information, vilket gör att jag lär mig av allt och sätter inte etiketter på mig, jag sorterar det kanske i etiketter men allt är ändå bara INFORMATION.

Quote:

Precis, du har väldigt rätt, för att inte tala om alla depressioner. Men vad jag menar är att man kan få folk att tänka positivt och att de är hälsosamma utan att dra in massa konspirationer som skrämmer de mer. Så på ett sätt så är ignorans en välsignelse. Fast i slutändan så måste du lära dig vara orädd och öppen för allt. Allt beror på hur stark man är psykiskt.

Bäste Seilon, du har verkligen inte förstått mycket.

Posted on: 2008/6/21 10:15
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information

Posted on: 2008/6/21 12:35

See User information
Kolla in denna sida:

http://www.californiaskywatch.com/

Hon har bland annat hittat info på militärens och militär-industriella-komplexets egna hemsidor som visar spridningssystem för kemikalier, kallas tydligen MAFFS ( Modular
Airborne Fire Fighting System) ..

Hittas här:

http://www.californiaskywatch.com/subtext/index.html

Posted on: 2008/6/21 22:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Finns det anledning att göra en temadag av detta.....vi har ju sett alla dessa bilder sedan 1996..........12 år å inget händer vafan............................?

Posted on: 2008/6/21 22:41
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston skrev:
Finns det anledning att göra en temadag av detta.....vi har ju sett alla dessa bilder sedan 1996..........12 år å inget händer vafan............................?
Detta gäller hela livet. Annars får vi ju ta det igen och igen och igen osv livet ut. Ett eget tröstlöst regelverk.
ps:gaston
T o m sådana som bor i oljeeldade hus klagar på bilavgaser... __

Posted on: 2008/6/22 3:56

See User information
Ja skall erkänna detta har ja inte direkt funnit nånting "riktigt"

förens en tid sen då ja börja märka att de flög flygplan runt
som inte stämmer med regulara plan över stan.

Dessa plan har en annan form och chemtrailsen ligger kvar hela dagen de gör inte vanliga " trails från flygplan"

Jag har Flyg cert på flygplan och helikopter sedan en tid tillbaka.

Nu börjar ja se märkliga "dammpartiklar hamnar i AC här hemma.

De inte vanligt damm de kletigt skit

Jag har tagit foton och filmat detta chemtrailsen

Nu ser ja 20080730 kl 0042 så kör 5 plan på hög höjd och sprayar de har inte "trafik signaler som vanligt reg plan"

De chemtrailer nattetid nu istället..

Posted on: 2008/7/29 22:43

See User information
Quote:

pgrass skrev:
Ja skall erkänna detta har ja inte direkt funnit nånting "riktigt"

förens en tid sen då ja börja märka att de flög flygplan runt
som inte stämmer med regulara plan över stan.

Dessa plan har en annan form och chemtrailsen ligger kvar hela dagen de gör inte vanliga " trails från flygplan"

Jag har Flyg cert på flygplan och helikopter sedan en tid tillbaka.

Nu börjar ja se märkliga "dammpartiklar hamnar i AC här hemma.

De inte vanligt damm de kletigt skit

Jag har tagit foton och filmat detta chemtrailsen

Nu ser ja 20080730 kl 0042 så kör 5 plan på hög höjd och sprayar de har inte "trafik signaler som vanligt reg plan"

De chemtrailer nattetid nu istället..

Är det sånt här du hittar i AC:n ?

http://www.youtube.com/watch?v=H-uSqZbEiJk

Posted on: 2008/7/29 23:01

See User information

Posted on: 2008/7/30 9:08

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper