vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 9 10 11 (12) 13 14 15 »

Re: 911 Conspiracy Nuts?

See User information
Quote:
zpz2 skrev:
Fnigt att tro att en vinge skulle kunna ta sig in i pentagon i ett sådär pass oskatt skick efter att ha dundrat in i den yttre väggen på tvären.

Glomde du kommentera den HELT OSKADADE grasmattan ZINK/ZPZ2 Har flog ett plan i 800KmH 1 meter ovanfor, suget efter planet skulle dragit av jorden?

Vill du inte ta i detta.

Kolla nedan!
Resized Image

Vi kan borja med att diskutera vingens storlek tycker jag, krymte den i branden??

LITEN Global Hawk Vinge
Resized Image

Stor vinge flight 77, man kan enkelt se skillnaden!!

Resized Image

Ditt landninstall, kan vara ditforslat innan smallen, men knappast vingen fran en global HAwk eftersom de skulle skita sig med sagorna, om en sadan fanns HA HA HA

Fanigt att bilden kommer inifran Pentagonm vad menar du med fanigt, vill ha en forklaring, jag undrade inte om det var fanigt roligt, trakigt, eller fult/vackert, ostadat eller liknande.

Hur kom denna vinge in i Pentagon, varfor ar det en LITEN vinge, som passar pa en Global Hawk??
Blanda inte in NYA Bilder, fragan galler de bilder jag har postat, vi undrar om det fann BEVIS for en Global HAwk, och det finns BEVIS

Jag skall anda kommentera motoredelarna, som man kan se pa bilden ar delarna pa pentagon MINDRE an de delar de ljuger om pa DIN site, man kan enkelt se att Hjulet inte ens racker till hoften, borde vara ca 70 cm, men hjulet som skall bevisa att det ar samma visar en arm, utstrackt, plus att han lutar sig over disken, anda racker inte armen, en arm ar ca 70, sen maste man lagga till att han lutar sig, ungefar 35 cm, sen se man inte hur myckwet som fattas till kanten av disken, men det verkar vara ca 20 cm

125 Cm i min varld, kan vara mer, sen stammer inte YTTERSTA KANTEN
Sen stammer inte centrumet. KOLLA NEDAN
Resized Image

LAMT forsok ZINK, ta pa glasogat, och testa igen, bilden visar inte en motor som fanns i Pentagon, ingen motormekaniker, kan heller bekrafta att de nansin sett en liknande del, i den typ av plan, som PASTAS ha brunnit upp.

Forst var du inne pa att en global hawk inte kan bara den mang sprangmedel, som kravs, du missade att den kan bara 6.5 ton

Du har inte forklarat vingen heller.

Sana har billiga trick luras man inte av, det ar ju bara att titta, jamfora storlek och form, och inget av dem stammer, motorn var nastan 2 meter i diameter!

Att det finns delar som liknar motordelar, fran andra plan ar inte konstigt, de bilder du visar, och en Global Hawk, har samma tillverkare, rolls royce! Den heter Rolls-Royce AE3007H turbofan
http://www.nasa.gov/centers/dryden/ai ... obalHawk/performance.html

Som man ochsa kan se pa en Global Hawk, matchar vingen i Pentagon, de smala vingarna pa en Global Hawk, se nedan.

Resized Image

http://lookingglassnews.org/viewstory.php?storyid=6636
Vittnen finns, men han som gravde i detta ar forsvunner, Christoffer Bollyn, senast han sags var i Sverige.

"Christopher Bollyn, American Free Press, reports:

Samuel Danner (electrical engineer for AmTrak), was involved in the clean-up at the Pentagon crash site and inspected the debris at the site. He said, "It was not a Boeing 757 that hit the Pentagon. The plane looked like a hump-back whale." He thinks a Global Hawk hit the Pentagon. (There were only seven made as of 9/11/01 and two were missing at the time.)

Danner is a former pilot. He said the aircraft that hit the Pentagon was very quiet with one engine near the back. He also saw a second plane overhead and wonders if it was controlling the plane that hit the Pentagon. He walked the lawn and picked up small pieces of debris with others. He did not see any bodies from the aircraft.

Danner is very ill now with lymphoma, which may be the result of DU exposure at the Pentagon on 9/11. He wants to talk now (after seeing "Loose Change") because "it's been bugging me."

The Global Hawk fired a DU missile that penetrated the thick concrete wall of the Pentagon. DU was detected at the time and workers on the scene later in the day wore protective equipment.

-----------------------

Yep, this 53-yr old Sam Danner, a pilot since the age of 16, was a first-hand observer of the crash. He pulled his car over to the south of the pentagon on the right side of 395 when he saw the approach of the plane that hit the pentagon.

He also observed a bunch of guys outside the pentagon standing there looking through binoculars.

He got a good view of the plane's approach, for a duration of at least three seconds. He says that the plane was not a 757, no way. "It was like a humpback whale" he says. Size of a gulfstream 300, about 100 ft wingspan, one engine on the backside with a "V" tail and no windows he could see. And it was very quiet. Going about 400mph. Overhead, at an estimated 15,000 feet he saw another plane.

As an EMT, he ran over to help at the pentagon, but found no bodies, no wreckage from a boeing aircraft on the scene. He smelled cordite and he saw a 3-foot single engine on the ground there. He picked up graphite pieces similar to the composite wings on a global hawk.

This engine matches the description of the single engine of a globalhawk. The globalhawk is a UAV (unmanned aerial vehicle) but could not have caused the damage if it wasn't containing a bunker-busting missle deployed on impact. The plane observed overhead might have been the plane controlling the remotely-controlled mission.

If a 757 had crashed into the pentagon, then there would have been aluminum all over the grass and two 9-foot diameter engines.

OGONVITTNE!!!!

Annan bra sida med FAKTA
http://911review.org/Sept11Wiki/GlobalHawk.shtml

Boeing verkar ha raderat sina sidor om Global Hawk.

Hittade en bild pa Global Hawks motor i alla fall. man kan se att det ar en liten moor i sammanhanget, inte 1.8 meter i diameter, och de delarna som fanns i Pentagon matchar. Att inga bilder finns ar naturligt eftersom det ar militar teknologi, kanske den Hawk som saknas, finns ute pa Internet idag?

The AE 3007 turbofan engine
Resized Image

PA denna sida finns intresannta kopplingar mel;lan HAWK och 9/11 nyckelpersoner dog i pentagon, och andra hade kontor i 9/11. dom delade kontor med en firma, dar 13 dog i raset, men i de som hade anknytning till Global Hawk: INGEN DOG!

Vilken "TUR" de maste ha haft, har inte tid att grava i detta, men kolla sidan, denna info var helt ny for mig.

http://911review.org/Alex/RAYTHEON_TRW_Able_Danger_9-11.html

ZINK/ZPZ2 i Tankarmossan (dumstrut) SKARPNING!!
Resized Image

Posted on: 2008/8/9 1:35

Edited by JohnC on 2008/8/9 1:51:22
Edited by JohnC on 2008/8/9 1:59:46
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

sWiFt skrev:
Quote:

zink skrev:

"DNA bevisar att kaparna var på trafikflygplanet."..

"2. Värmen fick stålet att tappa mycket av sin styrka"..

Tål DNA mer värme än stål?

DNA i tänder klarar bränder och stålet försvagades av samma tempereratur som tänderna tål.

Det finns rättsfall där mördare eldat upp offer men man fått DNA från tänderna och kunnat fälla dem.

Quote:

Quote:

zink skrev:

Jag och även andra har kunnat visa att luften som ska ut ur en byggnad av WTC1 och 2 storlek på den tid de rasar kommer upp i höga hastigheter och luften är då fullt kapabel att slunga stora objekt lång väg.

Intressant! Kan du ge mig en källa eller förklara detta lite närmare?

Gärna det:

Först jag själv:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=23071#forumpost23071

Min egen uträkning fick det till mellan:
223 m/s och 393 m/s

Då låter vi en hög civilingenjörer göra samma sak helt oberoende av vad jag fick fram:

http://www.civil.northwestern.edu/peo ... id%20Not%20Cause%20It.pdf

De får det mellan:
205 m/s och 340 m/s

Vi fick de trots vi gjorde uträkningarna helt oberoende av varandra till nästan lika värden.

Det var i alla fall mycket starka luftströmmar.

207 m/s – 223 m/s motsvarar en kategori F2 tornado. Flyttar tak och större delar från byggnader

340 m/s – 393 m/s motsvarar en kategori F4 tornado. Flyttar delar större distanser.

Dessa luftströmmar hastigheter är dessutom på och över ljudets hastighet och orsakar ljudbangar vilket kan förklara en del explosionsljud vid kollapserna.

Det skulle för jämlikhetens skull vara trevligt att de som ska kritsera detta kommer med likande uträkningar.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

sWiFt skrev:
Quote:

zink skrev:

DNA i tänder klarar bränder och stålet försvagades av samma tempereratur som tänderna tål.

Det finns rättsfall där mördare eldat upp offer men man fått DNA från tänderna och kunnat fälla dem.

Quote:

Quote:

zink skrev:

Jag och även andra har kunnat visa att luften som ska ut ur en byggnad av WTC1 och 2 storlek på den tid de rasar kommer upp i höga hastigheter och luften är då fullt kapabel att slunga stora objekt lång väg.

Gärna det:

Först jag själv:

223 m/s och 393 m/s

Då låter vi en hög civilingenjörer göra samma sak helt oberoende av vad jag fick fram:

De får det mellan:
205 m/s och 340 m/s

Vi fick de trots vi gjorde uträkningarna helt oberoende av varandra till nästan lika värden.

207 m/s – 223 m/s motsvarar en kategori F2 tornado. Flyttar tak och större delar från byggnader

340 m/s – 393 m/s motsvarar en kategori F4 tornado. Flyttar delar större distanser.

Dessa luftströmmar hastigheter är dessutom på och över ljudets hastighet och orsakar ljudbangar vilket kan förklara en del explosionsljud vid kollapserna.

Det skulle för jämlikhetens skull vara trevligt att de som ska kritsera detta kommer med likande uträkningar.

Det där är bara spekulationer och vilda teorier baserade på vad du som individ tycker är sannolikt… Du har naturligtvis all rätt att fantisera och räkna ut vindhastigheter hur mycket du vill men det bevisar ingenting…

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

sWiFt skrev:
Quote:

zink skrev:

Quote:

Quote:

zink skrev:

Gärna det:

Först jag själv:

223 m/s och 393 m/s

De får det mellan:
205 m/s och 340 m/s

Det där är bara spekulationer och vilda teorier baserade på vad du som individ tycker är sannolikt… Du har naturligtvis all rätt att fantisera och räkna ut vindhastigheter hur mycket du vill men det bevisar ingenting…

Halmstråna blir kortare å kortare, snart finns dom inte kvar utan den nakna sanningen far som en pastej rakt upp i nyllet på oss alla......en sanning är att det finns ett stort behov att distrahera människor så att tänket fokuseras på fel saker...zink har svart bälte i det...

Posted on: 2008/8/9 14:22
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Hmm ZPINK2 vagrar kommentera bevisen, diskussionen om huruvida det ena eller det andra hande, borde vara slut nu, men nu ar det DNA som ar hans expertomrade, mister han sina andra "kunskaper" nar han invecklar och trasslar in sig i nya saker, innan han, som han lovar, skall forklara ALLT?
Klart ar att han LJUGER nar han vill ha bevis, han kan inte acceptera bevis eftersom det strider mot hans uppfattning som ar grundad pa annat an verkligheten, varfor svarar folk pa dessa poster, och varfor bannas han inte. Han motarbetar ALLT, hur kan ni ha ruttna lingon i sylten utan att reagera, bryr ni er inte?
Folk bannas for smasaker, men disinfos, som medvetet ljuger och manipulerar far stanna, ar de en del av vakens image?

Posted on: 2008/8/9 14:30
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
zink skrev:
Quote:

Du sjalv kan knappast rknas som individ, jag har i detta skede helt tappat respekten for dig, du ar helt slut, hur i varma helvetet kan du fa vara kvar pa vaken?

Har ingen av admins koll pa disinfoagenter har? Karln ar galen. Medicinsk patient, vanforestallningar, och Iq fiskmas.

Vad skall komma ur hans resonemang? Han ljuger ju sa fargen lossnar fran skarmen nar man laser skiten han skriver, ar det tillatet att dubbelposta under olika konton, for att stodja sina egna teorier har, kollar admins inget sant??

Posted on: 2008/8/9 14:48

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
zink skrev:
Quote:

Du sjalv kan knappast rknas som individ, jag har i detta skede helt tappat respekten for dig, du ar helt slut, hur i varma helvetet kan du fa vara kvar pa vaken?

Har ingen av admins koll pa disinfoagenter har? Karln ar galen. Medicinsk patient, vanforestallningar, och Iq fiskmas.

Vad skall komma ur hans resonemang? Han ljuger ju sa fargen lossnar fran skarmen nar man laser skiten han skriver, ar det tillatet att dubbelposta under olika konton, for att stodja sina egna teorier har, kollar admins inget sant??

Vad är ditt problem, kan du inte läsa och förstå samtidigt?

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

JohnC skrev:
zink skrev:
Quote:

Du kan ju utveckla det dar, lasa vad, och forsta vad, hur dum i huvudet ZINK ar, kommer du till han raddning, ar kommentarer overflodiga, ta dina piller, dra ner mossan, och vila dig.

Detta ar ossanolikt, vem ar du, och varfor kommenterar du en post till ZINK, ar du ZINK OCHSA, SMATIDIGT SOM DU AR ZPZ2??

Posted on: 2008/8/9 15:14

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

JohnC skrev:
zink skrev:
Quote:

Du kan ju utveckla det dar, lasa vad, och forsta vad, hur dum i huvudet ZINK ar? Ar det det jag skall fatta??

Om du kommer du till han raddning, ar kommentarer overflodiga, du behover inte svara, ta in pa psyket, ta dina piller, dra ner mossan, och vila dig. har du tur kommer du igen.

Har du annan "teori" om vad du skriver till mig, ja till och med en vettig sadan, ber jag om ursakt, men nu far du allt forklara vad du menar med att tilltala mig pa detta satt.

Detta ar ossanolikt, vem ar du, och varfor kommenterar du en post till ZINK, ar du ZINK OCHSA, SMATIDIGT SOM DU AR ZPZ2??

Posted on: 2008/8/9 15:16

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

JohnC skrev:
zink skrev:
Quote:

Du kan ju utveckla det dar, lasa vad, och forsta vad, hur dum i huvudet ZINK ar, kommer du till han raddning, ar kommentarer overflodiga, ta dina piller, dra ner mossan, och vila dig.

Nu får du allt kamma dig, alt sök hjälp....

Ge mig ett enda inlägg av mina 446 där jag ger någon av herrarna stöd?

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:

Som sagt jag sa att om du hade legitima skal, ber jag om ursakt, du kan lasa den i min post, och jag inser mitt misstag, JAG INSER ATT DET VAR MITT MISSTAG! jag klippte bort for mycket ur quoten nar jag postade, sa det verkade pa min kant som om det var ZINK som skrivit det, du hade skrivit.
Aterigen, ber jag om ursakt, men jag har ca 30 fonster uppe, vaxlar mellan att editera en website, mailar 5 personer, och letar 20 adresserm samtidigt, som jag vaxlar mellan vaken och allt annat jag gor, jag storknar snart pa zink, det ar tamefan det dummaste kommentarerna man kan skriva, helt ossanolikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted on: 2008/8/9 15:26

Anonym
Man kan ju tänka sig att vaken mår bäst av att ignorera herrarna. Jag vet iofs själv hur svårt det kan vara, men de få gånger Zink och zpz2 kommer med personangrepp är de ganska harmlösa.

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:

Som sagt jag sa att om du hade legitima skal, ber jag om ursakt, du kan lasa den i min post, och jag inser mitt misstag, JAG INSER ATT DET VAR MITT MISSTAG! jag klippte bort for mycket ur quoten nar jag postade, sa det verkade pa min kant som om det var ZINK som skrivit det, du hade skrivit.
Aterigen, ber jag om ursakt, men jag har ca 30 fonster uppe, vaxlar mellan att editera en website, mailar 5 personer, och letar 20 adresserm samtidigt, som jag vaxlar mellan vaken och allt annat jag gor, jag storknar snart pa zink, det ar tamefan det dummaste kommentarerna man kan skriva, helt ossanolikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ursäkten godtagen...

Jag har tidigare påpekat det osannolika i Zinks uträkningar och att det inte bevisar ett smack... Det är det jag vill ha fram, att han inte kan bevisa kopplingen mellan vindhastighet och flygande bråte, squibs med mera... Jag anser att det är totalt omöjligt och fullständigt smaklöst att göra den kopplingen som han gör...

Vad är då legitima skäl för att posta?

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:

Ursäkten godtagen...

Jag har tidigare påpekat det osannolika i Zinks uträkningar och att det inte bevisar ett smack... Det är det jag vill ha fram, att han inte kan bevisa kopplingen mellan vindhastighet och flygande bråte, squibs med mera... Jag anser att det är totalt omöjligt och fullständigt smaklöst att göra den kopplingen som han gör...

Vad är då legitima skäl för att posta?

Tack for acceptansen!

ZINK tittar sig i spegeln och ser tre ogon, tva munnar, han har fyra armar och inga ben. Allt detta ar sant i hans varld, han har inte skrivit ett sant utryck, inte som jag har settm karln ar en pest, han skall bannas, eftersom han vet vad han gor, jag har aldrig sagt att han ar dum i huvudet,

HAN VET VAD HAN GOR OCH HAN VET ATT DET AR DISINFO, det kan a\val vil;ken idiot som heslt se. Darfor skall han bannas, han sabbar medvetet och flyger runt och ber om bilder video eller lankar, nar man tar fram dem svara han inte, han attackerar nan annan, eller byter trad,som en feg hund kryper han med svansen mellan benen, eller via andra alias ger stod till sig sjalv. Kan man acceptera allt detta, kan man acceptera precis vad som helst.

Vaken tappar stort, och newv\bies blir snurriga i skallen av detta, detta ar metoden och agendan, i reglerna, finns inget om att man skall vara sanningsenlig sa nara man kan, man skall bli bannad om man far med osanningar, utan att be om ursakt, ungefar som skedde mellan dig och mig, forvanande att se att det ar viktigare att cvara "trevlig" an att vara korrekt och trovardig, i sana fall ar mysfaktorn det viktigaste, inte sanningen, och vaken, blir kraken, men detta har jag sagt i manga manga inlagg har, till noll respons, disinfo agenter skall detekteras och kastas ut, pa forsta misstanke, hellre en for mycket, an nan slags javla maskot, som far vara kvar, nar personer som besitter kunskap kastas ut, mig sjalv inklusive, skandal, det ordet racker inte, inte ens om man upprepar det en kilomjeter eller tva.

Vaken.se vill utvecklas, men ingen vet hur, men ZINK vet hur man sabbar och lyckas med det.

Kvaliteten i poster sjunker som en sten har, det kan jag bekrafta, postar man nat som ar mer invecklat an det man laser om i tiden, ar det nastan ingen som ens kommenterar det, i brist pa kunskap och forstaelse, eller av annan orsak kan man vbara spekulera i, men jag har varit har i fem ar snart, och det sjunker ner i ignoransens djupa trask, det kan jag lova, det var starkare personer har forut, men manga har kastats ut, pa svaga skal.

Alla admins tycker samma sak, och haller med varandra, och forsbarar samma knasigheter, utan att ga in pa detaljer, eftersom min post inte handlar om detta.

Detta ar ett krig mina vanner, fienden har man i en bur med las pa, inte i siffan, men fjarrkontroll och nycklar att ga och komma som man vill.

Andra siter kastar ut disinfoagenter, emn detta sker inte har.

Posted on: 2008/8/9 15:52

Edited by JohnC on 2008/8/9 16:18:48

See User information
Quote:

JohnC skrev:
Quote:
zpz2 skrev:
Fnigt att tro att en vinge skulle kunna ta sig in i pentagon i ett sådär pass oskatt skick efter att ha dundrat in i den yttre väggen på tvären.

Glomde du kommentera den HELT OSKADADE grasmattan ZINK/ZPZ2 Har flog ett plan i 800KmH 1 meter ovanfor, suget efter planet skulle dragit av jorden?

Nej, det skulle det inte, varför i hela friden skulle det göra det??? Har du nåt exempel på där flygplan som flugit tätt ovanför marken slitit upp gräsmattor? Eller fysikalisk förklaring på hur det skulle gå till?

Quote:
Vi kan borja med att diskutera vingens storlek tycker jag, krymte den i branden??

Som jag sa, det kan inte vara en vinge som du ser på denna bild för det är helt orimligt att de skulle kunna slå igenom den förstärkta betongväggen och fortfarande vara i detta relativt hela skick.

Quote:
Ditt landninstall, kan vara ditforslat innan smallen, men knappast vingen fran en global HAwk eftersom de skulle skita sig med sagorna, om en sadan fanns HA HA HA

Fanigt att bilden kommer inifran Pentagonm vad menar du med fanigt, vill ha en forklaring, jag undrade inte om det var fanigt roligt, trakigt, eller fult/vackert, ostadat eller liknande.

Som jag skrev är det orimligt att en vinge överlever smällen mot väggen i detta skick.
När jag visar på ett landningställ som stämmer med en 757 men inte med en Global Hawk så avfärdar du det med att det var ditforslat!? Jasså, borde inte då folk i Pentagon ha märkt detta? Eller nån på den högtrafikerade motorvägen?

Quote:

Jag skall anda kommentera motoredelarna, som man kan se pa bilden ar delarna pa pentagon MINDRE an de delar de ljuger om pa DIN site, man kan enkelt se att Hjulet inte ens racker till hoften, borde vara ca 70 cm,

Det kan jag hålla med om, runt 70 cm pratar vi nog om.
"Based on the sizes of the person standing next to the debris and other objects in the photographs that we can use for comparison, it has been estimated that the disk is approximately 25 to 30 inches (63.5 to 76.2 cm) across."

Quote:
men hjulet som skall bevisa att det ar samma visar en arm, utstrackt, plus att han lutar sig over disken, anda racker inte armen, en arm ar ca 70, sen maste man lagga till att han lutar sig, ungefar 35 cm, sen se man inte hur myckwet som fattas till kanten av disken, men det verkar vara ca 20 cm

125 Cm i min varld, kan vara mer,

"Note the relative sizes of the forward portion of this engine compared to the central core. Clearly, the section housing the fan is much wider than the turbojet core that contains the compressor and turbine components. We can get a clearer view of the relative sizes of components within this engine in the following cut-away drawing of the RB211-535.
Using these images and other diagrams of the RB211-535 engine, we can obtain approximate dimensions of the engine's rotary disks for comparison to the item found in the Pentagon rubble. Our best estimate is that the engine's twelve compressor disk hubs (without blades attached) are about 36% the width of the fan. The five turbine disk hubs appear to be slightly smaller at approximately 34% the fan diamter. According to Brassey's World Aircraft & Systems Directory and Jane's, the fan diameter of the RB211-535E4B engine is 74.5 inches (189.2 cm). It then follows that the compressor disk hubs are approximately 27 inches (69 cm) across while the turbine disk hubs are about 25 inches (63.5 cm) in diameter. Both of these dimensions fit within the range of values estimated for the engine component pictured in the wreckage at the Pentagon. "
Resized Image
Alltså omkring 70 cm skall delen vara enligt denna analys.
Precis som bilden från Pentagon visade på, AHA!

Quote:

sen stammer inte YTTERSTA KANTEN
Resized Image

Bilden är från en annan motor, från en RB211-524, inte en RB211-535 som AA 77 hade.
"Note that this photo appears to be from the RB211-524 which is an uprated relative of the RB211-535 used on the Boeing 747 and 767."
Quote:

Att det finns delar som liknar motordelar, fran andra plan ar inte konstigt, de bilder du visar, och en Global Hawk, har samma tillverkare, rolls royce! Den heter Rolls-Royce AE3007H turbofan

Men tyvärr för dig så är denna motor för liten.
Compressor Hub Diameter (estimated) : 14 in (35.6 cm)
Turbine Hub Diameter (estimated) : 15 in (38.1 cm)
http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml

Långt ifrån 70 cm!

Förresten, din favorit Bollyn har undersökt detta:
Quote:
Bollyn then contacted Pratt & Whitney and Rolls-Royce, The two companies that manufacture 757 engines. Pratt & Whitney pointed Bollyn towards Rolls-Royce and John W Brown a spokesman for Rolls-Royce told Bollyn that:
Resized Image
That's right. Want to know why? Because Bollyn had contacted the factory in Indiana which makes engines for small planes like the Cessna Citation and Global Hawk, rather than the plant in Quebec that overhauls the 757 engines or the factory in Derby, England that makes them! (Thanks, Orphia Nay) It says so right there in the article.

http://www.loosechangeguide.com/lcg2.html

Denne Bollyn verkar ju vara en stjärna!

Quote:

Vittnen finns, men han som gravde i detta ar forsvunner, Christoffer Bollyn, senast han sags var i Sverige.

Samuel Danner (electrical engineer for AmTrak), was involved in the clean-up at the Pentagon crash site and inspected the debris at the site. He said, "It was not a Boeing 757 that hit the Pentagon. The plane looked like a hump-back whale." He thinks a Global Hawk hit the Pentagon. (There were only seven made as of 9/11/01 and two were missing at the time.)

Danner is a former pilot. He said the aircraft that hit the Pentagon was very quiet with one engine near the back. He also saw a second plane overhead and wonders if it was controlling the plane that hit the Pentagon. He walked the lawn and picked up small pieces of debris with others. He did not see any bodies from the aircraft.

Danner is very ill now with lymphoma, which may be the result of DU exposure at the Pentagon on 9/11. He wants to talk now (after seeing "Loose Change") because "it's been bugging me."

The Global Hawk fired a DU missile that penetrated the thick concrete wall of the Pentagon. DU was detected at the time and workers on the scene later in the day wore protective equipment.

-----------------------

Yep, this 53-yr old Sam Danner, a pilot since the age of 16, was a first-hand observer of the crash. He pulled his car over to the south of the pentagon on the right side of 395 when he saw the approach of the plane that hit the pentagon.

He also observed a bunch of guys outside the pentagon standing there looking through binoculars.

He got a good view of the plane's approach, for a duration of at least three seconds. He says that the plane was not a 757, no way. "It was like a humpback whale" he says. Size of a gulfstream 300, about 100 ft wingspan, one engine on the backside with a "V" tail and no windows he could see. And it was very quiet. Going about 400mph. Overhead, at an estimated 15,000 feet he saw another plane.

As an EMT, he ran over to help at the pentagon, but found no bodies, no wreckage from a boeing aircraft on the scene. He smelled cordite and he saw a 3-foot single engine on the ground there. He picked up graphite pieces similar to the composite wings on a global hawk.

This engine matches the description of the single engine of a globalhawk. The globalhawk is a UAV (unmanned aerial vehicle) but could not have caused the damage if it wasn't containing a bunker-busting missle deployed on impact. The plane observed overhead might have been the plane controlling the remotely-controlled mission.

If a 757 had crashed into the pentagon, then there would have been aluminum all over the grass and two 9-foot diameter engines.

OGONVITTNE!!!!

Med lite research på denna Sam Danner visade det sig att han redan erkänt att han ljög:
Quote:
Victor Thorn: On the morning of September 11, 2001, at approximately 9:37 am, were you at the Pentagon when the Pentagon event took place?

Sam Danner: No sir, I was not at the Pentagon. I was at my home in Hagerstown, Maryland, watching, I guess, the first tower get hit.

Lisa Guliani: Sam, I just want to make it very clear to our listeners. You were NOT at the Pentagon at the moment of impact, correct? You didn't see any impact?

Sam Danner: I was not at the Pentagon at the moment of impact. I was not on Route 27 south at the moment of impact. No, I did not see a Global Hawk hit the Pentagon. I was not present. I was in Hagerstown, Maryland at the time of the collision.

http://www.wingtv.net/thorn2006/danner2.html
Se också den här tråden för fördjupning i ämnet: http://forums.randi.org/showthread.php?t=71078

Quote:
Hittade en bild pa Global Hawks motor i alla fall. man kan se att det ar en liten moor i sammanhanget, inte 1.8 meter i diameter, och de delarna som fanns i Pentagon matchar. Att inga bilder finns ar naturligt eftersom det ar militar teknologi,

Motorn i sig är inte militär.
"The AE 3007 engines are used in small commuter jets such as the Cessna Citation; the AE 3007H is also used in the military’s unmanned aircraft, the Global Hawk."
Cessna Citation är en affärsjet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_Citation

Och vi vet ju att det finns en stor mängd ögonvittnen som talar om en 757, american airlines och liknande.

T.ex. Tim Timmerman, pilot:
Quote:
Mr. Timmerman, are you with us right now?

TIM TIMMERMAN, EYEWITNESS: I sure am.

FRANKEN: You are a pilot. Tell us what you saw. TIMMERMAN: I was looking out the window; I live on the 16th floor, overlooking the Pentagon, in a corner apartment, so I have quite a panorama. And being next to National Airport, I hear jets all the time, but this jet engine was way too loud. I looked out to the southwest, and it came right down 395, right over Colombia Pike, and as is went by the Sheraton Hotel, the pilot added power to the engines. I heard it pull up a little bit more, and then I lost it behind a building.

And then it came out, and I saw it hit right in front of -- it didn't appear to crash into the building; most of the energy was dissipated in hitting the ground, but I saw the nose break up, I saw the wings fly forward, and then the conflagration engulfed everything in flames. It was horrible.

FRANKEN: What can you tell us about the plane itself?

TIMMERMAN: It was a Boeing 757, American Airlines, no question.

FRANKEN: You say that it was a Boeing, and you say it was a 757 or 767?

TIMMERMAN: 7-5-7.

FRANKEN: 757, which, of course...

TIMMERMAN: American Airlines.

FRANKEN: American Airlines, one of the new generation of jets.

TIMMERMAN: Right. It was so close to me it was like looking out my window and looking at a helicopter. It was just right there.

http://www.youtube.com/watch?v=HzBmgsjC6Nc

"I saw this plane, a jet, American Airlines jet coming"
http://www.youtube.com/watch?v=7PTRsuRao7A
Detta är ju också samma intervju som Loose Change klippte ner till "cruise missile with wings".

Fler vittnen:

Quote:
Alan Wallace -- firefighter with safety crew at Pentagon's heliport
We have had a commercial carrier crash into the west side of the Pentagon at the heliport, Washington Boulevard side. The crew is OK. The airplane was a 757 Boeing or a 320 Airbus.

Albert Hemphill -- from inside the Naval Annex
Immediately, the large silver cylinder of an aircraft appeared in my window, coming over my right shoulder as I faced the Westside of the Pentagon directly towards the heliport. The aircraft, looking to be either a 757 or Airbus, seemed to come directly over the annex

James S. Robbins -- Robbins, a national-security analyst and 'nationalreviewonline' contributor, watched from his 6th story office window in Arlington
The Pentagon is about a mile and half distant in the center of the tableau. I was looking directly at it when the aircraft struck. The sight of the 757 diving in at an unrecoverable angle is frozen in my memory, ...

Tim Timmerman --
... said it had been an American Airways 757.

Tim Timmerman -- from 16th floor apartment near National Airport
It was a Boeing 757, American Airlines, no question.

Mike Dobbs -- observed from upper level of outer ring of Pentagon
... looking out the window when he saw an American Airlines 737 twin-engine airliner strike the building.

Terry Morin -- watched from 5th wing of BMDO offices at the old Navy Annex
The plane had a silver body with red and blue stripes down the fuselage. I believed at the time that it belonged to American Airlines, but I couldn't be sure. It looked like a 737 and I so reported to authorities.

Jim Sutherland -- from his car
... saw ... a white 737 twin-engine plane with multicolored trim fly 50 feet over I-395 in a straight line, striking the side of the Pentagon.

Noel Sepulveda --
... saw a commercial airliner coming from the direction of Henderson Hall the Marine Corps headquarters.

Madelyn Zakhem --
... she heard what she thought was a jet fighter directly overhead. It wasn't. It was an airliner coming straight up Columbia Pike at tree-top level. It was huge! It was silver. It was low -- unbelievable! I could see the cockpit.

Joel Sucherman --
Do you know how many engines? - I did not see the engines, I saw the body and the tail; it was a silver jet with the markings along the windows that spoke to me as an American Airlines jet, it was not a commercial, excuse me, a business jet, it was not a Lear jet, ... it was a bigger plane than that.

Dave Winslow -- Winslow is an AP reporter
I saw the tail of a large airliner ... It ploughed right into the Pentagon.

http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... e/witnesses/jetliner.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.html

Posted on: 2008/8/9 15:54

Edited by zpz2 on 2008/8/9 16:11:52

See User information
Quote:

JohnC skrev:
Quote:
zpz2 skrev:

Vill du inte ta i detta.

Kolla nedan!
Resized Image

LITEN Global Hawk Vinge
Resized Image

Stor vinge flight 77, man kan enkelt se skillnaden!!

Resized Image

Hur kom denna vinge in i Pentagon, varfor ar det en LITEN vinge, som passar pa en Global Hawk??
Blanda inte in NYA Bilder, fragan galler de bilder jag har postat, vi undrar om det fann BEVIS for en Global HAwk, och det finns BEVIS

Jag skall anda kommentera motoredelarna, som man kan se pa bilden ar delarna pa pentagon MINDRE an de delar de ljuger om pa DIN site, man kan enkelt se att Hjulet inte ens racker till hoften, borde vara ca 70 cm, men hjulet som skall bevisa att det ar samma visar en arm, utstrackt, plus att han lutar sig over disken, anda racker inte armen, en arm ar ca 70, sen maste man lagga till att han lutar sig, ungefar 35 cm, sen se man inte hur myckwet som fattas till kanten av disken, men det verkar vara ca 20 cm

125 Cm i min varld, kan vara mer, sen stammer inte YTTERSTA KANTEN
Resized Image

LAMT forsok ZINK, ta pa glasogat, och testa igen, bilden visar inte en motor som fanns i Pentagon, ingen motormekaniker, kan heller bekrafta att de nansin sett en liknande del, i den typ av plan, som PASTAS ha brunnit upp.

Forst var du inne pa att en global hawk inte kan bara den mang sprangmedel, som kravs, du missade att den kan bara 6.5 ton

Du har inte forklarat vingen heller.

Sana har billiga trick luras man inte av, det ar ju bara att titta, jamfora storlek och form, och inget av dem stammer, motorn var nastan 2 meter i diameter!

Som man ochsa kan se pa en Global Hawk, matchar vingen i Pentagon, de smala vingarna pa en Global Hawk, se nedan.

Resized Image

-----------------------

OGONVITTNE!!!!

Annan bra sida med FAKTA
http://911review.org/Sept11Wiki/GlobalHawk.shtml

Boeing verkar ha raderat sina sidor om Global Hawk.

Hittade en bild pa Global Hawks motor i alla fall. man kan se att det ar en liten moor i sammanhanget, inte 1.8 meter i diameter, och de delarna som fanns i Pentagon matchar. Att inga bilder finns ar naturligt eftersom det ar militar teknologi, kanske den Hawk som saknas, finns ute pa Internet idag?

The AE 3007 turbofan engine
Resized Image

PA denna sida finns intresannta kopplingar mel;lan HAWK och 9/11 nyckelpersoner dog i pentagon, och andra hade kontor i 9/11. dom delade kontor med en firma, dar 13 dog i raset, men i de som hade anknytning till Global Hawk: INGEN DOG!

Vilken "TUR" de maste ha haft, har inte tid att grava i detta, men kolla sidan, denna info var helt ny for mig.

http://911review.org/Alex/RAYTHEON_TRW_Able_Danger_9-11.html

ZINK/ZPZ2 i Tankarmossan (dumstrut) SKARPNING!!
Resized Image

Vad man kan utläsa av bilden är att det är en framkant på en vinge
Resized Image
bakkanten har en annan utformning för optimalt släpp..

Posted on: 2008/8/9 19:57
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston skrev:

[/b]

Vad man kan utläsa av bilden är att det är en framkant på en vinge
Resized Image
bakkanten har en annan utformning för optimalt släpp..

Jo mn stollen nekar till att vingen ens kan ha overlevt, anda kan alla se den pa bilden, ar inte detta ett prisvart uttalande, ar killen full pa heltid?

Han berattar pa fullt allvar att han inte tror sina egna ogon, ar allt ett jobb i Photoshop?

Som sagt, vingarna fran en BOEING KAN INTE komma in i byggnaden, eftersom vaggarna var hela pa utsidan, for en global hawk ar det annorlunda eftersom dessa inte har samma hallfasthet, pga av att de bara lyfter en 15 del sa mycket som det totalt sett JATTELIKA olanet i jamforelse har.
Skrattretande och ZPZKADAT!

Posted on: 2008/8/9 22:32

See User information
Quote:

zpz2 skrev:

Nej, det skulle det inte, varför i hela friden skulle det göra det??? Har du nåt exempel på där flygplan som flugit tätt ovanför marken slitit upp gräsmattor? Eller fysikalisk förklaring på hur det skulle gå till?

Nu tar vi en sak i taget eftersom du inte pallar for att svara pa allt jag skriver.

I den ZP zkadade varlden, har man inget exempel, kan inget ske, vilken idioti, inget som hander har skett tidigare, dummerjons, inte ens att du vaknar nasta dag har skett tidigare. Basic filosofi, varje handlese ar unik som vi alla vet. Fysikalisk forklaring finns givetvis, men detta nekas ochsa.

Alla som statt vid en motorvag, nar en lastbil susar forbi i 110 km/H vet att det suger till, man kan kastas ut i vagen av luftsuget som bildas, och haret rufsas.

Vad hande om ett flygplan av den storleken drar forbi i 8oo Km per timme?

Vi vet att motstandet okar i kvadrat mot hastigheten, sa skulle man jamfora Boeingen med en lastbil blir suget enormt, det ar ochsa darfor det ar en MASSA HASTKRAFTER i ett flygplan, en stor del av denna kraft gar at till att motsta det motstande som luften ordnar, genom sin friktion. Titta har tex du kan lasa om vad som kallas"drag"
http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/drag1.html
och mer har
http://wiki.answers.com/Q/Why_is_the_ ... he_square_of_its_airspeed

Har har du mer bevis att "drag" okar fantastiskt mycket i proportion mot hastigheten, har du aldrig cyklat, och fatt fartvind i ansiktet.
http://adg.stanford.edu/aa241/drag/computingcdc.html
Resized Image

Du kanske akte tag nar du var liten och stack ut handen genom rutan, detta gjorde att armen drogs bakat inte sant?

Var detta ett av dina daliga minnen, eftersom detta "drag" inte finns idag?
Ja varfor i hela friden forsvinnner fysikaliska effekter, nar man slutar minnas?

Vad har du emot Bollyn, Bollyns kompis Eric sager

Israel is backed by an army of cyber-soldiers, We are not paranoid when we say that most of the "truth seekers" are Israeli agents who are trying to deceive us. Israel admits to it, and has special software to assist their agents. Don't let them fool you. Counteract their propaganda by promoting my website.

http://www.erichufschmid.net/TFC/deception.html

Det ar darfor du och din dubbelnatur ZINK inte kan svara pa vissa fragor, de finns inte i datan.

Satan nu laddade jag tva fragor i samma post, nu blir det gegga igen fran dig.

Resized Image

Posted on: 2008/8/9 22:46

Edited by JohnC on 2008/8/9 23:06:27
Edited by JohnC on 2008/8/9 23:11:13
Edited by JohnC on 2008/8/9 23:15:26
Edited by JohnC on 2008/8/9 23:22:19

See User information
Är det du menar att planet skapar ett sug (undertryck) under vingarna, som kommer suga/slita upp gräsmattan?
(Det du skriver är så rörigt och motsägelsefullt att jag måste få klart för mig vad du menar innan jag kan argumentera mot det du skriver. Först pratar du om ett sug och du fortsätter sedan att prata om luftmotstånd som om det handlade om samma sak.)

Apropå att inte svara på allt du skriver så har du inte svarat på det jag skrev om motorerna eller den förvirrade människan Sam Danner.

Posted on: 2008/8/9 23:40

Anonym
Resized Image

See User information
Okej, inget klargörande så får väl skriva ett svar ändå.
Att flygplanet skulle skapa ett sug (undertryck) under vingarna är helt fel. Under vingarna blir det ett övertryck och över vingarna blir det ett undertryck. Det är på så vis planet kan hålla sig flygande, hade det varit ett undertryck under vingen så hade planet sugits ner i backen. Du pratade ju själv om markeffekt och luftkuddar JohnC, detta går inte ihop med att det skulle finnas ett sug under vingen.

Om vi ändå säger att vi skulle ha ett sug, så strider det mot fysikaliska principer att detta sug skulle kunna suga upp gräsmattan.
Vad som händer när man har ett sug är att man skapar ett undertryck, och området runtomkring där normalt tryck råder i luften kommer då börja utöva en kraft mot undertrycket, vilket är vad vi upplever som sug.
Om vi t.ex. har ett papper med lägre tryck på den ena sidan av papperet än på den andra, då kommer ett högre tryck utövas på den andra sidan, och pappret kommer sugas mot lågtryckssidan.

Problemet, som gör att detta inte funkar när det gäller en gräsmatta, det är att i en gräsmatta har man inte en massa luft med ett lufttryck som trycka på och lyfter upp gräsmattan om man får ett lägre tryck ovanför. Du kan ju själv prova att sätta nån form av glas behållare över en gräsmatta, och pumpa ur trycket med en vacuumpump och se om du lyckas suga upp gräsmattan. Visa mig gärna ett klipp på när du lyckas med detta.

Tills dess, kan du titta på dessa flygplan som lågsniffar i hög hastighet utan att slita upp några gräsmattor:
http://www.youtube.com/watch?v=ByDmQr9To5c
http://www.youtube.com/watch?v=RJmRc3JTBRg

Försökte hitta några gräsmattor som slitits upp av orkanvindar, men lyckades inte...
"The storm severely affected papaya and sugarcane crops. At Peace Corps' consolidation point we experienced heavy rains and 60 mph winds. Through Belize Red Cross, I helped distribute rations in the village of Chunox a few weeks after (pictured below)."
http://tataduhendeh.blogspot.com/2007 ... eptember-to-remember.html
Resized Image
Mattan är hel!
Kan du hjälpa mig hitta såna bilder?

Posted on: 2008/8/10 11:11

Edited by zpz2 on 2008/8/10 11:31:54
Edited by zpz2 on 2008/8/10 11:33:55

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Är det du menar att planet skapar ett sug (undertryck) under vingarna, som kommer suga/slita upp gräsmattan?
(Det du skriver är så rörigt och motsägelsefullt att jag måste få klart för mig vad du menar innan jag kan argumentera mot det du skriver. Först pratar du om ett sug och du fortsätter sedan att prata om luftmotstånd som om det handlade om samma sak.)

Apropå att inte svara på allt du skriver så har du inte svarat på det jag skrev om motorerna eller den förvirrade människan Sam Danner.

Jag sa att vi far ta en fraga i ditt fall, nu gjorde jag inte enligt mina egna regler, som du ser, sa jag att nu blir det geggigt for dig, och vips, du tappar bort dig direkt. Gegga av allt.
Vi kan inte komma langre innan du svara pa min post.

Man svarar inte pa en fraga med en ny fraga. Om du inget vet om deta, skall du heller inte uttala dig, det ar ingen sandlada har, att sitta och kasta din skit i. Vi soker sanningen, inte det du kommer med, lognare, och disinfo, kommer du med.

Lar dig vad du snackar om, om du vill diskutera, det ar inte sa vannligt att man utmanar folk pa kunskap oh sedan ber dem forklara allt man inte fattar.
Jag har postat tillrackligt med info for en normalbegavad att forsta.
Skarpning eller laggdags for dig i dennatrad ar min asikt.

Vi soker sanningen, inte bortforklaringarnas moder.

Posted on: 2008/8/10 11:49

See User information
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

zpz2 skrev:

Jag sa att vi far ta en fraga i ditt fall, nu gjorde jag inte enligt mina egna regler, som du ser, sa jag att nu blir det geggigt for dig, och vips, du tappar bort dig direkt. Gegga av allt.
Vi kan inte komma langre innan du svara pa min post.

Man svarar inte pa en fraga med en ny fraga. Om du inget vet om deta, skall du heller inte uttala dig, det ar ingen sandlada har, att sitta och kasta din skit i. Vi soker sanningen, inte det du kommer med, lognare, och disinfo, kommer du med.

Lar dig vad du snackar om, om du vill diskutera, det ar inte sa vannligt att man utmanar folk pa kunskap oh sedan ber dem forklara allt man inte fattar.
Jag har postat tillrackligt med info for en normalbegavad att forsta.
Skarpning eller laggdags for dig i dennatrad ar min asikt.

Vi soker sanningen, inte bortforklaringarnas moder.

Men eftersom luftmotståndet på flygplanet som du ägnade störst delen av ditt inlägga att babbla om, inte i sig orsakar några skador på gräset, samt att luftmotstånd och sug är helt olika fenomen, så var min begäran om klargörande högst relevant.

Posted on: 2008/8/10 11:52

See User information
zpz2 skrev:
Okej, inget klargörande så får väl skriva ett svar ändå.
Att flygplanet skulle skapa ett sug (undertryck) under vingarna är helt fel. Under vingarna blir det ett övertryck och över vingarna blir det ett undertryck. Det är på så vis planet kan hålla sig flygande, hade det varit ett undertryck under vingen så hade planet sugits ner i backen. Du pratade ju själv om markeffekt och luftkuddar JohnC, detta går inte ihop med att det skulle finnas ett sug under vingen.

[b]Logner och osanningar, detta har jag aldig sagt, planet skapr drag, forklaringarna kommer i externa dokument, vill du tvista dem, kan du inte prata med mig,sorry, en lastbil har inga vingar,anda kan jag snalskjutsa bakom en lastbil med bade en bil eller ,motorcykel. gaspadraget sjunker till 10% bakom lastbilen, detta galler for faglar tom, som flyger V format av denna anledning, flygplan i formation likasa, ett plan i 800 Km per timme kommerfarande med 222 meter per timme, och du pastar att [b]detta inte skapar, ett sug dvs DRAG? Ho ho ho, vilken lekstuga.

Har har det varit kanske 50meter per sekund, ser inget kul ut.
Resized Image

Om vi ändå säger att vi skulle ha ett sug, så strider det mot fysikaliska principer att detta sug skulle kunna suga upp gräsmattan.
Vad som händer när man har ett sug är att man skapar ett undertryck, och området runtomkring där normalt tryck råder i luften kommer då börja utöva en kraft mot undertrycket, vilket är vad vi upplever som sug. Har du testat detta, du skojar, du menar att jord inte kan lossna eftersom jord inte har luft i sig, LOL vad skall man svara ett sant argument egentligen? ignorans provar jag med i vart fall, du ar helt okkunig. Sitter och suger pa en flaska och kostaterar att den inte gar sonder, och drar darmed slutsatsen att man inte kan ha sonder den, fast den har luft i sig om man suger ut luften, det narmaste jag kommer en paralell beskrivning av det du sager.

Om vi t.ex. har ett papper med lägre tryck på den ena sidan av papperet än på den andra, då kommer ett högre tryck utövas på den andra sidan, och pappret kommer sugas mot lågtryckssidan.

Ja, ditt misstag ar att du pastar att jag pratar om lyftkraften, men du har fel. Jaghar aldrigsagt dettam jag pratar "drag" sugkraft bakom, inte under.

Problemet, som gör att detta inte funkar när det gäller en gräsmatta, det är att i en gräsmatta har man inte en massa luft med ett lufttryck som trycka på och lyfter upp gräsmattan om man får ett lägre tryck ovanför. Du kan ju själv prova att sätta nån form av glas behållare över en gräsmatta, och pumpa ur trycket med en vacuumpump och se om du lyckas suga upp gräsmattan. Visa mig gärna ett klipp på när du lyckas med detta.

Tills dess, kan du titta på dessa flygplan som lågsniffar i hög hastighet utan att slita upp några gräsmattor:
http://www.youtube.com/watch?v=ByDmQr9To5c Kul att du drog upp denna, deta visar bara att Global Hawk teorin ar trovardigare, planet som visas kan jamforas meddet jag pratar om, ochkan inte skapa detta "drag" som det storre flight 77 skulle ha gjort, det enda du lyckades saledes med, varatt satta yxan i foten. Grattis 77an maste vara6ggrstorre, alltsa blir draget enormt i skillnad, kom ihag, kraften i kvadrat mot hastigheten. 6 ggrstorre plan, kanske 10 ggr mer kraft vad vet jag? snabbare hastighet ochsa, kanse 15 ggr mer drag bakom!!! Dessutom flog den pa tre meters hojd, men du kan se dammolnet, en jumbo pa samma satt, i 800 km per timme, inte de ca250 vi sag med ett pytteplan, skulle ha kastat grabben ur kallingarna, man ser i filmen! LOL
Denandra filmen har jag inte ens sett, men antaratt den inte har ettvarde for fem ore, baserat pa den forsta.[/b]
http://www.youtube.com/watch?v=RJmRc3JTBRg

Försökte hitta några gräsmattor som slitits upp av orkanvindar, men lyckades inte... Vad farten ar ar spekulation, jag skulle pasta kanske 150 meter per sekund 1 meter fran flygkroppen, om vi ens skall vara sa generosa, vissa sager att planet "skiddade"over graset, for att kunna komma i markplanet, detta ger kanske 190 meter per sekund, allts fem ganger hogre hastighet an orkan, och darmed 3125 ggr storre krafter, hastighet vs kvadrat, du vet.....du skojar, din lurendrejare, dufattar inget avdetta, gor inte bort dig. Jag kommer alltid orkadetta, duhar ingen chansatt trotta ut mig, bara fantratten vaxer, som din nasa.

"The storm severely affected papaya and sugarcane crops. At Peace Corps' consolidation point we experienced heavy rains and 60 mph winds. Through Belize Red Cross, I helped distribute rations in the village of Chunox a few weeks after (pictured below)."

Thisstorm severlydamages zpz2's brain...
http://tataduhendeh.blogspot.com/2007 ... eptember-to-remember.html
Resized Image
Mattan är hel!
Kan du hjälpa mig hitta såna bilder?

Hur skall vi kunna gora detta, eftersom det inte var ett sant plan som skiddade in i Pentagon?Skall vi gora som du ljuga ihop sagor, dar man jamfor ett harrier med en boeing? Kraften ar tusentals ggr storre i den korrekta farten, med den korrekta hastigheten. och den korrekta storleken pa planet!
Alla vet attdet ar du som skallvisa allt detta,eftersom du strider foren omojlig teori, inte jag,jag sager Global pga av att mattan ar hel, och du bevisar att ett plan i denna storlek inte skadar alls, utmarkt, trostpris.

Har du segnat ihop eller?Var det inte mer?

Foratt hitta maste du ha ratt sokord, inte"help me fake an dicussion", eller lignande taggar, jag har visat orkaner, som ar fraktioner av den fart som "skulle ha skett " men som inte kan ha gjort detta helt logiskt. Leta fram din egen snuttefilt, jag behover inget att gomma mig bakom, eftersom jag har starkt sjalvfortroende och torrt pa fotterna i denna sak. Hordu sink, vi vet att du alltid tjatar om bildbevis och videobevis, nu gor zpz2 samma sak. "aven fast det hant, tror jag inte pa det" diskuterar du och du, sakert, loljigt!Vilken slump att ni resonerar lika som blabar

plan av korrekt storlek, lagg pa 222meter per sekund, hehe
Resized Image

Posted on: 2008/8/10 12:06

Edited by JohnC on 2008/8/10 12:31:02
Edited by JohnC on 2008/8/10 12:43:51
Edited by JohnC on 2008/8/10 12:48:32
Edited by JohnC on 2008/8/10 12:50:35
Edited by JohnC on 2008/8/10 12:53:11

« 1 ... 9 10 11 (12) 13 14 15 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper