Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Hur många amerikaner vill ha en ny undersökning?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Av Bush min att döma i Michael Moores "Farenheit 9/11" tycker jag mig se han tänka ungefär "Fan... Dom gjorde det. De genomförde det verkligen." När secret service kommer och viskar det i örat på honom när han läser sagan för barnen i klassrummet.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fast det var inte riktigt det jag menade. Varför ska vi skeptiker skriva där och inte i dessa trådar?
Posted on: 2008/8/18 9:57
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Därför att vaken främst ska vara en plats där människor lätt ska kunna överblicka och utbyta information som mainstreammassmedia vägrar att ta i.
Din åsikt är redan koncensus i konventionell media om du inte har missat det. Forumet skulle bli rörigt/svåröverblickat/kontraproduktivt om alla trådar gick ut på för och emot argumentering. Därav kategoriseringen. Comprende?
Posted on: 2008/8/18 10:18
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"Därför att vaken främst ska vara en plats där människor lätt ska kunna få och utbyta information..." Tycker du så... Sagt av admin Micro om mig Novax/sebben(/ingefar etc: Det är inte omöjligt att Noxav faktiskt är ett psykfal, eller åtminstånde gravt degenererad. http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=54125#forumpost54125 Det var utbyte av information om novax. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
PK, kommunist, marxist, psykfall osv, osv... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men då blir det väldigt svårt att kritisera de saker som folk tar fram. Jag kan ju inte säga hur vaken.se ska gå till, men enligt mig fungerar det bättre om man har en pågående argumentation om de olika ämnena. Att påstå saker utan att någon kritiserar dem i samma tråd tycker jag låter konstigt. Men men, om det är så det fungerar här får man väl finna sig i det :)
Posted on: 2008/8/18 12:16
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jassa skall allt kritiserar, med logner da, om det man sager ar sant? Eller hur annars??? kritiserar gor man innan man skriver sa man har toort pa fotterna. Jag ser att du ibland tjasfar emot fast du egentligen inget har att saga, men nu fattar jag varfor, men du har fel, det dar ar en kontrollteknik eliten anvander,for att sila mygg och svalja kameler. Jaq vissa trillar i fallan och tror pa desinformationen. Man kan inte dikta ihop uppfattn ingar till fakta, bara for att man "skall" ha kritik, man far nog komma med nat som haller, om det ens finns. Manen ar en ost.
Posted on: 2008/8/18 15:43
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Löjligt svar. Om jag kritiserar så gör jag det när jag tycker något någon annan säger är fel/tokigt/ohållbart. Att inte få kritisera för att du anser att det jag säga är disinfo är ju befängt.
Posted on: 2008/8/18 15:53
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login